home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Transferbudget.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Transferbudget.  (Læst 3397 gange)
AB4ever
Gæst

Sv: Transferbudget.
« Svar #15: 25 Jan 2006, 23:48 »

Arsenal Starter med 270 mio. kr

martinovitz
Gæst

« Svar #16: 02 Feb 2006, 22:42 »

Jeg ved at dette indlæg ikke lige hører til her, da der er tale om transferbeløb fra start af, men ville lige fortælle:

Jeg har spillet med Man Utd i 4 sæsoner nu, og har netop fået oplyst næste års transferbudget: 110 mio engelske pund!!!  Thumbs Up  Og så har jeg 1,8 mio i lønbudget per uge. Helt vildt syntes jeg.

Og jeg kunne have valgt en ordning med 168 mio £i transferpenge og et lønbudget på 750.000 £
Jeg aner ikke engang hvad jeg skal bruge de penge til

[img][/img]
Dette vanvittige beløb kommer sig primært af mit salg af Christiano Ronaldo i vinterpausen. 80 mio £ til Chealsea selvfølgelig... Nu har de så Ronaldo, Robben, Cole og har netop budt på unge Luis Filipe fra Porto, alle som Højre wings....

Mon ikke man kan købe en af dem billigt...  Grin

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 02 Feb 2006, 23:23 »

Jeg ved at dette indlæg ikke lige hører til her, da der er tale om transferbeløb fra start af, men ville lige fortælle:

Jeg har spillet med Man Utd i 4 sæsoner nu, og har netop fået oplyst næste års transferbudget: 110 mio engelske pund!!!  Thumbs Up  Og så har jeg 1,8 mio i lønbudget per uge. Helt vildt syntes jeg.

Og jeg kunne have valgt en ordning med 168 mio £i transferpenge og et lønbudget på 750.000 £
Jeg aner ikke engang hvad jeg skal bruge de penge til

[img][/img]
Dette vanvittige beløb kommer sig primært af mit salg af Christiano Ronaldo i vinterpausen. 80 mio £ til Chealsea selvfølgelig... Nu har de så Ronaldo, Robben, Cole og har netop budt på unge Luis Filipe fra Porto, alle som Højre wings....

Mon ikke man kan købe en af dem billigt...  Grin

du mangler lige et billedelink-halløjsasa Peace

martinovitz
Gæst

« Svar #18: 03 Feb 2006, 21:50 »

Det ved jeg, men har af en eller anden grund ikke nogen billededitor på min pc, så kan ikke gemme billeder. Ubeslutsom Jeg arbejder på sagen når jeg får tid... Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #19: 03 Feb 2006, 22:45 »

Nå, så prøver jeg lige med det screenshot... Undskyld hvis det ikke lykkedes...

Hej martinovitz,

Du kan ikke uploade et billede på den måde fra din pc.

Du bliver nødt til at uploade billedet til eks. imageshack og så lave et link til det herfra.

Her kan du se, hvor du kan lægge dine billeder op: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=272.0

martinovitz
Gæst

« Svar #20: 03 Feb 2006, 23:54 »

Hmm... så tror jeg det virker...

Tak for hjælpen Bademesteren, men jeg vidste det jo egentlig godt hvis jeg tænkte mig om...  Forlegen

Bademesteren
Manager

« Svar #21: 05 Feb 2006, 13:04 »

Atlético Madrid starter med ca. 8 mio pund.

Brugte kun 2-3 af disse millioner, men alligevel kunne klubben ikke give mig transferpenge til 2. sæson.  Shockeret

zakii
Gæst

« Svar #22: 05 Feb 2006, 14:39 »

Jeg har prøvet med Paris, hvor jeg i midt første spil startede med 13 mio engelske pund, men spillet gik ned, så startede jeg det samme spil op men så havde jeg kun 3.5 mio  Sur Ubeslutsom

øhh, hvordan kan det lade sig gøre?

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 05 Feb 2006, 20:16 »

HAr haft Barcalona i 8-9 seasoner, med liga sejr i alle år, 3 CL sejr.. etc..

Men ikk det som det handler om, Opstemt bare spil et par gode år med barca, havde et løn budget på 17mil, og et budget på 1.7mia. måtte så kun bruge 620mil af dem.. men alligevel:D så har man da noget at bruge penge på? men havde jo de bedste spillere efter min menning, så havde ikke brug for dem..

Har så bare mistet det spil nu, da jeg lige har formateret min Computer, lidt surt..

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010