home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvordan er det gået dine favorithold?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 111 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan er det gået dine favorithold?  (Læst 181857 gange)
JKJ
Gæst
 
Hvordan er det gået dine favorithold?
« : 13 Aug 2007, 10:17 »

På den nu start forhænværende side, FMG, havde vi en tråd om hvordan det var gået vores favorithold i weekenden eller i løbet af ugen... Og da de fleste af os vist har skiftet til denne side så kan vi jo ige sågodt fortsætte her...

AaB kon endelig igan med en 2-0 sejr hjemme over AGF, det var ikke overbevisende men 3 point er nu engang 3 point og mon ikke det kan give holdet lidt selvtillid...

Liverpool vandt ude over Aston Villa med 2-1, efter sigende en alt for lille sejr og vi skulle endda have hjælp af Martin Laursen der lavede et selvmål... Efter hvad jeg har læst og hørt havde vi igen mere end svært ved at omsætte vores chancer i mål og det var også vores store problem sidste sæson... men som før, 3 point er nu engang 3 point...

Hvordan er det gået med jeres hold??

« Seneste Redigering: 18 Sep 2008, 10:15 af JKJ » Logged

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1: 13 Aug 2007, 10:22 »

Må sige jeg er tilfreds, B.93 har snuppet nogle gode point - så måske er der håb de kan holde den tanke lidt længere.
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

andersfa123
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #2: 13 Aug 2007, 10:27 »

FCK vandt over Esbjerg 5-2 på hjemmebane, så jeg er sku tilfreds
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #3: 13 Aug 2007, 10:29 »

West Ham tabte til 2-0 til City, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt. Jeg har dog læst mig frem til, at City skulle have spillet en god kamp, og at sejren var helt fortjent, heldigvis! Holdet ser dog stærkt ud, og jeg er slet ikke i tvivl om, at West Ham nok skal ende i top10 i denne sæson. Godt at få Premier League skudt igang!

Skive tabte 2-0 til Køge, og står nu med 0 point efter de to første kampe i 1. division. Jeg håber, at holdet snart får hul på bylden for ellers kan man godt fristes til at tro, at det kan blive et laaaaaaaaaaaaaaaaan gt efterår for Skive.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #4: 13 Aug 2007, 10:38 »

Tottenham tabte 1-0 til sunderland i det 93 minut. Det jeg så , så var det ikke premier league niviau det som tottenham præseret ved det mål. Det var en lige kamp med lidt chancer til begge.!

Men 0 point for første kamp er ikke godt.!as
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #5: 13 Aug 2007, 10:40 »

OB måtte nøjes med 0-0 i Randers hvilket var OK. Havde selvfølgelig håbet og satset på en sejr, men Randers er virkelig godt kørende for tiden, så 1 point kan godt tilgives.

Chelsea vandt 3-2 over Birmingham.. Havde håbet på en lidt mere sikker sejr, men 3 point er 3 point, så det var fint med en sejr. Og så fik Man U. jo kun uafgjort !   Thumbs Up

Dortmund skuffede mig fælt da de hjemme tabte 3-1 til Duisburg. Jeg havde regnet med en sejr og håbet på at Dortmund ville blande sig i toppen i år. Men kan man ikke vinde hjemme over Duisburg, så kan det gå hen og blive meget svært. Håber dog at de bare havde en dårlig dag, og at de nok skal få gang i spillet, og komme op og kæmpe om Uefa Cup pladserne !
Logged

smoothly
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #6: 13 Aug 2007, 10:59 »

AaB fik gang i pointhøsten med 2 - 0 over AGF i Aalborg.

Arsenal fik med en fremragende fighter-indsats kæmpet sig til en 2 - 1 sejr over Fulham i første runde af PL.
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #7: 13 Aug 2007, 11:19 »

Man U fikk et skuffende 0-0 resultar mot Rerading...


Brann rundspilte Rosenborg og vant til slutt 3-2 og har skaffet seg en luke ned til utforderene og leder Tippeligaen..Blir mer rørt for ver serie runde Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #8: 13 Aug 2007, 11:38 »

Chelsea vandt 3-2 over Birmingham. Selvfølgelig kunne kampen blive vundet mere sikkert, men 3 point er jo 3 point.. Samtidig fik Man Utd  "kun" uafgjort mod Reading.

FCK ligger i øjeblikket nr. 3 i SAS-ligaen og har 10 point efter 5 kampe. Tja.. Ikke en lige så god sæsonstart som sidste år, men så god en sæsonstart kan man vel heller ej forvente hvert år Wink.

Barca har ikke begyndt sæsonen..
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #9: 13 Aug 2007, 11:41 »

Chelsea vandt 3-2 over Birmingham. En fin start på Premier League, hvor vi fik et par debutanter på måltavlen, Pizarro og Malouda. Selvom sejren kunne have været mere overbevisende, så er jeg ganske godt tilfreds.

Så afventer jeg bare resultatet af Brøndbys kamp senere i dag. En sejr der, og så er det vel nærmest perfekt.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Pronk
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #10: 13 Aug 2007, 11:48 »

Liverpool vandt 1-2 over aston villa. En god start på sæsonen, med 3 point.

Så nu venter jeg bare på at brøndby vinder over viborg.
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #11: 13 Aug 2007, 13:35 »

Citat
Tottenham tabte 1-0 til sunderland i det 93 minut. Det jeg så , så var det ikke premier league niviau det som tottenham præseret ved det mål. Det var en lige kamp med lidt chancer til begge.!

Men 0 point for første kamp er ikke godt.!as

Synes nu det var et fint resultat Smiley

Ja og så vandt Arsenal jo lig 2-1
Logged

Arsenal!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #12: 13 Aug 2007, 13:40 »

FCK-EfB 5-2 Opstemt
Everton-Wigan 2-1 Smiley
Tolouse-Lyon 1-0 ticked off
Dortmund-Duisburg 1-3 Græder
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #13: 13 Aug 2007, 13:48 »

ARSENAL FC spillede en flot åbningkamp med Fulham, hvor de lavede et nederlag om til en sejr, som de ikke gjorde igennem sidste sæson. De skabte mange chancer, men Warner i Fulhams mål var stod en rigtig god kamp, men alligevel vandt Arsenal 2-1 på Emirates!

BAYERN MÜNCHEN spillede også en rigtig flot kamp, hvor den nye angrebduo spillede utrolig godt sammen. Det første mål banket ind af Luca Toni også nettede Miroslav Klose 2 gange efter - fantastisk!

AC HORSENS burde også have vundet over Lyngby. 2 skud på træværket og spillede egentlig en bedre kamp end dem og sad meget på spillet. Ærgeligt at Gilberto ikke fik den bold ind på indersiden af stolpen!!!
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #14: 14 Aug 2007, 09:38 »

Chelsea vandt, som tidligere nævnt, 3-2 over Birmingham. Det er jeg utrolig tilfreds med, for det var noget super-fodbold vi fik set på Stamford Bridge og jeg håber, der kommer mere af det i fremtiden!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 111 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010