home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223559 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #585: 07 Jul 2008, 18:07 »

Det var noget med at Chelsea havde budt et astronomisk højt beløb for Kaká og Pirlo, og Galliani rent faktisk lod til at være villig til at acceptere buddet, da det kunne udrydde vores gæld...

Hvis det er fjernet kan man vel håbe, at det var en and, og bare udtryk for agurketid...

TV2 havde så oversat det helt forkert, eller kun læst noget af det de skulle oversætte...

Galliani sagde at Chelsea var kommet med et bud på de 2 nævnte spillere som kunne fjerne det meste af deres gæld/ det hele af deres gæld...
Det TV2 så bare lige glemte var at skrive var at Milan absolut ikke havde tænkt sig at sælge men tværtimod købe flere store spillere så de kunne komme blandt de 4 første næste sæson og dermed i CL igen...
Mon ikke det er derfor de har fjernet linket...
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #586: 07 Jul 2008, 18:33 »

Cristiano har haft to gode sæsoner, hvor han endda har spillet mindre godt mod alle store hold stort set.

Det er lidt af en myte. I denne sæson har Ronaldo scoret mod Arsenal (ude og hjemme), Liverpool, Lyon, Roma og i ChL-finalen.
Logged


Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #587: 07 Jul 2008, 18:35 »

Det benægter jeg heller ikke. Min pointe er, at selvom Ronaldo er blandt de 10 bedste angribere nogensinde, så har han haft sin storhedstid, og i dag er Cristiano Ronaldo en bedre spiller. Tilfældet er efter min mening det samme med Ronaldinho. Jeg mener ikke, det kan være en tilfældighed, at han i to-tre sæsoner har været en skygge af den spiller, han var, da hele fodboldverden hyldede ham, og jeg tror ikke, vi får ham at se på det niveau igen.

En anden gang må du gerne skrive mit nick rigtigt. Uanset hvor grimt det er.

Efterhånden taler vi forbi hinanden tbh.

Det er lidt af en myte. I denne sæson har Ronaldo scoret mod Arsenal (ude og hjemme), Liverpool, Lyon, Roma og i ChL-finalen.

Der er forskel på at score og spille godt.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #588: 07 Jul 2008, 20:09 »

Kan vi komme tilbage til AC Milan og droppe diskussionen Ronaldo kontra Ronaldinho???

Jeg synes det er en god diskussion, men gem den til et andet forum. Det hedder trods alt AC Milan tråden.


Nå men:

Milan vil være godt dumme, hvis de sælger Kaka. Han er verdens p.t anden eller tredje bedste fodboldspiller.

(ja, jeg ved godt han har prisen verdens bedste fodboldspiller, men set på formen igennem sæsonen, så kan jeg nævne en måske to der er bedre)
« Seneste Redigering: 07 Jul 2008, 20:38 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #589: 09 Jul 2008, 12:05 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=41536

hm. hvis ancelotti angiveligt ikke har set det store i ham, er det vel fint nok hvis han ryger ud igen?  Rullende Øjne
ved ikke...
Logged

It's all, part of the plan.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #590: 09 Jul 2008, 12:13 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=41536

hm. hvis ancelotti angiveligt ikke har set det store i ham, er det vel fint nok hvis han ryger ud igen?  Rullende Øjne
ved ikke...

Måske skal et eventuelt salg bruges til at finansiere Adebayor  Cool
Logged


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #591: 09 Jul 2008, 12:20 »

Måske skal et eventuelt salg bruges til at finansiere Adebayor  Cool

kunne tænkes.. det tyder jo på at vi får skovlet Ronaldinho med også.. men nu må vi jo se Peace
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #592: 09 Jul 2008, 12:22 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=41536

hm. hvis ancelotti angiveligt ikke har set det store i ham, er det vel fint nok hvis han ryger ud igen?  Rullende Øjne
ved ikke...

Jeg var ærgerlig da vi i sin tid "solgte" ham til Genoa (selvom jeg også har en vis sympati for netop Genoa, da jeg har haft mange gode oplevelser med dem i FM), og den ærgrelse blev ikke mindre af, at han så leverede varen i Genoa, og det var han jo netop også begyndt på, allerede inden vi solgte ham. Det blev så desværre bremset af en positiv dopingtest, der sendte ham udenfor, indtil han røg til Genoa.

Nu har jeg heldigvis ikke det indtryk, at indkast er specielt troværdige, tvært imod, så lader det til, at mange af deres historier er det pure opspind, og eftersom de mere seriøse sider endnu ikke har bragt historien er det nok også tilfældet denne gang.

Men ét er sikkert, skal han sælges, så skal vi have en klasseangriber på plads først, ellers kan han ikke undværes, men jeg håber bestemt ikke han bliver solgt.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #593: 09 Jul 2008, 12:43 »

Jeg var ærgerlig da vi i sin tid "solgte" ham til Genoa (selvom jeg også har en vis sympati for netop Genoa, da jeg har haft mange gode oplevelser med dem i FM), og den ærgrelse blev ikke mindre af, at han så leverede varen i Genoa, og det var han jo netop også begyndt på, allerede inden vi solgte ham. Det blev så desværre bremset af en positiv dopingtest, der sendte ham udenfor, indtil han røg til Genoa.

Nu har jeg heldigvis ikke det indtryk, at indkast er specielt troværdige, tvært imod, så lader det til, at mange af deres historier er det pure opspind, og eftersom de mere seriøse sider endnu ikke har bragt historien er det nok også tilfældet denne gang.
Men ét er sikkert, skal han sælges, så skal vi have en klasseangriber på plads først, ellers kan han ikke undværes, men jeg håber bestemt ikke han bliver solgt.

