Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 1183 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AC Milan tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
135
Forfatter
Emne: AC Milan tråden (Læst 241006 gange)
jemil
Landsholdsspiller
Sv: AC Milan tråden
«
Svar #225:
19 Apr 2008, 13:06 »
Håber ikke at han slutter pågrund af dette:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=514459
19-18!
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #226:
22 Apr 2008, 11:13 »
Citat af: molle 16 Mar 2008, 17:17
men milan mangler bare en målmand hér og nu... tror ikke det kan vente 2-3 år
Ja, OGSÅ en målmand.. De mangler også en målscorer, og det har de gjort lige siden de solgte Sheva, synes jeg.
De mangler ham.. Og de skulle aldrig have solgt ham!
Gilardino scorer "aldrig", og er ikke blevet det hit han var i parma..
Inzaghi er ved at være færdig.. Det er ikke værdigt for et hold af Milans størrelse og storhed, heller ikke på målmandsposten. Dida og Kalac? Kalac er da
ok
, men så heller ikke mere.. Dida er ligeledes for gammel,
og laver for mange drops efterhånden..
Forsvaret kunne også godt forstærkes, og de burde have pengene til det
Min mening.
Citat af: ManUtd83 12 Apr 2008, 15:24
http://www.bold.dk/nyt/?vis=82235
Heldige Ac Milan.
Intet
er sikkert endnu
It's all, part of the plan.
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #227:
05 Maj 2008, 09:40 »
Hiver den lige frem...
Hvad siger i til at vi får Flamini?
Jeg synes det er super
verdenskrig
Manager
«
Svar #228:
05 Maj 2008, 09:41 »
Citat af: makkerskilap 05 Maj 2008, 09:40
Hiver den lige frem...
Hvad siger i til at vi får Flamini?
Jeg synes det er super
Undskyld jeg spørger men hvad skal i med ham
I har både Pirlo, og Gattuso der kan spille den defensive plads
... To må da nok
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #229:
05 Maj 2008, 09:48 »
Citat af: verdenskrig 05 Maj 2008, 09:41
Undskyld jeg spørger men hvad skal i med ham
I har både Pirlo, og Gattuso der kan spille den defensive plads
... To må da nok
.. Og Ambrosini, men, han er heller ikke helt samme type som nogen af dem, synes jeg
verdenskrig
Manager
«
Svar #230:
05 Maj 2008, 09:51 »
Citat af: makkerskilap 05 Maj 2008, 09:48
.. Og Ambrosini, men, han er heller ikke helt samme type som nogen af dem, synes jeg
Jeg har aldrig set det store lys i ham, og regner ham for færdig her i sommerpausen
Men syntes at både pirlo, og gattuso er bedre end flamini
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #231:
05 Maj 2008, 09:54 »
Citat af: verdenskrig 05 Maj 2008, 09:51
Jeg har aldrig set det store lys i ham, og regner ham for færdig her i sommerpausen
Men syntes at både pirlo, og gattuso er bedre end flamini
Det var Flamini jeg mente der ikk havde samme spillestil som Gattuso og Pirlo, tror måske du forstod det som Ambrosini
Men Ambrosini.. Tjae.. Han er ikke nogen speciel stjerne, selvom han gør det fint nok. Kunne godt være de solgte ham, ligesom jeg håber de sælger Gilardino.
Og det er de også, men det er godt at have en stabil backup, og jeg tror at Flamini vil gøre det godt, og også bedre end Ambrosini
verdenskrig
Manager
«
Svar #232:
05 Maj 2008, 09:57 »
Citat af: makkerskilap 05 Maj 2008, 09:54
Det var Flamini jeg mente der ikk havde samme spillestil som Gattuso og Pirlo, tror måske du forstod det som Ambrosini
Men Ambrosini.. Tjae.. Han er ikke nogen speciel stjerne, selvom han gør det fint nok. Kunne godt være de solgte ham, ligesom jeg håber de sælger Gilardino.
