home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 968 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 241163 gange)
m-k-p
Ynglingespiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #195: 16 Mar 2008, 16:06 »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=35640

Jeg håber at Carlo Ancilotti også ryger

Hvem skulle så tag over efter Ancelotti?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #196: 16 Mar 2008, 16:09 »

Mourinho elle Lippi - helst førsnævnte

ManUtd83
Manager

« Svar #197: 16 Mar 2008, 16:13 »

Ej stop nu med det Mourinho-flip. Hver gang der er en manager, som er i fare for at blive fyret, så siger alle "Jamen så skal vi sgu have Mourinho".
Han er jo en træls træls manager. Han er irriterende, arrogant og spiller meget meget kedelig fodbold.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #198: 16 Mar 2008, 16:15 »

Ej stop nu med det Mourinho-flip. Hver gang der er en manager, som er i fare for at blive fyret, så siger alle "Jamen så skal vi sgu have Mourinho".
Han er jo en træls træls manager. Han er irriterende, arrogant og spiller meget meget kedelig fodbold.

Ej, stop selv dit anti-mourinho-flip... Jeg kan godt lide ham selvom han er irreterende, arrogant og spiller kedeligt meget meget kedeligt fodbold.

ManUtd83
Manager

« Svar #199: 16 Mar 2008, 16:20 »

Så du vil gerne gave at dit favorithold skal spille kedelig og uattraktivt fodbold?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #200: 16 Mar 2008, 16:21 »

Så du vil gerne gave at dit favorithold skal spille kedelig og uattraktivt fodbold?

Hvis de vinder, ja!

ManUtd83
Manager

« Svar #201: 16 Mar 2008, 16:24 »

Hvis de vinder, ja!

Ok så har vi bare ikke det samme syn på fodbold Smiley må jeg foreslå dig at holde med Liverpool så ?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #202: 16 Mar 2008, 16:26 »

Ok så har vi bare ikke det samme syn på fodbold Smiley må jeg foreslå dig at holde med Liverpool så ?

Det må du godt. men lig mærke til at jeg skrev "Hvis det vinder" må det godt spille "kedeligt"

ManUtd83
Manager

« Svar #203: 16 Mar 2008, 16:34 »

Det må du godt. men lig mærke til at jeg skrev "Hvis det vinder" må det godt spille "kedeligt"

Hvad mener du ? At liverpool ikke vinder - for så har du jo egentlig ret..

molle
Landsholdsspiller

« Svar #204: 16 Mar 2008, 16:36 »

Hvad mener du ? At liverpool ikke vinder - for så har du jo egentlig ret..

jep, og derfor opfylder de jo ikke mine krav for at spillede kedeligt fodbold...
Så jeg tror nu jeg holder mig til Milan og Mourinho

ManUtd83
Manager

« Svar #205: 16 Mar 2008, 16:37 »

jep, og derfor opfylder de jo ikke mine krav for at spillede kedeligt fodbold...
Så jeg tror nu jeg holder mig til Milan og Mourinho

Peace det er så i orden

Rossonero
Gæst

« Svar #206: 16 Mar 2008, 16:51 »

Sikke en spændende diskussion, ManUtd83 og molle ;-)

Jeg fik ikke lukket et øje i nat, grundet nederlaget til Roma i går - den gjorde så sandelig ondt. Heldigvis er Fiorentina fortsat kun ét point foran os, og vi burde kunne vælte dem af pinden inden længe. Med hensyn til rygterne syntes jeg ikke, at der skal gøres de største forhåbninger om en trænerfyring. Silvio Bersculoni har flere gange udtrykt, at Ancelotti ikke skal fyres, og det vælger jeg at tro på. Men den store transfer-plan lyder spændende, og heldigvis er det ikke kun indkast.dk den melding er kommet fra ;-) Det bliver et interessant transfermarked til sommer!

Bave
Gæst

« Svar #207: 16 Mar 2008, 16:52 »

Hvem tror/häber i de henter til sommer

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #208: 16 Mar 2008, 16:55 »

Mourinho til Milan? Nej tak, jeg har stor respekt for manden, men hans spillestil passer ikke til Milan, og Berlusconi vil jo have offensiv fodbold, med to angribere og hvad han ellers kan finde på at forlange, så de to vil være på kollisionskurs fra dag et.

Mourinho til til Milan vil med stor sandsynlighed også betyde at Pato ikke får den spilletid, som hans talent berettiger ham til, især hvis Drogba også kommer til klubben (hvilket jeg dog gerne ser), da han så ganske givet vil blive placeret alene på toppen.

Næ, Ancelotti har ikke været Milans problem, efter min mening bærer Galliani en stor del af skylden for at det ikke er gået så godt på det seneste. Det er ham der ikke har sørget for at hente yngre kræfter til (hvis man lige ser bort fra Pato). Men køb som Ronaldo, Oddo, Jankulovski etc. har ikke just været store fremtidsinvestering er, det hører trods alt til sjældenhederne, at fodboldspillere kan blive ved at præstere på højt plan, lige så længe som Maldini, Costacurta og Baresi f.eks. har gjort det.

Der skal nye spillere til Milan, det kan der ikke være den store tvivl om, men seks nye verdensstjerner på en gang? Det lyder jo meget godt, men jeg tror det kunne ende med at give en masse problemer, dels fordi det er mange spillere at spille ind på en gang, og dels fordi det potentielt kan resultere i 6 primadonnaer, der hver især vil lave det hele på egen hånd, og det duer bare ikke.

ManUtd83
Manager

« Svar #209: 16 Mar 2008, 16:59 »

Milan skal helt klart hente Schevchenko og Rui Costa i sommerpausen. Derudover skal Ibrahim Ba, Cafu og Serginho op og være faste på førsteholdet igen!

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010