home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 919 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FUCK KINA!!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FUCK KINA!!  (Læst 9655 gange)
Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #30: 01 Sep 2007, 17:40 »

Hold nu din fucking kæft.


Hvorfor skal han holde sin kæft?
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #31: 01 Sep 2007, 17:42 »

Nej men du siger at de har andre problemer som de prioriterer højere end mishandling af dyr og derfor siger jeg at de fucking kinesere er syge i hovedet fordi alle lande burde prioriterer mishandling af dyr som noget af det højeste.

Ja, men det er jo deres prioritering. Ikke min. Det gør dem jo ikke nødvendigvis syge, at de prioriterer brød til folket, ro og orden osv. først. De er nød til at tage tingene i rækkefølge, og når de har skabt en vis velstand i landet, kan de tage fat på andre problemer.
Selvom der var en dyreværnslov i Kina, der forbød disse ting, så er der forskel på at have en lov, og evnen og viljen til at håndhæve den. 1,2 milliarden mennesker er ufattelig mange, at få til at makke ret! Det er ikke et forsvar for Kina. Kun en konstatering af tingenes tilstand i Kina og mange andre steder iøvrigt.
Logged

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #32: 01 Sep 2007, 17:42 »

Jo det er mest i USA, men så skal du jo også lave en tråd om dem, og som en nævnte er der lige faldet dom i en sag og en sag her i DK og der bør du jo så også lave en tråd...

Pointen er at det altså sker over hele på verden på et eller andet plan så det er for nemt bare at skyde på Kina, selvom de jo nok hører til blandt de væreste...

Hvorfor skal jeg lave en tråd om dem??? Det er jo ulovligt det de gør, og de for en straf for det.. Dem nede i lande som f.eks Kina kan gøre det så meget som de har lyst til uden at de overtræder loven, det er det jeg synes er for sygt!
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #33: 01 Sep 2007, 17:43 »

Tror desværre ikke det er muligt på nogen måde at fjerne de ting der sker med dyr, bl.a. som du nævner i Kina.
Eller jo, vi kunne jo Nuke hele kina - og taget resten af verdenen med når nu vi er igang - så har vi da i det mindste mange store frie områder (når det altså kan bruges) til at lufte hunde, gro flere roer eller hvad vi nu for trang til.
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #34: 01 Sep 2007, 17:45 »

Det er sgu ikke dem som gør dets skyld, det er ligeså meget de latterlige forbrugere som køber den slags.

I det hele taget at bruge pels fra dyr, det synes jeg sgu er sygt i hovedet.

Dyreavl i hele verden forgår under fuldstændig vanvittige forhold. Ved ikke om folk kan huske sagen fra Bornholm, hvor en svineavler mistede omkring 1500 svin, fordi et aircondition anlæg gik død. Det siger jo lidt om de forhold de har, fordi de døde på få timer efter den var stoppet med at virke.

Så budskabet må være FUCK DANMARK!!

PS. Desuden er det plat skyde skylden på kineserne. Hvis folk som forbrugere bare stalte lidt større krav og var villig til at betale prisen, så forekom den slags ikke.


Ja det er da også køberne der er noget galt med, men Kinas regering burde starte med at gøre det ulovligt!
Og jo det er også dem som mishandler dyrene som er skyld i det.
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #35: 01 Sep 2007, 17:47 »

Det er sgu ikke dem som gør dets skyld, det er ligeså meget de latterlige forbrugere som køber den slags.

I det hele taget at bruge pels fra dyr, det synes jeg sgu er sygt i hovedet.

Dyreavl i hele verden forgår under fuldstændig vanvittige forhold. Ved ikke om folk kan huske sagen fra Bornholm, hvor en svineavler mistede omkring 1500 svin, fordi et aircondition anlæg gik død. Det siger jo lidt om de forhold de har, fordi de døde på få timer efter den var stoppet med at virke.

Så budskabet må være FUCK DANMARK!!

