home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 239503 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1050: 09 Feb 2009, 09:50 »

Skuffende weekend, nu er jeg ikke optimistisk med hensyn til mesterskabschancern e mere. Det er bare ikke godt nok, at sætte point til mod den absolutte bundprop, og da slet ikke når det sker på hjemmebane  Sur

Så er det vist mere eller mindre afgjort, at mesterskabet godt nok havner i Milano, men i den forkerte klub...

Så har vi UEFA cuppen tilbage, hvis der skal titler i hus i år, og når Serie A glipper (og det tror jeg godt vi kan regne med den gør), så skal UEFA cuppen vindes.

Dybt skuffende, nej hvor er jeg bitter, selv efter at have haft et par dage til at falde lidt ned.

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1051: 09 Feb 2009, 10:09 »

Skuffende weekend, nu er jeg ikke optimistisk med hensyn til mesterskabschancern e mere. Det er bare ikke godt nok, at sætte point til mod den absolutte bundprop, og da slet ikke når det sker på hjemmebane  Sur

Så er det vist mere eller mindre afgjort, at mesterskabet godt nok havner i Milano, men i den forkerte klub...

Så har vi UEFA cuppen tilbage, hvis der skal titler i hus i år, og når Serie A glipper (og det tror jeg godt vi kan regne med den gør), så skal UEFA cuppen vindes.

Dybt skuffende, nej hvor er jeg bitter, selv efter at have haft et par dage til at falde lidt ned.

Jeg er dybt enig. Nøj hvor er det irri, når holdet smider så mange point væk mod bundhold  Sur Milan plejer at gøre det godt i Europa, så mon ikke vi tager UEFA Cuppen?  Opstemt

Nu syntes jeg bare at Milan skal satse på 2. pladsen, så vi kan komme med i Champions!  crazy

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1052: 16 Feb 2009, 08:48 »

Blev mesterskabet ikke afgjort sidste weekend, så blev det det i aftes. Surt at det blandt andet skulle være på et mål scoret med armen... Ved det andet mål de scorer, bliver Kaladze revet omkuld af Zlatan, men spørgsmålet er, om han kunne være nået tilbage alligevel, så ikke sikkert vi kunne have gjort alverden ved det selv hvis han var blevet på benene.

Og nu vi er ved Kaladze, så var han da rystende ringe efter pausen, hvor han flere gange var tæt på at koste mål, så helt naturligt, at han blev pillet ud, men også lidt ærgerligt, at det var nødvendigt, når vi nu godt kunne have brugt det udskiftning lidt mere offensivt.

Patos førsteberøringer kunne man også godt have ønsket sig lidt mere af, han fik flere gode afleveringer, hvor han var sluppet fri af forsvaret, men hans førsteberøringer var bare ikke gode nok, og han endte hver gang i for spids en vinkel eller på at skulle stoppe op, for at få kontrol over bolden, og så var forsvaret om ham igen, så hver gang endte chancerne ud i ingenting. Men ok, han fik da scoret et enkelt trøstemål, men han havde virkelig mulighederne for at have afgjort kampen til vores fordel, han blev jo fodret med sukkerbolde, han var bare ikke skarp nok til at få styr på dem.

Ronaldinho havde flere gode aktioner, men han forsvandt også meget ud af kampen, der gik f.eks. 20 minutter, før det gik op for mig, at han overhovedet var med. Så spillede han lige 5-10 gode minutter, og så forsvandt han igen. Han skal altså til at arbejde lidt mere for sagen i den slags kampe, hver eneste gang han eller andre tabte bolden, så satte han farten ned, og begyndte bare at gå rundt, mens han ventede på, at andre arbejdede defensivt, for at få bolden tilbage...

Ambrosini synes jeg spillede en formidabel første halvleg, men faldt lidt ud i anden. Blandt andet kom han i en situation tilbage og fik på forunderlig vis blokeret en helt åben chance fra Stankovic (tror jeg det var).

Men generelt, så synes jeg vi stod for dybt på banen, Inter fik alt for meget plads, og den udnyttede de. Men gennemsnitsalderen på forsvaret gjorde vel, at vi var nødt til at stå så dybt på banen, for at forsvaret ikke skulle blive løbet over ende... Vi kunne virkelig godt bruge lidt ungt blod i den kæde, Agger ville bestemt have pyntet i forsvaret i aftes, ved siden af Maldini.

Men nu skal vi altså til at hænge i, hvis vi ikke skal risikere at Genoa eller andre skal komme og overhale os indenom...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1053: 17 Feb 2009, 11:24 »

Så måtte Nesta under kniven igen, igen, igen. Den ryg ser desværre ud til at være færdig, og det er hans karriere nok desværre også, selvom han ikke officielt har tabt kampen endnu, men mon ikke bare det er et spørgsmål om tid, før den officielle meddelelse kommer.

Det er brandærgerligt, han har virkelig været savnet til at stabilisere forsvaret i denne sæson, men jeg har efterhånden svært ved at tro, at han nogensinde kommer tilbage. Hver gang han har stået overfor et comeback, har han fået et tilbagefald.

Det er ærgerligt, men forståeligt, hvis han vælger at indstille karrieren, der er trods alt ting der er vigtigere end fodbold, og som det seneste år er forløbet, synes jeg det lyder som om, han skal være glad, hvis bare han bliver smertefri, han skal trods alt leve med den ryg mange år endnu...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1054: 17 Feb 2009, 11:27 »

Nu vælger jeg lige at spørge her, da jeg desværre ikke har mulighed for at se Milans kampe. Smiley

Får Senderos og Flamini spilletid, og hvordan klarer de det i så fald?

