home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
23 Apr 2025, 08:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23560
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hotmonikamehra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Olympique de Lyon
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Olympique de Lyon  (Læst 3870 gange)
cube
Manager

Sv: Olympique de Lyon
« Svar #15: 28 Jan 2006, 14:18 »

Barcelona på Camp Nou
5/12 2006
Lyon har senest slået Le Mans med 3-1 i ligaen. Nu skal de følge op på den præstation.
Det er blevet tid til en MEGET svær kamp for Lyon. Barcelona tager imod på Camp Nou, men stiller til alt held ikke i stærkeste opstilling.
Det samme kan man dog sige om Lyon, der lider af skader. Til alt held er John Carew blevet klar så der er nu rent faktisk angribere i angrebet. Juninho Pernambucano må desværre sidde over pga. træthed så Andrea Gasbarroni får en kæmpe chance.

Camp Nou er pakket til bristepunktet

Første halvleg
Lyon starter bedst. Agger sender et indlæg ind i en klump af spillere og bolden er tæt på at gå i nettet. 2 minutter efter skyder Agger selv lige på Victor Valdés.
Efter 18 minutter sker det, der ikke må ske. Anthony Vanden Borre tackler bagfra som sidste mand og bliver sendt ud - direkte på rødt.
Der er da heller ikke noget at stille op da Maxi Lopez kort efter gør det til 1-0.
I det 26. minut sker det utænkelige. Lyon udligner med en mand i undertal. Det er Carew, der sætter panden på et langt indlæg.
Barca lægger et hårdt pres og Maxi Lopez formår at score hele 3 hurtige mål. 4-1 til Barcelona.
Lyon kan intet stille op.
Anden halvleg
Der er blevet foretaget en taktisk ændring i pausen.
Begge hold får et par chancer i starten af anden halvleg. Herefter bider Barcelona sig fast og giver ikke slip.
Der bliver indledt et stort pres og det udmønter sig i en scoring i det 90. minut af Ezquerro.
Frau redder dog en lille smule af æren, da han i samme minut reducerer.
5-2 til Barcelona.

FC Barcelona - Olympique de Lyon 5-2
                    Boldbesiddelse: 48% - 52%
                    Skud på mål: 20 - 11

Citat
Der er ikke meget at stille op når vi får en så tidlig udvisning. Vi er i det mindste videre. Nu må vi bare håbe at vi trækker en let modstander - Florent Malouda

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

« Svar #16: 28 Jan 2006, 15:27 »

Opsummering på de seneste to kampe
19/12 2006
Det er blevet til to sejre siden 5-2 nederlaget til FC Barcelona i Champions League.
Først blev St. Etienne slået med komfortable 2-0 i en kamp, hvor Lyon viste det spil, der gjorde dem til mestre i sidste sæson.
Derefter var det blevet tid til Coupe de Ligue, hvor Nancy tog imod Lyon. Spillerne var trætte og det kunne ses som kampen skred frem. Kampen måtte ud i overtid, og her trak Lyon det længste strå. Andrea Gasbarroni scorede sit første mål for klubben da han skød bolden i nettet fra nært hold.

Citat
Det er en fantastisk følelse når publikum jubler efter en scoring. Det her mål betød rigtig meget for mig. Jeg håber bare, at jeg kan få lov at spille flere kampe.

Brasiliansk duo bliver klar igen
20/12 2006
Nilmar og Fred har været savnede angribere i Lyon, men i dag blev de endelig klar fra deres skader. Især Freds tilbagekomst kan være til stor fordel for mestrene, der har savnet deres topscorer.
Holdet er dog stadig plaget af adskillige skader, men dette er uden tvivl et skridt på vejen mod fordums styrke.

