home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1187 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240724 gange)
Djævlen
Gæst

Sv: AC Milan tråden
« Svar #330: 01 Jun 2008, 12:08 »

Det er vel også at presse citronen, at sige, at Zambrotta ikke har talent? Men ellers enig med Rosso, der skal være Italienere i en Italiensk klub, og Brassere har vi hentet rigeligt af de seneste sæsoner, så det er ved at være på tide, at der bliver hentet lidt Italienere ind i truppen igen. Men misforstå mig nu ikke, jeg havde da bestemt også hellere set en talentfuld 25-årig Italiener frem for en 31-årig Italiener, hvilket er grunden til at jeg er lidt splittet hvad det her køb angår.

Nu var det godt nok ikke lige Zambrotta jeg hentydede til, men jo, manden er blottet for talent! Wink

Det var mere den sidste sætning: "[..]men igen, jeg ser hellere en 31-årig Italiener end en 25-årig Brasser lige pt, vi skal ikke have Inter tilstande, hvor vi ligepludselig ikke har en eneste Italiener i startopstillingen.. ."

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #331: 02 Jun 2008, 01:53 »

Fornuftigt for Zambrotta. Det var synd at se ham være elendig en til to gange om ugen i Spanien.

plutonium
Manager

« Svar #332: 02 Jun 2008, 07:44 »

Ja det var et godt skifte set fra Zambrotta's synspunkt. Og Milan kan da også godt bruge ham.

Men jeg håber på flere yngre talenter, som klubben måske kan videreudvikle. Måske ikke i Pato-størrelsen, men i det mindste talenter, der stadig udvikler sig. Jeg tror ikke Zambrotta lige pludselig udvikler sig helt vanvittigt, og får sin anden (eller tredje) ungdom.  Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #333: 02 Jun 2008, 12:31 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84545 så gør dog noget ved det snart, drenge!!

It's all, part of the plan.

plutonium
Manager

« Svar #334: 02 Jun 2008, 13:01 »

Ja, de kunne godt tage at få fingeren ud...

Det er jo bare så drøn-besværligt at finde en bomber. En spiller der scorer på samlebånd det eneste sted gør det ikke nødvendigvis det næste.
Eksempel1 : Henry fra Arsenal til Barca
Eksempel2 : Sheva fra Milan til Chelsea

Begge eksempler på stjerneangribere der falder i niveau, fordi de skifter klub.

Hvilket fører til et andet spørgsmål: HVORFOR SKIFTE KLUB, HVIS MAN HAR SUCCES?Huh Det er set SÅ tit, at spillere taber niveau, når de skifter fra topklub til topklub...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #335: 02 Jun 2008, 13:04 »

Ja, de kunne godt tage at få fingeren ud...

Det er jo bare så drøn-besværligt at finde en bomber. En spiller der scorer på samlebånd det eneste sted gør det ikke nødvendigvis det næste.
Eksempel1 : Henry fra Arsenal til Barca
Eksempel2 : Sheva fra Milan til Chelsea

Begge eksempler på stjerneangribere der falder i niveau, fordi de skifter klub.

Hvilket fører til et andet spørgsmål: HVORFOR SKIFTE KLUB, HVIS MAN HAR SUCCES?Huh Det er set SÅ tit, at spillere taber niveau, når de skifter fra topklub til topklub...

Forstår ikke Sheva..(eller henry) men nu er jeg godt nok personlig fan af ham, sheva, og han er mit idol, men alligevel.. HVORFOR!!!!! arg. han var jo klasse, og han var jo en af kernerne på vores hold. mener faktisk at der i et goal blad jeg har derhjemme er noget med ham hvor han siger han blir i milan, men kort efter skiftede han.. det var dengang rygterne kørte om at han blev solgt. det gjorde sku ondt, for han hører til i milan, ligesom henry hører/hørte til i arsenal.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #336: 02 Jun 2008, 13:30 »

HVORFOR SKIFTE KLUB, HVIS MAN HAR SUCCES?Huh

Succes er rart at have, men det er nu engang ikke til at leve af alene, succes betyder også, at man pludselig har noget at forhandle med, hvilket nogle gange kan fører til en klækkelig lønforhøjelse, hvis man skifter til en anden klub.

Med hensyn til hvem vi skal have fat i til angrebet, så håber jeg bestemt ikke, at det bliver Adebayor, ham har jeg i den grad fået et dårligt indtryk af, han er alt for svinsk i sit spil (det har han i hvert fald været i de kampe jeg har set ham spille), og så har han et eller andet med ballancenerven, der gør, at han falder, så snart han kommer inden for straffesparksfeltet . Så jeg ser bestemt hellere et af de andre emner, der er nævnt, lige på nær Ronaldinho, ham har de bare at holde nallerne fra, den mand er færdig, og i øvrigt alt for skadesplaget, hvilket ikke er noget vi har brug for mere af.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #337: 02 Jun 2008, 13:31 »

Succes er rart at have, men det er nu engang ikke til at leve af alene, succes betyder også, at man pludselig har noget at forhandle med, hvilket nogle gange kan fører til en klækkelig lønforhøjelse, hvis man skifter til en anden klub.

