home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Shakhtar Donetsk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Shakhtar Donetsk  (Læst 3013 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller

Shakhtar Donetsk
« : 25 Aug 2007, 19:41 »

Hej.

Er der nogen der har spillet med denne geniale klub.?

Hvis ja hvilke spillere har i købt og hvordan gik det.?

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #1: 27 Aug 2007, 21:37 »

du kunne jo købe Gago, Corluka, Ratinho, Kerlon eller Higuain.. ellers bare køb talenter..

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 27 Aug 2007, 21:50 »

Hehe, jeg kan godt lide, hvordan du svarer FernandoTorres.. !!

Du har lige læst mit indlæg og set hvem jeg havde købt hva? Hehe

@Danimh: Jeg er i gang med et spil, hvor jeg har spillet første sæson (som du også kan se i indlægget "Klubbens rygte".

Jeg har gode erfaringer med klubben med bademesterens diamant; første sæson vandt jeg ligaen, pokalen og nåede semifinalen i CHL, hvor jeg næsten slog Barcelona, så det må siges at være tilfredsstillende.

Mit problem har været at få spillere til klubben, men jeg har prøvet med så mange jeg kunne, og det lykkedes mig at få Wang Dalei til målmandsposten, Corluka og Ratinho til forsvaret, Gago til den defensive midtbane, Kerlon og Higuain til angrebet. Du skal bruge Elano (klasse spiller) på højre midtbane, Srna på venstre kanten og i starten Higuain som off midt med Marica og Okudowa i front. Okudowa og Marica scorer mange kasser, og de to kantspillere spiller rigtig godt. Brug Thomas Hübschmann i center forsvaret med Ratinho som højre og Corluka som den anden centrale. Brug Rat som venstre forsvarsspiller. - Sådan gjorde jeg og endte med en vildt god 1. sæson.

Efter den første sæson har jeg solgt Elano for 110 mio og fået tilbud på mange reserver, som er solgt (kan ikk huske navne). Men jeg har fortrudt salget af Elano, for jeg gjorde det pga. den høje pris, men problemet er, at jeg ikke kan få store spillere til klubben. hverken talentet Cardenas eller Aaron Lennon gider til klubben, og jeg kan ikke finde ud af hvorfor. Så pas på med at sælge vigtige spillere - selv til høje priser

(Dog skal du også passe på, at du ikke gør spilleren sur, hvis du ikke accepterer og det er store klubber, der byder)

Håber du gad læse det hele Smiley

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 27 Aug 2007, 21:59 »

Bryder mig ikke om at spille de øst europæiske ligaer. Man kan ikke købe vesteuropæiske spillere og det er plat. Sevlom du er Shakhtar, så kan man ikke engang lokke spillere fra danmarksserien til Ukraine.

Ved godt at mange veste europæiske spillere ikke gider til øst europa, men der kommer da flere og flere til...

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 27 Aug 2007, 22:01 »

Æv. Så bliver jeg nødt til at nøjes med de spillere jeg har købt nu.. Men bare så du ved det Dannimh, kan man få de spillere jeg har købt og stadig komme rigtig langt i Europa jo!

FCK88
Manager

« Svar #5: 27 Aug 2007, 22:19 »

Jeg spiller lige pt. med Shakhtar Donetsk.. Jeg er i semifinalen i CL, fører Vyscha Liha med 7-8 kampe igen, er i finalen i pokalen og vandt Superkubok Ukrainy.. og dette er i min bare 1.sæson.. en supergod klub.. med MASSER af penge.. Wink

(gu ve om Abramovich også har en finger med i spillet der) funny

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Dusty78DK
Manager

« Svar #6: 27 Aug 2007, 22:19 »

Bryder mig ikke om at spille de øst europæiske ligaer. Man kan ikke købe vesteuropæiske spillere og det er plat. Sevlom du er Shakhtar, så kan man ikke engang lokke spillere fra danmarksserien til Ukraine.

Ved godt at mange veste europæiske spillere ikke gider til øst europa, men der kommer da flere og flere til...

er helt enig. Det er alt for svært at lokke europæiske spillere til østeuropa. Uanset om man er i en østeuropæisk topklub og spilleren er fra fjerde division i sverige. Det er så urealistisk!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 27 Aug 2007, 22:40 »

er helt enig. Det er alt for svært at lokke europæiske spillere til østeuropa. Uanset om man er i en østeuropæisk topklub og spilleren er fra fjerde division i sverige. Det er så urealistisk!

Jeg har skrevet det flere gange til SI uden noget svar. Håber at de har rettet det i FM08!

Det kan jo ikke passe at en reservespiller fra FC Fyn ikke vil spille i Ukraine for en halv million om ugen!

