home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bedste danske talentfabrikker?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Bedste danske talentfabrikker?  (Læst 7551 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Bedste danske talentfabrikker?
« Svar #15: 11 Aug 2007, 22:07 »

Heps Smiley.

Jeg er ved at færdiggøre et lille projekt, og hertil er jeg meget interesseret i de bedste danske talentfabrikker. Nogle bud?

Jeg har researchet en smule, og Rosenhøj BK er jo selvfølgelig en af dem med deres utallige talenter. En anden er Lyngby, som jo fx har Nordstrand, Niclas Jensen og Rommedahl. Hvilke er der ellers? Der er selvfølgelig Brøndby, men hvor mange er reelt Brøndby-drenge derfra? Hvilke klubber i dansk fodbold ser du, som de største talentfabrikker? - og hvilke klubber ser du i det hele taget som talentfabrikker?

Min viden er, som det kan ses ovenfor, ikke særlig stor, og derfor søger jeg hjælp Smiley.

Den er jo faktisk lidt kringlet, den med Rosenhøj BK og Brøndby.

Du kan jo sige at Daniel Agger er Rosenhøj-talent, mens andre mener han er Brøndby-talent. Og har Brøndby skabt ham som spiller, eller kun fuldgjort ham som spiller?

Som DK er skruet sammen nu er det jo svært at afgøre, hvem der skulle være bedst. AaB synes jeg er et godt bud, med talenter (kan diskuteres hvem der er talent) som Thomas Gaardsøe, Michael Silberbauer, Rasmus Würth som alle nu har haft landsholddebut. Men jeg kan ikke rigtig komme med et præcist svar Wink

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 11 Aug 2007, 22:08 »

Vil sige FCM. De har ihvertfald det mest omfattende. De har over 100 samarbejdes klubber (120 ca uden at være 100 på det)
Et af de eneste klubber i DK der satser 100 % på talntarbejde. De har DK`s første akedmi..

Arsenal!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #17: 11 Aug 2007, 22:09 »

Den er jo faktisk lidt kringlet, den med Rosenhøj BK og Brøndby.

Du kan jo sige at Daniel Agger er Rosenhøj-talent, mens andre mener han er Brøndby-talent. Og har Brøndby skabt ham som spiller, eller kun fuldgjort ham som spiller?

Som DK er skruet sammen nu er det jo svært at afgøre, hvem der skulle være bedst. AaB synes jeg er et godt bud, med talenter (kan diskuteres hvem der er talent) som Thomas Gaardsøe, Michael Silberbauer, Rasmus Würth som alle nu har haft landsholddebut. Men jeg kan ikke rigtig komme med et præcist svar Wink

Ja og igen. Rasmus Würtz skiftede jo fra Skive til AaB for en del sæsoner siden, så ja. Det er et super kringlet spørgsmål - og man får nogle lige så kringlede svar ud af det :-).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Batigol
Manager

« Svar #18: 11 Aug 2007, 22:14 »

.
Zidan spillede kun 2 år i FCM, spillede i AB fra 1999 til 2003.
Det kan vel ikke kaldes egen avl at købe en spiller som 22 årig.

Kendte du ham inden han kom til FC Midtjylland? Jeg gjorde ikke! Smiley Jeg vil helt klart mene, at han udviklede sig enormt meget under sit ophold hos midtjyderne, og var en helt anden da han rejste til Werder, end da han ankom til FCM. Hos AB scorede han ikke specielt mange mål, mens 30 mål i 47 kampe for FCM (godt gennesmit Thumbs Up). Så jeg ville mene, at det var FCM der udviklede ham til den spiller, han er idag. Men det kan kun Mohamed selv afgøre Thumbs Up

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #19: 11 Aug 2007, 22:21 »

