home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Giallorossi "2008"
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du jeg skulle gøre?
Vælg et hold med noget mere udfordring i.
- 5 (18,5%)
Ikke tale om! - Du holder dig til den her.
- 20 (74,1%)
Start dog en ny blog med noget mindre rod!
- 0 (0%)
Synes du noget helt fjerde? Skriv i tråden.
- 2 (7,4%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Giallorossi "2008"  (Læst 13429 gange)
Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #75: 29 Aug 2007, 22:04 »


Roma i topform
30.10.07
En sæson i fjor var en komplet succes, og i Roma gør man alt for at gentage den flotte sæson. Mange italianske spillere er kommet til klubben, og det ser ud til at Rossi's mission er tæt på at blive en realitet - og planen går forrygende. Der er blevet spillet 2 måneder i Roma, som både byder på Champions League og Serie A. Lad os danne os et overblik over AS Roma's præstationer i forskellige turneringer.

Serie A mestrene prøver som sagt at generobre sin status som vindere af ligaen, og indtil videre spiller man fantastisk, der let kunne få deres misson fuldført. Resultaterne har været fantastiske, hvor man har spillet 6 kampe, vundet fem og et enkelt uheldigt nederlag til de evige rivaler Internazionale. Man er hidtil placeret på nummer to i ligaen, og det tyder på at Roma har endnu en stor sæson i møde i det italianske.

Champions League går ikke spor dårligt, og man kan på mange måder sige det samme om det flotte spil i Europa, som spillet i den italianske Serie A. Man er blevet placeret i Gruppe A hvor man skal møde det engelske storhold Manchester United, russiske Spartak Moscow, og til sidst de tyrkiske mestre Fenerbache. Ikke ligefrem en nem gruppe for Roma, men overkommelig er den helt sikkert. Man lagde godt ud med en mindeværdig sejr over Man Utd som lød på 4-2, og kunne let have blevet meget værre for englænderne. Næste kamp skulle man til Tyrkiet som desværre blev en kedelig affærre, og man måtte forlade Istanbul med 1 point bag ryggen efter en kamp der endte 0-0. Den seneste kamp der er blevet spillet har man taget imod russiske Spartak Moscow, hvor man sikkert vandt med cifrene 4-1. Det vil sige at man ligger nummer 1 i gruppen med 7 point, og med en Manchester United på en 2. plads bagud med 1 point. Men som forventet ser det ud til at de kvalificerende fra gruppen bliver Manchester United og AS Roma - to hold der spiller fantastisk fodbold i hver deres nationale ligaer.
« Seneste Redigering: 30 Aug 2007, 14:01 af Ranieri » Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #76: 29 Aug 2007, 22:05 »

Dette bliver så min måde at lave bloggen på fremover - håber i er tilfredse med resultatet Smiley
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi
« Svar #77: 29 Aug 2007, 22:54 »

det er okay men kunne meget bedre lide det gamle
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #78: 30 Aug 2007, 08:10 »

For mig er det grafiske ikk det vigtigste... Hvis du kan få de samme updates præsenteret lige så godt og spændende, med skrift, som du kan med grafik, så burde der ikk være nogen problmer i at du fortsætter den med tekst... Hvis det så samtidig betyder flere updates, så gør det slet ingenting...

Helt enig... jeg vil stadig læse den´...  Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi
« Svar #79: 30 Aug 2007, 09:30 »

Jeg kan nu stadig godt lide den... Forstår bare ikk hvorfor der står Ranieris Mission i teksten... Jeg troede at det var Paolo Rossi der var træneren...
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #80: 30 Aug 2007, 10:58 »

Må indrømme at jeg langt bedre kan lide din sidste update frem for de andre..  Det er lækker med lidt grafisk lir, men man skal passe på at det ikke bliver for meget...
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #81: 30 Aug 2007, 12:36 »

Virkelig flot at du tør tage beslutningen, om at lave disse updates. For det er en svær beslutning at tage når så mange har rost dig for de gamle updates. Men nu da du har taget denne beslutning udviser du også at denne blog har en vis holdbarhed. En meget god blog, som du har kvaliteterne til at løfte endnu mere! Keep Up The Good Work!
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #82: 30 Aug 2007, 20:43 »



» Rossi kører fremad
Sidste nyt om Gladiatorene » 22/12-07
Ligefra starten af sæsonen havde Roma fastlået deres plan, som går ud på at vinde titlen igen. Flere og flere mener at de vil kunne opnå deres ambitioner, mens andre mener at de vil snuble. Indtil videre har det først nævnte overtaget førersædet, og der er en rigtig god atmosfære i gladiator klubben foreløbig.

Den gode atmosfære skyldes simpelthen den gode form hidtil i sæsonen. Serie A går strålende, selvom det ser ud til at rival klubberne har tænkt sig at kæmpe til det sidste. Det ser ihvertfald ud til at Internazionale har genfundet storformen, og det tyder på at de bliver en svær nød at knække i mesterskabskampen. Der er i alt spillet 15 kampe her inden vinter, og Roma har kun løbet ind i 2 nederlag, som man må sige er imponerende. Den gode form har resulteret i en plads på nr. 2 hvor man intents prøver at overhale rivalerne Internazionale.

En anden turnering som man for Roma's vedkommende kan betegne som en brutal katastrofe, er turneringen Coppa Italia. Man blev nemlig nød til at sige farvel allerede efter første spillerunde, hvor man overraskende røg ud til Torino. Selvom Serie A kører rigtig godt, gik det galt i Coppa Italia. Man tabte både hjemme og udebane, hvor Torino vandt 1-0 i hver kamp. Før sæsonen så man frem til at forsvare titlen, men Turin-klubben ødelagde målet.