PS. Desuden er det plat skyde skylden på kineserne. Hvis folk som forbrugere bare stalte lidt større krav og var villig til at betale prisen, så forekom den slags ikke.

Husk det næste gang, du æder en frikadelle;-) Eller spiser du kun kød fra økologiske frilandsdyr? Thumbs Up

Logged

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #36: 01 Sep 2007, 17:49 »

Ja, men det er jo deres prioritering. Ikke min. Det gør dem jo ikke nødvendigvis syge, at de prioriterer brød til folket, ro og orden osv. først. De er nød til at tage tingene i rækkefølge, og når de har skabt en vis velstand i landet, kan de tage fat på andre problemer.
Selvom der var en dyreværnslov i Kina, der forbød disse ting, så er der forskel på at have en lov, og evnen og viljen til at håndhæve den. 1,2 milliarden mennesker er ufattelig mange, at få til at makke ret! Det er ikke et forsvar for Kina. Kun en konstatering af tingenes tilstand i Kina og mange andre steder iøvrigt.


Det kan da godt være det er svært at få 1,2 milliarder til at makke ret, men når de er så mange, så er de vel også en del der skal sørge for at loven ikke bliver overtrådt.
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #37: 01 Sep 2007, 18:15 »

Det kan da godt være det er svært at få 1,2 milliarder til at makke ret, men når de er så mange, så er de vel også en del der skal sørge for at loven ikke bliver overtrådt.

Der er sikkert mange årsager udover antallet af mennesker og landets udstrækning. Sociale forhold, kulturelle forhold, ældgamle traditioner, religiøse forhold, økonomiske ressourcer osv. Det er nemt nok at lovgive. Det svære er, at ændre folks holdning, hvilket kan tage meget lang tid.

Som eksempel(og uden sammeligning iøvrigt) kan man tage narkotika og sort arbejde her i landet. Begge dele har været forbudt i årtier, og der bliver brugt store ressoucer på at bekæmpe det, men begge dele findes overalt i samfundet.

Det eneste man som forbruger kan gøre er, at sikre sig, at de ting man køber er produceret under ordentlige eller i hvert fald rimelige forhold både for dyr og mennesker. Det løser ikke problemet globalt, men det er et skridt på vejen.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #38: 02 Sep 2007, 18:35 »


Hvorfor skal han holde sin kæft?

Jeg kommer fra Kina, og jeg kan godt sige, at jeg umiddelbart ikke bryder mig om hans sprogbrug omkring kinesere.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #39: 02 Sep 2007, 18:45 »

Den her tråd er sgu underholdende. Det ser ud som om han har været totalt ophidset bag tasterne, som om han forsøger at "råbe og skrige" ved hjælp af tasterne  Grin
Logged


You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #40: 02 Sep 2007, 19:02 »

Den her tråd er sgu underholdende. Det ser ud som om han har været totalt ophidset bag tasterne, som om han forsøger at "råbe og skrige" ved hjælp af tasterne  Grin

Er sgu også mega ophidset over det lorte land!
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

7kfum
Gæst
 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #41: 02 Sep 2007, 19:11 »

Er sgu også mega ophidset over det lorte land!

Du kan ikke vurdere et helt land, endda et land med over en milliard mennesker. På en meget lille minoritet's fejl. Det er det samme som at sige at alle russere er stenrige af olie. !
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #42: 02 Sep 2007, 19:14 »

Er sgu også mega ophidset over det lorte land!

Det er også fair nok, men du behøver jo ikke skrive "fucking lorteland" i hver post. Vi er vel civiliserede mennesker Smiley
Logged


You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #43: 02 Sep 2007, 19:16 »

Du kan ikke vurdere et helt land, endda et land med over en milliard mennesker. På en meget lille minoritet's fejl. Det er det samme som at sige at alle russere er stenrige af olie. !

Jeg mener også bare at det er en lorte regering de har..
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #44: 02 Sep 2007, 19:19 »

Jeg mener også bare at det er en lorte regering de har..
så prøv at gøre det bedre... det er ikke så nemt som du tror..
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010