home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223260 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #15: 10 Okt 2007, 17:45 »

Jo jo.. jeg kender ikke Viviano - men Frey er da en udemærket keeper.. Jeg synes ikke Luisao har kvalitet til Milan.. Men Kaka ville jeg gerne se i United-trøjen..

Vivano spiller på italiens U/21 hold, og regnes som ét af de helt store målmands talenter. Hvis han kan fås til en rimelig pris, ville han da været et kup, og kunne trænes op i  B-holdet til at starte med.

Dida bliver ved med at dumme sig, så det ville ikke gøre ondt i hjertet hvis han blev skiftet ud med en mand som Sebastian Frey.

Luisao ikke kvalitet til Milan? Det er jeg ikke enig i. Følger med i portugisisk fodbold nogen gange, og Luisao ville da være et fantastisk køb. Styrke, gode tacklinger og en født leder - lyder meget italiansk ikke?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #16: 10 Okt 2007, 17:51 »

Med de argumenter må jeg give dig ret.. det lyder som nogle spændende rygter som kunne sætte Milan igen.. Hvad har du forresten selv selv stemt i afstemningen?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #17: 10 Okt 2007, 17:53 »

Med de argumenter må jeg give dig ret.. det lyder som nogle spændende rygter som kunne sætte Milan igen.. Hvad har du forresten selv selv stemt i afstemningen?

Jeg har stemt José Mourinho Smiley Man kunne se at han fik Chelsea til at spille hård og kontant fodbold - defensivt, men samtidig med offensive træk. Det ville passe helt perfekt til AC Milan, da vi har spillere som Ambrosini, Gattuso, Pirlo, og det giver plads til Kaká der kan trylle så meget han vil. Jeg synes samtidig at Mourinho's mentalitet tilpasser Italien utrolig meget, og er sikker på han vil blive en stor succes i AC Milan.
« Seneste Redigering: 10 Okt 2007, 17:56 af Rossonero » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #18: 10 Okt 2007, 18:01 »

Jeg har stemt José Mourinho Smiley Man kunne se at han fik Chelsea til at spille hård og kontant fodbold - defensivt, men samtidig med offensive træk. Det ville passe helt perfekt til AC Milan, da vi har spillere som Ambrosini, Gattuso, Pirlo, og det giver plads til Kaká der kan trylle så meget han vil. Jeg synes samtidig at Mourinho's mentalitet tilpasser Italien utrolig meget, og er sikker på han vil blive en stor succes i AC Milan.
Det har jeg også.. kunne ikke være mere enig.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #19: 10 Okt 2007, 18:02 »

Forresten, hvor mange AC Milan fans har vi at gøre med i FMFreaks? Jeg har nemlig tænkt mig at skrive dem op i mit første indlæg, så man ved hvem der er hvem q:

Skriv endelig hvis dette er tilfældet Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #20: 10 Okt 2007, 18:04 »

Nah.. Det er nok det hold jeg bedst kan lide i Italien - men fan og fan..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #21: 11 Nov 2007, 13:20 »

AC MILAN UPDATE
Hvad er det lige der sker?

Jeg kan som stor Milan fan, med en klump i halsen, konstatere at vi er i en lille krise, hvis ikke stor. Vi ligner bestemt ikke det hold, der i sidste sæson, vandt det famøse Champions League trofæ. Med stjerner på holdet, som Kaká, Gennaro Gattuso og Alessandro Nesta, formår man alligevel at tabe til Empoli i Serie A.

Hvad tror i, kan redde Milan fra en fatal skuffelse?




DE SKUFFENDE RESULTATER:


Seneste nyheder og rygter:
fra tribalfootball.com

Ronaldo klar igen: http://tribalfootball.com/article.php?id=64477

Pirlo indrømmer Real Madrid tilbød ham kontrakt?: http://tribalfootball.com/article.php?id=64362

Milan interreseret i rivalernes Adriano?: http://tribalfootball.com/article.php?id=64093
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #22: 11 Nov 2007, 13:25 »

Det ser da ret fatalt ud. Men rygterne.. Tribalfootball er altså kendt for meget shiit Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #23: 11 Nov 2007, 13:26 »

Det ser da ret fatalt ud. Men rygterne.. Tribalfootball er altså kendt for meget shiit Wink

Ja, det gør det Forlegen

Haha, det er derfor jeg netop poster fra dem. Ret sjovt at se deres rygter nogle gange.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2007, 13:47 af Rossonero » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #24: 11 Nov 2007, 14:24 »

En angriber der kan spille regelmæssigt, ikke er over de 30 og som ikke mindst scorer mål...

Desuden mener jeg at man skal gøre alt for at holde på Kaka og holde fingrene langt væk fra Ronaldinho...

Plus at man nok skal begynde at satse på nogle yngre folk, der er altså pænt mange på den forkerte side af de 30 og tæt på slutningen af deres karriere...

Nu ved jeg ikke om det er hele deres trup... men hvis man lige kigger her og tjekker deres fødseldato så har de altså 18!! mand på 30 eller derover og det er imo alt for mange -->http://www.dr.dk/Sporten/Dongbold/index.htm
« Seneste Redigering: 11 Nov 2007, 14:30 af JKJ » Logged

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #25: 11 Nov 2007, 14:26 »

Hvordan går det Med Pato, er han med i truppen til hver kamp eller er han for ung?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #26: 11 Nov 2007, 14:27 »

Hvordan går det Med Pato, er han med i truppen til hver kamp eller er han for ung?

Han kommer først til den 1. januar mener jeg...
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #27: 11 Nov 2007, 14:31 »

En angriber der kan spille regelmæssigt, ikke er over de 30 og som ikke mindst scorer mål...

Desuden mener jeg at man skal gøre alt for at holde på Kaka og holde fingrene langt væk fra Ronaldinho...

Plus at man nok skal begynde at satse på nogle yngre folk, der er altså pænt mange på den forkerte side af de 30 og tæt på slutningen af deres karriere...

Meget enig faktisk.
Der er alt for mange 'pensionister', der er ved at tage deres sidste skridt.

Hvordan går det Med Pato, er han med i truppen til hver kamp eller er han for ung?

Nej, han kommer desværre ikke med i kampene endnu.
Men man har tårnhøje forventninger til ham, og Berlusconi har til tider sagt, at han satser på Pato, istedet for en Ronaldinho forstærkning.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #28: 11 Nov 2007, 14:31 »

Han kommer først til den 1. januar mener jeg...

Ved jeg faktisk ikke noget om. Men han er med i deres førstehold inde på deres hjemmeside, så regner vel med han er ankommet?
Logged

-{Zi0n}-
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #29: 11 Nov 2007, 14:32 »

Jeg er helt sikker på milan nok skal få vent det igen og komme med i top 3 i Serie A i år .
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010