home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 700 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Projekt - Teknisk Designer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Projekt - Teknisk Designer  (Læst 2629 gange)
Guldbrand
Gæst

Projekt - Teknisk Designer
« : 13 Aug 2007, 11:28 »

Jeg er ved at uddanne mig som teknisk Designer, og skal til at igang med mit afgangsprojekt hvor vi selv skal bestemme hvad vi vil lave (lærene skal naturligvis godtage det)

Mit problem er at jeg mangler lidt ideèr til hvad jeg skal igang med. Opgaven kan være alt lige fra en køkkenvask til en kontorstol eller et klædeskab.
så hvis i har nogle ideer så vil jeg være taknemmelig !   Thumbs Up

Der må også meget gerne være lidt opfindelse bag det hvis i kan være så kreative.. hehe

Jeg har 3 uger til opgaven, så det er begrænset med hvor omfattende det skal være.

Marchang
Landsholdsspiller

Sv: Projekt - Teknisk Designer
« Svar #1: 13 Aug 2007, 11:34 »

Et eller andet du kan kombinere med FM Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

kasper.rytter
Juniorspiller
**

« Svar #2: 13 Aug 2007, 11:59 »

En legeplads (selvfølgelig en af de små - a la sådan en, der står i en sandkasse og hører til nogle rækkehuse)

Forza Parma

Guldbrand
Gæst

« Svar #3: 13 Aug 2007, 12:02 »

En legeplads (selvfølgelig en af de små - a la sådan en, der står i en sandkasse og hører til nogle rækkehuse)

Tja..  så ville det nok ikke blive en hel legeplads, men måske bare en vippe som selv sørgede for at vippe op og ned frem for at børnene selv skulle gøre det..

KF
Landsholdsspiller

« Svar #4: 13 Aug 2007, 12:08 »

Hvad med at lave en model af en fodboldbane, og implementere den så tit omtalte chip i bolden, således at bolden selv siger til, når den er over stregen?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Guldbrand
Gæst

« Svar #5: 13 Aug 2007, 12:09 »

Hvad med at lave en model af en fodboldbane, og implementere den så tit omtalte chip i bolden, således at bolden selv siger til, når den er over stregen?

Tror ikke at jeg er istand til at konstruer sådan en chip.. hehe

cube
Manager

« Svar #6: 13 Aug 2007, 12:47 »

Lav en lænestol, hvor man kan klappe armlænene ned ligesom i et fly. Ved ikke lige hvad idéen skulle være med det, men et eller andet skulle jeg lige fyre af Opstemt

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Guldbrand
Gæst

« Svar #7: 13 Aug 2007, 13:19 »

Lav en lænestol, hvor man kan klappe armlænene ned ligesom i et fly. Ved ikke lige hvad idéen skulle være med det, men et eller andet skulle jeg lige fyre af Opstemt
Tja, tror måske der skal være lidt mere udfordring i det..  Havde selv tænkt på at lave et klædeskab til dværge hvor man så kunne hæve/sænke de forskellige hylder med tøj..  Er måske bare lidt bange for at det går hen og bliver for kompliceret..  og at Censoren vil kritisere min "opfindelse" og kalde den dum.. hehe

Vinokourov
Manager

« Svar #8: 13 Aug 2007, 13:22 »

lav et glasskab med et fladskærms-tv indeni Smiley

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 13 Aug 2007, 13:27 »

Tja, tror måske der skal være lidt mere udfordring i det..  Havde selv tænkt på at lave et klædeskab til dværge hvor man så kunne hæve/sænke de forskellige hylder med tøj..  Er måske bare lidt bange for at det går hen og bliver for kompliceret..  og at Censoren vil kritisere min "opfindelse" og kalde den dum.. hehe

Uden at kende til dit studie samt censoren, synes jeg da personligt det lyder som en god idé. Jeg har ingen anelse om hvor mange "lave" personer der er i Danmark, men der skal da nok være et par stykker under de 1.50, det er sikkert - derudover er der jo også børn, som ville få kunne få gavn af denne "opfindelse". Selvfølgelig skal man undersøge dette først, hvis undersøgelser om højde (?) overhovedet eksisterer. Der skal selvfølgelig være en betydelig målgruppe, men jeg tror skam også den er der.

Har ikke lige pt. et bud på noget, men kan da være den kommer. Held og lykke med det! Smiley

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Guldbrand
Gæst

« Svar #10: 13 Aug 2007, 13:47 »

att: Dau..  Nu er markedet for sådan et skab jo ikke kun i Danmark.. Dværge/børn/små mennesker fra alle lande ville jo kunne få gavn af det. Min størte bekymring omkring det, er dog prisen på hvad sådan en vil rende op i. Og det er jo ikke alle der lige kan smide flere tusinde efter sådan en.  Specielt ikke hvis det skal være flot design og alt muligt..  :S

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010