home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det er fandme unfair play!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Det er fandme unfair play!  (Læst 1315 gange)
Gaylord
Førsteholdsspiller

Det er fandme unfair play!
« : 20 Aug 2007, 13:01 »

Se her!

Gamle Andre Bergdølmo er blevet en slem bandit! Det er da noget af det mest mærkelige jeg længe har hørt!

Var der forresten nogen der så AaB - OB igår, hvor Anders Møller Christensen skubber sin medspiller Jonas Troest ind i Nomvethe fra AaB? Det var godt nok også en mærkelig måde at spille på... også lidt sjovt samtidig.

Gosu_power
Landsholdsspiller

Sv: Det er fandme unfair play!
« Svar #1: 20 Aug 2007, 14:23 »

Hvis det passer er det satme en svinestreg Sur

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Batigol
Manager

« Svar #2: 20 Aug 2007, 14:47 »

Puha, Bergdølmo! Det har tydeligvis taget hårdt på ham, at han ikke var god nok til FCK! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 20 Aug 2007, 18:35 »

Puha, Bergdølmo! Det har tydeligvis taget hårdt på ham, at han ikke var god nok til FCK! Smiley

Ja, det er sgu nok det som har gjort ham så slem!  Sur

Hvis I har nogle video'er artikler osv. så smid dem her....

Jeg starter med denne, som mange nok har set, men den er sgu altid god at se... Nogle af de ting, som bliver lavet, er jo ikke bare farlige... de er jo direkte livstruende!

Crazy fuckers!

United-styrer
Gæst

« Svar #4: 20 Aug 2007, 18:37 »

Der står ikke, om de brændte straffesparket Smiley Men det gjorde de vel nok, nu hvor de blev så sure.

Hvis det er rigtigt, så er det godt nok noget af det mest bizarre, jeg har hørt om. I hvert fald i europæisk fodbold.

Vinokourov
Manager

« Svar #5: 20 Aug 2007, 18:40 »

Haha, hvor genialt!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Zone 43
Manager

« Svar #6: 20 Aug 2007, 18:44 »

Bitchfighten i starten med Zaragoza- og Sevilla spilleren er et godt grin værd Grin

Til gengæld er kampen mellem Corinthians(?) - Palermias(?) for crazy.. Opstemt Shockeret

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 20 Aug 2007, 18:47 »

for satan man et dumt svin

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 20 Aug 2007, 18:50 »

Bitchfighten i starten med Zaragoza- og Sevilla spilleren er et godt grin værd Grin

Til gengæld er kampen mellem Corinthians(?) - Palermias(?) for crazy.. Opstemt Shockeret

Ja, det er fandme nogle bitch-punch han får fyret af Sevilla-spilleren..... Græder

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9: 21 Aug 2007, 12:46 »

Det er en gal film.. Desværre nogle fede klip.. Skuffet Kan godt lide den hvor Messi snyder en Chelsea centerforsvar, også kommer den anden og klipper ham! Opstemt FEDT! Opstemt

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Batigol
Manager

« Svar #10: 21 Aug 2007, 12:53 »

Er jeg den eneste der synes Valencia har det med at blive indblandet i slagsmål?  Huh
Kig ved 03:00 eller sådan noget (i filmen!).

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr!  Sur  ticked off
Det er derfor jeg hader Mourinho. Kan næsten forestille mig hans taktiktale inden kampen: "Gutter. Nu går vi bare ud, og så smadrer vi dem, i bogstaveligste forstand!".  ticked off

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #11: 21 Aug 2007, 13:01 »

Er jeg den eneste der synes Valencia har det med at blive indblandet i slagsmål?  Huh
Kig ved 03:00 eller sådan noget (i filmen!).

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr!  Sur  ticked off
Det er derfor jeg hader Mourinho. Kan næsten forestille mig hans taktiktale inden kampen: "Gutter. Nu går vi bare ud, og så smadrer vi dem, i bogstaveligste forstand!".  ticked off

Hvis jeg husker tilbage de sidste par år, har Valencia haft to store slagskampe. Den ene mod Werder Bremen, som du referer til også én mod Inter, vist nok, her for et år eller to siden, hvor Valencias reservekeeper fløj ud på banen og flækkede næbet på en Inter-spiller..

Tjae.. Engelsk fodbold er meget hårdt, men de der svinestreger som Carvalho laver, hører ingen steder hjemme.. Chelseas ledelse burde være mænd nok til at se, at han med vilje prøver at skade sine modspillere, ihvertfald i den kamp.. Nu kan jeg ikke helt huske kampen, men hele vejen igennem ser man kun Chelsea laver dumme ting, mon ikke også Barcelona tabte hovedet en enkelt gang eller to?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Batigol
Manager

« Svar #12: 21 Aug 2007, 13:14 »

Hvis jeg husker tilbage de sidste par år, har Valencia haft to store slagskampe. Den ene mod Werder Bremen, som du referer til også én mod Inter, vist nok, her for et år eller to siden, hvor Valencias reservekeeper fløj ud på banen og flækkede næbet på en Inter-spiller..

Tjae.. Engelsk fodbold er meget hårdt, men de der svinestreger som Carvalho laver, hører ingen steder hjemme.. Chelseas ledelse burde være mænd nok til at se, at han med vilje prøver at skade sine modspillere, ihvertfald i den kamp.. Nu kan jeg ikke helt huske kampen, men hele vejen igennem ser man kun Chelsea laver dumme ting, mon ikke også Barcelona tabte hovedet en enkelt gang eller to?

Kerm

Jo, der var en enkelt gang, hvor Márquez, lavede en lige lovlig hård tackling. Og så var der et tidspunkt, hvor det blev for meget for Deco. Smiley

Vidste ikke lige, hvor jeg skulle poste denne video, så det blev altså her. Den er virkelig god Thumbs Up funny

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010