Og det er de også, men det er godt at have en stabil backup, og jeg tror at Flamini vil gøre det godt, og også bedre end Ambrosini
Ja men er vi enige om at Flamini ikke er den kontrollerende type som den defensive midtbane i Milan kræver, da i har mange offensive typer som Seedorf, og Kaka der INTET laver i det defensive
.. Flamini er for meget undervejs, og er ikke den placeringsstærke defmidt som Milans system kræver, så jeg tror det vil give lidt ubalance med ham på holdet!
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #233:
05 Maj 2008, 10:12 »
Citat af: verdenskrig 05 Maj 2008, 09:57
Ja men er vi enige om at Flamini ikke er den kontrollerende type som den defensive midtbane i Milan kræver, da i har mange offensive typer som Seedorf, og Kaka der INTET laver i det defensive
.. Flamini er for meget undervejs, og er ikke den placeringsstærke defmidt som Milans system kræver, så jeg tror det vil give lidt ubalance med ham på holdet!
Nej vi er uenige, flere gange jeg har set Flamini spille for Arseanal
synes jeg han har spillet helt vildt godt i det defensive, og været med både hjemme og fremme, selvfølgelig vil det kræve tilvænning, men han har en enorm løbekapacitet og arbejdsvillighed
og så vil jeg også give ham et lille plus i forhold til Pirlo, don't get me wrong, JEG ELSKER PIRLO! og han er da også god defensiv, men han er mere kreativ og er ikke den oprydder type, han virker som en lidt mere fri spiller end Flamini, Gattuso, osv..
Er også uenig i, at Kaka og specielt Seedorf intet laver i defensiven, det er dybt forkert, ja okay, de er offensive spillere, men Seedorf løber altså med frem og TILBAGE, og han bryder tit spillere på Milans halvdel, Kaka ser man da også være med tilbage eller omkring midtercirklen, hvis de spiller med Inzaghi eller Pato helt fremme
verdenskrig
Manager
«
Svar #234:
05 Maj 2008, 10:21 »
Citat af: makkerskilap 05 Maj 2008, 10:12
Nej vi er uenige, flere gange jeg har set Flamini spille for Arseanal
synes jeg han har spillet helt vildt godt i det defensive, og været med både hjemme og fremme, selvfølgelig vil det kræve tilvænning, men han har en enorm løbekapacitet og arbejdsvillighed
og så vil jeg også give ham et lille plus i forhold til Pirlo, don't get me wrong, JEG ELSKER PIRLO! og han er da også god defensiv, men han er mere kreativ og er ikke den oprydder type, han virker som en lidt mere fri spiller end Flamini, Gattuso, osv..
Er også uenig i, at Kaka og specielt Seedorf intet laver i defensiven, det er dybt forkert, ja okay, de er offensive spillere, men Seedorf løber altså med frem og TILBAGE, og han bryder tit spillere på Milans halvdel, Kaka ser man da også være med tilbage eller omkring midtercirklen, hvis de spiller med Inzaghi eller Pato helt fremme
Ja men det er vi ikke uenige i.. Flamini er en spiller som kæmper røven ud af buskerne, og ermed fremme og tilbage. Men det er faktisk også det jeg skriver... Skriver netop at han er en spiller som er for meget undervejs... Milan har derimod brug for en spiller som hele tiden ligger bag ved midtbanen, og som jeg har set flamini render han stort set rundt overalt på banen... Om det er det som Milan måske i virkeligheden har brug for for igen at blive uforudsigelige i deres spil, er muligt...
.. Men som deres spil er nu mener jeg mere at de har brug for en Gislason type der hele tiden placere sig bag midtbanen, og ligger som ekstra beskyttelse for forsvaret
( og som har granit i baglåret
).. I den sammenhæng ser jeg mere Flamini som en Spelmann type
Men har for det meste kun set milan i cl, og der syntes jeg ikke at kaka, og seedorf laver det store i det defensive..