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1055: 17 Feb 2009, 11:28 »

Læste det også, igår... Det er SÅ ærgeligt. Nesta er den spiller jeg selv minder om som forsvarsspiller,
synes jeg, og så beundrer jeg hele hans måde at spille på. Manden har været en unik brik i vores forsvar
i en del sæsoner nu, og jeg frygter desværre også, at han stopper.. Fik det helt dårligt da jeg læste artiklen
den anden dag. Øv!  Forlegen

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1056: 17 Feb 2009, 11:29 »

De kampe jeg har set, har Flamini og Senderos gjort det udemærket, men jeg mener ikke at nogen af
dem er fast mand (endnu?), men ja. Dem som er heldige nok at have mulighed for at se kampene i
deres fulde, kan nok svare lidt bedre på det Smiley Flamini synes jeg hvertfald altid efterlader et godt indtryk
hos mig personligt.

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1057: 17 Feb 2009, 11:52 »

Flamini gør det ok når han spiller, og det sker da, da der bliver roteret en del. Havde egentlig regnet med, at han ville få en del mere spilletid, nu hvor Gattuso er skadet, men det kom der lige en vis Englænder og satte en stopper for, men han måtte så lade sig udskifte med en skade i søndags, så afhængig af omfanget af den skade, er der nok lidt mere spilletid i kikkerten for Flamini.

Senderos er jeg derimod ikke imponeret af, dels har han vel brugt det meste af sæsonen på at være skadet, og når han så er klar til kamp, så sejler han ofte rundt. Han stabiliserede dog forsvaret lidt i søndags mod Inter, da han kom ind i stedet for Kaladze, som af en eller anden grund var en katastrofe i anden halvleg. Men generelt er jeg ikke imponeret.

Så vidt jeg lige kan se, med mine ret begrænsede Italienskkundskaber, så har Senderos fået 227 minutter i 5 kampe, hvor han er startet inde i de 2, og Flamini 876 minutter fordelt over 16 kampe, hvor han er startet inde i de 10. Den statistik er dog kun for Serie A, så samlet med UEFA Cup og pokal, er det vist lidt mere for begge to.

Edit:
Kan se at Beckham er med i truppen der skal møde Werder Bremen, så meget skadet kan han ikke være, så det er nok de andre Flamini må kæmpe med om en plads...
« Seneste Redigering: 17 Feb 2009, 13:05 af DNE » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1058: 17 Feb 2009, 11:54 »

Tak for svarene. Det lyder som om Senderos fortsætter sin velkendte stil i Milano Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1059: 18 Feb 2009, 09:58 »

Nu vi er ved Flamini og midtbanen, så er jeg egentlig ved at være lidt træt af hele farcen omkring Beckham. Det ville ikke gøre mig noget, hvis han blev, men på den anden side, så skal det absolut ikke være for enhver pris, og jeg må nok indrømme, at jeg er lidt bange for, at vi er ved at købe ham for dyrt.

De penge ville være bedre brugt andre steder på banen, synes ikke midtbanen er det sted vi mangler forstærkningerne mest, og skal vi endelig hente nye spillere til, så skulle det da være for, at de med tiden kunne tage over for de gamle, hvilket man ikke just kan sige, at Beckham vil kunne gøre, da han jo i så fald ville være en af de gamle. Glem ham, og brug Flamini i stedet. Og hvad med de to unge fra Uruguay vi hentede i sommer, Cardaccio og Viudez, de blev omtalt i så rosende vendinger, og der blev stillet store forventninger til dem, men ikke én eneste kamp er det blevet til, for nogen af dem...

Jeg så hellere man kiggede på forsvaret og målmandsposten, det er her, der er brug for forstærkninger, ikke på den i forvejen brede midtbane. Og igen, vi har rigeligt, gamle spillere, men mangler nogen der kan tage over, når de gamle stopper, se da efter at få gjort noget ved det.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1060: 18 Feb 2009, 11:22 »

Så kører Agger sagaen igen, igen. Det er til gengæld et køb der er værd at gøre, da det netop vil være en forstærkning til vores alt for svingende defensiv, hvor vi jo i øvrigt i næste sæson, desværre må se bort fra Maldini, og sandsynligvis også Nesta, og Senderos bliver forhåbentlig sendt tilbage til Arsenal, så det ville bestemt ikke gøre noget at hente Agger.

Han skulle angiveligt allerede have gennemført lægetjekket, det er dog stadig kun på rygteplan, og skal nok tages med et gran salt, da kilden ind til videre er et Italiensk medie. Jeg tror det, når der bliver meldt noget officielt ud.

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Agger-gennem-laegetjek-i-Milan

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1061: 18 Feb 2009, 11:30 »

Agger skal til Milan, håber jeg Shockeret

Men hvornår spiller Milan deres næste kamp? Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1062: 18 Feb 2009, 11:36 »

I aften, i UEFA Cuppen mod Werder Bremen

Zone 43
Manager

« Svar #1063: 18 Feb 2009, 16:10 »

Den kamp bliver i øvrigt vist på ZDF kl. 20:20. Desværre tror jeg, at i kører os over Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1064: 18 Feb 2009, 16:12 »

Er det muligt at se live streaming fra nettet? Skal nemlig også se AaB - Deportivo Peace

EDIT: Er Kaka blevet klar?  Smiley
« Seneste Redigering: 18 Feb 2009, 16:17 af ZackS » Logged

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010