home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Pause] - The Royal Ones
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: [Pause] - The Royal Ones  (Læst 15768 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Reading
« Svar #45: 10 Aug 2007, 16:11 »

Super flot skrevet og grafikken er helt i top.
Trist som United fan at du slår Man Utd, men flot af dig Smiley
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Reading
« Svar #46: 11 Aug 2007, 14:05 »





Premier League
1-2 Newcastle
2-3 Arsenal
1-1 Wigan
2-1 Liverpool
0-0 Chelsea
2-1 Birmingham
0-0 Sunderland
1-2 Man City
1-1 Portsmouth
1-2 Middelsbrough
2-1 West Ham
2-0 Tottenham
1-2 Bolton
1-2 Everton

Carling Cup
1-0 Plymouth 3. runde
1-2 Man Utd 4. runde




Vinteren træder til
readingfc.co.uk, 1 januar 07

Opsummering
Reading har i denne sæson klaret sig over forvetninger. Seedet til nedrykning men der ikke det er ikke der befinder sig i øjeblikket. De blå ligger i øjeblikket på en 12. plads i en utrolig tæt stilling på midten af tabellen. Reading er kun 5 point bag en 6. plads og med 2 kampe mindre, så alt kan nå og ske i den anden halvdel af sæsonen, når den går igang den 6. januar.
 

Klubbens mening
"Jeg kan allerede nu sige at jeg er utrolig glad for Ruud Gullit. Han forstår hvordan man er rigtig manager, og det han har gjordt med klubben er fascinerende. Fans og selve klubben har været meget nervøse, og har ærlig talt forventet nedrykning før sæsonen. Jeg er taknemmelig for at Ruud Gullit har sat en stopper for det, selvom alt selvfølgelig kan nå at ske" - John Madejski

"Jeg havde før sæsonen forventet en UEFA Cup plads som nok er en lidt for stor mundfuld for klubben i denne sæson. Jeg er ellers rigtig tilfreds med holdets spil på det seneste, og viljen og vindergejsten er tilstede i hver kamp. Jeg nyder min tid i Reading selvom jeg forventer noget mere i den nærmeste fremtid. - siger den ambitøse Ruud Gullit.

"Jeg er rigtig glad for Gullit's styring af klubben, og jeg håber at han bliver i Reading i lang tid fremover. Han har bragt os ud af det svage punkt, og har virkelig styrket navnet på klubben. Jeg bakker ham 100% op, og det ved jeg at mange andre fans gør" - Medlem fra fanklub



Rygter
Som altid vælter rygterne ind tæt på transfermarkedet, og mange af dem omhandler Reading. Den første vi skal tale om har helt sikkert fået fansene fra Reading til at ryste i bukserne. Prandelli sagde for nylig op fra sit manager job i Fiorentina, og det ser ikke godt ud for La Viola. Fiorentina var derfor ude efter en ny manager, og bestyrelsesforman Diego Della Valle drejede derfor øjnene mod Ruud Gullit.

"Jeg er smigret over interessen fra Fiorentina taget i betragting til min korte tid i manager miljøet. Men for at være ærlig så er jeg ikke interreseret i et nyt et nyt job fortiden. Jeg er ikke i nærheden af de mål jeg har sat for Reading, og jeg har trods alt kun været i spidsen for i klubben i et halvt år" - Ruud Gullit

En udtalelse som gjorde klubben glad, men bekymringerne stopper ikke der for Reading. Deres top angriber Kevin Doyle rygtes stærkt væk fra klubben til enten Portsmouth eller Everton. Spilleren som har været en af Reading bedste spillere, og mange ville ikke blive glad hvis Doyle skulle føres til udgangen af Reading klubhus.