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #8: 28 Aug 2007, 15:30 »

Hehe, jeg kan godt lide, hvordan du svarer FernandoTorres.. !!

Du har lige læst mit indlæg og set hvem jeg havde købt hva? Hehe

@Danimh: Jeg er i gang med et spil, hvor jeg har spillet første sæson (som du også kan se i indlægget "Klubbens rygte".

Jeg har gode erfaringer med klubben med bademesterens diamant; første sæson vandt jeg ligaen, pokalen og nåede semifinalen i CHL, hvor jeg næsten slog Barcelona, så det må siges at være tilfredsstillende.

Mit problem har været at få spillere til klubben, men jeg har prøvet med så mange jeg kunne, og det lykkedes mig at få Wang Dalei til målmandsposten, Corluka og Ratinho til forsvaret, Gago til den defensive midtbane, Kerlon og Higuain til angrebet. Du skal bruge Elano (klasse spiller) på højre midtbane, Srna på venstre kanten og i starten Higuain som off midt med Marica og Okudowa i front. Okudowa og Marica scorer mange kasser, og de to kantspillere spiller rigtig godt. Brug Thomas Hübschmann i center forsvaret med Ratinho som højre og Corluka som den anden centrale. Brug Rat som venstre forsvarsspiller. - Sådan gjorde jeg og endte med en vildt god 1. sæson.

Efter den første sæson har jeg solgt Elano for 110 mio og fået tilbud på mange reserver, som er solgt (kan ikk huske navne). Men jeg har fortrudt salget af Elano, for jeg gjorde det pga. den høje pris, men problemet er, at jeg ikke kan få store spillere til klubben. hverken talentet Cardenas eller Aaron Lennon gider til klubben, og jeg kan ikke finde ud af hvorfor. Så pas på med at sælge vigtige spillere - selv til høje priser

(Dog skal du også passe på, at du ikke gør spilleren sur, hvis du ikke accepterer og det er store klubber, der byder)

Håber du gad læse det hele Smiley

jah hehe.. det må du unskylde hvis det gjorde noget..

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 30 Aug 2007, 01:04 »

Jeg er ligeglad Smiley

Det sgu helt i orden, man må jo give de råd man kan, og jeg er da beæret over, at mine indkøb blev til gode råd..

Jeg er næsten færdig med 2. sæson, røg desværre ud i CL til et flot spillende Man United hold =/ i kvartfinalen,

Men Fernando Gago blev alligevel 2. bedste spiller i CL, og Higuain scorer vildt mange kasser, mens Shybko er et nyopdaget talent fra Shaktar i min bog, det kan jeg bruge i andre spil.

Vandt pokalen (4-0 i finalen mod Dinamo Kiev), vandt ligaen med 23 point margin til nr. 2 og havde 9 kampe uden scoringer mod holdet i træk. Derudover har mit hold i hele sæsonen kun lidt nederlag 1 gang i ligaen, 2 gange i CL (bl.a. en gang mod United 2-1, anden kamp endte 1-1 =/)

Så selvom man ikke kan få specielt mange spillere til klubben, kan man med indkøb af de 5-6 talenter jeg har købt i 1. sæson få skabt sig et superhold med super økonomi, og jeg håber da, at jeg i 3. sæson kan vinde lidt mere i Europa, selvom de andre hold jo kan købe hvem som helst, mens jeg må 'nøjes' med mine supertalenter Smiley

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 30 Aug 2007, 01:08 »

Brug gerne bademesterens diamant er mit råd med følgende opstilling:

Målmand: Wang Dalei

Forsvar: Venstre: Rat, højre: Ratinho (købes ved start), center: Hübschmann, center: Corluka (købes ved start)

Midtbane: Gago (Defensiv), Srna (venstre), Elano (højre)/Shybko (bliver god senere), Kerlon/Higuain (købes ved start)

Angreb: Marica, Okudowa - kan efter nogle sæsoner udskiftes med Higuain/Kerlon.. Okudowa kan også bruges med STOR succes på venstre midtbane..

Meget kompakt hold, vinder utroligt meget, får succes i Europa på et tidspunkt.

Håber jeg har fristet dig nok til at vælge et Shaktar spil nu Smiley

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #11: 30 Aug 2007, 14:27 »

okay godt.. Smiley

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #12: 16 Maj 2009, 17:45 »

Så skal jeg til at spille med Shakhtar. Opstemt

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #13: 16 Maj 2009, 19:32 »

Så skal jeg til at spille med Shakhtar. Opstemt
Husk at købe meget ukrainsk også, da jeg mener det max er 6 udlændinge i startopstillingen.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010