home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvordan er det gået dine favorithold?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 111 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan er det gået dine favorithold?  (Læst 181759 gange)
Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #15: 14 Aug 2007, 10:14 »

OB spillede uafgjort mod Randers, og hvis man vil være tophold, så skal man vinde sådanne kampe, selvom RFC gør det godt for tiden. Tror det bliver endnu en sæson, hvor OB ikke levere og ender på 3-4 pladsen. OB bliver aldrig en seriøst udfordre til FCK, om de så handler ind for en halv millard kr. det har jeg indset for længst.

Chelsea vandt 3-2 - og dermed 3 point, selvom de virker lidt usikkert at man skal kæmpe sådan for en sejr over en oprykker. Det vigtigste var at Man U smed point....

Real Madrid tabte til Sevilla i en mere eller mindre ligegyldig kamp, så nu må vi bare håbe at Sneijder, Drenthe, Pepe & co. slår til når turneringen går igang...
Logged


rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #16: 14 Aug 2007, 11:05 »

Real Madrid tabte til Sevilla i en mere eller mindre ligegyldig kamp, så nu må vi bare håbe at Sneijder, Drenthe, Pepe & co. slår til når turneringen går igang...

Syntes nu ikke det trofæ er ligegyldigt, men real madrid står da med gode muligheder i retur opgøret efter 1-0 nederlaget Smiley
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #17: 14 Aug 2007, 11:13 »

Syntes nu ikke det trofæ er ligegyldigt, men real madrid står da med gode muligheder i retur opgøret efter 1-0 nederlaget Smiley

Det vil jeg nu mene at det er. Der er vel ikke meget prestige i at vinde trofæet? Jeg er da osgå mere eller mindre ligeglad med om f.eks. OB vinde den danske supercup... Det lyder måske lidt hårdt, men jeg ser det mere som en træningskamp....
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #18: 14 Aug 2007, 12:27 »

Det vil jeg nu mene at det er. Der er vel ikke meget prestige i at vinde trofæet? Jeg er da osgå mere eller mindre ligeglad med om f.eks. OB vinde den danske supercup... Det lyder måske lidt hårdt, men jeg ser det mere som en træningskamp....

Både og... Der er altså en del mere prestige i at vinde den spanske supercup end den danske, som jo iøvrigt er blevet nedlagt...
Og en pokal er nu engang en pokal, og når de store hold møder hinanden vil jeg næsten væde hvad som helst på at de VIL vinde den pokal...
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #19: 14 Aug 2007, 12:31 »

Blandet. Lidt skuffende uafgjort til Brøndby, PSG spillede 0-0 mod Lens på udebane. Isoleret set godt nok, men de kunne have vundet med lidt held, og Liverpool vandt en ikke overbevisende sejr.
Logged


Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #20: 14 Aug 2007, 12:49 »

Schalke 04 fik et udemærket 2-2 resultat hjem ude mod de forsvarende mestre fra Stuttgart. To meget flotte mål, det ene sat ind af den kun 19 årige debutant Rakitic, var en ren perle. Brysttæmmer bolden, smutter forbi 2 forsvarer og scorere sikkert langs den ene opstander. Smut evt. forbi youtube.com og se målet :-)

Samtidig fik Lyngby en, af et oprykkehold at være, god uafgjordt og et point med hjem fra Horsens.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2007, 12:52 af Blackhawk » Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #21: 14 Aug 2007, 14:39 »

HSV spillede et et udemærket 1-0 resultat ude mod Hannover 96 .

Godt mål af Benjamin der scorede "Overlægger ind" efter et frispark der blev headet tilbage af Demel til Benjamin der så scorede.

Kig på youtube Smiley
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #22: 17 Aug 2007, 15:56 »

Viborg:) er lidt skuffede de ikk har flere point en 1.. men de spiller squ godt de mangler bare en bomber...
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #23: 20 Aug 2007, 12:32 »

AaB tabte hjemme til OB med 2-3... Det kom detvsværre ikke bagpå mig, Holdet er bare ikke bedre lige pt og målslætningen i denne sæson må vel bare at ende i den bedste halvdel...

Liverpool fik 1-1 hjemme mod Chelsea, og efter hvad man har læst var det ikke just fortjent at Chelsea fik et point med sig hjem, endda efter at dommeren forærede dem et straffe ( jeg har som sagt ikke set noget fra kampen så jeg må tro på hvad de forskellige medier skriver) Men igen får vi efter sigende masser af chancer uden at kunne udnytte dem, men på et eller andet tidspunkt går der vel hul på bylden og vi begynder at scorer noget merer...
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #24: 20 Aug 2007, 13:58 »

AC Horsens Klarer sig jo rigtig godt selvom vi dog tabte til viborg. manhester går helt af helvedes til
Logged

BOYKOT EA GAMES!

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #25: 20 Aug 2007, 14:23 »

går okay for Liverpool. selv om de ufortjent spillet 1-1 med Chelsea.. Brøndby, tjaa er der jo ikk så meget at sige til. kun at de spiller af L-O-R-T
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #26: 20 Aug 2007, 15:17 »

Mildest talt, så har det været nogen lort.

Brøndby, Werder og Real nederlag.
West Ham vandt da..

Så kunne jeg finde trøst i Feyenoord, som jeg havde oddset på Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Benja91
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #27: 20 Aug 2007, 15:20 »

AaB tabte hjemme til OB med 2-3... Det kom detvsværre ikke bagpå mig, Holdet er bare ikke bedre lige pt og målslætningen i denne sæson må vel bare at ende i den bedste halvdel...

Liverpool fik 1-1 hjemme mod Chelsea, og efter hvad man har læst var det ikke just fortjent at Chelsea fik et point med sig hjem, endda efter at dommeren forærede dem et straffe ( jeg har som sagt ikke set noget fra kampen så jeg må tro på hvad de forskellige medier skriver) Men igen får vi efter sigende masser af chancer uden at kunne udnytte dem, men på et eller andet tidspunkt går der vel hul på bylden og vi begynder at scorer noget merer...

Der var ikke straffe .
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #28: 20 Aug 2007, 15:29 »

Tottenham fik ENDELIG en sejr, da holdet hjemme på White Hart Lane sendte Derby hjem med et 4-0 nederlag. Men vigtigst af alt, så fik Darren Bent hul på bylden, og nu tror jeg på mange kasser fra ham.

Brøndby skuffer fælt for tiden, hvilket igen blev illustreret i weekenden, da man tabte 1-0 på HJEMMEBANE til bundholdet fra AGF. En meget skidt kamp, og selvom holdet pressede på i store dele af anden halvleg, så vil jeg ikke engang sige at det var ufortjent at AGF vandt, for Brøndby skabte ingenting. Der skal sku snart ske noget i klubben!

Fiorentina er ikke startet op endnu, men er spændt på at se hvordan det kommer til at gå efter salget af Toni - en meget svær spiller at erstatte.

Deportivo er heller ikke kommet igang endnu, men glæder mig til at se om Guardado er det talent som alle siger!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #29: 21 Aug 2007, 20:32 »

For få minutter siden sluttede kampen mellem AB70 - Esbjerg II. Den blev 0-0, så ved ikke helt om, jeg skal glad eller ked af det resultat..

men glæder mig til at se om Guardado er det talent som alle siger!

Og Aythami her Smiley

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 [2] 3 4 ... 111 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010