home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Er du med i fanklubben?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Er du med i fanklubben?  (Læst 6484 gange)
KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Er du med i fanklubben?
« : 04 Okt 2005, 22:45 »

Jeg har for nylig meldt mig ind i Scandinavian Hammers. Den officielle skandinaviske fanklub for West Ham United, og så slog det mig: Melder folk sig ind i disse fanklubber? Hvorfor - hvorfor ikke?

Jeg meldte mig - efter en kort overvejelsesperiode - ind i Scandinavian Hammers. Jeg gjorde det, for at få del i det fanklubben tilbyder - fx 5 blade årligt, mulighed for at deltage i en årlig tur til Upton Park osv. Det giver mig mulighed for at diskutere fodbold med andre nordiske West Ham fans på westham.no, og det får i det hele taget mig til at føle, at jeg støtter klubben endnu mere, end jeg i forvejen gør med trøjekøb osv.

Hvad med dig? Er du med i fanklubben?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #1: 04 Okt 2005, 22:50 »

Nu har Chelsea ikke haft nogen dansk fanklub før for lidt over et år siden, hvor jeg selv gik lidt i tankerne om at starte den danske fanklub for dette superhold.

Dog var der en der var på forkant med mine planer og fik startet den danske Chelsea fanklub afdeling. Da jeg har været lidt "sune"bitter lige siden over dette har jeg endnu ikke meldt mig ind. Men prisen er 100 kroner og jeg burde nok derfor snart melde mig ind.

Men jeg er ikke medlem af Scandinavian Hammers som på en eller anden underlig måde faktisk er det spørgsmpl du stiller !  funny
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #2: 04 Okt 2005, 22:53 »

Nu har Chelsea ikke haft nogen dansk fanklub før for lidt over et år siden, hvor jeg selv gik lidt i tankerne om at starte den danske fanklub for dette superhold.

Dog var der en der var på forkant med mine planer og fik startet den danske Chelsea fanklub afdeling. Da jeg har været lidt "sune"bitter lige siden over dette har jeg endnu ikke meldt mig ind. Men prisen er 100 kroner og jeg burde nok derfor snart melde mig ind.

Men jeg er ikke medlem af Scandinavian Hammers som på en eller anden underlig måde faktisk er det spørgsmpl du stiller !  funny

Arh, spænd hjelmen. Du ved jo, hvad jeg mener :k:.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #3: 05 Okt 2005, 00:18 »

Jeg er medlem af den danske fanklub for Newcastle United, som også blev officiel for et par år siden. Jeg er også (yderst inaktiv) skribent på fanklubbens hjemmeside, nufc.dk. Jeg har meget travlt med studierne for tiden så det bliver desværre ikke til så meget arbejde der ligenu Skuffet
Logged


You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #4: 05 Okt 2005, 00:43 »

Jeg er da naturligvis med i Arsenal Denmark. Som sidebemærkning kan jeg da lige nævne at jeg også var med til FA'n Cup i år, en fodboldturering for danske fanklubber af engelske hold. Så alle jer der er med i en fanklub for engelske hold: sørg for at melde jer til næste år! Det var kanon hyggeligt, og kan anbefales til alle! Smiley
Logged



Karla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #5: 05 Okt 2005, 16:06 »

Selvfølgelig er jeg da med i Red Football Limited officielle skandinaviske supporterklub Smiley. Har været medlem i lidt over 3 år nu, og får hele 8 blade om året. De er desuden blevet kåret til årets supporterblad!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #6: 05 Okt 2005, 16:18 »

Jeg er selvfølgelig medlem af SIFosis. Og har været det nogle år efterhånden.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

LosCules
Gæst
 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #7: 05 Okt 2005, 16:24 »

Er med i FCKFC Wink. Ved ikke helt hvorfor, men man kan da få lidt rabat på varerne i Supershoppen meget mere Opstemt.
Logged

Guggi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #8: 05 Okt 2005, 17:02 »

Jeg er medlem af Black Wolves, som er FCM's fanklub og har også været medlem af Ulveklubben som fanklubben for børn. Er også medlem af White Hart Danes, som er Tottenham Hotspurs's danske fanklub. Smiley

Ved ikke helt hvorfor. Måske lidt fordi, som du/KF også siger, man føler at man støtter klubben lidt mere end bare ved at købe et halstørklæde osv., samtidig med man også får blade fire gange årligt, en video fra FA Cup-finalen '81 og en kuglepen hvor der er et Spurs-logo på.

www.spurs.dk Smiley
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #9: 05 Okt 2005, 17:09 »

Jeg er medlem af BIF-Kids, hvorfor ved jeg ikke.. Men nok fordi jeg engang regnede med at hvis jeg var medlem kunne jeg få rabet på nogle ting, men nej! Så har aldrig brugt..   Ville da også gerne være medlem af BIF-Support, men det koster jo penge..
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #10: 06 Okt 2005, 13:46 »

Jeg er da naturligvis med i Arsenal Denmark. Som sidebemærkning kan jeg da lige nævne at jeg også var med til FA'n Cup i år, en fodboldturering for danske fanklubber af engelske hold. Så alle jer der er med i en fanklub for engelske hold: sørg for at melde jer til næste år! Det var kanon hyggeligt, og kan anbefales til alle! Smiley

Enig!

Jeg er også supporter i AFSD (Arsenal Football Supporters Denmark), og med til FA'n cuppen
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Er du med i fanklubben?
« Svar #11: 06 Okt 2005, 13:49 »

Jeg er med i SønderjyskE's Smiley

Så sker der noget Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010