home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
23 Apr 2025, 08:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23560
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hotmonikamehra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Newcastle -> .... -> Real Madrid
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Newcastle -> .... -> Real Madrid  (Læst 7900 gange)
Thore
Manager

Sv: Newcastle
« Svar #45: 22 Jan 2006, 22:53 »

Newcastle - Lazio

UEFA cup Finale

05/05 2010

Optakt: Jeg sluttede ligaen af i bedste stil, og dermed 100% klar til finalen. Lazio derimod har ikke fået en sejer i deres seneste 7 kampe.
Warren Barton mener i øvrigt at Lazios målmand Kameni, er deres vigtigste spiller.

Kampen:
Jeg ligger stærkt ud, og indenfor de første 10 minutter har både Owen og Emre haft forsøg på stolpen. Lazio kommer dog også godt med i kampen, og får flere gode forsøg.
Efter 32 minutters spil sender Ugur Yildirim et hjørnespark i hovedt på James Keene 1-0.
Efter 43 minutter filmer en Lazio angriber sig til et frispark lige uden for feltet, som Guglielmo Stendardo sender ind bag Shay Given 1-1.
Jeg sidder tungt på anden halvleg, hvor Lazio slet ikke kommer til en afslutning. Efter 55 minutter tager Ugur Yildrim en utrolig flot dribletur og score til slut resultatet 2-1.
Kanon kamp som jeg kontrolere, og første gang i FM06 vinder jeg UEFA cuppen Smiley

Ligesom weekenden er slut, er den blog også færdig. Måske skriver jeg vidre når jeg har spillet en sæson med Juventus, hvem ved.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2006, 22:58 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

7kfum
Gæst

« Svar #46: 23 Jan 2006, 12:33 »

VILDT! flot story!

Også synes jeg det er vildt at i den første sæson, bliver Niclas Jensen, Domestic player of the year...

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #47: 23 Jan 2006, 14:57 »

Rigtig god blog, du skriver godt. Og sikker du fik opdateret i weekenden.

Dejligt du udvælger de kampe du synes er vigtige. Det gør ingenting, du ikke skriver om alle kampenen, derved blvier det heller ikke så opfattende for dig.

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Thore
Manager

« Svar #48: 23 Jan 2006, 16:03 »

Jeg har længe haft lyst til og skrive en blog, og da jeg så lige havde weekenden fri, skulle den have en ordenlig tur  Peace

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

Sv: Newcastle -> Juventus
« Svar #49: 06 Mar 2006, 20:47 »

Vil lige give en kort opdatering på mit spil:
Min første sæson i Juventus gik skide godt, vandt Serie A, Champions League og den italienske pokal turnering. Min kære svensker Zlatan gik helt amok og scorede 35 mål i 40 kampe  Thumbs Up

2. sæson var knap så god, det blev dog til en anden plads i ligaen, og semifinalen i pokal turneringen, og nå ja en lille Champions League titel  Smiley
Tror jeg tabte mesterskabet fordi Zlatan var ude over halvdelen af sæsonen.

I næste sæson skal jeg dog prøve noget nyt, er nemlig blevet ansat hos Real Madrid, efter 3 mesterskaber i træk, sluttede de på en 7 plads.
Det skal jeg så rette op på nu, og det bliver helt sikkert en spændende opgave.

Jeg skal desuden til EM i Skotland & Wales med England. Har et super hold, så går efter medaljer.

Thore
Manager

Sv: Newcastle -> .... -> Real Madrid
« Svar #50: 10 Mar 2006, 22:12 »

Så har jeg lige rundet årskiftet, og kalenderen siger nu 2013. Det var et svagt Madrid hold jeg overtog, truppe talte ca. 15 spiller, ikke særlig godt for en storklub. Heldigvis havde jeg over en milliard jeg kunne bruge løs af  Thumbs Up

På grund af den skuffende 7 plads Real Madrid endte på i sidste sæson, skulle jeg føre holdet igennem inter toto cuppen. Det gik dog meget nemt, da jeg ikke rigtig mødte nogle gode hold.

Jeg lagde hårdt ud i ligaen, og tog hurtigt førstepladsen, som jeg har holdt lige siden, som i kan se på stillingen:

I UEFA cuppen har jeg kun stillet med mine "næst bedste" spiller, da bredden jo ikke lige var i top. Det har dog gået ganske udemærket, og jeg kommer vidre fra gruppespillet:

I næste runde skal jeg møde Genk

Her er et billede af min førsteholds trup, som med de nye indkøb her i vinteren er ved og se ganske fin ud

Bademesteren
Manager

« Svar #51: 10 Mar 2006, 22:39 »

en smal trup og en milliard at bruge, er det ikke alles drøm  Grin

Kan vi få et ss af dine indkøb, så vi kan se hvem du har udvidet truppen med?

Thore
Manager

« Svar #52: 11 Mar 2006, 08:53 »

@Bademesteren
Det var i hvert falde en dejlig situation og stå i, betød også jeg kunne hente 5 spiller fra min gamle klub Juventus, selvom jeg måske måtte betale lidt ekstra.

Desuden har jeg fået 4 spiller igennem sæsonen fra egne rækker, der var gode nok til plads i førsteholdstruppen.

Thore
Manager

« Svar #53: 11 Mar 2006, 09:02 »

Der var ingen overraskel i vente da verdens bedste målmand blev kåret. Valget faldt på Real Madrid Iker Casillias, der dermed vinder titlen for 5. gang i træk
1. Iker Casillas - Real Madrid
2. Gianluigi Buffon - Juventus
3. Maarten Stekelenburg - Villarreal

Årets Forsvarsspiller:
1. Vincent Kompany - Barcelona
2. John Terry - Chelsea
3. Patrice Evra - Barcelona

Årets midtbanespiller:
1. Arjen Robben - Chelsea
2. Hatem Ben Arfa - Inter
3. Stewart Downing - At. Madrid

Årets angriber:
1. Jermain Defoe - Arsenal
2. Wayne Rooney - Manchester United
3. Fernando Torres - At. Madrid

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010