Citat
I dag kunne jeg træne helt igennem og det var rigtig rart. Jeg glæder mig meget til at komme igang igen - Fred

Lyon trækker Liverpool
22/12 2006
Lyons modstander i Champions League ottendedelsfinalen bliver ingen ringere end forrige års mestre fra Liverpool.
Liverpool ligger i øjeblikket nummer et i Premier League, så Lyon kan se frem til en svær kamp når de to hold tørner sammen.
Sidney Govou er netop blevet kåret til Europas tredje bedste midtbanespiller. Han blev solgt til Liverpool tidligere på året og det bliver spændende at se, hvordan han tackler at skulle møde sin gamle klub.

Prisuddelinger
1/1 2007
Lyon er endnu engang blevet hyldet ved årets prisuddelinger i Frankrig.
Her er et overblik over, hvilke hyldester de franske mestre modtog:

Anthony Vanden Borre
Årets udenlandske spiller i Frankrig

Anthony Vanden Borre
Årets spiller under 23 i Frankrig

Kasper Pyndt
Årets manager i Frankrig

Alt i alt et kæmpe rygstød til den blot 19 år gamle Anthony Vanden Borre, der har spillet en flot sæson.
Også Daniel Agger var deroppe af. Han modtog tredjepladsen i Årets udenlandske spiller i Frankrig og andenpladsen i Årets spiller under 23 i Frankrig.

Álvaro Recoba skriver kontrakt med Lyon
3/1 2007
30-årige Uruguay stjerne Álvaro Recoba er nået til enighed med Lyon.
Lyon får spilleren på en fri transfer og skiftet går igennem d. 1. Juli 2007.

Citat
Jeg følte ikke jeg fik nok chancer i Inter og det måtte være på sin plads med et skifte. Jeg er meget glad for at have skrevet kontrakt med Lyon. Jeg regner med at slutte min karriere i Frankrig. Det er jo et dejligt land. - Álvaro Recoba

Anthony Réveillére: "Endelig"
3/1 2007
Den franske højreback, Anthony Réveillére er endelig på vej væk fra Lyon.
Rennes har givet et bud på 27.000.000 DKK og Lyon har ikke været sen til at acceptere udspillet.
Anthony Réveillére har i den seneste tid ikke fået spilletid på førsteholdet og har flere gange ytret ønske om at forlade klubben.

Citat
Rennes er en god klub. Selvom jeg har spillet her i Lyon længe er jeg nu glad for at prøve noget nyt. Det er aldrig tilfredsstillende at sidde på bænken som jeg har gjort.

Anthony Réveillére

Årets første storsejr
6/1 2007
Upåagtede Montlucon tagerimod Lyon i pokalturneringen og det skal vise sig at blive en opvisning i klasse A fra Lyons side.

Citat
Denne kamp bør vi vinde komfortabelt. Jeg håber vi kan være foran ved pausen så jeg kan få skiftet lidt ud og prøvet nogle af de spillere af, der ikke har fået så mange chancer. - Kasper Pyndt

Montlucon - Olympique de Lyon 0-12
                    0-1 Rafael Sóbis (2.)
                    0-2 Rafael Sóbis (9.)
                    0-3 Fred (14.)
                    0-4 Fred (18.)
                    0-5 Fred (19.)
                    0-6 Fred (25.)
                    0-7 Rafael van der Vaart (27.)
                    0-8 Rafael Sóbis (31.)
                    0-9 Fred (41.)
                    0-10 Pierre-Alain Frau (48.)
                    0-11 Fred (straffespark, 56.)
                    Julien Leclercq udvist (63.)
                    0-12 Benoít Pedretti (65.)
                    Pierre Ettori udvist (90.)

Boldbesiddelse: 43% - 57%
                    Skud på mål: 2 - 34
                    Inden for målrammen: 1 - 15

Fred blev den helt store helt efter han kom tilbage efter sin skade. Ufattelige seks mål blev det til og den største sejr under Kasper Pyndts ledelse.
Der blev sat tre rekorder. Højeste sejr, højeste målscore og flest mål scoret i én kamp (Fred med 6 mål).