Sidste års Champions League nåede Roma kun til kvartfinalen, men i år vil man ifølge Rossi, gøre alt for at nå længere i turneringen. Her inden vinterepausen trådte til fik man gruppespillet overstået, og man er sikkert kvalificeret til ottendelsfinalerne. Det blev ikke det største problem at få en plads i varmen, og som forventet kom Roma på en anden plads med et point bagud til nummer et Manchester United. I ottendelsfinalen venter de tyske mestre Werder Bremen. Ikke en heldig lodtrækning Roma er faldet i, men mange eksperter mener at Roma har kvaliteterne til at overkomme tyskerne.

"En svær modstander vi skal se i øjnene, men jeg tror vi kan vinde duellen om kvartfinale-pladserne. Jeg har set deres kampe i ligaen, og de er formstærke, som også giver dem nummer 1 i ligaen. Men jeg er sikker på at mit mandskab kan klare ærterne" - Paolo Rossi
 
Logged

Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi
« Svar #83: 30 Aug 2007, 21:00 »

Brilliant story (7-1). Er helt ny læser, men for hulen det er god læsning og endnu bedre grafisk (7-1). Lækre detaljer over hele linjen.
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #84: 30 Aug 2007, 21:15 »

Tak for rosen allesammen, og er glad for jeg har nogen trofaste læsere.
Håber dog ikke at det er blevet alt for kedeligt at følge med, men håber at i vil blive ved med at komme med feedback Smiley
Logged

Dip.Bif
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi
« Svar #85: 31 Aug 2007, 13:51 »

Fedest blog ! Opstemt
Også selvom du har skåret ned på grafikken Wink


Logged


Ranieri
Gæst
 
Sv: viaggiare con as roma
« Svar #86: 31 Aug 2007, 18:17 »

30.01.2008







RESULTATER:

1:1 Parma
1:2 Fiorentina
4:2 Siena
0:0 Catania
4:0 Ascoli

STILLING:
1. Inter   48pt
2. Roma  43pt
3. Milan   38pt
4. Juventus   37pt
5. Fiorentina   32pt
6. Catania   31pt
7. Palermo   30pt
8. Torino   29pt
9. Sampdoria   29pt
10. Parma   25pt
11. Siena   25pt
12. Napoli   25pt
13. Ascoli   24pt
14. Lazio   22pt
15. Rimini   21pt
16. Cesena 18pt
17. Udinese   17pt
18. Empoli   16pt
17. Livorno 16pt
20. Atlanta   15pt





        Pausen overstået
- det sidste nye om gladiatorerne fra rom
Så kom tiden hvor man skulle op fra dynen, og tilbage til de velkendte grønne omgivelser i fodboldverden. Der er et nyt år, men resultaterne her i januar måned har ikke været de bedste.

Inter ser ud til at blive ved med at vinde, og ligner stadig et svært hold at slå i kampen om mesterskabet. De har et forspring på 5 point, og samtidig har de spillet en kamp mindre en anden pladsen AS Roma. AS Roma gør det bestemt ikke dårligt, men ikke godt nok til at blive nummer et. Især denne måned har det gået ned, hvor man blandt andet har spillet nogen middelmådige kampe, hvor man for eksempel har spillet uafgjort mod middel hold som Catania og Parma. Men stadig står man på en god anden plads, med et stykke vej ned til tredje pladsen AC Milan.

Spillere der har gjordt det fantastisk i sæsonen hidtil er værd at tale om, da der er et par spillere der har gjordt det suværent. Lad os starte med nyindkøbte Fabio Quagliarella som indgår i et rotationsskift med Emiliano Bonazzoli. Men her på det sidste har han bidt sig fast i førsteholdet, hvor han har været god til at scorer mål, og ligge oplæg til angrebspartner Francesco Totti. Nu da vil taler om Totti har han helt klart været den spiller der kendetegner en kaptain. En spiller der har taget ansvar, og har også været utrolig farlig foran målet. Tyve mål har han sat ind i nettet indtil videre, og det ser ikke ud til at hans form svigter foreløbig.

Transfers til klubben har man ikke været vidne til, men det modsatte har opstået; Salg. Den brasilianske centerforsvarer Juán har ikke fået den store spilletid, da han er blevet overgået af Andrea Barzagli og Phillipe Mexés som skaber et enestående forsvar sammen med Morretti og Zauri. Juán har forståeligt nok ikke været den smilende spiller, og har derfor sat sig selv på transferlisten lige end åbningen af transfermarkedet. Benfica var derfor hurtige til at reagere, og Juán skifter til portugal til en sum af 4.6 millioner euro.
« Seneste Redigering: 31 Aug 2007, 18:22 af Ranieri » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: viaggiare con as roma
« Svar #87: 31 Aug 2007, 19:08 »

Det ligner en lille mellemsæson...men så lang tid du ikke bliver dårligere end nr 3 går det nok også...
Inter er iøvrigt en modstander som jeg altid hader som pesten i FM, de har generelt bare et godt hold som er svært at gøre alverden ved...
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: viaggiare con as roma
« Svar #88: 31 Aug 2007, 19:28 »

Det ligner en lille mellemsæson...men så lang tid du ikke bliver dårligere end nr 3 går det nok også...
Inter er iøvrigt en modstander som jeg altid hader som pesten i FM, de har generelt bare et godt hold som er svært at gøre alverden ved...
Synes dog sæsonen ligner mere en lidt overmiddel sæson, da jeg ikke synes det går så dårligt alligevel. Det afhænger også champions league og hvordan det går, men indtil videre synes jeg det går helt ok.

Ja så er vi to. Har altid problemer med dem, og ja, de er bare gode Tunge
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi
« Svar #89: 31 Aug 2007, 20:17 »

kanonfed blog, med et kanonfedt hold Opstemt keep it up!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010