home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby's babies!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby's babies!  (Læst 2042 gange)
ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Brøndby's babies!
« : 28 Aug 2007, 19:06 »

Detter bliver mit sidste forsøg på at stable en blog på banen - Ihvertfald i '07 versionen.
Jeg ved godt det virker trivielt, men igen er det Brøndby. Updatesene vil være halvårlige, dvs. at for hver update der kommer vil det være en halv sæson der er snakke om, så bær over med mig hvis de er lidt lange.




Brøndby's babies

Efter Laudrups exit manglede Brøndby en træner, men hvor skulle han findes henne? Bud var der mange af, helt fra Lars Olsen til Morten Wieghorst, men det var overraskende en, i trænerverdenen, ukendt person. Nemlig mig.
Som ung havde jeg bedrevet mig på græsgangene i Brøndby, men en skade satte en stopper for min karriere og jeg har siden gået og været ungdomstræner i selv samme klub hvor jeg var assistent for Tom Køhlert.
Den skulle dog vise at være min billet til at blive cheftræner i Brøndby. Tom var nemlig den første mand Per Bjerregaard gik til efter Michael's kontrakt var udløbet, men da han takkede nej valgte han at henvise Per til mig, og uden tøven takkede jeg ja selvom det var en stor opgave at tage imod.





På det efterfølgende pressemøde virkede de fremmødte journalister chokerede over min ansættelse, lige såvel som jeg var sikker på at resten af fodbold Danmark var, kunne sådan en ung træner begå sig i en af Danmarks mest traditionsrige klubber? Kun fremtiden kunne vise det, men Per klappede mig på skulderen og forsikrede pressen at jeg var klar til udfordringen.




Handler:
Spillere ind:
Nik Besagno - FC/DM - Fri transfer - 17 år
Yoel Goldstein - OMC - 1,1 mill - Beiter Jerusalem - 14 år - Skifter næste sommer
Niki Zimling - MC - 15 mill - Esbjerg fB - 21 år
Nikola Saric - BO - 550.000 kr. - Herfølge BK - 15 år
Miika Koppinen - FC - 4,5 mill - Rosenborg BK - 28 år
Josmer Altidore - BO - 2,75 mill - New York Red Bulls - 16 år - Skifter til vinter
Andreas Laudrup - OMV - 550.000 kr. - Lyngby BK - 15 år
Kasper Schmeichel - MM - 6,5 mill - Man City - 19 år
Adda Djeziri - OMV/BO - 3,75 mill - BK Frem - 17 år - Skifter til næste sommer
Diego Biseswar - OMHVC/AC - 37 mill - Feyenoord - 18 år
Danny Szetela - WBHV/DM/OMHVC - 9,5 mill - Columbus - 19 år
Giuseppe Rossini - BO - 7,5 mill - FC Utrecht - 19 år
Jon Anders Riise - F/WBV/MVC - 12 mill - Ham Kam - 18 år
Nicolás Millán - OMHV/AC - 220.000 kr. - Colo Colo - 14 år

Spillere ud:
Kim Daugaard - MC - 1,1 mill - Hearts
Morten Rasmussen - FC - 500.000 - Esbjerg fB
Thomas Rytter - F/WBH - 550.000 - Hibernian
Thomas Rasmussen F/WBV/OMV - 6 mill - Ajax
Marcus Lantz - DM - 3,75 mill - PSG




Truppen
Med de handler var jeg godt tilfreds med truppen, både spiller og størrelses mæssigt. Vi havde fået købt mange talentfulde unge spillere der skulle ned og samle erfaring på andet holdet samtidig med at vi havde forstærket førsteholdstruppen og fået barberet den til så dem kun havde de spillere jeg ønskede at se spille. Det gav følgende hold:

1. Kasper Schmeichel
16. Stephan Andersen
Diego - Nyt talent i truppen

20. Mikkel Bischoff
32. Anders Randrup
23. Martin Spelmann
5. Mark Howard
21. Miika Koppinen
4. Per Nielsen
3. Nik Besagno
27. Jon Anders Riise
22. Danny Szetela
9. Martin Retov
8. Niki Zimling
26. Mike Jensen
11. Mads Jørgensen
24. Diego Biseswar
13. Chris Katongo
7. Kasper Lorentzen
33. Marc Olsen
10. Martin Ericsson
31. David Williams
17. Duncan
25. Giuseppe Rossi



