home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223510 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #570: 06 Jul 2008, 20:10 »

Ronaldinho. Tyk, men han kan nogle ting, som ingen andre kan. Hvis manden er i topform, så kan Cristiano Ronaldo vinke farvel til de helt store individuelle priser Smiley

Og det samme sagde man om Ronaldo for halvandet år siden  Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #571: 07 Jul 2008, 11:17 »

Det link til tv2 sporten, hvad var det?

Linket virker ikke længere. Går ud fra TV2 har fjernet det fra sine arkiver.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #572: 07 Jul 2008, 11:24 »

Ronaldinho. Tyk, men han kan nogle ting, som ingen andre kan. Hvis manden er i topform, så kan Cristiano Ronaldo vinke farvel til de helt store individuelle priser Smiley

Jeg kan ikke se det fantastiske. Kampen betyder jo intet?
Og så er det 7 mod 7, hvis jeg har forstået det rigtigt. Der er jo oceaner af plads.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #573: 07 Jul 2008, 11:36 »

Jeg kan ikke se det fantastiske. Kampen betyder jo intet?
Og så er det 7 mod 7, hvis jeg har forstået det rigtigt. Der er jo oceaner af plads.

Der må jeg erklære mig enig. Det er altså et latterligt udsagn. Fordi Ronaldinho kan lave nogle tricks i en showkamp mod syv modspillere, kan han true Cristiano Ronaldo i kampen om de individuelle priser? Heh.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #574: 07 Jul 2008, 12:52 »

Det link til tv2 sporten, hvad var det?

Linket virker ikke længere. Går ud fra TV2 har fjernet det fra sine arkiver.

Det var noget med at Chelsea havde budt et astronomisk højt beløb for Kaká og Pirlo, og Galliani rent faktisk lod til at være villig til at acceptere buddet, da det kunne udrydde vores gæld...

Hvis det er fjernet kan man vel håbe, at det var en and, og bare udtryk for agurketid...
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #575: 07 Jul 2008, 13:28 »

Der må jeg erklære mig enig. Det er altså et latterligt udsagn. Fordi Ronaldinho kan lave nogle tricks i en showkamp mod syv modspillere, kan han true Cristiano Ronaldo i kampen om de individuelle priser? Heh.

Er det ikke en smule dobbeltmoralsk at belære om at tale pænt - da man jo ellers ikke kan finde ud af at argumentere, ifølge dig Smiley - og så kalde andres indlæg for 'et latterligt udsagn'? Ikke at det bekymrer mig yderligere, men du er trods alt crew, og det er som sådan idiotisk at gøre som du i så fald imo. Men den danske scene har ændret sig, I guess.

Anyway, Ronaldinho er niveauer over alle, når han gider og er i fysisk form.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #576: 07 Jul 2008, 13:36 »

Er det ikke en smule dobbeltmoralsk at belære om at tale pænt - da man jo ellers ikke kan finde ud af at argumentere, ifølge dig Smiley - og så kalde andres indlæg for 'et latterligt udsagn'? Ikke at det bekymrer mig yderligere, men du er trods alt crew, og det er som sådan idiotisk at gøre som du i så fald imo. Men den danske scene har ændret sig, I guess.

Anyway, Ronaldinho er niveauer over alle, når han gider og er i fysisk form.

Well, du søsætter debatten ved at komme med et postulat, som er baseret på et kort klip med højdepunkter fra en showkamp med 14 spillere. Så er tonen ligesom slået an.

Jeg er dybt uenig i det sidste, og jeg kan heller ikke se, hvorfor den omtalte video skulle bevidne det. Cristiano Ronaldo har scoret 42 mål i sidste sæson og været mere produktiv, både hvad angår mål og målchancer, end nogen anden spiller. Ronaldinho har naturligvis stadig en teknik, som er bedre end de flestes, men nu har han i to-tre sæsoner (kan ikke helt huske, hvornår hans nedtur begyndte) været en skygge af sig selv i kampene. Hvad taler for, at han skulle være bedre end Ronaldo (og ligefrem niveauer over), hvis han gad?
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #577: 07 Jul 2008, 14:03 »

Well, du søsætter debatten ved at komme med et postulat, som er baseret på et kort klip med højdepunkter fra en showkamp med 14 spillere. Så er tonen ligesom slået an.

Jeg er dybt uenig i det sidste, og jeg kan heller ikke se, hvorfor den omtalte video skulle bevidne det. Cristiano Ronaldo har scoret 42 mål i sidste sæson og været mere produktiv, både hvad angår mål og målchancer, end nogen anden spiller. Ronaldinho har naturligvis stadig en teknik, som er bedre end de flestes, men nu har han i to-tre sæsoner (kan ikke helt huske, hvornår hans nedtur begyndte) været en skygge af sig selv i kampene. Hvad taler for, at han skulle være bedre end Ronaldo (og ligefrem niveauer over), hvis han gad?