Lidt OT... men nu citerer de jo bare fra en anden avis, og det gør de tit, så kan ikke se at det er indkast der er noget galt med Wink
De bringer de rygter der kommer frem, og her i den søde sommertid er der jo rygter fra alle mulige steder og medier som tror de ved et eller andet...
At man så ikke skal tro på mere end højst 1% af de rygter der kommer frem er jo så noget andet, men det kan vel aldrig blive indkast.dk skyld at de ikke er korrekte, de bringer dem jo bare videre til de danske læsere...  Peace
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #594: 09 Jul 2008, 13:23 »

Lidt OT... men nu citerer de jo bare fra en anden avis, og det gør de tit, så kan ikke se at det er indkast der er noget galt med Wink
De bringer de rygter der kommer frem, og her i den søde sommertid er der jo rygter fra alle mulige steder og medier som tror de ved et eller andet...
At man så ikke skal tro på mere end højst 1% af de rygter der kommer frem er jo så noget andet, men det kan vel aldrig blive indkast.dk skyld at de ikke er korrekte, de bringer dem jo bare videre til de danske læsere...  Peace

Ikke enig, de andre sider er en hel del bedre til at sortere skidt fra kanel, mens indkast lader til bare at bringe alt, lige gyldigt om det så stammer fra de udenlandske svar på ekstrabladet og se & hør, eller det stammer fra officiel side, det ville i hvert fald ikke være første gang de står alene med en noget suspekt historie.

Edit:
Jeg kan i øvrigt slet ikke se, hvor på Tuttosport de skulle have fået den nyhed fra, men det kan selvfølgelig skyldes mine manglende Italiensk kundskaber, eller at de får papirudgaven. For umiddelbart synes jeg ikke hjemmesiden virker specielt oplysende...
« Seneste Redigering: 09 Jul 2008, 13:33 af DNE » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #595: 09 Jul 2008, 13:34 »

Ikke enig, de andre sider er en hel del bedre til at sortere skidt fra kanel, mens indkast lader til bare at bringe alt, lige gyldigt om det så stammer fra de udenlandske svar på ekstrabladet og se & hør, eller det stammer fra officiel side, det ville i hvert fald ikke være første gang de står alene med en noget suspekt historie.

De har jo så bare valgt at give os det hele, det kan jeg ikke se noget galt med, de referere jo som sagt bare fra andre medier, det er trods alt ikke noget de selv bare sidder og finder på...

Det er sommertid og dermed også agurketid så lige meget hvordan man vender og drejer det vil der altid komme flere underlige rygter frem, og hvordan man skal vurdere hvad der er sandt eller falsk er jo lidt af en loppetjans Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #596: 09 Jul 2008, 13:50 »

Ikke enig, de andre sider er en hel del bedre til at sortere skidt fra kanel, mens indkast lader til bare at bringe alt, lige gyldigt om det så stammer fra de udenlandske svar på ekstrabladet og se & hør, eller det stammer fra officiel side, det ville i hvert fald ikke være første gang de står alene med en noget suspekt historie.

Helt enig. Det er netop problemet med indkast.dk. De skriver alt, og det går desværre også ud over kvaliteten af nyhederne, som er af dubiøs kvalitet.

Derfor skal man tage de fleste nyheder fra den side med forbehold. Specielt dem, de selv fabrikerer.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #597: 09 Jul 2008, 15:19 »

Til noget helt andet, og noget mere officielt, så er Adebayor og Ronaldinho stadig muligheder, men den ene udelukker den anden. Så vi får da trods alt ikke to spillere som jeg absolut helst ville være fri for at se i Milan  Wink

Sheva lader i øvrigt også til stadig at være et emne, hvis Chelsea bestemmer sig for, at de ikke skal bruge ham mere.

Ellers nævner Galliani, at der også kan være en mr. X eller mr. Y, der kan være transfermål, det lyder efter min mening en hel del mere interessant, end de ovenstående muligheder. Man kunne vel håbe, at al snakken om Ronaldinho og Adebayor, bare er et røgslør, for at få interessen for denne mr. X eller mr. Y til at se mindre interessant ud, og dermed holde prisen på ham nede...

Og så vil Berlusconi investere 50 mio Euro i Milan i den kommende sæson, dels på højere lønninger, for at sikre at spillere bliver, og dels på spillerindkøb. Så der er da noget at handle for, jeg kunne bare godt ønske mig, at man brugte pengene lidt anderledes, end det lader til at være planen lige pt.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #598: 10 Jul 2008, 18:18 »

Lige nogle hurtige nyheder, der er blevet kastet fra sig i de seneste par dage.

Det siges, at Adebayor alligevel kommer til at tilfalde os. Han vil koste Galliani og co. 30 millioner euro plus det franske fodboldtalent, Yohann Gourcuff. Derudover har Galliani eftersigende afvist Andrea Pirlo's anmodning om en højere en løn.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #599: 10 Jul 2008, 18:24 »

Lige nogle hurtige nyheder, der er blevet kastet fra sig i de seneste par dage.

Det siges, at Adebayor alligevel kommer til at tilfalde os. Han vil koste Galliani og co. 30 millioner euro plus det franske fodboldtalent, Yohann Gourcuff. Derudover har Galliani eftersigende afvist Andrea Pirlo's anmodning om en højere en løn.
Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt Adebeyor vil blive en succes i Serie A. Her snakker jeg om spilleforståelse og spilleinteligens. Det vil i al fald kræve stor tilvending, for synes ikke han passer meget ind i Milan-stilen.

Dette kan samtidig blive hans helt store styrke - og måske vil handlen være en genistreg, der kan bringe vildskab ind på et ellers meget modløst hold. Så slipper vi også for hans mange mål i PL : )
Logged


Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010