home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1083 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240954 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1665: 16 Feb 2011, 00:55 »

Jeg ved, at hvis jeg havde været Totteham spiller havde både Flamini og Gattuso været at finde på skadeslisten. Men hvad nytter det, når det alligevel ender med, at Flamini får yderligere karantæne og Gattuso allerede har karantæne. I får jer en ordentlig og fortjent røvfuld på White Hart Lane, en kamp jeg kommer til at nyde!

Thaurat al Shabab

3.v evaB
Gæst

« Svar #1666: 16 Feb 2011, 00:56 »

kæft hvor er det skuffende!!!!
Vi skal vinde om 3 uger. Nogen der ved hvem der er tilbage af de 1000 skadede?
Prince skulle være på vej tilbage, andet har jeg ikke hørt.
Men det er så latterligt at vi skal tabe, så må vi bare vise på White Hart Lane hvorfor Milano er den by med flest CL titler kontra Londons 0 cl titler.

Pato bør starte inde næste gang, vi fik meget mere ud af det med ham istedet for Seedorf.
Jeg ved, at hvis jeg havde været Totteham spiller havde både Flamini og Gattuso været at finde på skadeslisten. Men hvad nytter det, når det alligevel ender med, at Flamini får yderligere karantæne og Gattuso allerede har karantæne. I får jer en ordentlig og fortjent røvfuld på White Hart Lane, en kamp jeg kommer til at nyde!
No one cares.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1667: 16 Feb 2011, 00:57 »

Lad os se....

Thaurat al Shabab

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1668: 16 Feb 2011, 01:00 »

lad os nu se.. Tror ikke Flamini for karantæne. Gattuso gør nok.
Men hvis Boateng og Ambrosini er tilbage, er vores midtbane ikke så svækket.

oi oi pippo segna per noi

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1669: 16 Feb 2011, 01:01 »

Dette er da en yderst provokerende og ligegyldig kommentar. Det kan godt være du ikke synes om Flamini og Gattuso. Men hvad skal Milan-fansne bruge til det til? Det er ren provokation og hån. Der er intet at arbejde med. Jeg vil til gengæld godt sige, at jeg elsker typer som Gattuso og Flamini.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1670: 16 Feb 2011, 01:03 »

Boa er tilbage i næste runde, det samme er Ambrosini.

oi oi pippo segna per noi

3.v evaB
Gæst

« Svar #1671: 16 Feb 2011, 01:03 »

Dette er da en yderst provokerende og ligegyldig kommentar. Det kan godt være du ikke synes om Flamini og Gattuso. Men hvad skal Milan-fansne bruge til det til? Det er ren provokation og hån. Der er intet at arbejde med. Jeg vil til gengæld godt sige, at jeg elsker typer som Gattuso og Flamini.
Nej Jakob, lad ham nu.
For som jeg skrev.
No one cares.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #1672: 16 Feb 2011, 01:13 »

Skræmmende CL-aften for italiensk fodbold synes jeg. Italiens førehold, AC Milan blev på hjemmebane fuldstændigt udspillet af Tottenham. Det er vel ikke første gang at dette sker for Milan? Det skete vel også mod Real Madrid, hvor Madrid var bedst i samtlige halvlege. Og Tottenham må vel rangeres for værende et top 4-7 hold i PL, hvorimod at Milan må være rangeret som et top 1-3 hold i deres respektive liga.

Jeg indrømmer det gerne. Jeg er modstander af italiensk fodbold. Jeg synes simpelthen at holdene har en tendens til at lade deres hold knække over. Det er vel kun e bakcs som får lov til at være offentsive som arbejder fuldt ud tovejs. Ellers så mener jeg at midtbanen alt for ofte knækker over i at have nogle Gattusso-typer, eller nogle Robinho-typer.

3.v evaB
Gæst

« Svar #1673: 16 Feb 2011, 01:16 »

Skræmmende CL-aften for italiensk fodbold synes jeg. Italiens førehold, AC Milan blev på hjemmebane fuldstændigt udspillet af Tottenham. Det er vel ikke første gang at dette sker for Milan? Det skete vel også mod Real Madrid, hvor Madrid var bedst i samtlige halvlege. Og Tottenham må vel rangeres for værende et top 4-7 hold i PL, hvorimod at Milan må være rangeret som et top 1-3 hold i deres respektive liga.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEJ OMFG

Fuldstændigt udspillet, har du set kampen du omtaler?
Tottenham er meget muligt bedre i førstehalvleg, men i anden halvleg bliver de blæst ud at de så er pisse heldige og får scoret, ja det er så hvad det er.

Du mener vel hvor Real Madrid viser sig som det svage hold de er og ikke kunne gøre arbejdet færdigt mod Milan?
En 37 årig mand nægtede Real sejren på San Siro, og de havde da også tabt hvis ikke Pedro Leon havde reddet Mourinho i sidste minut.