Mika 1-7 BIF
BIF 1-1 Legia
BIF 0-1 VFF
BIF 6-0 Mika
EfB 0-3 BIF
BIF 2-0 OB
VBK 1-1 BIF
Drogheda Utd 2-2 BIF
BIF 0-0 RFC
ACH 0-3 BIF
BIF 3-1 Drogheda Utd
FCK 0-0 BIF
BIF 2-0 AaB
Isl 2-1 DK
Bif 1-2 FCN
BIF 5-1 Újpest
SIF 0-3 BIF
LFA 1-6 BIF
BIF 1-0 FCM
Újpest 0-0 Brøndby
OB 0-1 BIF
BIF 4-3 EfB
VFF 0-3 BIF
DK 1-2 NIrl
Lch 0-2 DK
BIF 2-0 Sevilla
BIF 2-1 VBK
RFC 2-2 BIF
FCN 3-3 BIF
BIF 2-2 ACH
BIF (2)2-2(4) VFF
BIF 0-2 FCK
AaB 3-0 BIF
Atromitos 2-0 BIF
FCK 5-2 BIF
BIF 1-1 FC Groningen
BIF 4-0 Helsingborg
Ham Kam 3-6 BIF
Lokomotiv Moscow 4-5 BIF
LFA 1-2 BIF

Med holdet på plads var jeg på vej imod min første kamp som træner, nemlig kvalifikations kampen til UEFA Cuppen mod Mika. Kampen skulle stå på udebane, og det var med en del nervøsitet jeg fortalte drengene at de bare skulle gå ud og give den hele armen. Jeg var nemlig ikke sikre på at de kunne spille sammen da hele holdet var så nyt, men de skulle bevise at de sagtens kunne magte det. Jeg havde lagt systemet i Brøndby om til en 4-3-1-2 hvor Chris Katongo og Duncan skulle supplere hinanden i angrebet og med Ericsson liggende lige bag dem. Det vara da også de 3 spillere der var i fokus i første halvleg da Duncan med 1 mål, Ericsson med 2 og Katongo med 2 oplæg kunne sørge for at vi gik til pausen med en 4-1 føring. Det sidste mål var sat ind af Zimling. I anden halvleg var det Katongos tur til at nette 1 gang før at indskiftede Williams kunne sende bolden i nettet 2 gange i løbet af 7 minutter. Det lovede godt.

Men SAS-Ligaen startede ikke med samme succes som Europa. Efter en uafgjort venskabskamp mod Legia, tog vi imod Viborg på hjemmebane og vi kunne pakke sammen med et 1-0 nederlag. Næste kamp skulle også stå på Brøndby stadion og her løb Mika ind i endnu en øretæve hvor isør unge Danny Szetela var i særklasse ovre på venstrekanten da han med 2 mål de første 10 minutter banede vejen for en sejr.
Den gode stemning fra kampen blev bragt med på udebane mod Horsens og hjemme mod OB hvor vi vandte begge kampe, mens vi mod bundholdet fra Vejle måtte nøjes med 1-1.
Williams er startet flyvende i Brøndby

Vores næste modstander i Europa hed Drogheda Utd og det skulle vise sig at man ikke skulle hvile på laurbærrerne mod dem da vi på udebane kun fik 2-2, et ganske fint resultat, men vi skulle have gjort bedre. Vores ubesejrede stime varede gennem både SAS-Ligaen og i Europa indtil vi løb ind i det talentfulde FC Nordsjælland hold der med 2 mål af Jukka Santala kunne kalde sig de første der havde besejret os i sæsonen.
Kampen efter det skulle vi igang med vores første kamp i den sidste kval. runde i UEFA Cuppen mod Újpest der skulle vise sig at være en medgørlig modstander da de på Brøndby stadion nærmest lagde sig ned og gav os en 5-1 sejr. Det gode humør fra alle de kampe tog vi med i SAS-Ligaen hvor det blev til sejr på sejr, endda også i pokalturneringen hvor vi slog LFA med hele 6-1.
Vi kom i gruppespillet i UEFA Cuppen ved at spille 0-0 på udebane mod Újpest og det skulle vise sig at være en svær gruppe at komme i, men vi kom videre takket være en vis Australier. I gruppen havde vi fået Sevilla, Lokomotiv Moscow, FC Groningen og Atromites.
Ja selv FCK var kommet i gruppespillet efter at have glippet Champions League og deres modstandere var: Club Brügge, Rangers, Espanyol og Xanthi.
Katongo med et af sine utallige flik-flakker!

