home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 909 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 239917 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #510: 25 Jun 2008, 10:21 »

Milan kan til syneladende godt droppe Arshavin. Ifølge BT fra her til morgen er han kun interesseret i at skifte til England eller Spanien. Altså er Milan udelukket, medmindre han skifter mening.

Så det var én spiller Milan havde i søgelyset der nu ikke mere er mulig

Tegner til et dårligt transfervindue for os fans af Milan. De vil KUN have Adebayor, hvis de skal have en angriber. Arshavin vil ikke skifte til Italien. Så er mulighederne ved at være udtømt, hvis man udelukkende skal dømme efter rygter.

Læste lige at han (Arshavin) drømmer om Barcelona, så det bliver nok ikke os, nej  Ubeslutsom ...

Suk.. det så dumt KUN at gå efter Adebayor Huh

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #511: 25 Jun 2008, 12:25 »

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #512: 25 Jun 2008, 12:33 »

Jeg synes lige jeg har læst (max 1 time siden), at han har udtalt, at han vil blive i Barca kontraktperioden ud, hvilket jeg bestemt ikke ville have noget imod, til Milan skal han i hvert fald ikke.

Edit:
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=155782

Ok, 1 time og 10 minutter så  Wink
« Seneste Redigering: 25 Jun 2008, 12:35 af DNE » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #513: 25 Jun 2008, 12:49 »

Jeg synes lige jeg har læst (max 1 time siden), at han har udtalt, at han vil blive i Barca kontraktperioden ud, hvilket jeg bestemt ikke ville have noget imod, til Milan skal han i hvert fald ikke.

Edit:
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=155782

Ok, 1 time og 10 minutter så  Wink

citat fra dit link...

"- Det er bare ikke tilfældet, og desværre er det sørgelige tidspunkt kommet for "Dinho" til at rykke videre."

Kunne godt se ham i Milan, og så alligevel ikke. Hm.

Har dog også læst det der med at han gerne vil blive i Barca kontrakten ud for nogle dage siden..
Det svært og sige hvad det ender med.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #514: 25 Jun 2008, 12:58 »

citat fra dit link...

"- Det er bare ikke tilfældet, og desværre er det sørgelige tidspunkt kommet for "Dinho" til at rykke videre."

Kunne godt se ham i Milan, og så alligevel ikke. Hm.

Har dog også læst det der med at han gerne vil blive i Barca kontrakten ud for nogle dage siden..
Det svært og sige hvad det ender med.

Barca vil sælge, Ronaldinho vil blive. Og ud fra Guardiolas kommentar, som du citerer, at dømme, så lader det ikke til, at Ronaldinho har noget specielt ønske om at arbejde for at nå topniveauet igen. Den holdning kan vi ikke bruge til noget, så lad ham endelig gå endeligt ned med flaget i Barca, frem for i Milan.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #515: 25 Jun 2008, 13:01 »

Barca vil sælge, Ronaldinho vil blive. Og ud fra Guardiolas kommentar, som du citerer, at dømme, så lader det ikke til, at Ronaldinho har noget specielt ønske om at arbejde for at nå topniveauet igen. Den holdning kan vi ikke bruge til noget, så lad ham endelig gå endeligt ned med flaget i Barca, frem for i Milan.

det kan være han trænger til forandring?
personligt tror jeg ikke på han bliver i barca..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #516: 25 Jun 2008, 13:21 »

det kan være han trænger til forandring?
personligt tror jeg ikke på han bliver i barca..

Forandring eller ej, så har han også været alt for skadesplaget, til at han burde være interessant. Og de 200 mio som Barca hidtil har forlangt er han i hvert fald slet ikke værd.

Kom prisen ned i 50 mio, og han så ville aceptere en præstationsbetinget løn, så kan vi snakke om det, ellers så lad ham da endelig smutte alle mulige andre steder hen end Milan, jeg kan virkelig ikke se, hvad vi skulle bruge ham til. De pladser han eventuelt kunne komme på tale til, har vi jo allerede spillere til, der er langt bedre (og endda også yngre).

plutonium
Manager

« Svar #517: 26 Jun 2008, 08:28 »

Jeg tror personligt Ronaldinho er ude for stedse.

Han er så meget en humør-spiller, at hvis han ikke er glad, så kan han ikke spille godt. Simple as that.
Og min teori er, at han er i dårligt humør fordi pressen hænger over ham konstant, og ikke kun for at få hans 'pæne' smil. ALT det smuds de kan finde kommer jo i pressen. Og det tror jeg deprimerer ham. Jeg tvivler på, at han finder luft for pressen bare fordi han skifter til Milan.