« Seneste Redigering: 28 Jan 2006, 16:17 af cube » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #17: 28 Jan 2006, 15:56 »

Rigtig god historie.

cube
Manager

« Svar #18: 28 Jan 2006, 16:42 »

Lyon-veteran sælges
16/1 2007
Sylvain Wiltord har gjort det godt for Lyon, men han er efterhånden nået godt op i alderen. Medierne har kritiseret ham for manglende form og skarphed.
Spilleren selv har bedt om at blive solgt og Kasper Pyndt har taget konsekvensen og solgt ham til Rennes for 11.000.000 DKK.

Citat
Sylvain er en dygtig spiller, men han følte sig lidt tilovers her i klubben. Jeg respekterer hans valg om et skifte og ønsker ham held og lykke i fremtiden.

Sylvain Wiltord vinker farvel til sine fans

Kvartfinale i ligacuppen
16/1 2007
Lyon tager i aften imod Nantes i ligacuppen.
Der er lagt i ovnen til en stor kamp når ligaens top mødes.

Første halvleg
Nantes har styr på begivenhederne og kører i det første kvarter rundt med et tamt Lyon-mandskab.
Lyon begynder så småt at komme med i kampen og det er faktisk mestrene, der overtager spillet i slutningen af halvlegen.
Anden halvleg
Lyon har igen taget over. Rafael van der Vaart fører an.
Fred og Nilmar danner Lyons angreb og de er flere gange tæt på at komme til skud.
51 minutter er spillet og Nilmar scorer.
1-0 holder kampen ud og Lyon er klar til semifinalen.
En kedelig kamp.

Lyon - Nantes 1-0
                    Skud på mål: 2 - 4

Citat
Det var en vigtig kamp at vinde. Vi har ikke vundet denne her cupturnering i mange år. I år håber vi bare det kan lykkes som det gjorde i pokalturneringen sidste år. - Fred

Lyon sætter sig midlertidigt på førstepladsen
23/1 2007
Lyon har igen erobret førstepladsen i ligaen omend det blot kan blive midlertidigt.
Det seneste to ligakampe er endt med skuffende 2-2 imod Lorient og imponerende 2-1 over Marseille.
Der er stor spænding i toppen, hvor Sochaux og Nancy begge med en sejr i deres kommende kampe kan komme over Lyon med et enkelt point.
Stillingen ser således ud:

Daniel Agger langtidsskadet
24/1 2007
Daniel Agger er blevet smittet med en alvorlig virussygdom og vil være ude i 6 til 7 måneder.
Den unge forsvarsspiller har erfaringer med langtidsskader da han i sin tid i Brøndby IF var skadet i et halvt år.

Citat
Det er enormt frustrerende. Jeg følte lige at jeg var kommet ind i en god rytme og så sker det her. Jeg håber virkelig jeg kan være klar før tid. Det jeg er mest ærgelig over, er at misse Champions League. - Daniel Agger

Real Madrid interesseret i Fred
27/1 2007
Kongeklubben Real Madrid har angiveligt været villige til at byde 160.000.000 DKK for Lyons stjerneangriber, Fred, men Kasper Pyndt har pure nægtet et salg af den 23-årige brasilianer.

Citat
Fred er en af vores vigtigste spillere. Der skal et langt større beløb til, hvis han skal forlade klubben. Jeg har store planer med denne spiller. - Kasper Pyndt

Fred

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #19: 28 Jan 2006, 16:45 »

En virus der holder Agger ude i 7 måneder  Shockeret

Det er en slem en af slagsen!!

cube
Manager

« Svar #20: 28 Jan 2006, 18:23 »

Opsummering på de seneste tre kampe
7/2 2007
Der har været spillet 3 kampe. Hver af forskellig kaliber.
Først skulle Lyon op imod miniputterne fra Duncerque. Den kamp blev vundet 4-1 med et rent reservemandskab.

Nu var det tid til Le Havre i ligaen og det skulle vise sig at blive en kamp af betydning.
Lyon vandt 2-0 på to scoringer af Nilmar, der for alvor er kommet i topform, og da Sochaux og Nancy, der deler andenpladsen spillede uafgjort i deres indbyrdes kamp, betød det at Lyon nu alene var i spidsen af ligaen.