Kendte du ham inden han kom til FC Midtjylland? Jeg gjorde ikke! Smiley Jeg vil helt klart mene, at han udviklede sig enormt meget under sit ophold hos midtjyderne, og var en helt anden da han rejste til Werder, end da han ankom til FCM. Hos AB scorede han ikke specielt mange mål, mens 30 mål i 47 kampe for FCM (godt gennesmit Thumbs Up). Så jeg ville mene, at det var FCM der udviklede ham til den spiller, han er idag. Men det kan kun Mohamed selv afgøre Thumbs Up
Selvfølgelig vidste jeg hvem Zidan var inden han kom til FCM (og hvis du ikke vidste det vil jeg sige din viden er meget mangelfuld). Han var et kæmpe talent, så vil kun sige at FCM fjernede lidt af gadendrengen i ham, det var mest mentalt han blev bedre i FCM.
Men var han kommet til en storklub direkte fra AB var han nok blevet tabt, da de ikke var så god tid til at lege hønemor som FCM gjorde overfor Zidan.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 11 Aug 2007, 22:23 »

Tror folk herinde har overset BK Frem?
Frem har også haft mange store talenter.. Kim Vilfort, Dan Eggen og Mio Nielsen er bare nogle af de talenter som Frem har avlet. Adda Djezeri og Gunnar Nielsen som begge to lige er skiftet til Blackburn er også gode. Mikkel Thygesen som vi vel alle kender er også fremmer..

Batigol
Manager

« Svar #21: 11 Aug 2007, 22:25 »

Selvfølgelig vidste jeg hvem Zidan var inden han kom til FCM (og hvis du ikke vidste det vil jeg sige din viden er meget mangelfuld). Han var et kæmpe talent, så vil kun sige at FCM fjernede lidt af gadendrengen i ham, det var mest mentalt han blev bedre i FCM.
Men var han kommet til en storklub direkte fra AB var han nok blevet tabt, da de ikke var så god tid til at lege hønemor som FCM gjorde overfor Zidan.

Ok. Kald du bare min viden for mangelfuld, men jeg var altså 10 år - og gik ikke specielt meget op i fodbold - da han spillede for AB. Men jeg holder fast i at FC Midtjylland er den største talentfabrik! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JML
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 11 Aug 2007, 23:01 »

Tro sq at i har glemt Vejle.

Thomas Gravesen, Allan Simonsen, Kasper Dalgas, Jesper Søgaard, Alex Nørlund, Christian Keller, John Sivebæk. er nogle af dem Vejles talenter gennem tiderne.

Der er jo oss Christian Sivebæk. Selvom han nu spiller i FCM har han tidligere spillet i Vejle som junior eller ynglinge.

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 11 Aug 2007, 23:18 »

Snige sig udenom? Smiley
Pt. har de udviklet Simon Poulsen, der er en af de største profiler i dansk fodbold lige nu.

Det kommer da så sandeligt an på, hvem du spørger.

motZ
Gæst

« Svar #24: 11 Aug 2007, 23:35 »

FCM !

Badefar
Manager

« Svar #25: 11 Aug 2007, 23:38 »

OB er nok de bedste til at opfostre Målmænd

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 11 Aug 2007, 23:47 »

OB er nok de bedste til at opfostre Målmænd

Hvem har de da avlet?

Badefar
Manager

« Svar #27: 11 Aug 2007, 23:55 »

Lars Høgh, Thomas Sørensen og Jesper Christiansen

Badefar
Manager

« Svar #28: 11 Aug 2007, 23:56 »

Og de kan også lave højrebacks.

Thomas Helveg, Kasper Bøgelund, Lars Jacobsen bare lige for at nævne et par stykker

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #29: 12 Aug 2007, 00:11 »

Med hensyn til Daniel Agger, mener jeg at han er 100% Brøndby og nu bliver han så Liverpool Wink

Lige vel med Mohamed Zidan, han elsker FC Midtjylland og kunne godt finde på at komme tilbage som han selv siger.

Jeg hader FC Midtjylland, men jeg mener at de har titlen som Danmarks Talentfabrik #1

Nu vil jeg godt kigge sådan lidt på Brøndby, Kasper Lorentzen, Johan Abselonsen, Thomas Kahlenberg, Jonas Kamper, Niki Zimling, David Williams, Ebbe Sand Peace  De har sgu mange

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010