home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodbold øjeblikke
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Fodbold øjeblikke  (Læst 2392 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Fodbold øjeblikke
« Svar #15: 24 Sep 2007, 21:20 »

Ved, hvor du bor! Djævel

Det gør jeg også Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #16: 24 Sep 2007, 21:22 »

Som spiller: Tja..

Som fan:
BIF 5-0 FCK
BIF 7-0 HBK
Brøndby - Ajax  --> Den sygeste stemning i dansko fodbolds historie.
Og en masse andre ting,.

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 24 Sep 2007, 21:28 »

Som fan:

BIF 5-0 FCK og derefter pokalfinalen Brøndby - Fc Midtjylland

SirToby
Manager

« Svar #18: 24 Sep 2007, 21:39 »

Alle United-kampe jeg overvære er store øjeblikke. Det må de jo være, når jeg kan huske ALLE - kampe som jeg ser såvel som kampe, jeg ikke ser. Der er selvfølgelig et par stykker, som sidder rigtig godt fast. 7-1-sejren over Roma, 1-0-sejren over Liverpool sikret af O'Shea, 3-2-sejren over Milan som Rooney stod for og en del flere, som jeg ikke lige husker umiddelbart.

absalonsen
Gæst

« Svar #19: 24 Sep 2007, 21:41 »

Alle United-kampe jeg overvære er store øjeblikke. Det må de jo være, når jeg kan huske ALLE - kampe som jeg ser såvel som kampe, jeg ikke ser. Der er selvfølgelig et par stykker, som sidder rigtig godt fast. 7-1-sejren over Roma, 1-0-sejren over Liverpool sikret af O'Shea, 3-2-sejren over Milan som Rooney stod for og en del flere, som jeg ikke lige husker umiddelbart.

Rullende Øjne

Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #20: 24 Sep 2007, 21:47 »

Rullende Øjne

Thumbs Up

Umiddelbart kan jeg ikke komme på nogle, der VIRKELIG har bombet igennem, men hvis du f.eks. spørger mig om en bestemt, skal jeg nok svare korrekt.

Smiley

ydersog
Gæst

« Svar #21: 24 Sep 2007, 21:52 »

Som spiller: Vigersted Skole - Valdemarskolen 0-11 - er målmand og går med op på hjørne ved stillingen 0-9 og scorer målet til 0-10 Smiley
Som fan: BIF - FCK 5-0 | BIF - LFC 2-0 (kampen mod amatørerne og sikrede os mesterskabet. Fantastisk at vi (Faxetribunen, red.) klappede og sang farvel til Lyngby efter kampen) | BIF - Bayern München 2-1 | Bayern München - Man Utd 1-2

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #22: 24 Sep 2007, 22:34 »

Var i November sidste år i Frankfurt og se Frankfurt - Newcastle, selve kampen var intet at prale af, men turen er noget jeg aldrig kommer til at opleve igen, 1500 Newcastle fans samlet på en pub i 18 timers total druk og fodboldfest primært centreret omkring vores danske bord, det var stort, meget stort.

Niko
Gæst

« Svar #23: 24 Sep 2007, 22:58 »

Som glødende Arsenal fan siden år 1999. Har det altid været en kæmpe drøm at komme ind på Emirates, eller have været på det vidunderlige Highbury (Savner dig!). Jeg har dog kunne måtte nøjes med at se Emirates fra et tog af.

På denne togrejse, så jeg også St. James Park og Hull City's stadium. Det var en god togtur, men Emirates, det gav mig kildren i maven!

-KNM-
Manager

« Svar #24: 24 Sep 2007, 23:02 »

Jeg må nok sige Brøndby - Bayern 2-1. Og på ën flot anden plads Brøndby - schalke. OG så fck-5-0-kampen.

