home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:42 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
I går kl. 20:13:06 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23560
  1 Bruger, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hotmonikamehra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Newcastle -> .... -> Real Madrid
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle -> .... -> Real Madrid  (Læst 7944 gange)
Thore
Manager

Sv: Newcastle
« Svar #30: 22 Jan 2006, 17:50 »

Newcastle - Manchester United

Premier League

22/02 2010

Optakt:
United ligger godt nok kun på en 11 plads i ligaen, men det er aldrig en nem modstander, hvis jeg skal følge med i toppen, skal jeg dog vinde.
Steven Taylor har karentæne og bliver erstatet af Hübschman.Yildirim og Owen er begge ude med skader, og bliver erstatet af James Keene og Mikkel Christoffersen.

Kampen:
Kampen starter meget lige, med gode chancer til begge hold. Efter 21 minutter spiller Adu og Rooney dog lidt pingpong spil og 0-1. 10 minutter sener ryger Boumsong ud pga. et profesionelt frispark. På det følgende frispark score Jamie O'Hara til 0-2. Hjørnespark efter 37 minutter Fabio Santos 0-3.
I pausen bytter jeg Mikkel Christoffersen ud med Charles N'Zogbia.
I anden halvleg sker der ikke meget. Dog kan Freddy Adu score på frispark efter 66 minutter 0-4.
En meget skidt kamp jeg helst vil glemme. Det ser ud til jeg har problemer når jeg møder de lidt støre hold. I ligaen holde jeg mig dog på den fjerde plads der var målet for sæsonen.

Newcastle 0 - 4 - Manchester United
                        Wayne Rooney (21)
                        Jamie O'Hara (30)
                        Fábio Santos (37)
                        Freddy Adu (66)

Kampens spiller: Rio Ferdinand (Manchester United)

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #31: 22 Jan 2006, 18:19 »

Liverpool - Newcastle

Premier League

28/02 2010

Optakt:
Liverpool ligger nummer 3, og har 3 sejer på stribe, så det bliver en meget svær kamp.
Yildirim er blevet klar igen, og erstater den karentæne ramte James Keene. Steven Taylor er karentæne fri, og erstater Boumsong der er ude med karentæne.

Kampen:
Da jeg flere gange faldt ned af stolen i raseri anfald får i ikke en ordenlig rapport.

Liverpool                              3 - 0                              Newcastle
Andrés Felipe González (7,11)
Djibril Cissé (44)

Kampens spiller: Andrés Felipe González

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #32: 22 Jan 2006, 18:25 »

Det var så februar månede.
Endnu en dårlig månede for mig i premier league, 3 point i 3 kampe er ikke just flot.
Slået ud af FA cuppen af et dårlig spillende Crystal Palce.
Tilgengæld er jeg stadig med i UEFA cuppen.

Her er stillingen:

4 pladsen er godt på vej væk.

Marts bliver en spændende månede med hele 5 premier league kampe, hvor jeg blandt andet skal møde Chelsea og Arsenal.
Desuden skal jeg op mod At. Madrid i UEFA cuppen.

Thore
Manager

« Svar #33: 22 Jan 2006, 18:47 »

Newcastle - At. Madrid

UEFA cup 2 knockout runde

04/03 2010

Optakt:
At. Madrid ligger i øjeblikket på en 10. plads i la liga. i de sidste 7 kampe har de kun fået  7 point. Så ligesom meget er de altså ikke inde i den bedste stime.
Owen og Boumsong er klar igen, så jeg stiller i stærkeste opstilling.

Kampen:
Jeg starter godt ud, og ligger pres med det samme. Efter 20 minutter får jeg et hjørnespark, bolden ender hos Emre uden for feltet, der sender et kanon langskud i kassen 1-0. Mod slutningen af halvlegen kommer At. Madrid mere med i kampen, men jeg holder føringen til pausen.
I pausen skifter jeg en noget annonym Ugur Yildirim ud med James Keene.
I anden halvleg starter At. Madrid med et hårdt pres, men som tiden går kommer vi mere med i kampen, og efter 62 minutter får Owen tilkæmpet sig et straffe, som Emre score på 2-0. Derefte kommer James Milner på banen i stedet for Javier Araüjo. At. Madrid vælger derefter og grave sig ned. Efter 75 minutter kommer min sidste udskiftning, Charles N'Zogbia kommer ind i stedet for Michael Owen.
Et god resultat, og et fint udgangspunkt før kampen i Madrid.

Newcastle 2 - 0 At. Madrid
Belözoglue Emre (22, str 63)

Kampens spiller: Belözoglue Emre

Thore
Manager

« Svar #34: 22 Jan 2006, 19:13 »

Newcastle - Portsmouth

Premier League

07/03 2010

Optakt:
Ove Pedersens Portsmouth ligger nummer 9, og kommer med to nederlag i rygsækken. Så nu skal der point på kontoen.
Jeg er i stærkeste opstilling.

