home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Depeche Mode Til Århus
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Depeche Mode Til Århus  (Læst 1888 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Depeche Mode Til Århus
« : 24 Jan 2006, 17:30 »

I følge Esktra Bladet og det danske musik magazin giver Depeche Mode den 7 juni koncert i Århus. Det vil bliver open air koncert med dem på Atletion i Århus.

Billetterne sættes til salg Mandag d. 30 januar kl. 10 via. Billetnet (70 15 65 65, www.billetnet.dk) og posthusene – samt Musikhuset Aarhus, 89 40 40 40 - Aarhus Billetbureau, 86 13 05 44 og Atletion 70 27 30 77.

Links til de 2 artikler:

Ekstra Bladet

Gaffa

Det bliver stor stor klasse, skal helt sikkert se dem i Århus. Glæder mig for vildt.  funny
Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #1: 24 Jan 2006, 20:35 »

Jeg overvejer også at tage ind og se dem :b , med kæresten måske, altså hvis vi er sammen til den tid, men mon ikke vi er det  Opstemt

hvor meget tror i sådan en enkelt billet kan komme til at koste ?  crazy
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #2: 24 Jan 2006, 22:11 »

hvor meget tror i sådan en enkelt billet kan komme til at koste ?  crazy

Ved ikke lige helt præcist hva det koster, men til deres koncert i parken her d. 25 februar kostedeen ståplads 375 kr., billigste siddepladser 300 kr. og de dyreste siddepladser 475 kr. Men det er ikke sikkert at billeterne bliver i samme prisleje når det er i Århus.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #3: 24 Jan 2006, 23:00 »

I følge Esktra Bladet og det danske musik magazin giver Depeche Mode den 7 juni koncert i Århus. Det vil bliver open air koncert med dem på Atletion i Århus.

Billetterne sættes til salg Mandag d. 30 januar kl. 10 via. Billetnet (70 15 65 65, www.billetnet.dk) og posthusene – samt Musikhuset Aarhus, 89 40 40 40 - Aarhus Billetbureau, 86 13 05 44 og Atletion 70 27 30 77.

Links til de 2 artikler:

Ekstra Bladet

GaffaJeg kommer og rocker med dig Peace

Det bliver stor stor klasse, skal helt sikkert se dem i Århus. Glæder mig for vildt.  funny
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #4: 24 Jan 2006, 23:01 »

hvor meget tror i sådan en enkelt billet kan komme til at koste ?  crazy
Erhm? Skulle kæresten ikke med? Wink
Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #5: 24 Jan 2006, 23:02 »

Erhm? Skulle kæresten ikke med? Wink
årh jah okay da , det ville nok være smart at købe to biletter så  Opstemt  ,  nu skal jeg jo lige høre om hun vil med først , men jeg håber da  crazy
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #6: 24 Jan 2006, 23:06 »

årh jah okay da , det ville nok være smart at købe to biletter så  Opstemt  ,  nu skal jeg jo lige høre om hun vil med først , men jeg håber da  crazy
Haha, ja .. Ville være smart.. Nederen at tage til Aarhus, for at hun så kan stå på den anden side af hegnet .. Eller sidde i bilen , også kan du lige ringe til hende engang imellem, så hun kan høre dem Peace Opstemt
Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #7: 24 Jan 2006, 23:09 »

Haha, ja .. Ville være smart.. Nederen at tage til Aarhus, for at hun så kan stå på den anden side af hegnet .. Eller sidde i bilen , også kan du lige ringe til hende engang imellem, så hun kan høre dem Peace Opstemt
Nu bor vi godt nok begge i Aarhus , så det er ikke det der ville være det værste , men det ikke at være sammen med hende under koncerten, frygtelig tanke  Græder
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #8: 25 Jan 2006, 22:27 »

I dagens udgave af Ekstra Bladet skriver de at prisen for en billet til Depeche Mode koncerten i Århus bliver 430 kr. plus gebyr - spændende at se om det passer lyder bare vildt at en stå plads skulle koste det.

Ekstra Bladet oplyser samtidig at den danske tribute plade til Depeche Mode udkommer den 27 februar og får titlen "DMDK". Der vil bl.a. være fortolkninger af Mikael Simpson, Marie Frank og Tue Track.
Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #9: 25 Jan 2006, 22:31 »

hvad er det for en pris  ticked off
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #10: 25 Jan 2006, 22:35 »

I dagens udgave af Ekstra Bladet skriver de at prisen for en billet til Depeche Mode koncerten i Århus bliver 430 kr. plus gebyr - spændende at se om det passer lyder bare vildt at en stå plads skulle koste det.

Ekstra Bladet oplyser samtidig at den danske tribute plade til Depeche Mode udkommer den 27 februar og får titlen "DMDK". Der vil bl.a. være fortolkninger af Mikael Simpson, Marie Frank og Tue Track.

Nu skal jeg ikke kunne svare hvilken verden du lever i men, billetter til de store internationale bands, ligger for det meste på 500,- plus gebyr, så prisen er vel fair nok.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Depeche Mode Til Århus
« Svar #11: 26 Jan 2006, 17:16 »

Nu skal jeg ikke kunne svare hvilken verden du lever i men, billetter til de store internationale bands, ligger for det meste på 500,- plus gebyr, så prisen er vel fair nok.

Hehe, nej det ved du jo ikke, men jeg er godt klar over at billeter til internationale bands er meget dyre, har da selv købt de dyreste billeter til deres KBH show som koster 475 kr.
Men jeg synes bare at det vil være lidt vildt at en ståplads billet til deres koncert i Århus skulle koste mere end den gør til deres show i KBH.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010