Som spiller må jeg nok sige at blive nummer 4 i dm på indendørs med 7-mandsmål.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #25: 25 Sep 2007, 10:36 »

Som fan: - Må jeg nok tilslutte mig mange af de andre BIF'ere, med 5-0 kampen over FCK eller nogle af de internationale resultater vi har lavet, bl.a. mod Bayern, Schalke og Barcelona.. Smiley

Som spiller: Da jeg som lille knægt var med til danmarks mesterskabet, men pga. en skade måtte spille på 2. holdet, som tabte alt hvad der kunne tabes, mens 1. holdet vandt alt.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

JimmyGP
Manager

« Svar #26: 25 Sep 2007, 10:47 »

Som Fan: EM 92 behøver vel ikke at blive præsenteret..!!

Som Spiller: Min første kasse i serie 5, hvor jeg scorede til 4-0 i en kamp vi vandt 5-1.. og min sidste kasse inden jeg blev langtidsskadet..

- Veni, vidi, vici -

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 25 Sep 2007, 10:58 »

26. maj 1989 Liverpool 0-2 Arsenal
Jeg er 8 år gammel og husker alligevel tydeligt de famøse ord: "It's up for grabs noooow!" og Michael Thomas' efterfølgende vanvittige jubelscene.

Noget af det der står tydeligst i hukommelsen er også da der er 1 minut tilbage, og Steve McMahon (tror jeg det er) ved stillingen 0-1 lige signalerer til alle holdkammeraterne at der er 1 minut tilbage og at den er hjemme Wink

Massive goosebumps hver gang jeg ser det videoklip.

25. april 2006 Villareal 0-0 Arsenal
Da Riquelme med 1 minut tilbage skal skyde straffe ser det sort ud. Vi har spillet en ringe kamp, og hvis de får scoret her er jeg ikke i tvivl om at vi ryger ud. Super Jens redder dog straffet, og i det øjeblik slår mit hjerte hurtigere end jeg kan huske det har gjort i nyere tid. Lækkert.

Der er selvfølgelig mange andre (Adams der scorer til 4-0 mod Everton i 1998 og sikrer os første del af The Double, Cup Winners Cup sejren i Parken mod Parma, FA Cup sejren mod Chelsea på 2 stort set identiske mål, Henrys mål mod Man U og også den superufortjente FA Cup sejr over Man U Wink), men de 2 ovenstående eksempler er nok dem der står klarest lige nu.

Brodtgaard
Manager

« Svar #28: 25 Sep 2007, 13:50 »

Danmark - Sovjet, Juni 1985 hvor vi vandt 4-2. En klassekamp som jeg er stolt over at have overværet live.  Smiley

Ellers er der jo Brøndby's mange jyllandskampe (fra dengang vi vandt i jylland)  (Vi vinder i morgen over SIF - og jeg skal helt sikkert afsted)

Brøndby - Barcelona (0-1)  En dejlig kamp mellem to af mine favorithold.  Men det var hundekoldt den dag i februar !

Ellers var Pokalfinalen 2006, hvor Randers slog Esbjerg med 1-0, jo også en dejlig tur.  Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

United-styrer
Gæst

« Svar #29: 25 Sep 2007, 14:34 »

VM i Frankrig 1998 er uden tvivl et af de største øjeblikke for mig som fan. Det var der, jeg for første gang begyndte at interessere mig for fodbold, og efter nogle tunge gruppekampe var det enestående at overvære kampene mod både Nigeria og Brasilien.

Med United er der tre kampe, der står klarere i erindringen end de andre. Champions League-finalen i 1999 er selvfølgelig en klar nummer et. Det giver næsten sig selv, da det er den vel nok mest dramatiske fodboldkamp nogensinde. De to andre er begge Champions League-kvartfinaler på Old Trafford - den ene i 2003, hvor United besejrede Real Madrid med 4-3. I særklasse den mest underholdende og velspillede fodboldkamp jeg har set. Real Madrid gik videre, men United deltog i og vandt sågar en uforglemmelig fodboldkamp. Den anden er 7-1-ydmygelsen af Roma i sidste år.

Generelt var hele sidste sæson med United-briller en oplevelse i sig selv. Specielt at Premier League-trofæet nok engang fandt sin rette ejermand.
« Seneste Redigering: 25 Sep 2007, 14:37 af United-styrer » Logged

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010