Til sidst gjaldt det Lille i ligacuppens semifinale, men Lyon måtte se sig slået efter en svag kamp.
Noget af det, der især har svækket mestrene er deres mange skader.
Hele 9 er der af slagsen:
Skadeslisten består af: Grégory Coupet, Anthony Vanden Borre, Daniel Agger, Tiago, Pierre-Alain Frau, Hatem Ben Arfa, Florent Malouda, Rafael van der Vaart og John Carew.

Hype om Nantes-opgør
11/2 2007
Der har været meget omtale om Nantes-Lyon kampen i dag.
Nantes manager Serge Le Dizet har stor tiltro til sit mandskab og har med høj stemme hævdet at hans hold vil sejre i dagens kamp.
Kasper Pyndt har rasende svaret igen med udmelingen om at han vil gøre ALT for at stikke en kæp i hjulet hos Nantes.

Første halvleg
Remy Vercoutre, Lyons andenmålmand, har meldt sig på skadeslisten, der nu rummer 10 spillere. Derfor starter 17-årige Eleka på mål.
Efter 7 minutters spil bringer Nantes sig foran. Eleka kan intet stille op.
Skuffelsen lyser ud af Lyon-spillernes øjne da Nantes gør det til 2-0 ti minutter efter.
Juninho tager et frispark fra kanten af feltet og skruer den ind fra en spids vinkel. Et fantastisk mål og 1-2.
Første halvleg slutter.
Anden halvleg
Nantes lægger bedst ud med et godt forsøg.
Kort efter brager Lucarelli bolden i nettet på et langskud. 3-1.
Fred skyder bolden på stolpen i det 55. minut.
Efter 73 minutter sender Juninho et godt frispark ind til Fred, der pander bolden i nettet. Håbet lever.
Sidste dommerfløjt.

Nantes - Olympique de Lyon 3-2
                   Boldbesiddelse: 52% - 48%
                   Skud på mål: 22 - 7

Overraskende stor dominans fra Nantes side, hvis man ser på chancerne.
Lyon får deres første nederlag i syv ligakampe og er nu 2 points efter Sochaux, der ligger nummer et.

Lyon slår titelrivaler
17/2 2007
I en intens affære slog Lyon titelaspiranterne fra Nancy med 2-0 og bringer sig dermed et skridt foran i tabellen.
Med en sejr i næste kamp vil mestrene igen indtage førstepladsen siden de har spillet en kamp mindre end Sochaux.
Målscorerne i kampen blev Jérémie Berthod, der scorede på et straffespark efter 9 minutter og efterfølgende Nilmar, der igen gjorde en god figur.

Citat
Det ser lovende ud. Nu bliver vi nødt til at vinde den næste kamp - ellers kan løbet være kort. Vi må stramme grebet og det skal helst være nu. - Benoít Pedretti

Ottendedelsfinale i Champions League
21/2 2007
Det er blevet tid til en af årets mest omtalte kampe, hvis ikke den mest omtalte i Frankrig. Lyon møder Liverpool i Champions League.
Liverpool kan have en fordel idet Sidney Govou kender Lyons spillestil og måske har givet manager Rafa Benitez nogle tips inden kampen.

Citat
Det bliver en stor kamp i aften. Vi glæder os alle utroligt meget. Om vi kan vinde? Ja, selvfølgelig kan vi vinde. Vi spillede uafgjort med Barca og jeg mener da, de er en tand bedre end Liverpool. - Anthony Vanden Borre

Første halvleg
6 minutter er spillet og Fred spiller Rafael Sóbis fri. 1-0 til Lyon. En fantastisk start på kampen.
Der er ikke mange chancer i første halvleg.
Juninho Pernambucano spiller pludselig Fred fri og han scorer flot.
Pause.
Anden halvleg
Nilmar og Ben Arfa er blevet sat ind istedet for henholdsvis Rafael Sóbis og Florent Malouda.
Man ser ikke meget til Govou, men pludselig dukker han op med et langskud. Det går dog langt forbi.
Efter 62 minutter bliver et indlæg sendt ind til lange Crouch, der headder bolden i nettet og reducerer.
Xabi Alonso får sit andet gule kort og udvises efter 71 minutters spil.
Liverpool indleder et hårdt pres, men formår ikke at score.
Kampen slutter 2-1 til Lyon.

