home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Egne regler?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Egne regler?  (Læst 10517 gange)
Thorøe
Reserveholdsspiller

Sv: Egne regler?
« Svar #45: 16 Maj 2006, 21:39 »

LLM står for Lower League Mangement. Dvs at der er nogle regler som man kan overholde, f.eks. du ikke må købe spillere dine scouts har scoutet. Eller at du ikke må købe spillere, som du kender fra andre spil, som du ved der bliver gode. Sidst men ikke mindst, skal man starte med en klub i den dårligste række i det pågældene land. Det er nogle af reglerne, men man kan selv bestemme hvormange man vil bruge Smiley
fines der et link?

Dusty78DK
Manager

« Svar #46: 16 Maj 2006, 21:40 »

Når jeg i øvrigt har lyst til en særlig udfordring i FM, har jeg den regel at jeg kun må starte spillet med et hold, der ved spillets start ikke har nogen træner. Det kan fantisk være ret sjovt.

Bademesteren
Manager

« Svar #47: 16 Maj 2006, 21:42 »

Når jeg i øvrigt har lyst til en særlig udfordring i FM, har jeg den regel at jeg kun må starte spillet med et hold, der ved spillets start ikke har nogen træner. Det kan fantisk være ret sjovt.

Newcastle og hvilke andre?

wirenfeldt
Gæst

« Svar #48: 16 Maj 2006, 21:47 »

Kun én regl: SNYD ALDRIG!! Smiley Derimod har jeg mange ritualer. Jeg slår altid 2 gange på hvert hjøre af min skærm inden jeg strater en kamp, ved ikke hvorfor. Spiller We are the Chapions, hvis jeg vinder en turnering, drikker altid 2 glas vand før jeg åbner mit spil. Der er flere jeg bare ikke kan huske nu Peace
Mener du det?  Huh

Thore
Manager

« Svar #49: 16 Maj 2006, 21:47 »

Monaco, i hvert falde hvis man ikk har en update.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager

« Svar #50: 16 Maj 2006, 21:49 »

Young Boys, Konyaspor (tyrkiet), Willem II osv.

Der er en hel del schweiziske hold, men Young Boys er min favorit, fordi de har £3.000.000 i transferpenge fra start.

Bademesteren
Manager

« Svar #51: 16 Maj 2006, 22:00 »

Monaco, i hvert falde hvis man ikk har en update.

Har selvfølgelig nyeste version af FreakUp!  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #52: 16 Maj 2006, 22:05 »

Young Boys, Konyaspor (tyrkiet), Willem II osv.

Der er en hel del schweiziske hold, men Young Boys er min favorit, fordi de har £3.000.000 i transferpenge fra start.

Spændende/udfordrende hold, der med patch 6.0.3 & Freak-up 2.0 IKKE har en træner fra start:

Young Boys: £3.000.000 i transferpenge
Newcastle: £2.000.000
Konyaspor (tyrkiet): £1.000.000
Willem II: £750.000
NEC: £750.000

Dusty78DK
Manager

« Svar #53: 16 Maj 2006, 22:09 »

Spændende/udfordrende hold, der med patch 6.0.3 & Freakup 2.0 betegnes af spillet som værende RIGE:

Fransk 2. division: Dijon, Clermont & Brest.
Østrigsk Premier League: Salzbrug
Italiensk Serie B: Mantova
Tyrkiet: Rizespor

Der er også andre, men de her er de mest udfordrende, vil jeg vurdere.

Thore
Manager

« Svar #54: 16 Maj 2006, 22:12 »

Hvad med Vejle har de en træner?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager

« Svar #55: 16 Maj 2006, 22:17 »

Hvad med Vejle har de en træner?

Så vidt jeg ved, ja.

Det jeg har gjort er at jeg startede et spil med alle de ligaer jeg gad træne i (SAS-liga og 1. div inklusive) , og så tog jeg bare et print af et screenshot med jobcenteret, hvorefter jeg var et smut inde i editoren for at tjekke de forskellige holds økonomiske situation.  Smiley
« Seneste Redigering: 16 Maj 2006, 22:19 af Dusty78DK » Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 16 Maj 2006, 22:24 »

Mener du det?  Huh

Ja Smiley Lever mig ind i det crazy

Dusty78DK
Manager

« Svar #57: 16 Maj 2006, 22:28 »

Ja Smiley Lever mig ind i det crazy

Det synes jeg faktisk er ret sejt. Har ikke selv nogle ritualer - ikke andet end at jeg aldrig spiller topkampe og afgørende kampe lige inden jeg skal sove, fordi jeg så bagefter ligger og spekulerer over hvad jeg skulle have gjort anderledes i kampen - men ellers har jeg ingen ritualier.

Thore
Manager

« Svar #58: 16 Maj 2006, 22:30 »

Jeg er lidt overtroisk når det hælder FM... jeg må ikk se på den der live liga tabel man kan se under kampen, for så taber jeg altid.
Ligesom jeg har noget bestemt musik, syntes virkelig det har en indflydelse på spillet hvad musik jeg spiller  Grin

Dusty78DK
Manager

« Svar #59: 16 Maj 2006, 22:35 »

Jeg er lidt overtroisk når det hælder FM... jeg må ikk se på den der live liga tabel man kan se under kampen, for så taber jeg altid.
Ligesom jeg har noget bestemt musik, syntes virkelig det har en indflydelse på spillet hvad musik jeg spiller  Grin

Jeg har én, der er endnu mærkeligere: Jeg har bildt mig selv ind, at jeg er nødt til at se 2D action i "nøgle" frem for "udvidet", for jeg har ofte tabt kampe hvor jeg har set udvidede 2D uddrag af kampen.

Fjollet, ikke?  Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010