home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 499 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mærkelige ting
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mærkelige ting  (Læst 747 gange)
Mart
Ynglingespiller

Mærkelige ting
« : 28 Jan 2006, 19:02 »

Har i set mærkelige ting FM2006 som i bare ryster på hovedet af....

Der spilles lige nu World cup i Sydamerika i mit spil og en af mine spillere bliver skadet imod Iran.Det kan jo ske men hvorfor skal jeg (lazio) behandle spilleren og ikke det hollandske landshold, som jo spiller og har deres staff dernede i forvejen.

chelidze90
Gæst

Sv: Mærkelige ting
« Svar #1: 28 Jan 2006, 19:40 »

Har i set mærkelige ting FM2006 som i bare ryster på hovedet af....

Der spilles lige nu World cup i Sydamerika i mit spil og en af mine spillere bliver skadet imod Iran.Det kan jo ske men hvorfor skal jeg (lazio) behandle spilleren og ikke det hollandske landshold, som jo spiller og har deres staff dernede i forvejen.

Tja, det er vel lidt underligt. Mener det er det samme, hvis man har lånt en spiller, så er det vist også den klub man har lånt ham af der skal behandle ham  Smiley

Mart
Ynglingespiller

« Svar #2: 28 Jan 2006, 20:36 »

jojo bevares det er da i samme land i det mindste....det her er hver sit kontinent

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #3: 29 Jan 2006, 20:05 »

Det er måske ikke så mærkeligt, men mere sjovt:

Jeg spillede kamp i mit BIF spil, og pludselig blev en af mine spillere skadet under kampen. Det var i det 48 minut, og jeg havde foretaget alle mine udskiftninger. Jeg prøver alligevel at skifte ham ud, men der står selvfølgelig at jeg har brugt alle mine udskiftninger. Så spørger den om jeg vil tage den skadede spiller ud på bænken, eller om han skal fortsætte med at spille skadet. Jeg svarer at han skal fortsætte med at spille, og efter kampen modtager jeg så denne bedsked "Kasper Lorentzen er ude mellem 4-6 måneder med et brækket ben.". Så det vil altså sige at jeg har spillet en halvleg, med en gut med brækket ben.

Cool

Thore
Manager

« Svar #4: 29 Jan 2006, 20:18 »

Respekt til Lorentzen for og spille en halvleg med et brækket ben  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5: 29 Jan 2006, 20:26 »

Det kommer an på hvor slem skaden er, hvis spilleren f.eks brækker benet, så står valget til ham om han vil tage hjem til klubben og blive behandlet, eller om han bliver ved landsholdet.. Så vidt jeg ved.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010