Jeg ved ikke, om du var 10-11 år, da han var på toppen og dermed ikke så ham spille, men vi andre så den måske bedste spiller siden de helt store legender.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #578: 07 Jul 2008, 14:07 »

Jeg ved ikke, om du var 10-11 år, da han var på toppen og dermed ikke så ham spille, men vi andre så den måske bedste spiller siden de helt store legender.

Heh, og du mener ikke Cristiano Ronaldo har bevist at han er lige så godt, i de sidste 2 sæsoner? Jeg husker en Ronaldinho, som kunne afdrible et helt hold, og afgøre kampe på egen hånd, pga. sublim teknik og overblik.

Cristiano har da vist at det kan han også. Og tages alderen i betræktning, så er Cristiano allerede godt på vej til at blive noget større. For Ronaldinho virker som en spiller som "ikke rigtig gider mere."
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #579: 07 Jul 2008, 14:08 »

Hvis man ser bort fra denne showkamp - så er en Ronaldinho i topform bedre end en Cristiano Ronaldo i topform. Ingen tvivl der.

Jeg er sikker på at Ronaldinho gerne vil igen - han skal bare have nye udfordringer.
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #580: 07 Jul 2008, 14:08 »

Det er vel nutiden vi snakker om...
Ronaldinho Har været den Klart bedste fodboldspiller i verden.
Nu er navne som >Iniesta, Xavi, Sneijder, Elano, Fabregas, Flamini, Pirlo, Nani, osv. bedre imo.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #581: 07 Jul 2008, 14:12 »

Det er vel nutiden vi snakker om...
Ronaldinho Har været den Klart bedste fodboldspiller i verden.
Nu er navne som >Iniesta, Xavi, Sneijder, Elano, Fabregas, Flamini, Pirlo, Nani, osv. bedre imo.

Ronaldinho er 28 år gammel. Han kan fint nå at komme i form igen. I øvrigt, så er Nani overhovedet ikke blandt verdens bedste. Hvis du skulle tage en anden fløj, hvad så med Ribery?

Ronaldinho vil med sikkerhed komme tilbage på et tidspunkt, hvis han ryger til en anden klub. Barcelona siger ham intet mere, og tror ikke at Pep vil give ham chancen for at komme tilbage på deres hold. Lad for guds skyld Ronaldinho slippe til Milan eller en anden klub, så vil vi få ham tilbage.

Trods dette er en showkamp, viser han et par takter, vi ikke kan se fra andre spillere. Den måde han kigger væk når han afslutter og aflevere er intet mindre end sublim. Hans teknik forsvinder ikke lige sådan, han skal bare få lidt kampe i benene.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #582: 07 Jul 2008, 17:27 »

Jeg ved ikke, om du var 10-11 år, da han var på toppen og dermed ikke så ham spille, men vi andre så den måske bedste spiller siden de helt store legender.

Skægt.

"Den rigtige Ronaldo" var også eminent i sine kronede dage, men det betyder ikke nødvendigvis, at han ville kunne overgå Cristiano Ronaldo i dag.

Jeg medgiver gerne, at Ronaldinho er et unikt talent, og at han var verdens bedste spiller for få år siden. Men historien er nøjagtig den samme for Cristiano Ronaldos vedkommende. 42 mål i én sæson af en fløj taler sit eget tydelige sprog. Ronaldo har om nogen markeret sig som en spiller med omtrent samme niveau som fortidens stjerner.

Hvis man ser bort fra denne showkamp - så er en Ronaldinho i topform bedre end en Cristiano Ronaldo i topform. Ingen tvivl der.

Ingen tvivl ligefrem? Er vi så heldige, at du har en begrundelse?
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #583: 07 Jul 2008, 17:35 »

Spez: Når Cristiano Ronaldo har mere end en god halvleg mod et tophold, så vil jeg overveje at sammenligne ham. Han er fremragende, no doubt, men han er ingen Ronaldinho imo.

Cesc: Præcis! Smiley

United-Styrter: Den rigtige Ronaldo er en legende. Mest scorende ved VM, altså den turnering som den kære Cristiano leger Houdini i, og hans scoringsrekord har været overvældende alle steder. Cristiano har haft to gode sæsoner, hvor han endda har spillet mindre godt mod alle store hold stort set.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #584: 07 Jul 2008, 17:57 »

Den rigtige Ronaldo er en legende. Mest scorende ved VM, altså den turnering som den kære Cristiano leger Houdini i, og hans scoringsrekord har været overvældende alle steder. Cristiano har haft to gode sæsoner, hvor han endda har spillet mindre godt mod alle store hold stort set.

Det benægter jeg heller ikke. Min pointe er, at selvom Ronaldo er blandt de 10 bedste angribere nogensinde, så har han haft sin storhedstid, og i dag er Cristiano Ronaldo en bedre spiller. Tilfældet er efter min mening det samme med Ronaldinho. Jeg mener ikke, det kan være en tilfældighed, at han i to-tre sæsoner har været en skygge af den spiller, han var, da hele fodboldverden hyldede ham, og jeg tror ikke, vi får ham at se på det niveau igen.

En anden gang må du gerne skrive mit nick rigtigt. Uanset hvor grimt det er.
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010