Og no offence.. For deres job er at skabe noget i det offensive
«
Seneste Redigering: 05 Maj 2008, 10:23 af verdenskrig
»
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #235:
05 Maj 2008, 10:30 »
Citat af: verdenskrig 05 Maj 2008, 10:21
Ja men det er vi ikke uenige i.. Flamini er en spiller som kæmper røven ud af buskerne, og ermed fremme og tilbage. Men det er faktisk også det jeg skriver... Skriver netop at han er en spiller som er for meget undervejs... Milan har derimod brug for en spiller som hele tiden ligger bag ved midtbanen, og som jeg har set flamini render han stort set rundt overalt på banen... Om det er det som Milan måske i virkeligheden har brug for for igen at blive uforudsigelige i deres spil, er muligt...
.. Men som deres spil er nu mener jeg mere at de har brug for en Gislason type der hele tiden placere sig bag midtbanen, og ligger som ekstra beskyttelse for forsvaret
( og som har granit i baglåret
)
Men har for det meste kun set milan i cl, og der syntes jeg ikke at kaka, og seedorf laver det store i det defensive..
Og no offence.. For deres job er at skabe noget i det offensive
Det kommer self. an på hvad Ancelotti har tænkt sig til næste sæson.. De mangler jo også en bomber, efter de solgte
Sheva som de aldrig skulle have gjort (mit idol), og det regner jeg stærkt med de får fat i til næste sæson, der har
allerede været snak om flere.. At han er for meget undervejs kan der jo også blive lavet om på, det ser man jo tit,
Pirlo er jo gammel angriber, men ligger nu hele tiden hjemme stortset på den defensive og slår guldbolde..
Men det kan da godt være at det er det de mangler, en Flamini som er over det hele, begge veje, kan vi jo kun vente og se
De HAR jo en gislason type, eller, en oprydder som gardering, Gattuso, som er genial på hans plads..
han scorer dog næsten aldrig, men er ret sikker på han faktisk er LAVET af granit!
Nah, men der er jo også forskel på CL, og ligaen
Hvorfor no offense? Har aldrig sagt at deres job ligger defensivt, for du har helt ret, det ligger OFFENSIVT, afviste bare at de slet ikke laver noget defensivt, som du sagde
verdenskrig
Manager
«
Svar #236:
05 Maj 2008, 10:36 »
Citat af: makkerskilap 05 Maj 2008, 10:30
Det kommer self. an på hvad Ancelotti har tænkt sig til næste sæson.. De mangler jo også en bomber, efter de solgte
Sheva som de aldrig skulle have gjort (mit idol), og det regner jeg stærkt med de får fat i til næste sæson, der har
allerede været snak om flere.. At han er for meget undervejs kan der jo også blive lavet om på, det ser man jo tit,
Pirlo er jo gammel angriber, men ligger nu hele tiden hjemme stortset på den defensive og slår guldbolde..
Men det kan da godt være at det er det de mangler, en Flamini som er over det hele, begge veje, kan vi jo kun vente og se
De HAR jo en gislason type, eller, en oprydder som gardering, Gattuso, som er genial på hans plads..
han scorer dog næsten aldrig, men er ret sikker på han faktisk er LAVET af granit!
