home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 923 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240695 gange)
Bave
Gæst

Sv: AC Milan tråden
« Svar #675: 18 Jul 2008, 00:57 »

Skulle Milans nye trøjer ikke officielt fremvises idag? Synes jeg, jeg har hørt. Kan bare ikke finde noget om det nogen steder.

Glæder mig til at se den nye hjemmetrøje Smiley Er forholdsvis sikker på at udetrøjen ligner den fra sidste sæson.

Nej imorgen skulle de fremvises Smiley

Grønthandleren
Gæst

« Svar #676: 18 Jul 2008, 00:58 »

http://www.acmilan.com/index.aspx
- Sidder Ronaldinho ikke i den?

Men jeg tror at der er 15 timer til eller lign. Det var i hvert fald det jeg kunne tyde udfra den officielle hjemmeside.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #677: 18 Jul 2008, 01:25 »

Skulle Milans nye trøjer ikke officielt fremvises idag? Synes jeg, jeg har hørt. Kan bare ikke finde noget om det nogen steder.

Glæder mig til at se den nye hjemmetrøje Smiley Er forholdsvis sikker på at udetrøjen ligner den fra sidste sæson.

Udebanetrøjen, den hvide, kan man da se på unisport, sammen med 3. trøjen?

det her er vel den nye.. http://www.acmilan.com/NewsDetail.aspx?idNews=69311 den han sidder i, altså.

It's all, part of the plan.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #678: 18 Jul 2008, 01:27 »

Udebanetrøjen, den hvide, kan man da se på unisport?

det her er vel den nye.. http://www.acmilan.com/NewsDetail.aspx?idNews=69311 den han sidder i, altså.
Udebanetrøjen og 3. trøjen er ude.
Og ja, det var det jeg pointerede i indlægget over dit Grin

The_Jonas
Førsteholdsspiller

« Svar #679: 18 Jul 2008, 01:37 »

I har sku nok ret i at det er den han sidder i.

Forresten, rimlig interresant interview i det link makkerskilap postede. Han lyder fornuftig, positiv og motiveret. Der gør indtryk, god start, Ronaldinho Wink

Yessir
Manager

« Svar #680: 18 Jul 2008, 18:10 »

http://www.youtube.com/v/U5nYstoyfOM Ronaldinho bliver præsenteret. Rimelig vildt allligevel med 40.000 på lægterne  Shockeret

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #681: 18 Jul 2008, 18:17 »

Og ved i hvad? Jeg tror virkelig den velkomst og tro på ham, kan give ham glæden tilbage, og give ham nogle super gode år på San Siro. Når han ved, at alle hans nye fans stoler så meget på ham, er det selvfølgelig et pres, men han kan virkelig bruge det, til at få sin selvtillid og glæde igen. Glæder mig til at se Dinho i Milan Smiley

Grønthandleren
Gæst

« Svar #682: 18 Jul 2008, 18:24 »

Ja. Hvis det er spilleglæden som det kniber med.
Der er jo mange som har sagt at han er blevet alkoholiker, hvilket jo vil være katastrofe. Men er de rygter blevet slået til jorden?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #683: 18 Jul 2008, 18:29 »

Der har jo været tusinde rygter.
At han er blevet fodbold invalid.
Tror ikke på det, det bliver super år i milan
for Ronaldinho. Jeg glæder mig til at se ham, Kaka & Pato (:

Grønthandleren
Gæst

« Svar #684: 18 Jul 2008, 18:31 »

Ja, det er da klart at det rygte om at han var blevet fodboldinvalid var fuldstændig hen i vejret, men at han er blevet alkoholiker og derfor gik ned i niveau i Barca virker som noget der måske kunne være sandt.

plutonium
Manager

« Svar #685: 21 Jul 2008, 09:53 »

Ifølge Bold.dk her til morgen, så har Ronaldinho allerede vist en form for loyalitet FØR han officielt skiftede til Milan. Milan havde ikke penge nok til både at betale overgangssummen OG sign-on fee'en til Ronaldinho. Det kunne Manchester City til gengæld. Men Ronaldinho ville helst til Milan, og valgte at skære sin sign-on ned, så der blev råd til at betale Barca.

Nice nok, må jeg sige!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Bave
Gæst

« Svar #686: 21 Jul 2008, 09:55 »

Ifølge Bold.dk her til morgen, så har Ronaldinho allerede vist en form for loyalitet FØR han officielt skiftede til Milan. Milan havde ikke penge nok til både at betale overgangssummen OG sign-on fee'en til Ronaldinho. Det kunne Manchester City til gengæld. Men Ronaldinho ville helst til Milan, og valgte at skære sin sign-on ned, så der blev råd til at betale Barca.

Nice nok, må jeg sige!

Ja jeg synes også at det viser en form for Loyalitet at han selv betalte lidt for at han kunne komme til Milan Thumbs Up

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #687: 21 Jul 2008, 12:40 »

Hvem vil da ikke hellere spille for Milan, end for Manchester City?...  Wink

Bave
Gæst

« Svar #688: 21 Jul 2008, 12:41 »

Hvem vil da ikke hellere spille for Milan, end for Manchester City?...  Wink

Ja men der er jo spillere der foretrækker penge Wink

plutonium
Manager

« Svar #689: 21 Jul 2008, 12:47 »

Ja, alt for mange gør det. Selvom det er et arbejde for dem synes jeg der er for lidt loyalitet blandt top-spillerne i verden. Der er alt for få Maldini'er og Del Piero'er...

Jeg kan forstå når en spiller skifter fordi han kan få det dobbelte i løn i en anden klub. Det ville trække i de fleste. Men at skifte klub for at få den samme løn i en anden klub. Det fatter jeg ikke. Slet ikke hvis man som Henry havde succes i Arsenal for så at skifte til Barca for at ende på bænken. Det er dumt i mine øjne.  Cool

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010