« Seneste Redigering: 13 Aug 2007, 00:25 af Ranieri » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Reading
« Svar #47: 11 Aug 2007, 14:35 »

Endnu en god update... Flot layout
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Ranieri
Gæst
 
Sv: Reading
« Svar #48: 11 Aug 2007, 15:16 »

Tak allesammen. Kan røbe at der snart kommer en update om nogen salg og indkøb Smiley
Logged

Ranieri
Gæst
 
Reading på indkøb!
« Svar #49: 11 Aug 2007, 16:07 »



Bomber ud - Bomber ind
reading.co.uk, 10 januar 06

Der har været godt gang i transfer aktiviteten i Reading, både ind- og ud. Vi kan starte med at sige at rygterne om Kevin Doyle har været ægte, men hvilket hold drog han til? Både Portsmouth og Everton havde lagt bud på €8 mio., og det var bare at skrive under på et af de tilbudne kontrakterne. Doyle valgte i sidste ende at skrive under på Everton kontrakten, og ud var det til en af Reading's mest betydningsfulde spillere. Der var stor utilfredshed hos Reading spillerene pga. af salget, da de mente at Doyle var en stor spiller i klubben, og sådan nogen burde man holde på.

Der gik dog ikke lang tid før Ruud Gullit var på banen med erstatning til tabet af Kevin Doyle. Denne gang taler vi om en spiller der har tiltrukket interesse fra Villareal, Inter, Valencia og mange andre europæiske topklubber. Denne mand vi taler om er Nery Castillo. Det 22-årige angrebs talent har leveret intet mindre en fantastiske kampe for den russiske topklub Shaktar Donetsk, der har fået mange klubber til at række armene ud efter ham. Det var Reading hurtigst til og den nye 10'er er fra idag en ny spiller i den blå/hvide trøje. €6 mio. måtte Reading punge ud.



Mere skulle der til i myldretiden hvor en anden spiller forlod The Madejski. Denne gang er det offensive-midt Stephen Hunt der tog turen til Portsmouth for €2.6 mio., men igen blev der fundet en hurtig erstatning for det tab. Den hollandske Edgar Barreto fra NEC bliver den nye spiller hos The Madejski med en værdi på €6 mio. Den utilfredse mængde i klubben blev hurtigt forvandlet til glæde lige fra fans til spillerene.

"Jeg havde en snak med Gullit før transfermarkedet åbnede. Jeg bad ham om at få en respekteret spiller til klubben, som kunne skabe glæde hos fans og hæve klubbens status. Det har han så sandelig gjordt med Castillo og Barreto, og jeg er stolt af at præsentere spillere med så stor kvalitet i klubben. Jeg er sikker på at vi har fået et stærkt hold til den anden halvdel af sæsonen, og mon ikke de to nye indkøb kan hjælpe os længere frem i tabellen" siger John Madejski med et smil på læben.

Der er også blevet opgraderet i ungdomsrækkerne hvor det finske stortalent Lauri Dalle Valle er kommet til klubben. Den blot 15-årige midtbanespiller har spillet en række førsteholds kampe for den finske klub Jippo. €140k lød prisen på, og det tyder på en stor fremtid for Lauri.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2007, 17:03 af Ranieri » Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Reading
« Svar #50: 11 Aug 2007, 18:02 »

Hvad synes i om de 2 seneste updates ?
Det er jo min første blog, så man er velkommen til at komme med råd til forbedringer Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Reading
« Svar #51: 11 Aug 2007, 18:04 »

Det er sindsygt så god en første blog det er, en af de bedste her på siden Thumbs Up
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Reading
« Svar #52: 11 Aug 2007, 19:02 »

Det er sindsygt så god en første blog det er, en af de bedste her på siden Thumbs Up
Tusind tak GHERTESTEAS, er jeg glad for du synes Smiley
Kommer højst sandsynligt en update om resten af sæsonen engang imorgen Smiley
Logged

Ranieri
Gæst
 
Afslutning 06/07
« Svar #53: 12 Aug 2007, 13:08 »

         
Stillingen                                  Bestyrelse                                  Årets hold                                  Topscorer
                                        
Året der gik
readingfc.co.uk, 1 juni 07

Sæsonen tog sine sidste skridt for ikke så lang tid siden - en sæson hvor Reading var dømt til nedrykning. Ind kom en mand ved navn Ruud Gullit som nu har gjordt kritikernes ord til skamme. Det har dog ikke været en hæsblæsende sæson, og Ruud Gullit's mål var UEFA Cup - men det blev det ikke til denne omgang. En 15. plads der lige netop skaffer dem en livlinje til næste sæson, som ingen troede de kunne skaffe. Gullit har også indrømt at han måske havde for store forventninger til et nyoprykket hold, men næste år vil han have fat i europa pladser.