Kampen:
Jeg har fuldstændig styr på kampen, og efter 45 minutter lykkes det Owen og banke bolden i kassen 1-0.
I pausen bytter jeg Ricardo Fernandes ud med Mikkel Thygesen. Efter 67 minutter får jeg smidt Christan Pander ud, derfor går jeg over til en 4-4-1 formation, og bytter Ugur Yildirim ud med Paul Parker. Desuden bytter jeg Owen ud med James Keene, da han mere en bokspillertype.
Desvære lykkes denne taktik ikke, og Portsmouth kan score til 1-1, som også bliver kampens slut resultat.

Newcastle             1 - 1             Portsmouth
Michael Owen (45)                    Youssouf Hersi (79)

Kampens spiller: Niki Zimling (Portsmouth)  Shockeret

United-styrer
Gæst

« Svar #35: 22 Jan 2006, 19:16 »

Det er ikke helt optimale resultater for tiden, men stadig en god historie. Så gerne du lavede lidt lir i form af billeder o.l.

Thore
Manager

« Svar #36: 22 Jan 2006, 19:18 »

Ja det går sku af H til i ligaen, men hva fanden jeg er ikke manger for dem i næste sæson, så jeg går bare efter UEFA cuppen  Wink.

Jeg er ikk så gide god til og sætte billeder ind sådan så det ser godt ud  Peace

Thore
Manager

« Svar #37: 22 Jan 2006, 19:39 »

At. Madrid - Newcastle

UEFA cup anden knockout runde

11/03 2010

Optakt:
Siden sidst har At. Marid ligesom mig spillet en kamp uafgjordt i ligaen.
Emre er blevet skadet, han bliver erstattet med Charles N'Zogbia.

Kampen:
Kanon start, Daniel Agger kikser et tilbagelæg og Ricardo Fernandes kan score til 0-1. At. Madrid giver dog ikke op, og efter 19 minutter score Dagoberto et flot mål, 1-1. efter 27 minutter kommer der så et kanon hug fra Torres, 2-1. Resten af halvlegen forsætter i højt tempo, med gode muligheder til begge hold.
Kort inde i anden halvleg bliver Javier Araújo skadet, James Milner erstatter ham. Efter 60 minutter får At. Madrid smidt Francisco Molinero ud. Efter 70 minutter fortager jeg mine sidste udskiftninger: Ricardo Fernandes (Celestine Babayro), og Ugur Yildirim (James Keene). Efter 83 minutter får jeg et straffespark, som James Keene kan score på, 2-2.
Et godt resultat, og jeg er vidre til næste runde.

At. Madrid                2 - 2                Newcastle
Dagoberto (19)                               Ricardo Fernandes (6)
Fernando Torres (27)                       James Keene (str 83)

Kampens spiller: Fernando Torres (At. Madrid)

Thore
Manager

« Svar #38: 22 Jan 2006, 19:44 »

UEFA cup lodtrækning

Da der i dag var lodtrækning til UEFA cuppens kvartfinal, kom der flere spændende kampe ud af det, men hovedkampen bliver uden tvivl Manchester United - Real Betis
De andre kampe er:
Newcastle - Real Sociedad
Espanyol - Lazio
Dynamo Kiev - Schalke 04.

Thore
Manager

« Svar #39: 22 Jan 2006, 20:40 »

Da jeg ikke rigtig går så meget op i mine liga kampe, får i bare nogle korte resume af dem.

Newcastle     2 - 1     Bolton
Ugur Yildirim            Scott Sinclair (88)
(13, str 45)

Newcastle    3 - 1    Arsenal
Ugur Yildirim          Thierry Henry (61)
(5, 15, 29)

Chelsea                          3 - 0                          Newcastle
Darren Connor (11)
Shaun Wright-Phillips (25)
Carlos Tevez (42)

Newcastle - Real Sociedad

UEFA cup kvartfinale

25/03 2010

Optakt:
Trods nederlaget til Chelsea har formen alligevel været udemærket. Real Sociedad kommer med to nederlag og et nederlag i rykken. De ligger nummer 13 i ligaen.

Kampen:
Jeg starter friskt, og får tilkæmpet mig nogle forsøg. Efter 13 minutters spil følger Yildirim op på et forsøg fra Ricardo Fernandes 1-0. Efter 37 minutter finder Christian Pander Michael Owen, 2-0. Efter 41 minutter får Owen tilkæmpet sig et straffespark som Yildirim sparker i mål til 3-0.
I pausen skifter jeg Michael Owen ud med James Keene.
Efter 67 minutter fortager jeg mine sidste udskiftninger Javier Araújo (Steve Matthews) og Ugur Yidirim (Mikkel Christoffersen). Efter 79 minutter viser de to udskiftinger sig værd, da Steve Matthews sender en smuk boldt ind til Mikkel Christoffersen 4-0.
Kanon kamp !! jeg kan meget vel være på vej i semifinalen.

Newcastle 4 - 0 Real Sociedad
Ugur Yildirim (13, str 41)
Michael Owen (37)
Mikkel Christoffersen (79)

Kampens spiller: Ugur Yildirim

Thore
Manager

« Svar #40: 22 Jan 2006, 21:02 »

Newcastle      2 - 0      West Brown
Michael Owen
(3, 59)

Kampens spiller: Michael Owen

Real Sociedad - Newcastle

UEFA cup kvartfinale

01/04 2010

Optakt:
Real Sociedad kommer med et uafgjordt mod topholdet Sevilla i rygen.