Men igen, det er hvad jeg personligt tror.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #518: 26 Jun 2008, 09:44 »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=40915
ja, weah, vi skal købe ind, men hvorfor SKAL det lige være Adebayor  Huh Huh

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=40921 det er næsten det samme
som jeg smed herinde igår, men alligevel, det lyder virkelig som om Milan er klubben
i fokus, mht. hvor han skal hen.. hm..

Rossonero
Gæst

« Svar #519: 26 Jun 2008, 13:35 »

TILLYKKE MED DE 40 ÅR MALDINI! FORZA MILAN!

Desuden er der nyt i Adebayor-sagen. Hans agent, Vincenzo Morabito, påstår der er 70 til 80 % chance for, at han ender i en Milan-trøje. Adebayor har dog angiveligt tænkt sig at blive, hvis han får ₤120,000-per-week, som han efterspørger.

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #520: 26 Jun 2008, 13:41 »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=40915
ja, weah, vi skal købe ind, men hvorfor SKAL det lige være Adebayor  Huh Huh

Hvem skulle det ellers være? Milan har brug for en stærk angrebsspiller der er god i luften, og hvis Samuel Eto'o ikke er en mulighed, eller er for dyr, så er Adebayor da bestemt den spiller vi skal købe. Kan ikke se hvorfor han ikke skulle slå igennem i Serie A, og derudover har han også flere år i sig, end både Eto'o og Drogba. Det er ret begrænset, hvor mange 'stærke' angriber der er af denne type, på det niveau de tre afrikanere er. Tror det er derfor, at Milans første prioritet af Adebayor. Synes også det virker som om, at Adebayor har den rette mentalitet - her tænker jeg primært ift. Drogba, som efter min mening har vist et par gange, at han ikke altid agerer helt professionelt.

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #521: 26 Jun 2008, 13:50 »

Hvem skulle det ellers være? Milan har brug for en stærk angrebsspiller der er god i luften, og hvis Samuel Eto'o ikke er en mulighed, eller er for dyr, så er Adebayor da bestemt den spiller vi skal købe. Kan ikke se hvorfor han ikke skulle slå igennem i Serie A, og derudover har han også flere år i sig, end både Eto'o og Drogba. Det er ret begrænset, hvor mange 'stærke' angriber der er af denne type, på det niveau de tre afrikanere er. Tror det er derfor, at Milans første prioritet af Adebayor. Synes også det virker som om, at Adebayor har den rette mentalitet - her tænker jeg primært ift. Drogba, som efter min mening har vist et par gange, at han ikke altid agerer helt professionelt.

Personligt bryder jeg mig bare ikke om Adebayor, det har intet at gøre med om han slår igennem eller ej, for det kan han sikkert godt. Han er bare hamrende usympatisk, det jeg har set til ham, har været noget, hvor hans støvler flyver rundt i hovedhøjde, hvis han da ikke ligger og roder rundt nede på jorden, fordi han er faldet over en kridtstreg inde i feltet. Vi har brug for en komplet angriber, men svinsk skal han ikke være.

Så står valget mellem Adebayor eller ingen nye angribere, så foretrækker jeg klart den sidste løsning, så skal vi nok klare os med dem vi har.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #522: 26 Jun 2008, 14:08 »

Jeg fatter ikke, at Milan foretrækker Adebayor over Berbatov og Eto'o.

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #523: 26 Jun 2008, 21:59 »

Personligt bryder jeg mig bare ikke om Adebayor, det har intet at gøre med om han slår igennem eller ej, for det kan han sikkert godt. Han er bare hamrende usympatisk, det jeg har set til ham, har været noget, hvor hans støvler flyver rundt i hovedhøjde, hvis han da ikke ligger og roder rundt nede på jorden, fordi han er faldet over en kridtstreg inde i feltet. Vi har brug for en komplet angriber, men svinsk skal han ikke være.

Så står valget mellem Adebayor eller ingen nye angribere, så foretrækker jeg klart den sidste løsning, så skal vi nok klare os med dem vi har.

Jeg har kun set få kampe med Adebayor, hvor jeg ikke synes han har været decideret svinsk eller usympatisk. Men hvis det er tilfældet, er jeg helt enig - så skal han ikke til Milano. Også derfor jeg bl.a. ikke ser en spiller som Arshavin skifte til Milan, eftersom hans personlighed skriger langt væk af problemer.

Igen, som vi diskuterede før, så ser jeg også hellere forsvaret/målmandsposten forstærket markant, fremfor en vanvittig dyr angriber som Adebayor, Eto'o etc. Men hvis klubben absolut går efter en angriber, kan jeg godt forstå deres dispositioner.

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #524: 28 Jun 2008, 16:07 »

Kommer Adebayor til AC Milan eller ej?:

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010