Hvis der skal kåres en "Årets Reading spiller" ville valget helt klart ligge på Ibrahima Sonko. En fantastisk arbejdsstyrke afrikaneren har vist, som også har skaffet ham en plads i Årets hold. Ruud Gullit's midter-forsvar lød på Sonko og Sodje som begge har gjordt det rigtig godt denne sæson. Der er dog bekymrende nyt om Sonko's tilfredshed i klubben for nylig. Der er op til flere gang blevet afvist bud fra interreseret klubber, og det har gjordt Sonko vred. Han mener at han skal have lov til at skifte og det er nødvendigt hvis han skal have chancen for at fremme sin karriere. En nøgle-spiller der efter kilder er meget tæt på afgang.

Vinderne af turnering blev Arsenal. Et hold der har spillet helt fantastisk denne sæson, og har været nr. 1 næsten lige fra start, og har altid haft mesterskabet under kontrol. Det der er værd at bemærke når man ser stillingen er at Man City skal spille Champions League og Man Utd må nøjes med UEFA Cup denne sæson. Favoritterne til titlen har skuffet fatalt, men mon ikke de kan rette op på det næste sæson? Det har været endnu et år med spændene Premier League fodbold, og vi ser frem til flere fantastiske fodbold oplevelser under Reading vinger, og vi vil selvfølgelig følge med i klubben ligefra pre-sæson til transfers. Så mon ikke vi ses snart?
« Seneste Redigering: 13 Aug 2007, 00:25 af Ranieri » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Reading
« Svar #54: 12 Aug 2007, 13:44 »

Godt skrevet, og godt sat op.. Håber du får gjort Sonko tilfreds igen Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: Reading
« Svar #55: 12 Aug 2007, 13:58 »

Fantastisk indkøb af spillets bedste angriber! Nery!!! Wink
Rigtig rigtig flot blog makker. Det er da også en fin slutstilling Smiley
(1. Arsenal!!!)
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Reading
« Svar #56: 12 Aug 2007, 14:29 »

Tak til jer begge Smiley
Hvad synes i om layoutet?
Pønser på at lave noget helt nyt til den nye sæson, men hvis i kan lide det som det er, så fortsætter jeg bare sådan Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Reading
« Svar #57: 12 Aug 2007, 14:44 »

prøv med det nye en gang, så skal jeg nok give min kommentar om hvad jeg synes er bedst Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Ranieri
Gæst
 
Ombygning!
« Svar #58: 12 Aug 2007, 16:33 »



Reading under ombygning!
readingfc.co.uk, 20 juni 07

Det er en måned hvor der sker mange ting i Reading. Et Reading hold der formåede at blive i Premier League, og et hold der flytter sigtekornet højere op når denne sæson går igang.

The Madejski er samlestedet for mange fans hvor man ser Reading i aktion. Nu skal der lukkes endnu flere fans ind, da Reading bestyrelsen har besluttet at bygge stadion større. Det var Ruud Gullit der en dag trappede op på kontoret og spurgte om det var muligt at opgradere The Madejski. Det blev der takket ja til, og oveni får man nogen splinternye ungdomsfaciliteter man kan fryde sig over.

Der er noget at se frem til i fremtiden hvor der lander nogen velfortjente præmier til Reading. For at peppe stemningen op overvejer readingfc.co.uk at lave hjemmesiden om så den bliver mere attraktiv at kigge på. Om det sker vil vi fortælle inden for den nærmeste tid.

Men hvorfor vente når der allerede noget man kan fryde sig over nu? Der er blevet lavet nye trøjer til Reading for virkelig at give klubben et nyt pust. Puma der var det tidligere sponsor hos Reading er blevet erstattet med den italianske Kappa. Kappa som blev stiftet i Turin i 1906, som er mest kendt for deres store kollektion af sportstøj. Et andet sponsor der er at gøre godt med er bil producenten Toyota. Den tidligere hovedsponsor Kyocera der producere printer og lign. er nu blevet ryddet af vejen og ind kom Toyota. Der er allerede blevet tjent en masse penge på de nye trøjer, som i kan se her:


« Seneste Redigering: 13 Aug 2007, 00:23 af Ranieri » Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Reading
« Svar #59: 12 Aug 2007, 16:35 »

Tak til Don A for de flotte trøjer !
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010