I angrebet bombede både Chris Katongo, David Williams og Duncan løs, mens at unge Giuseppe Rossini stadig manglede at bevise sit værd. Det kom dog da vi hjemme spillede mod Esbjerg, en direkte kamp om 1. pladsen i ligaen. Kampen vandt vi også 4-3 hvor netop Rossini var i centrum da han efter at være blevet skiftet ind scorede to mål der sikrede os sejren.
For Danmark gik det dog anderledes. Efter at have tabt til Island skulle de forsøge at rejse sig i EM-kval kampen mod Nordirland, men det blev til endnu et nederlag til Morten Olsens tropper, og på trods af de vandt deres næste kamp mod Liechtenstein lagde Danmark sig langt nede i deres gruppe.

Den næste kamp som jeg skulle stå i spidsen for med Brøndby skulle vise sig at være den største udfordring. I UEFA Cuppens gruppe C skulle vi møde mægtige Sevilla på Brøndby stadion, en kamp jeg på forhånd ikke havde levnet os nogle chancer i. Men drengene spillede friskt til og det virkede som om at Sevilla undervurderede os, og det var med stor glæde at Martin Ericsson kunne takke dem for det da han alene blev sendt afsted og scorede til 1-0.
I anden halvleg virkede Sevilla mere tændte, men iæsr Schmeichel var superb og selv Kanouté kunne intet gøre over for den unge målmand. Istedet blev det til et rødt kort til en frustreret Javi Navarro og pludselig var Sevilla reduceret til 10 mand. Med det i tankerne sendte jeg mit lille hurtige trumfkort på banen, og han fejlede da heller ikke. David Williams scorede til 2-0 og Faxe tribunen brød ud i vild jubel der ingen ende ville tage, og resten af kampen kunne man kun høre sangen "Super, super Dave..!"

Den sportslige optur i Europa havde dog en negativ virkning hjemme i ligaen. Pludselige begyndt vi at spille mange kampe uafgjort og tabe, og da SAS-Ligaen gik til vinterpause var vi gået fra en 1. plads til en 4. plads. Dog stadig kun 6. point efter FCK på førstepladsen. I Landspokalturnering en røg vi også ud mod Viborg. Efter at have spillet 2-2 i den ordinære tid, brændte Randrup et straffe i overtiden, og da kampen gik til straffesparks konkurrence var spillerne simpelthen ikke dygtige nok til at sparke og vi røg ud. Jeg kunne dog med en vis glæde konstatere at jeg i Williams og Rossini havde to super indskiftere, da de næsten hver gang efter at være blevet skiftet ind scorde.
I UEFA Cuppens næste kamp blev det til et 2-0 nederlag mod græske Atromitos, og da vi lagde ud med Royal League hvor vi var kommet i gruppe med FCK, Helsingborg og Ham Kam var det også med et nederlag, denne gang et forsmæderligt et af slagsen på 5-2 til FCK. Vi var inde i en mindre sportslig krise.
Rangers venter i UEFA Cuppen!

Den næst kamp i UEFA Cuppen var på hjemmebane, en kamp mod FC Groningen som jeg havde store forventninger til, og det virkede da også som om sejren skulle komme da Duncan's føringsmål holdt indtil det 87. minut hvor Groningen udlignede til 1-1.
I Royal League begyndte det dog at gå bedre og spillerne fik troen tilbage, først med en 4-0 sejr over Helsingborg på hjemmebane og derefter en målrig affære mod Ham Kam hvor vi vandt 6-3. Med de resultater var det blevet tid til vores sidste kamp i vores gruppe i UEFA Cuppen. Kampen var mod Moscow på udebane, en kamp jeg frygtede meget da de udover at have et dygtigt hold også har en meget fanatisk tilskuer skare.
Kampen startede dog bedste for os, og på to mål af Martin Ericsson og et af Lorentzen førte vi efter en halv time med 3-0. Herefter var der noget der hev fat i Moscows Traore og han kunne med to mål bringe spænding ind i kampen igen inden at Andres Randrup fik scoret til 4-2. Traore scorede dog en gang mere, men da Lorentzen fik scoret sit andet mål virkede kampen afgjort til vores fordel. Dog skulle Sychev lige have sit besyv med og han lukkede målfesten med sit reducerings mål til 4-5.
I næste runde venter de skotske Rangers, et hold jeg ser muligheder for at slå, mens vi i årets sidste kamp vandt 2-1 over LFA i en venskablig dyst
Logged


ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #1: 03 Sep 2007, 11:10 »

Foråret 2007

Duncan rydder bordet

Det blev vinter og tid til de årlige kåringer hvor jeg blot vil nævne de kategorier hvori Brøndby spillere vandt.
Årets spiller i Danmark: Morten 'Dunca' Rasmussen
Årets unge spiller i Danmark: Morten "Duncan" Rasmussen
Årets U-21 talent i Danmark: Morten "Duncan" Rasmussen

Altså rigtige flotte priser til den unge angriber der også har fortjent dem efter et halvår hvor han har scoret mange mål og også lagt op til mange af sine medspilleres mål. Hvis Duncan kan fortsætte dette resten af året er det ikke umuligt at hente DM-pokalen hjem til Brøndby stadion igen.





Handler:
Der blev også plads til at hente nogle spillere til klubben, både før og efter at vinduet var lukket - De fleste af dem dog på fri transfer til sommer.

Spillere hentet inden vinterpausen:
Lauri Dalla Valle - OM/AC - 350.000 kr - JIPPO - 15 år
Morten Foged - OMHC - 200.000 kr - FCM - 15 år
Liridon Kalludra - OMVC - 120.000 kr - IFK Uddevallas - 14 år
Guòmundur Guòjónsson - FC/DM - Fri transfer - 17 år
Simon Jensen - F/OMV - 180.000 kr - ACH - 17 år
Konan Serge Kouadio - BO - 750.000 kr. - Frederikstad - 17 år
Temizyürek Sercan - OMVC - 550.000 kr. - Samsunspors - 18 år
Igor Krulj - FV/AC - 300.000 kr. - Halmstad - 18 år
Simon Kjær - FC - 950.000 kr. - FCM - 17 år

Spillere ind til sommer:
Marco Borriello - BO - Fri transfer - AC Milan - 24 år
Franck Dja Djédé - OMH/AC - Fri transfer - PSG - 20 år
Michael Lea - FVC - Fri transfer - Man Utd - 19 år
Charlie Lee - FC - Fri transfer - Tottenham - 20 år
Franck Songo'o - OMH - Fri transfer - Portsmouth - 19 år
Bjarni Vidarsson - MC - Fri transfer - Everton - 18 år
Christian Sivebæk - OMH - 1 mill - FCM - 18 år

Spillere ud:
Marc Olsen - OMVC/AC - 1,3 mill - Lyn
Jean Phillipe-Peguero - 2,3 mill - Nexeca
Mads Jørgensen - OMHC - 2,3 mill - Celta




Lundtofte 0-7 BIF
Helsingborg 3-4 BIF
Brøndby 0-0 Rangers
BIF 1-2 Ham Kam
Rangers 2-0 BIF
BIF 1-1 FCK
Ham Kam 3-4 BIF
Ham Kam 1-0 BIF
BIF 3-0 SIF
FCM 0-2 BIF
BIF 2-2 OB
EfB 3-1 BIF
Sp 3-0 DK
VBK 1-1 BIF
BIF 4-0 VFF
BIF 1-0 RFC
ACH 1-0 BIF
BIF 2-2 FCN
FCK 1-2 BIF
BIF 1-0 AaB
SIF 1-3 BIF
BIF 5-1 FCM
DK 2-0 SV
Letland 0-3 DK


Foråret blev gået i møde med store forventninger, både til at klare os godt i UEFA Cuppen, men også i den hjemlige liga hvor mesterskabet stadig var inde for rækkevidde. Vi lagde da også året ud med en storsejr - godt nok i en venskabskamp - mod Lundtofpte hvor det blev til hele 7-0 i en kamp hvor blandt andet Serge som han er blevet kendt som, scorede sit første mål i Brøndbytrøjen efter blot 3 minutter.
I Royal League blev der spillet en kamp mere inden storkampen mod Rangers. Her blev flere nøgle spillere sparet, men vi vandt dog stadig på bl.a. to mål af indskiftede Josmer Altidore der først kunne skifte her til vinter - altså en lovende debut for den unge angriber.