Med hensyn til hvem vi skal have fat i til angrebet, så håber jeg bestemt ikke, at det bliver Adebayor, ham har jeg i den grad fået et dårligt indtryk af, han er alt for svinsk i sit spil (det har han i hvert fald været i de kampe jeg har set ham spille), og så har han et eller andet med ballancenerven, der gør, at han falder, så snart han kommer inden for straffesparksfeltet . Så jeg ser bestemt hellere et af de andre emner, der er nævnt, lige på nær Ronaldinho, ham har de bare at holde nallerne fra, den mand er færdig, og i øvrigt alt for skadesplaget, hvilket ikke er noget vi har brug for mere af.

er enig. kaka er ganske kompetent, og adebayor passer ikke ind hos os Smiley

plutonium
Manager

« Svar #338: 03 Jun 2008, 17:57 »

Til det med succes

Ja, hvis man er i en klub, hvor man lige klarer sig igennem på sin løn, eller kun har råd til LIDT luksus, så kan jeg forstå sådan et skifte.

Men hvis man, som Sheva og Henry, allerede har mange millioner på bankbogen, så synes det er overflødigt at skifte klub for pengenes skyld.

Bave
Gæst

« Svar #339: 03 Jun 2008, 18:23 »

Men Sheva skiftede jo også fordi at hans Familie ville væk fra Italien

Rossonero
Gæst

« Svar #340: 04 Jun 2008, 12:09 »

http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=722703

En nyhed, der fik mig til at smile. Der er vel ikke meget at kommentere. Lad os håbe, det sker!

Derudover rystede dagen disse kommentare fra sig:

Ancelotti: ”I'm staying at 150%.” 

Galliani: ”Carlo Ancelotti will stay at Milan next season 100%, it's completely out of the question that he will leave for Chelsea, he's already started to make the programme for the pre-season friendlies this summer.”

Ydermere er der nyt på spillerfronten, hvor vi eftersigende har påbegyndt jagten efter Miguel Veloso. Har set ham spille få gange, og han ser i den grad lovende ud. Desuden er forhandlingerne med Drogba angiveligt sat i vejret, og som jeg førhen har ytret, håber jeg rent faktisk at Drogba ankommer – Han ville passe glimrende ind i Ancelotti’s spillestil.

ManUtd83
Manager

« Svar #341: 04 Jun 2008, 12:12 »

Ville i hvert fald også være en del nemmere at lokke spillere til, hvis holdet skal spille i ChL. Håber AC Milan hapser Drogba, så jeg er fri for at se på ham i Chelsea.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #342: 04 Jun 2008, 12:14 »

En nyhed, der fik mig til at smile. Der er vel ikke meget at kommentere. Lad os håbe, det sker!

Galliani: ”Carlo Ancelotti will stay at Milan next season 100%, it's completely out of the question that he will leave for Chelsea, he's already started to make the programme for the pre-season friendlies this summer.”

Ydermere er der nyt på spillerfronten, hvor vi eftersigende har påbegyndt jagten efter Miguel Veloso. Har set ham spille få gange, og han ser i den grad lovende ud. Desuden er forhandlingerne med Drogba angiveligt sat i vejret, og som jeg førhen har ytret, håber jeg rent faktisk at Drogba ankommer – Han ville passe glimrende ind i Ancelotti’s spillestil.

Årh hvor godt.. FEDT FEDT FEDT! <3

- Jeg tvivler nu også på at han skifter, såe det er jeg ikke bekymret for Smiley

Har du et link? Jeg har kun set ham (Veloso) i manager, og der er han jo syg, og ud fra dét må
vi da godt lige nuppe ham (Opstemt), men vil da gerne se lidt irl til ham også Smiley
Drogba.. Tja.. Noget skal der i hvert fald ske i grebet, og det gør der også Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #343: 04 Jun 2008, 19:44 »

Champions League nyheden er jeg lidt splittet omkring, selvfølgelig er det da fedt, hvis vi kommer med, men et eller andet sted, så har vi altså ikke fortjent det, akkurat som Liverpool heller ikke havde fortjent det, da de i sin tid kom med, efter at være sluttet som nummer 5 i ligaen. Vi skal ikke have specialbehandling, bare fordi vi er en af de store klubber, det er principielt forkert.

Med hensyn til Ancelotti, så har han også bare af at blive, han er en fantastisk træner, og kan Galliani bare sørge for at hente nogle gode spillere til ham, så kan han stadig vinde masser titler til os. Men det kræver altså, at Galliani snart begynder at sænke gennemsnitsalderen på sine indkøb...

Og Drogba, hit med ham!

plutonium
Manager

« Svar #344: 05 Jun 2008, 00:35 »

Jeg kan godt følge hvad du siger DNE! Vi fortjener ikke en palds i CL, men omvendt så bløder mit hjerte ved tanken om en sæson champions league uden Milan! De er mine evige favoritter!

Angående Drogba, så er jeg lidt lunken ved tanken om at have ham rendende rundt i Milan-trøje.
Han besidder nogle gudsbenådede fodboldevner, men han spiller alt for hårdt efter min smag. Høje albuer og grove tacklinger. Fair play, ja tak!
Men omvendt så kan han være den bomber vi har savnet. Han er typen der kan score for et hvert hold, grundet hans attitude!

Og lad os da endelig beholde Ancelotti. Han har da gjort et ganske godt stykke arbejde for Milan. Ingen grund til at sende ham til andre klubber  Wink

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010