Kampen:
Sociedad sidder på det mest af første halvleg, men det bliver aldrig for alvor farligt. Jeg slår tværtimod kontra og efter 45 minutter banker Ydirim et mål ind til 0-1.
I pausen fortager jeg 3 udskiftninger: Ugur Yidirim (James Keene), Javier Araújo (Celestine Babayaro) og Michael Owen (Mikkel Christoffersen).
Da kampen allerede er afgjordt er det en noget tam anden halvleg.

Real Sociedad 0 - 1 Newcastle
                             Ugur Yildirim

Kampens spiller: James Milner

Øvrigt:
Der er blevet trukket lod til semifinalen:
Lazio - Manchester United
Dynamo Kiev - Newcastle

chelidze90
Gæst

« Svar #41: 22 Jan 2006, 21:15 »

God Blog  Smiley

Men hold da fast Ugur Yildrim bomber Shockeret

Thore
Manager

« Svar #42: 22 Jan 2006, 21:47 »

Sheffield Wedensday 0 - 2 Newcastle
                                      James Keene (51)
                                      Michael Owen (76)

Kampens spiller: Javier Araújo (Newcastle).

Newcastle            1 - 0            Coventry
Michael Owen (35)

Kampens spiller: Melli (Coventry)

Tottenham           3 - 4           Newcastle
Robbie Keane (21)                 Michael Owen (29)
Ian Westlake (57)                  Ugur Yildirim (26, 42, 80)
Louis Saha (90)

Kampens spiller: Ugur Yildirim (Newcastle).

Dynamo Kiev - Newcastle

UEFA cup semifinale

15/04 2010

Optakt:
Dynamo Kiev er en super klub, og jeg skal spille op til mit bedste, men med min seneste form, er jeg dog optimistisk og satser på en sejer.

Kampen:
Dynamo Kiev ligger ud med et hårdt pres. Jeg kommer dog frem til nogle chancer via kontra angreb. Som halvlegen skrider frem får jeg mere af spillet, og til sidst er det mig der presser. Der står dog 0-0 ved pausen.
Mit pres forsætter i anden halvleg, det er dog ikke mange chancer jeg kommer frem til.
Efter  73 minutter fortager jeg en dobblet udskiftning: Javier Araújo (James Milner) og Scott Parker (Mikkel Thygesen). Det hjælper dog ikke meget. Til sidst har Kiev en stor chance, men deres angriber brænder for frit mål, så kampen ender 0-0.

Dynamo Kiev 0 - 0 Newcastle

Kampens spiller: Charles N'Zogbia (Newcastle).

Thore
Manager

« Svar #43: 22 Jan 2006, 22:12 »

Newcastle    2 - 0    Charlton
Ugur Yildirim
(str 2, 28)

Kampens spiller: Ugur Yildirim

Newcastle - Dynamo Kiev

Uefa cup semifinale

22/04 2010

Optakt: Med min seneste sejer er moralen høj, og jeg er sikker på jeg går vidre.
Desuden mener den tidlig Newcastle spiller Warren Barton, at Goran Gavrancic er Dynamo Kievs vigtigste spiller.

Kampen: Jeg ligger som forventet ud med et hårdt pres. Efter blot 1 minut banker Mikkel Thygesen bolden i kassen til 1-0. Resten af halvlegen er meget lige, men ingen af holdene kommer for alvor tæt på en scoring.
I pausen laver jeg følgende udskiftninger: Belözoglu Emre (Steve Matthews) og Mikkel Thygesen (James Milner).
4 minutter inde i anden halvleg kæmper Ricardo Fernandes sig frem til et straffe, som Ugur Yildirim omsætter til et mål 2-0. Efter 56 minutter er Ricardo Fernandes igen på spil, da han filmer sig til et frispark lige udenfor feltet, det score Christian Pander så på, 3-0.
Derefter stiller jeg mig defensivt og satser på kontra. Efter 68 minutter starter Scott Parker et kontra angreb, som resultere i, at Michael Owen kan score til slut resultatet 4-0
Kanon kamp, og Newcastle er i finalen hvor Lazio venter !!.

Newcastle                4 - 0                Dynamo Kiev
Mikkel Thygesen (1)
Ugur Yildrim (str 49)
Christian Pander (56)
Michael Owen (68)

Kampens spiller: Christian Pander (Newcastle).

Thore
Manager

« Svar #44: 22 Jan 2006, 22:37 »

Manchester City 1 - 2 Newcastle
Lee Croft (68)           Ugur Yildirim (str 19, str 90)

Kampens spiller: Charles N'Zogbia

Newcastle            1 - 0            Everton
James Keene (16)

Kampens spiller: Anthony Vanden Borre.

Ja så blev ligaen færdig, og jeg fik den 4 plads jeg satsede på inden sæson start.

Topscore listen ser fin ud, hvis man kigger fra mit synspunkt  Smiley

Titlen som Domestic player of the season tog Ugur Yildrim sig af.

Årets hold:

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010