Så kom kampen mod Rangers endelig. Kampen skulle stå på vores hjemmebane så jeg levnede os en god chance eftersom vi havde spillet op mod bl.a. Sevilla her, og vundet! Men kampen skulle vise sig at blive en mål løs affære, dog med mange chancer til begge hold. En hjemmesejr havde dog været fuldt fortjent da vi styrede kampen fra start til slut, og de få gange Rangers var farlige pillede Kasper Schmeichel glansen af dem. Nu var der blot tilbage at se om vi kunne klare dem på Ibox stadium.
Inden det havde vi dog en Royal League kamp mod Ham Kam som vi tabte 2-1. Igen en kamp for reserverne så jeg kan egentlig ikke være utilfreds med resultatet.
Så stod vi der så - En ung træner med en gruppe unge spillere der skulle spille deres vigtigste kamp i deres karriere indtil videre. Og endnu en gang spillede drengene op til deres bedste men kunne intet gøre mod de to scoringer som Kevin Thompson og Bofo Bautista satte ind i henholdsvis 13. og 78. minut. Dermed var vores europæiske eventyr slut for i år, men hvis jeg kan holde på disse talentfulde drenge ser jeg store ting for fremtiden. FCK røg også ud efter 2 gange 2-1 nederlag mod Dynamo Kiev
Sercan scorede i sin debut

I den sidste gruppekamp i Royal League skulle vi møde FCK og en uafgjort var mindste målet hvis vi skulle være sikre på at gå videre som 2'er i vores gruppe. Det lignede også længe en sejr til os, da debutanten Sercan trak ind fra sin plads på venstrekanten og scorede et flot mål mod Jesper Christiansen da han med et bananskud satte den oppe i det lange hjørne. Desværre kom FCK på tavlen langt inde i overtiden da gamle Allbäck steg til vejrs og headede bolden forbi en sagesløs Schmeichel.

Derefter mødte vi Ham Kam to gange - Første gang som en venskabskamp der var en del af købet af Jon Anders Riise, og dernæst i Royal League kvartfinalen hvor vi desværre røg ud. Vi kan dog nu holde fuld fokus på SAS-Ligaen. Her kom det også til at gå rigtig godt og der gik ikke længe inden vi lå på første pladsen. Det var først da vi løb ind i et 3-1 nederlag mod Esbjerg og en uafgjort mod Vejle af den slap væk, dog kun med 5 point med 8 runder igen.
I mellemtiden havde Danmark tabt endnu en landskamp igen, denne gang med flere debutanter i form af Brøndbyspillere - Et stærkt Spanien-hold slog Danmark 3-0 og dermed ser det ikke ud til at vi kommer med til EM.
SAS-Ligaen var herefter en blandet pose bolscher for os. Nogle kampe vandt vi overlegent, mens andre spillede vi uafgjort selvom vi burde have vundet og andre tabte vi på samme konto. Det blev dog til et tæt kapløb til sidst, da vi hentede en 2-1 sejr i Parken over duksene i super-ligaen, nemlig FCK. Målene blev sat ind af Koppinen og Duncan. Og da FCK i næste runde også fejlede mens vi slog AaB hjemme var der nu fuld spænding.
Spillerne kunne løfte DM-Pokalen igen hjemme på Brøndby stadion!

I de to sidste runder skulle vi møde Silkeborg og FCM, og da vi på udebane besejrede Silkeborg, gjorde vi ikke kun dem til nedrykkere sammen med Vejle, men vi kom også op på første pladsen hvor vi lå 1 point foran FCK med blot den ene spille runde igen.
Guldet kunne, og skulle, derfor hentes på Brøndby stadion hvor vi tog imod FC Midtjylland og det skulle vise sig at være en guldfest af de helt store, da vi lukkede og slukkede SAS-Ligaen med en 5-1 sejr!
Duncan og Lorentzen satte os igang i første halvleg hvor Dennis Sørensen dog nåede at reducere og sætte vores føring over styr. Vi kom dog bedste ud til anden halvleg, og efter at Biseswar kunne score til 3-1 var det indskifterne Nik Besagno og Chris Katongo der kunne sætte bolden ind til 4 og 5-1.