Nah, men der er jo også forskel på CL, og ligaen
Hvorfor no offense? Har aldrig sagt at deres job ligger defensivt, for du har helt ret, det ligger OFFENSIVT, afviste bare at de slet ikke laver noget defensivt, som du sagde
Helt enig i det første med angriber.. En komplet uansvarlig beslutning at sælge a.s... Han er en klasseangriber som stort set aldrig er set bedre i europa... Plus at i så køber gilardino som med al respekt iokke har sået til... I mangler en target mand på 1.90 eller mere som i kan slå jeres frispark, og hjørne efter.. Og indlæg når de kommer
Men enig i at i allerede har den slags spillere, det er også derfor jeg har svært ved at se hvorfor i skal købe ham... Måske til fremtiden( kan ikke lige huske hans alder
)
Nej jeg sagde bare at deres job er offensivt, men de kunne godt tage mere del i det defensive
Og ja Gattuso er lavet af granit
.. Elsker simpelthen den slags spillere
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #237:
05 Maj 2008, 10:46 »
Citat af: verdenskrig 05 Maj 2008, 10:36
Helt enig i det første med angriber.. En komplet uansvarlig beslutning at sælge a.s... Han er en klasseangriber som stort set aldrig er set bedre i europa... Plus at i så køber gilardino som med al respekt iokke har sået til... I mangler en target mand på 1.90 eller mere som i kan slå jeres frispark, og hjørne efter.. Og indlæg når de kommer
Men enig i at i allerede har den slags spillere, det er også derfor jeg har svært ved at se hvorfor i skal købe ham... Måske til fremtiden( kan ikke lige huske hans alder
)
Nej jeg sagde bare at deres job er offensivt, men de kunne godt tage mere del i det defensive
Og ja Gattuso er lavet af granit
.. Elsker simpelthen den slags spillere
Tjae, han ville jo gerne væk pga hans familie trak i ham, plus pengene self.. Men blev så ked af det (tudefjæs, i know, men seriøst..) Elskede ham, og hans karriere er helt død efter han skiftede til AS Abramovic, for han får ikke spilletid, og han passer ikke ind i den klub!!
Han passede derimod PERFEKT til Milan, og det kune man jo SÅ tydeligt se.. Han var i top 5 MINDST i angribere på verdensplan, mener jeg personligt, og ja, de skulle aldrig have gjort det.
Gilardino.. Tsk.. Han har floppet. Okay, han er da fin nok, og han har da syge stats i manager
, men han præsterer bare ikke hvad man kunne forvente vel?
Men enig i at i allerede har den slags spillere, det er også derfor jeg har svært ved at se hvorfor i skal købe ham... Måske til fremtiden( kan ikke lige huske hans alder)
- hvad mener du her?
Citat af: verdenskrig 05 Maj 2008, 09:57
Ja men er vi enige om at Flamini ikke er den kontrollerende type som den defensive midtbane i Milan kræver,
da i har mange offensive typer som Seedorf, og Kaka der INTET laver i det defensive
..
[i][/i] Flamini er for meget undervejs, og er ikke den placeringsstærke defmidt som Milans system kræver, så jeg tror det vil give lidt ubalance med ham på holdet!
jo, det sagde du
Ja, Gattuso, eller næsehornet som han bliver kaldt
er dejlig!
verdenskrig
Manager
«
Svar #238:
05 Maj 2008, 10:55 »
Citat af: makkerskilap 05 Maj 2008, 10:46
Tjae, han ville jo gerne væk pga hans familie trak i ham, plus pengene self.. Men blev så ked af det (tudefjæs, i know, men seriøst..) Elskede ham, og hans karriere er helt død efter han skiftede til AS Abramovic, for han får ikke spilletid, og han passer ikke ind i den klub!!
Han passede derimod PERFEKT til Milan, og det kune man jo SÅ tydeligt se.. Han var i top 5 MINDST i angribere på verdensplan, mener jeg personligt, og ja, de skulle aldrig have gjort det.
Gilardino.. Tsk.. Han har floppet. Okay, han er da fin nok, og han har da syge stats i manager
, men han præsterer bare ikke hvad man kunne forvente vel?
Men enig i at i allerede har den slags spillere, det er også derfor jeg har svært ved at se hvorfor i skal købe ham... Måske til fremtiden( kan ikke lige huske hans alder)
- hvad mener du her?
jo, det sagde du
Ja, Gattuso, eller næsehornet som han bliver kaldt
er dejlig!
