home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  En ny blog?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En ny blog?  (Læst 843 gange)
Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
En ny blog?
« : 19 Aug 2007, 22:26 »

Tja forrummet mangler jo ikke ligefrem blogge, men jeg har igennem lidt overvejet at vende tilbage til tastaturet og skrive om mine oplevelser i FM, men jeg er i tvivl omkring det er det ratte tidspunkt at starte på. FM 2008 er jo ikke så langt væk igen og jeg vil gerne kunne fortsætte lidt tid med bloggen. Grunden til at jeg ikke bare hopper på vognen er at jeg har et arbejde at passe og derudover har jeg træning 2 gange om ugen med mit lilleput hold og de fleste uger byder også på 2 kampe, derfor skal i ikke regne med det helt store grafik, som jeg har set i andre blogge, store roser skal der lyde dertil.

Nå tilbage til selve sagen synes i der er plads til endnu en blog fra min side og hvilket hold skal jeg prøve med?
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En ny blog?
« Svar #1: 20 Aug 2007, 11:07 »

Jeg synes sagtens du kan give dig i kast med en ny blog. Det er der flere grunde til, for det første som du nævner, er det tæt på release til FM08 og så vil der nok komme en masse nyt med det, men du kan sagtens nå, at få et godt spil op og køre.
Til det med grafikken, kan jeg kun sige, at det kan ord udligne. Er det velskrevet fanger det mig mere, end bare det rene grafiske løjer. *
Ang. hold valg, er det jo meget afhængig af hvad og hvilke udfordringer du søger. Jeg vil f.eks foreslå noget mere aparte, som ikke lige alle kunne finde på - måske et projekt i østen?
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

andersfa123
Gæst
 
Sv: En ny blog?
« Svar #2: 20 Aug 2007, 11:21 »

Det ville da være fint som iaurdae siger
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En ny blog?
« Svar #3: 20 Aug 2007, 12:30 »

Tja forrummet mangler jo ikke ligefrem blogge, men jeg har igennem lidt overvejet at vende tilbage til tastaturet og skrive om mine oplevelser i FM, men jeg er i tvivl omkring det er det ratte tidspunkt at starte på. FM 2008 er jo ikke så langt væk igen og jeg vil gerne kunne fortsætte lidt tid med bloggen. Grunden til at jeg ikke bare hopper på vognen er at jeg har et arbejde at passe og derudover har jeg træning 2 gange om ugen med mit lilleput hold og de fleste uger byder også på 2 kampe, derfor skal i ikke regne med det helt store grafik, som jeg har set i andre blogge, store roser skal der lyde dertil.

Nå tilbage til selve sagen synes i der er plads til endnu en blog fra min side og hvilket hold skal jeg prøve med?

Bare start på at skriv, hvis du har lyst. 1½ måned til det næste FM er lang tid!

Det er helt korrekt at mange blogge er spækket med fed grafik. Det er sejt at se på, men jeg kan fx. slet ikke det der med grafik, så jeg holder mig til nogle få screenshots, og det ser ud til at læserne synes det er ok.

Så skriv, skriv, skriv! Man kan aldrig få for mange gode blogs!  Thumbs Up
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010