home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 202 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Los Ches aka. Valencia CF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Los Ches aka. Valencia CF  (Læst 4111 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: [Stem, 19/08-07]Los Ches
« Svar #15: 19 Aug 2007, 22:12 »

Tror jeg går over til Møller Style Smiley
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: [Stem, 19/08-07]Los Ches
« Svar #16: 19 Aug 2007, 23:26 »

Tror jeg går over til Møller Style Smiley
Yes! Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #17: 20 Aug 2007, 14:29 »



Svær gruppe til Los Ches!
Torsdag d. 24 August 2006 - MARCA

Efter spanske Valencia kvalificerede sig videre fra 3. Kvalifikationsrunde med en samlet 4-1 sejr over russiske Sparta Moskva var de i dag i seedningslag 1 før lodtrækningen til gruppespillet 06/07. Overraskende lå de engelske ligatoere Chelsea kun i andet seedningslag. Det fik Valencia også at føle på da de i Gruppe F blev trukket sammen med netop Mourinhos drenge.

Men ikke kun Valencia og Chelsea blev af tophold trukket sammen i denne Gruppe F, da også det tyske storhold og Daniel Jensens hold Werder Bremen endte i denne gruppe. Iøvrigt blev også de belgiske mestre Anderlecht trukker sammen med de andre dynamitter. Hvilken gruppe vi dog får her.

I de andre grupper kan vi forvente tætte kampe mellem; Man Utd og Roma, Liverpool og PSV, Inter og Lyon. Mens de andre favoritter nærmest kan spadsere igennem deres grupper.

Hvad havde den nykårede Valencia træner så at sige om gruppen: "Det bliver en svær og tæt gruppe. Ingen af holdene vil jeg udelukke fra starten, vi kender Werder Bremen på hjemmebane og det samme om Anderlecht. Dog forventer jeg at vi alligevel kommer videre i tæt kamp med Chelsea om førstepladsen."

Gruppe F:
1. Valencia
2. Chelsea
3. Werder Bremen
4. Anderlecht
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #18: 20 Aug 2007, 14:38 »

Det for nærner mig at du i din anden update, bruger det forkerte valencia logo Opstemt
Logged

Mac
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #19: 20 Aug 2007, 14:55 »

Det rigtige Valencia logo ser sådan her ud Thumbs Up

Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #20: 20 Aug 2007, 15:04 »



Mikel Arteta tilbage i Spanien!
Onsdag d. 30 August 2006 - MARCA

Det spanske tophold Valencia CF solgte for en måned siden holdets ellers så stabile og hurtige venstre kant Vicente. Man mente dog ikke der skulle forstærkes på netop den position, men mere generelt på midtbanen. Nu har holdet været på jagt efter en sådan type. Han er nu tilsyneladende fundet, i Everton.

Det blev den tidligere Real Sociedad spiller Mikel Arteta som for godt og vel en time siden skrev under på en kontrakt gældende til og med sommeren 2011. Han skifter umiddelbart til en ny tilværelse i topklubben Valencia og kan få debut i næste weekenden når Valencia møder Betis på Mestalla i La Liga runde 2.

Det var en ovenud glad Mikel Arteta vi fik en kommentar fra efter pressemødet: "Det her har været min drøm siden jeg skiftede til Everton. At komme til en af de absolutte topklubber. At det så blev Valencia gør mig intet. Mit Everton ophold var set som et springbræt og blev det.

Mikel Arteta er 24 år gammel og kan spille alle positioner på midtbanen.

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #21: 20 Aug 2007, 15:18 »



Los Ches med sidste indkøb!
Torsdag d. 31 August 2006 - MARCA

Bare 1 dag efter Valencia hentede en så dyr herre som Mikel Arteta i Everton forstærker holdet sig endnu en gang. Denne gang med den 25 årige spanske landsholdsforsvarer, Pablo, i rivalerne Atletico. Endnu en dyr herre som kan få debut mod Betis d. 10 September på Mestalla.

Før Pablo i 2004 kom til Atletico spillede han i Albacete som på daværende tidspunkt lige var rykket op i La Liga. Efter 3 år i Atletico Madrid har han i dag valgt bare 1 time før transfervinduet lukker at skrive under på en kontrakt gældende til sommeren 2010 med rivalerne fra Valencia CF.

Hvorfor skiftede Pablo så?: "Jeg har hele mit liv ventet på denne chance, det var min livs dag da Atletico tilbød mig kontrakt, men nu har jeg fået en livs dag mere. Da jeg fik at vide at jeg skulle mødes med repræsentanter fra Valencia blev jeg ellevild. Det her er en kæmpe chance for at vise mig internationalt, som det var da jeg kom på landsholdet."

Pablo er hentet for ca. 100 mio. kr.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #22: 20 Aug 2007, 15:21 »

Undskylder da hvis jeg har brugt det forkerte logo Skuffet Da bestemt ikke med vilje!
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #23: 20 Aug 2007, 23:35 »

Der er opdateret?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #24: 21 Aug 2007, 00:03 »

Godt at se du følger stilen med at købe indenlandske spillere, ligesom i United bloggen -

BEVMD = Bliv endelig ved med det  Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #25: 21 Aug 2007, 13:04 »

Smiley Tak Metsu!
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #26: 21 Aug 2007, 13:46 »

Elsker dit indkøb af Arteta.
Hvornår falder næste update?
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #27: 21 Aug 2007, 13:53 »



Chelsea rystet i sidste minut
Onsdag d. 13 September 2006 - MARCA

Valencia er kommet fantastisk fra start på den nye sæson. Med danske Mads Møller Nielsen i trænersæddet har holdet skilt sig af med Vicente, men hentet erstatninger i form af Arteta og Pablo. Disse 2 spillere fik sin debut mod Betis forleden dag. En kamp som Los Ches vandt med de flotte cifte 3-1 hjemme på Mestalla. Men det var ikke sæsonåbneren, nej sæsonåbneren blev også spillet på Mestalla, modstanderne dengang var dog Athletic. På mål af Albelda, Villa og indskiftede Fiore kunne hjemmeholdet også dengang hente en flot 3-1 sejr ind på kontoen. Det betyder at Valencia i La Liga ligger nr. 4 med en kamp til gode.

Disse resultater betød at flere og flere oddsede på en overraskelse på Stamford Bridge her til aften. Hjemmeholdet Chelsea skulle starte Champions League sæsonen i noget af et opgør. Nemlig mod det spanske tophold Valencia. Chelsea havde i deres sæsonstart i Premier League egentlig også vundet deres hidtil 3 opgør med 2-1 og 2-0. Mod Fulham, West Ham og Manchester City. Men tilbage til aftenens opgør. Kun Silva måtte sidde over for Valencia med en skade. Derimod startede Arteta på kanten stridt imod forventningerne, og rykkede Baraja på den centrale midtbane.

Chelsea styrede hele kampen igennem, dog med nogle farlige kontraangreb fra udeholdet Valencia. Men Chelsea havde klart flest chancer, men formåede kun i første halvleg en enkel gang ved Shevchenko efter 28 minutter. Begge hold kunne have udbygget førringen eller have udlignet. Men det forblev ved de 1-0 ved pausen. Anden halvleg blev mere stille og rolig, dog fik Valencia bedre fat og var meget farlige på deres chancer. Til sidst gav det også gevinst da den altid farlige spanske landsholdsspiller David Villa gled bolden i mål, lidt heldigt på drop af Cech, men det tror jeg spanierne var lidt ligeglade med, der var udlignet i absolut sidste minut af overtiden.

Champions League Gruppe F:
Chelsea FC vs. Valencia CF 1-1
28' 1-0 Shevchenko
90' 1-1 Villa
Logged

Mac
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #28: 21 Aug 2007, 14:50 »

Total fed blog.

KUTGW!
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Ches aka. Valencia CF
« Svar #29: 21 Aug 2007, 14:50 »

Jeg kan ikke lide skriften, så hvis jeg skal være læser, skal der ske en forandring på det punkt i hvert fald.

Generelt synes jeg også, du skal lave noget nyt.

Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010