Dermed var guldet sikret hjem til vestegnen hvor det hører til, det imponerende med dette var dog at gennemsnitsalderen for truppen blot var 22 år og at det var mange nye spillere der først skulle lære at spille sammen. Inden vi kunne kalde sæsonen helt slut skulle der dog lige spilles to landskampe mere for Danmark. Her vandt Danmark først over Sverige på hjemmebane på et selvmål af Peter Hansson og et mål af Thomas Kahlenberg. På udebane skulle de så møde Letland, og her blev det til en 3-0 sejr hvor Kahlenberg, Grønkjær og Tomasson var Danmarks helte.

Som afslutning på sæsonen blev både vores U-18 mandskab og 2. division øst hold vindere af deres ligaer og jeg blev valgt til årets manager.
Der blev også skrevet kontrakt med flere spillere inden vinduet blev åbnet og enkelte profiler blev sendt afsted:

Handler:

Spillere ind:
Daniel Fredheim Holm - OMVC/AC - Fri transfer - Vålerenga - 21 år (skifter til vinter)
Linus Smedjegården - FHV/WBV - 3,5 mill - Ham Kam - 19 år
Marcus Pedersen - BO - 7,25 mill - Ham Kam - 17 år
Guy Asulin - OMHVC - 24 mill - Barcelona - 16 år (skifter næste sommer)
Stefan Gislason - FC/DM - 8,75 mill - Lyn - 27 år
Tobias Mikkelsen - OMH - 2,2 mill - Lyngby BK - 20 år
Peter Madsen - AC - 3,25 mill - FC Köln - 29 år
Patrick Mortensen - OMHVC/AC - Fri transfer - Fremad Amager - 17 år

Spillere ud:
Martin Ericsson - OMC - 17 mill - Leicester
Joseph Elanga - F/WBV - 1,8 mill - Ham Kam
Trond Andersen - FC/DM - 750.000 kr. - Livorno
Chris Katongo - OMH/BO - 12 mill - Genk
Stephan Andersen - MM - 3,5 mill - Vitesse
Mikkel Bischoff - FHC - 700.000 kr. - Viking

Her udover blev Mogens Kreutzfeldt også tilknyttet som Fysioterapeut.
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #2: 03 Sep 2007, 14:06 »


Tillykke med mesterskabet Smiley hvor langt nede er gennmsnits alderen så?
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

juve4-ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #3: 03 Sep 2007, 14:09 »

nice
Logged

JUVETUS 4-ever Opstemt

andersfa123
Gæst
 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #4: 03 Sep 2007, 14:23 »

Fed blog
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #5: 03 Sep 2007, 14:34 »

Jeg synes faktisk det er en fed blog. Nogle ville måske sige der er for mange Brøndbyblogs på siden, men jeg synes det er en fede blog fordi du henter alle stortalenterne!  Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #6: 03 Sep 2007, 17:47 »

Hvem er reserve keeper for Schmeichel Jr?

Måske jeg skulle tjekke nogen at alle de talenter ud, som er hentet? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #7: 04 Sep 2007, 13:09 »

Hvem er reserve keeper for Schmeichel Jr?

Måske jeg skulle tjekke nogen at alle de talenter ud, som er hentet? Smiley

Har hevet Casper Ankergren op i førsteholds truppen igen efter udlånet til Leeds - De bød godt nok på ham men kunne ikke tilfredsstille hans personlige krav

Og ja, alle de spillere jeg har hentet er virkelig klasse materiale og kan snildt spilles ind på et førstehold selvom de er så unge
Logged


ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #8: 05 Sep 2007, 11:16 »

Der kommer nok update i morgen formiddag, så hvis folk stadig er friske kan i læse mere der
Logged


kasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #9: 05 Sep 2007, 12:51 »

Spændende blog. Cool
Logged

We love you OB, we do.
For vi er drengene fra fyn
HELLERE HAVNE I EN GOD TREKANT
END I EN OND CIRKEL.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #10: 05 Sep 2007, 14:04 »

god blog Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby's babies!
« Svar #11: 15 Sep 2007, 20:41 »

Grr... Jeg skulle til at poste den anden dag da siden gik ned og min update sammen med den.. Så jeg regner med den kommer end mandag formiddag istedet så
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010