Ja men a.s' s skiften til cska chelsea er jo et tydeligt bevis på hvordan en fodboldspiller ikke skal prioriterer når han skifter klub.. Man skal aldrig skifte derhen hvor pengene er, men derhen hvor succen er.. For pengene plejer gerne at følge med succes
Nej Gilardino må sku til at levere lidt mere.. Ja i manager er han vild/overvurderet. Men det nytter jo ikke meget når han ikke rigtig har held med noget irl
.. Han virker i øvrigt for fastlåst i milans system
Men enig i at i allerede har den slags defensive midtbane spillere som i behøver, altså en fighter, og en spilstyrer, der er ekstra beskyttelse til forsvaret. Det er også derfor jeg har svært ved at se hvorfor i skal købe Flamini... Måske til fremtiden(Kan ikke huske hans alder)
= Bedre
Ja nu siger jeg kort og godt hvad jeg mener
.. Selvfølgelig er seedorf, og kaka's arbejde først og fremmest at skabe noget offensivt.. Men samtidig burde de tage mere del i det defensive, da en 100% arbejdsindsats fra alle 11 er nødvendig for at holdet spiller godt...Og der er med al respekt vel et par årsager til at Milan ikke ligger med i guldkampen
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #239:
05 Maj 2008, 11:07 »
Citat af: verdenskrig 05 Maj 2008, 10:55
Ja men a.s' s skiften til cska chelsea er jo et tydeligt bevis på hvordan en fodboldspiller ikke skal prioriterer når han skifter klub.. Man skal aldrig skifte derhen hvor pengene er, men derhen hvor succen er.. For pengene plejer gerne at følge med succes
Nej Gilardino må sku til at levere lidt mere.. Ja i manager er han vild/overvurderet. Men det nytter jo ikke meget når han ikke rigtig har held med noget irl
.. Han virker i øvrigt for fastlåst i milans system
Men enig i at i allerede har den slags defensive midtbane spillere som i behøver, altså en fighter, og en spilstyrer, der er ekstra beskyttelse til forsvaret. Det er også derfor jeg har svært ved at se hvorfor i skal købe Flamini... Måske til fremtiden(Kan ikke huske hans alder)
= Bedre
Ja nu siger jeg kort og godt hvad jeg mener
.. Selvfølgelig er seedorf, og kaka's arbejde først og fremmest at skabe noget offensivt.. Men samtidig burde de tage mere del i det defensive, da en 100% arbejdsindsats fra alle 11 er nødvendig for at holdet spiller godt...Og der er med al respekt vel et par årsager til at Milan ikke ligger med i guldkampen
Jamen er enig, det var dumt, og det tror jeg også godt han ved
Gilardino syns jeg heller ikke præsterer i manager, gad vide om det er med vilje fra SI's side?
Håber som sagt de sælger ham..
Ja, det var bedre
han er i tyverne.. og det er vidst på plads, senere i dag skulle han gerne skrive under på en kontrakt..,bold.dk
ja og nej, for en 100 % arbejdsindsats kan jo både være offensiv som defensiv, og når de skal ligge mere vægt på det offensive, som lige de to jo skal, så er det vel fair nok at de ikke er ligeså defensive orienterede som gattuso eks. er, som offensivt, så må de bare fokusere lidt mere dér
Ja, selvfølgelig er der det. En kombinering af dårlige resultater både hjemme og udebane, og at bl.a. Inter tilsyneladende har spillet suværent.. Det jo også forskelligt fra sæson til sæson, hvor godt en spiller spiller, og hvor godt et hold spiller, bare se på hvor tæt de forskellige ligaer er.. England, Danmark, Italien, Spanien (godt nok afgjort igår, men alligevel, de scorede jo kun lige til sidst, må siges at være lidt heldigt
).. Alle kan have en skodsæson, men hvis Milan får en 4 eller 5 plads, synes jeg det er okay, set over sæsonens resultater og med det hold de har i forhold til så mange andre..
Sider:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
135
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »