|
Cencur
|
|
Mit hold skal spille i morgen i Århus imod AGF. AGF - Brøndby 0-1 Også nogle andre hold jeg følger skal spille i weekenden. Tottenham - Liverpool 2-1 Palermo - Samdoria 1-1 Villareal - Espanyol 2-0 Atlético Madrid - La Coruna 3-0 Mine bud 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Mit hold skal spille i morgen i Århus imod AGF. AGF - Brøndby 0-1 Også nogle andre hold jeg følger skal spille i weekenden. Tottenham - Liverpool 2-1 Palermo - Samdoria 1-1 Villareal - Espanyol 2-0 Atlético Madrid - La Coruna 3-0Mine bud  Håber sku du får ret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Mine tip: GF 0-3 Brøndby IFWerder Bremen 3-0 Hannover Zaragoza 0-2 Real MadridWest Ham United 2-1 Aston Villa Juventus 5-0 Catania Tottenham - Liverpool 2-1 Atlético Madrid - La Coruna 3-0
Dream on 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Skal jeg nok Zone. 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Tumle3175
|
|
Esbjerg 1-3 FCM Chelsea 3-0 Bolton Wigan 2-1 Man U (håber Wigan vinder så Chelsea bliver mestre) Napoli 1-2 Milan Barca 3-0 Mallorca
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Maj 2008, 17:10 af Tumle3175 »
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Iøvrigt er Napoli også et hold jeg synes er fedt. Ved ikke om jeg bedst kan lide dem eller Ascoli  Men hedligvis spiller de i forskellige divisioner Napoli-Milan 2-0 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg giver lige mine bud på mine holds kampe.FCK-AaB 0-2  Levante- Valencia 0-2 Everton-Newcastle 1-1  , for med bare et point sikrer vi os 5. pladsen  Twente- Ajax 2-5 Paris-St. Ettienne 1-0 Og nogen af mine hold spiller nu:33' Brescia 0 - 1 Ascoli  HT Arminia Bielefeld 2 - 1 Borussia Dortmund  Twente- Ajax 2-1 Paris-St. Ettiene 1-1  Men nu er vi tættere på at rede os! Brescia- Ascoli 0-4  Bielefeld- Dortmund 2-2 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Twente- Ajax 2-1 Paris-St. Ettiene 1-1  Men nu er vi tættere på at rede os! Brescia- Ascoli 0-4  Bielefeld- Dortmund 2-2  Og så lige Levante- Valencia 1-5 Everton-Newcastle 3-1 Napoli-Milan 3-1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
GF 0-3 Brøndby IF Werder Bremen 3-0 Hannover Zaragoza 0-2 Real Madrid West Ham United 2-1 Aston Villa Juventus 5-0 Catania
GF 1-1 Brøndby Werder Bremen 6-1 Hannover  Zaragoza 2-2 Real Madrid West Ham 2-2 Aston Villa Juventus 1-1 Catania  Halvskidt weekend..  Og så lige de hold, som jeg kun holdte med i weekenden Spurs 0-2 LiverpoolCottbus 2-0 Hamburger SV 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
AGF-Brøndby<3 1-1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Cottbus 2-0 Hamburger SV
Napoli 3-1 A.C. Milan
AGF 1-1 Brøndby IF
En meget skidt Weekend
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
atletico 1 -0 Deportivo YAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA FUCK DET ER SÅ GODT  Pisse hamrende vigtigt med den sejr, den sikrede os en plads i chl. vi spillede skidt og de havde stolpeskud 5 mi. før tid, men wtf! :F
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Årets bedste weekend for mine favorithold. United vandt mesterskabet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|