home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223567 gange)
Djævlen
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #720: 23 Jul 2008, 15:36 »

Jeg er faktisk lidt enig med Plutonium, Ronaldinho er bestemt ikke typen, der gør sine medspillere gode, tværtimod synes jeg ofte det er hans medspillere, der gør ham god (hvilket måske meget godt forklarer, at han ikke var noget kæmpehit i PSG). Jeg synes også det er yderst sjældent, at han har gjort sig fortjent til æren af at have været kampens spiller, dog har han meget ofte stået for kampens detaljer.

Udfra hvad vurderer du det?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #721: 23 Jul 2008, 15:42 »

Udfra hvad vurderer du det?

Blandt andet udtalelser fra hans træner fra dengang, der sagde, at han stort set kun spillede godt mod de helt store modstandere, og i øvrigt også kritiserede ham for at interessere sig mere for Paris' natteliv end for at spille fodbold, men det er en helt anden snak.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #722: 23 Jul 2008, 15:45 »

Men så kan man jo bare vende den om og sige at uden ham ville der ikke være nogen afgørelse på kampen til hans holds fordel.

Synes at de kampe jeg har set med ham (dengang han var verdens bedste) har han offensivt gjort sine medspillere gode.

Måske var den afgørelse faldet alligevel, hvis der havde været 11 mand der arbejdede for den, frem for kun 10  Wink
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #723: 23 Jul 2008, 16:23 »

Ingen kan afgøre kampe som Ronaldinho. Selv den kære Ronaldo har slet ikke samme effekt, som Ronaldinho havde i sin tid. Overvej den assist mod netop Milan i semifinalen for et par år siden eller det mål mod Milan i gruppespillet. 10 mand knokler, men Ronaldinho kan ting, som ingen andre kan. Det er spektakulært og enestående.

plutonium: Jeg kan på en måde følge, hvad du siger, men der er flere ting, som jeg er uenig i. Ronaldinho var ikke særlig tit kampens bedste spiller, enig, men hans små fancy tricks medvirkede åbninger, chancer og ultimativt mål. Han aktiverede Sylvinho og gjorde ham utrolig farlig, og Sylvinho er langt fra verdens bedste spiller. Eto'o så en milliard gange farligere ud, når Ronnie spillede, og Deco havde en helt anden gnist. Ronaldinho koster defensivt, men offensivt kan ingen aktivere sine medspillere som ham, og derudover kan han også afgøre kampe som ingen anden.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #724: 23 Jul 2008, 16:27 »

Ingen kan afgøre kampe som Ronaldinho. Selv den kære Ronaldo har slet ikke samme effekt, som Ronaldinho havde i sin tid. Overvej den assist mod netop Milan i semifinalen for et par år siden eller det mål mod Milan i gruppespillet. 10 mand knokler, men Ronaldinho kan ting, som ingen andre kan. Det er spektakulært og enestående.

plutonium: Jeg kan på en måde følge, hvad du siger, men der er flere ting, som jeg er uenig i. Ronaldinho var ikke særlig tit kampens bedste spiller, enig, men hans små fancy tricks medvirkede åbninger, chancer og ultimativt mål. Han aktiverede Sylvinho og gjorde ham utrolig farlig, og Sylvinho er langt fra verdens bedste spiller. Eto'o så en milliard gange farligere ud, når Ronnie spillede, og Deco havde en helt anden gnist. Ronaldinho koster defensivt, men offensivt kan ingen aktivere sine medspillere som ham, og derudover kan han også afgøre kampe som ingen anden.
 

Ali

Vi prøver at glemme det Wink

Men er fuldstændig enig i hvad du skriver
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #725: 23 Jul 2008, 16:48 »

Ali

Vi prøver at glemme det Wink

Men er fuldstændig enig i hvad du skriver

Undskyld :p
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #726: 23 Jul 2008, 16:58 »

Den assist var så i øvrigt også det eneste man så til Ronaldinho i hele kampen, ellers blev han passet fint op af Stam!...

Og så må man i øvrigt ikke glemme, at det altså var sprællemanden der stod på mål, og ikke var helt uden skyld i den scoring, men det er igen en anden snak.

Ingen tvivl om at Ronaldinho kan nogle ting med en bold (selvom han dog på ingen måde overgår en vis Maradona), jeg er bare ikke sikker på, at en type som ham, der ikke deltager i det meste af kampen, er den helt rigtige spiller at hente, når man vil tilbage i toppen, men ok, er det Pippo han skubber ud, så er vi selvfølgelig lige vidt, hvad arbejdsindsats angår  Wink Problemet er bare, at Pippo efter min mening allerede var skubbet ud af Borriello, og nu bliver han så ofret, inden han nåede at få sin comebackkamp, for en ny "arbejdssky" type...
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #727: 23 Jul 2008, 17:09 »

Ja, Ronaldinho kan noget med en bold, ingen anden kan. I hvert fald kan de topspillere der kan det samme som ham tælles på én hånd.

Men jeg synes bare det er for lidt man ser til ham. Og jeg ved ikke om han trækker sine medspillere op. Jo, de 4-5 minutter af kampene hvor han glimter, så skal man jo have solbriller og solfaktor 2000 på, men resten af kampen er glimtende så svage, at de ikke er værd at nævne. I hvert fald efter min mening, der er baseret på de kampe jeg har set med ham. Men ok, jeg kan jo have været uheldig, som mine venner altid siger jeg har været  Huh
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #728: 24 Jul 2008, 15:28 »

Den assist var så i øvrigt også det eneste man så til Ronaldinho i hele kampen, ellers blev han passet fint op af Stam!...

Det er netop min pointe. Selvom han måske ikke bidrager med noget hele tiden, men i det øjeblik, hvor han gør, så afgører han kampen. 11 Flamini'er vinder ikke kampe, de kan ikke ændre kampens udfald til sejr, det kan Ronaldinho.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #729: 24 Jul 2008, 20:38 »

Ja, de kan være tungen på vægtskålen, det er klart. Men hvis man i en kamp er under stort pres, så er det en dødvægt af seriøst format, at have ham stående oppe i front. Så må man hive ham ud for en der kan hjælpe til når det er påkrævet. Og så er den match-vinder jo ligesom spildt.

En match-vinder der også kan lidt defensivt (uden at være en Flamini, arbejdsmæssigt) ville være mere værd for et italiensk hold, eftersom deres taktik ofte er lidt tilbageholdende. (eller er det en gammel fordom?)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #730: 25 Jul 2008, 00:45 »

Barca blev udraderet af Milan, Ronaldinho vandt kampen. Jeg er uenig med dig Smiley
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #731: 25 Jul 2008, 01:05 »

Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #732: 25 Jul 2008, 01:16 »

kan jeg godt forstå Opstemt han er klasse den mand!
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #733: 25 Jul 2008, 01:45 »

Han er også super Flamini
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #734: 25 Jul 2008, 10:56 »

Barca blev udraderet af Milan, Ronaldinho vandt kampen. Jeg er uenig med dig Smiley

Det skal du også være hjertens velkommen til. Det er kun godt, at der er folk med forskellige meninger. Jeg håber da også, at jeg bliver nødt til at ændre min opfattelse af Ronaldinho, når han spiller for Milan. Alle vores spillere skulle jo helst være fantastiske  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010