Olympique de Lyon - Liverpool FC 2-1
                  Boldbesiddelse: 51% - 49%
                  Skud på mål: 8 - 17

Citat
Jamen det var en ganske uvurderlig sejr for os. Nu kan vi tillade os at spille uafgjort i England og alligevel gå videre. Det var lidt ærgeligt de fik scoret, men på den anden side må vi stille os tilfredse med at de ikke udlignede. - Grégory Coupet, Kampens spiller

Caen stod for skud
24/2 2007
Caen gav ikke megen modstand da Lyon let kunne køre dem over i deres indbyrdes opgør i dag.
Rafael Sóbis scorede begge mål for Lyon.
Med sejren har Lyon nu fået tre sejre på stribe og det ser godt ud for Kasper Pyndts mandskab, der ligger nummer et i tabellen.

Ny sejr til Lyon
28/2 2007
Toulouse hed modstanderen da Lyon fik deres fjerde sejr på stribe.
Rafael Sóbis fortsatte sin fantastiske form med en hurtig scoring. Herefter var det ren dominans fra Lyons side og det udmøntede sig i endnu et mål - denne gang sat ind af Damien Duff, der elegant driblede ind i det lille felt og smækkede bolden ind.
Duff har været et godt indkøb for Lyon, og han blev også Kampens spiller i dag.

Citat
Nu er jeg førstevalg og det er jo altid rart. Jeg er glad for den tiltro Kasper Pyndt viser mig. - Damien Duff

cube
Manager

« Svar #21: 28 Jan 2006, 20:55 »

Auxerre sætter en stopper for Lyon
4/3 2007
Auxerre slog dygtige Lyon, der havde snuppet fire sejre på stribe. Det ændrer dog ikke ved stillingen i Ligue One, hvor Lyon stadig har en kneben førsteplads.
Lyon lagde ellers bedst ud og kom foran 1-0, men så strammede Auxerre grebet og fik Lyon til at halte efter med både 2-1 og 3-2, hvilket blev kampens resultat.

Det er nu det gælder
7/3 2007
Champions League er endnu engang scenen, hvor Lyon skal spille.
På Anfield Road i Liverpool tager hjemmeholdet imod de franske mestre, der gør sig forhåbninger om kvartfinalen.

Citat
Med en god portion held og masser af koncentration kan vi godt gå hen og skabe et godt resultat i denne kamp. Alle spillerne ved, hvad deres opgave er. - Kasper Pyndt

Første halvleg
Lyon lægger ligeså flot ud som de gjorde i det første opgør. Nilmar river sig løs og scorer med et hårdt skud efter blot 4 minutters spil.
Nilmar er kort efter tæt på igen at score.
Harry Kewell lægger et indlæg ind til Tuncay, der skyder den på målmanden. Riposten eksekveres af Crouch. 1-1.
Der er blot spillet 13 minutter og Tuncay er igen tæt på.
20 minutter er spillet og Fred får et frit skud, men bolden reddes.
Efter 23 minutters spil gør Peter Crouch det til 2-1.
Fred og Duff er begge tæt på at score inden pausen.
Anden halvleg
Duff bytter med Malouda.
Nilmar er tæt på at udligne efter 50 minutter da han er helt fri.
Holdene holder hinanden i skak, men pludselig lyner Riises venstreben udenfor feltet og bolden er nettet. 3-1.
Det hele falder sammen da Garcia kort efter udbygger føringen.
Slutfløjt.

Liverpool FC - Olympique de Lyon 4-1
                  Boldbesiddelse: 50% - 50%
                  Skud på mål: 14 - 10

Citat
De spillede godt, men ikke SÅ godt. Jeg synes ikke de fortjente at vinde 4-1. Det er noget af det mest ærgelige at ryge ud i ottendedelsfinalen. Så ville jeg hellere spille UEFA cup. - Nilmar

Lyon rejser sig
22/3 2007
Efter det ærgelige nederlag til Liverpool formåede Lyon for alvor at rejse sig.
De efterfølgende tre kampe hed Lille, Strasbourg og Le Havre.

