home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1222 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Parken kræver 7 mill af fodboldtossen...!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Parken kræver 7 mill af fodboldtossen...!  (Læst 4803 gange)
gehyden_bab
Førsteholdsspiller

Sv: Parken kræver 7 mill af fodboldtossen...!
« Svar #30: 29 Aug 2007, 17:32 »

For lige at kneppe et par fluer.. så er det 7 mio. ikke mill !! Der er lige 3 nuller til forskel Smiley

For lige at kneppe nogle flere, så er milliard-forkortelsen rent faktisk 'mia.'. Forkortelsen 'mill' findes ikke.

mvh,
mathias

McMac
Lilleputspiller
*

« Svar #31: 29 Aug 2007, 21:45 »

ja jeg er ganske vist brøndby mand hele vejen igennem, om jeg hader FCK??? Både og vil jeg sigde jeg har i al den tid jeg har set og intreseret mig for fodbold altid godt kunne lide at man bruger af sine egene spillere i disse dage er det jo utroligt oppe mht uddanelse af unge spillere men i fks brøndby har man jo i mange år gjort det på den måde hvilken klub i DK har bla frostret flest spillere til landsholdet? hvem har soldt flest spillere til udlandet? Nå men nok om det og lad mig så komme til sagen jeg hader ikke FCK jeg syndes da det er fedt at det går godt for 1 dansk hold i europa turneringer misforstå mig ikke i det men jeg er imod måden det er opnået på. kort og godt FCK har købt sig til der hvor de er nu ikke ved hjælp af egne folk. og når de så er ejer af parken hvor det danske landshold normalt spiller  og oven i købet stiller egne krontroløre til rådighed for DBU kan jeg ikke se andet end at det er parken sport og ribo's krontroløre der er til at stoppe hvis nu som der nu engang skete er deres job til stoppe ham/dem der ku hitte på det. kort og godt de kan ikke kræve 7 mio af en fuld tosse

McMac
Lilleputspiller
*

« Svar #32: 30 Aug 2007, 07:37 »

som udlejere er du ikke blotet for ansvar du har stadig et overordnet ansvar det vil sige at der er nogle ting der skal være iorden er det samme som når du er hus udlejer der er også visse ting der skal være iorden og hvis nogle af de ting ikke lever op til den standart skal de self. udbedres er jo klart. Og her kommer PS&E ind i billedet de stiller krontroløre til rådighed og deres job består i bla. at alle uvedkommende ikke skal forstyre den fodbold kamp der skal forgår eller under for den sags skyld, og det er jo også PS&E boder der sælger(eller solte)alkohold derinde. Men ja der skal self ikke fare 4-6 krontoløre efter sådan en tosse det kan vi meget hurtigt blive enige om 1-2 burde række for hvem skal ellers forhindre andre i at gøre det samme lige efter jo ik. men i det store hele kan PS&E ikke frasige sig sit ansvar i det der forgik. er jo ligesom til en koncert der er det jo krontolørene job at forhindre folk i at kravle op scene til de stjerener der nu spiller. forstår i mig? Jeg vil lige runde af med at sige at det er sq synd for den gut tænkt sig at være hadet så meget i sit hjemland for en dumhed af rang og hvem af os har ikke prøvet at lave en dumhed eller to ikke? Og så overen i købet skal han sætte i gæld for resten af sit for at SP&E mener han skal være den ultimative syndebuk, nej lad ham få en stor bøde og måske komme en tur i hotel tremmely et lille stykketid og så er det kabitel slut.

Brodtgaard
Manager

« Svar #33: 04 Sep 2007, 12:55 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

JKJ
Gæst

« Svar #34: 04 Sep 2007, 15:57 »

så er dommen faldet, erstatningskravet skal jo afgøres ved en anden sag...
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8151859.html?forside
Kan ikke helt finde ud af om dommen er ok, han er jo mere eller mindre blevet dømt som landsforræder så bare det at han skal have samfundstjeneste i DK kan jo blive hårdt nok...

Red love
Gæst

« Svar #35: 17 Sep 2007, 17:36 »

fuldstændig latterligt at kræve 7 millioner.. Altså vi begår da fejl allesammen, ville jo ødelægge staklens liv hvis han skulle betale så meget af.. Altså mon ikke don skulle ansætte sig nogle bedre kontrollører istedet..

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010