STOP MED AT VÆRE EN NAIV IDIOT, DET ER IKKE OBLIGATORISK FOR REAL FANS.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2011, 15:04 af 3.v evaB » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1674: 16 Feb 2011, 01:18 »

Jeg indrømmer det gerne. Jeg er modstander af italiensk fodbold. Jeg synes simpelthen at holdene har en tendens til at lade deres hold knække over. Det er vel kun e bakcs som får lov til at være offentsive som arbejder fuldt ud tovejs. Ellers så mener jeg at midtbanen alt for ofte knækker over i at have nogle Gattusso-typer, eller nogle Robinho-typer.
Nu var 2. halvleg et massivt pres på Tottenhams banehalvdel, så jeg er ikke helt enig i, at de blev fuldstændig udspillet. Men Tottenham var gode i 1. halvleg, Milan i 2. halvleg. Uafgjort hvde været det mest fortjente. Men du har ret i, at Milan er et tophold i Italien, men Tottenham er virkelig fremstormende i England, og de havde også United, som pt. er 1'er i Premier League, under et kæmpe press det meste af kampen på White Hart Lane. En kamp hvor United skal være glade for det ene point. Men jeg er generelt enig med dig i, at Premier League er en del stærkere end Serie A.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #1675: 16 Feb 2011, 01:21 »

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEJ OMFG

Fuldstændigt udspillet, har du set kampen du snakker omtaler?
Tottenham er meget muligt bedre i førstehalvleg, men i anden halvleg bliver de blæst ud at de så er pisse heldige og får scoret, ja det er så hvad det er.

Du mener vel hvor Real Madrid viser sig som det svage hold de er og ikke kunne gøre arbejdet færdigt mod Milan?
En 37 årig mand nægtede Real sejren på San Siro, og de havde da også tabt hvis ikke Pedro Leon havde reddet Mourinho i sidste minut.

STOP MED AT VÆRE EN NAIV IDIOT, DET ER IKKE OBLIGATORISK FOR REAL FANS.

Indrømmet, jeg så ikke hele 2. havleg, men jeg så da højdepunkterne efter kampen. Der fremhævede de Gomez som kampens bedste, og viste derefter nogle fremragende redninger. Paradoksalt nmok var de alle efter en dødboldssituation.
Ja en 37-årig mand scorede mod Real Madrid? Ja, Real Madrid havde ikke fået noget med hjem, hvis ikke Pedro Leon scorede. Men dette ændrer vel ikke på det faktum at Milan var udspillet?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1676: 16 Feb 2011, 01:40 »

Kunne ikke være mere enig. AC Milan kommer sku' ud i store problemer - det bliver helt vildt observere. Ambrosini og Boateng er begge spillere, der må siges at være "over the hill". Boateng kan det minimale med bold og Ambrosini er fuldstændig håbløs.

Thaurat al Shabab

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #1677: 16 Feb 2011, 01:48 »

Kunne ikke være mere enig. AC Milan kommer sku' ud i store problemer - det bliver helt vildt observere. Ambrosini og Boateng er begge spillere, der må siges at være "over the hill". Boateng kan det minimale med bold og Ambrosini er fuldstændig håbløs.

Boateng, over the hill? Han skal vel først nu til at have sit egentlige gennumbrud, hvis han ikke fik det under VM i sommers?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1678: 16 Feb 2011, 01:52 »

Boateng, over the hill? Han skal vel først nu til at have sit egentlige gennumbrud, hvis han ikke fik det under VM i sommers?

Ja, giver dig helt ret min ven.
Vi kan begge åbenlyst se, at det ikke går skide godt for ham og AC Milan ikke er stedet, hvor gode fodboldspillere udvikles. Han skal til PrL, Bundesligaen eller Spanien for den sags skyld.

Thaurat al Shabab

3.v evaB
Gæst

« Svar #1679: 16 Feb 2011, 08:52 »

Indrømmet, jeg så ikke hele 2. havleg, men jeg så da højdepunkterne efter kampen. Der fremhævede de Gomez som kampens bedste, og viste derefter nogle fremragende redninger. Paradoksalt nmok var de alle efter en dødboldssituation.
Ja en 37-årig mand scorede mod Real Madrid? Ja, Real Madrid havde ikke fået noget med hjem, hvis ikke Pedro Leon scorede. Men dette ændrer vel ikke på det faktum at Milan var udspillet?
For en sikkerheds skyld skal jeg lige høre om du har set den kamp eller om det igen er noget du tror bedømt udfra første halvleg og highlights.

Nej vi blev ikke udspillet i den kamp hvor Pippo scorer to, vi blev dog udspillet på jeres bane.
Andet ville da også være pinligt hvis i for andet år i træk skulle tabe til os på Bernabeu.

Ja, giver dig helt ret min ven.
Vi kan begge åbenlyst se, at det ikke går skide godt for ham og AC Milan ikke er stedet, hvor gode fodboldspillere udvikles. Han skal til PrL, Bundesligaen eller Spanien for den sags skyld.
Er der plads til mig i den bobbel du lever i?
"Milan har aldrig udviklet nogen gode fodboldspillere, spillere bliver kun rigtigt udviklet i PL, Bundesligaen & La Liga"

Jeg er ked af at sige det men fornuft udebliver fra den bobbel han lever i, ellers godt forsøgt.

Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010