I det første opgør var Lille på besøg og der blev ingen slinger i valsen fra Lyons side.
Sikre 2-0 endte kampen og Lille var aldrig i nærheden af et point.

Dernæst kom Strasbourg, der ikke har præsteret særligt prangende i denne sæson.
Denne gang sejrede Lyon med hele 6-0 bygget på en flot præstation af Fred, der endnu engang bejler til prisen som topscorer i ligaen.

Til sidst gjaldt det pokalturneringen, hvor 11. runde blev skudt igang.
Le Havre var modstanderen og de blev sendt af banen med et 2-0 nederlag, som lille gjorde det. Uden at have noget at byde på.

På trods af sejrene er Lyon stadig nummer to, men de har spillet en kamp mindre end Rennes, der ligger nummer et, og kan med en sejr i næste kamp klatre op på toppen igen.

Lyon nærmer sig titlen efter gyser
2/4 2007
Lyon spillede i aften mod Lens i Ligue One.
På trods af Lens' 12.-plads skulle det vise sig at blive en gyser af en kamp.
Der blev ikke skabt de store chancer, men i kampens overtid bliver der begået straffespark da en Lens spiller kom til at sætte hånden på bolden i det lille felt.
Rafinha scorede sikkert og dermed kravler Lyon tilbage på deres førsteplads.

Stillingen ser nu sådan ud:

Fem på stribe
4/4 2007
Olympique de Lyon bliver ved. Noget tyder i hvert fald på det efter aftenens kamp, hvor holdet endnu engang hentede en sejr - nu den femte på stribe.
Modstanderen var Bordeaux, der har haft en miserabel sæson på trods af, at store stjerner præget truppen.
Resultatet blev 3-2 til Lyon, der ved pausen var foran med 3-1.
Kampens bedste spiller blev Andrea Gasbarroni, der havde fået chancen fra start.
Rafinha scorede for anden kamp i træk, igen på straffespark.
Spilleren selv havde følgende at sige om kampen:

Citat
Det var en god sejr for mig selv og for holdet. I øjeblikket synes intet at kunne stoppe os, så hvorfor lade os stoppe? Det er en fornøjelse at spille i en klub som Lyon.

Vital kamp i jagten på mesterskabet
8/4 2007
Det er blevet tid til en af årets vigtigste kampe. Kampen mod Rennes - indtageren af andenpladsen i ligaen.
Med en sejr i denne kamp vil Lyon være så godt som umulige at hente mens et nederlag betyder fornyet spænding.

Citat
Det er ganske enkelt unødvendigt med et nederlag i dag. Og når jeg siger unødvendigt, mener jeg at kun sejr er acceptabelt. - En optimistisk Kasper Pyndt

Første halvleg
Lyon lægger et godt pres for dagen og Ben Arfa er tændt, men der bliver ikke scoret i de første minutter.
Der er ikke mange chancer i den første halve time, men pludselig opstår der én. Alex Frei bryder igennem et tamt Lyon forsvar og scorer til Rennes føring.
Lyon er uheldige med at være bagude ved pausen.
Anden halvleg
Rennes fortsætter. 5 minutter inde i anden halvleg udbygger Alex Frei føringen. 2-0.
Efter godt spil fra Rennes side slår Lyon pludselig til. 76 minutter er spillet da de får reduceret ved Fred.
10 minutter efter har Rennes hjørnespark. Bolden bliver skudt væk og Lyon slår kontra. Det udnytter Rafael Sóbis og så er der pludselig udlignet. Et fantastisk comeback.
Kampen slutter 2-2.

Rennes - Olympique de Lyon 2-2
                    Skud på mål: 10 - 10

Der er nu blot fire runder tilbage i Ligue One og Lyon har fire points ned til Rennes på andenpladsen.
Det ser grangiveligt ud til at mestrene forbliver mestre.

