home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 902 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid - Werder Bremen
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid - Werder Bremen  (Læst 1449 gange)
andersfa123
Gæst

Real Madrid - Werder Bremen
« : 18 Sep 2007, 21:56 »

Ja, jeg sidder lige nu og ser Real Madrid - Werder Bremen, hvis jeg skal være ærlig er det Werder Bremen der spiller bedst, og jeg tror faktisk at det er dem der vinder (nok mest fordi jeg er barcá Rullende Øjne )

Men hvad syntes i om kampen osv.

Hvad tror i resultatet bliver? Jeg tror 1-3

Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid - Werder Bremen
« Svar #1: 18 Sep 2007, 21:57 »

Bremen er kommet bedst fra pausen, ja. Smiley

Jeg tror, og håber, på 2-1

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

andersfa123
Gæst

« Svar #2: 18 Sep 2007, 22:15 »

PIS  ticked off

Don Abramovich
Manager

« Svar #3: 18 Sep 2007, 22:41 »

Weehaa!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4: 18 Sep 2007, 22:42 »

Hmm Real var jo klart bedst, det er sgu 80 år siden de har spillet ordentligt, men det gjorde de idag Smiley

Red love
Gæst

« Svar #5: 18 Sep 2007, 22:52 »

Real spiller ganske okayy idag, man fornemmer tegningen til noget rigtig godt.. Specielt glæder jeg mig over Raul, hyggeligt hvis han kunne komme igang igen.. Har set gammel ud de sidste par sæsoner..

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #6: 18 Sep 2007, 23:01 »

Dejligt at se Real Madrid spille, som Real Madrid skal spille... Har sgu ærlig talt savnet de gode gamle dage hvor Madrid kunne spille alle hold i verden ud af banen(Tiden med Redondo og en ung Raul)... Har aldrig været Madrid fan, men det har været sørgeligt at se dem de seneste år, så er egentlig glad for at de er tilbage i højeste gear... Elsker desuden den måde de har købt ind i år... Hurtige boldspillere med godt blik for spillet og masser af flair, her snakker jeg om spillere som Robben og Drenthe...

Red love
Gæst

« Svar #7: 18 Sep 2007, 23:05 »

Dejligt at se Real Madrid spille, som Real Madrid skal spille... Har sgu ærlig talt savnet de gode gamle dage hvor Madrid kunne spille alle hold i verden ud af banen(Tiden med Redondo og en ung Raul)... Har aldrig været Madrid fan, men det har været sørgeligt at se dem de seneste år, så er egentlig glad for at de er tilbage i højeste gear... Elsker desuden den måde de har købt ind i år... Hurtige boldspillere med godt blik for spillet og masser af flair, her snakker jeg om spillere som Robben og Drenthe...
Ja, har det meget på samme måde. Var utrolig facineret af en mand som redondo, han havde altså noget over sig. Madrid har været en skygge af sig selv i rigtig lang tid, men ser ud som de nærmer sig deres "rigtige" jeg.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #8: 18 Sep 2007, 23:08 »

Er helt enig... Madrid har virkelig aldrig været min klub, men dengang kunne man ikk andet end at elske at se dem spille fodbold...

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 18 Sep 2007, 23:11 »

Jeg har - i modsætning til nogen af jer - altid haft en forkærlighed for klubben. Jeg har virkeligt været bidt af deres kampe, og jeg synes de spiller noget nært det bedste offensive fodbold i Europa, men når de satser for meget og det går galt, så overskygges det af deres dårligere defensiv. Men jeg synes nu de gjorde det godt i aften.
Men men men - Manchester United er altid i hjertet, Real Madrid er noget specielt at se synes jeg Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010