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #22: 29 Jan 2006, 12:45 »

Rigtig god historie. godt skrevet. Snyd du ikke kan komme længere i CL. better luck next year !

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

NoCopy
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 01 Feb 2006, 10:35 »

først vil jeg lige sige jeg synes du skriver flot Smiley dejligt at læse Smiley

Der er dog nogle ting jeg ikke forstår.

Cris? hvorfor bruger du ikke ham? han er en af de mest stabila forsvars-spillere i hele spillet.
Malouda? hvor hente Duff når du er dækket ind? i mit spil med Lyon, snittede han over 7.65 i alle sæsoner, og det fåes vidst ikke meget bedre.
Hvorfor benytter du ikke en defensiv midtbane på dit hold? Diarra er en klassespiller.
Når du har valgt at hente Borre, hvorfor så bruge 200 mio på Rafinha? Jeg kan dog godt forstå du køber en back ind. Backs'ne er klart Lyons svageste punkt fra spil-start.

Lidt stof du kan tage til dig eller lade være :p

Held og lykke

mit hold i 4. sæson med Lyon så således ud:

4-4-2 - fra venstre mod højre

Frey (Parma)

Johnsen(norsk klub) - Felipe (Udinese) - King (Spurs) - Trabelsi (Ajax)

Malouda/Ben Arfa - Rosicky (Dortmund) - Palombo (Sampdoria) - Juninho/Miccoli(Juve)

Robinho (R. Madrid) - Tevez (Corinthians)     

Fan of Football

cube
Manager

« Svar #24: 01 Feb 2006, 17:48 »

først vil jeg lige sige jeg synes du skriver flot Smiley dejligt at læse Smiley

Der er dog nogle ting jeg ikke forstår.

Cris? hvorfor bruger du ikke ham? han er en af de mest stabila forsvars-spillere i hele spillet.
Malouda? hvor hente Duff når du er dækket ind? i mit spil med Lyon, snittede han over 7.65 i alle sæsoner, og det fåes vidst ikke meget bedre.
Hvorfor benytter du ikke en defensiv midtbane på dit hold? Diarra er en klassespiller.
Når du har valgt at hente Borre, hvorfor så bruge 200 mio på Rafinha? Jeg kan dog godt forstå du køber en back ind. Backs'ne er klart Lyons svageste punkt fra spil-start.

Lidt stof du kan tage til dig eller lade være :p

Held og lykke

mit hold i 4. sæson med Lyon så således ud:

4-4-2 - fra venstre mod højre

Frey (Parma)

Johnsen(norsk klub) - Felipe (Udinese) - King (Spurs) - Trabelsi (Ajax)

Malouda/Ben Arfa - Rosicky (Dortmund) - Palombo (Sampdoria) - Juninho/Miccoli(Juve)

Robinho (R. Madrid) - Tevez (Corinthians)     

Mange tak for rosen.

Jeg har handlet af lyst, ikke af fornuft Smiley Det var sådan set mest det.
Spiller ikke på det her spil i øjeblikket, vil hellere prøve med en svagere klub da det gør det lidt sjovere, men jeg skal ikke udelukke at jeg fortsætter på det her på et tidspunkt.

Bademesteren
Manager

« Svar #25: 10 Mar 2006, 15:37 »

Mange tak for rosen.

Jeg har handlet af lyst, ikke af fornuft Smiley Det var sådan set mest det.
Spiller ikke på det her spil i øjeblikket, vil hellere prøve med en svagere klub da det gør det lidt sjovere, men jeg skal ikke udelukke at jeg fortsætter på det her på et tidspunkt.

Hey Cube,

vender du tilbage til dette spil og din blog på et tidspunkt?

cube
Manager

« Svar #26: 10 Mar 2006, 17:50 »

Hey Cube,

vender du tilbage til dette spil og din blog på et tidspunkt?

Nej, desværre ikke. I er velkomne til at slette historien, hvis det er.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010