home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 222 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndbys lodtrækning!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Brøndbys lodtrækning!  (Læst 8813 gange)
AH
Gæst
 
Brøndbys lodtrækning!
« : 04 Okt 2005, 14:20 »

Tjek: http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=143151

Hvad siger I til Brøndbys lodtrækning?

Det er en gruppe, som jeg mener, at de bestemt kan gå videre fra, men det kræver koncentration. Espanyol (hjemmebane) og Palermo (udebane) er vel favoritter, så det bliver højst sandsynligt Lokomotiv Moskva (udebane), som Brøndby skal kæmpe med. Israelske Maccabi Petah-Tikva (hjemmebane), tror jeg er svageste led.  Thumbs Up
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #1: 05 Okt 2005, 04:43 »

JA MPT skulle være til at klare men har mine tvivl med ES og PA..
Og så lige med LM. JEg må nok indrømme at jeg stadig vil oddse på dem til sejr. Skal til at ske noget drastisk med BIF hvis de skal have mulighed for at spille sig op til dem.. Men det er så bare min mening
Logged

R O T R

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #2: 05 Okt 2005, 16:02 »

Jeg mener nu ikke, at Brøndbys chancer for videre avancement er videre gode. Det ser svært ud, og jeg tror at BIF må tage til takke med 4.pladsen - desværre.

Espanyol, Palermo og Lokomotiv Moksva bør i hvert fald alle sammen kunne slå BIF.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #3: 05 Okt 2005, 16:16 »

Tror nu heller ikke Brøndby kommer vidre, men der skal nok blive nogle spændende kampe.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #4: 05 Okt 2005, 16:18 »

Der skal oddses skal der...
Logged

R O T R

LosCules
Gæst
 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #5: 05 Okt 2005, 16:21 »

Brøndbys chancer er IMO ikke ret store. De ligger og svinge rpå de 15-30 procent Smiley. Jeg synes der er mange der får Brøndbys chancer til at lyde meget større end de er. Det gjorde jeg også i starten, men der havde jeg ikke hørt om hvilket fantastisk hold Lokomotiv Moskva var Cool.

Men hvis de ikk ekommer over israelerne så vil jeg måske kalde det skuffende, alt efter hvordan de har spillet.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #6: 05 Okt 2005, 16:38 »

Jeg synes Brøndby har udemærkede muligheder for at gå videre, dog er jeg ikke enig i at det er Moskva vi skal kæmpe med da en kamp i Rusland midt i december virker som en umulig opgave... Hjemme mod Espanyol tror jeg til gengæld vi har muligheder og Maccabi skal vi bare slå...
Logged

Magneto
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #7: 05 Okt 2005, 17:22 »

Jeg vil derimod mene, at Brøndbys chancer er relativt gode. Generelt set, så har  Brøndby 50% chance for at vinde hver kamp, og eftersom det er de 3 bedste hold, der går videre, så må det jo give mere end 50% chance for Brøndby, at gå videre på.

Brøndby kan vinde over dem alle, men Espanol og L. Moskva er måske en smule bedre, men then again - Brøndby er også en smule bedre end de 2 andre IMO.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #8: 05 Okt 2005, 17:25 »

Palermo skal bestemt ikke undervurderes, og jeg vil mene at chancen for at BIF vinder i Palermo er markant mindre end chancen for at vinde over Espanyol på hjemmebane. Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #9: 05 Okt 2005, 17:27 »

Brøndby har en pæn god chance for at gå videre.
Espanyol havde et flot år, sidste år

I år, kan et hold som BIF, sagtens tæske dem Smiley
Moskva, burde BIF også have en chance i mod.  De er da sikkert gode, men so are we.

Palermo er også et godt hold. Men, dem kan Brøndby, da slå fysisk, ikke? Jeg er ikke helt sikker, men i de senere år, har vi slået Schalke, stået uafgjort i mod Ajax. Tabt knebent til Parma, og Barca, så helt umuligt er det ikke..

Igen: De er gode, men so are we

Smiley

Brøndby bør gå videre Smiley
Det er godt for DK, sportsligt, og godt for BIF økonomisk, og også sportsligt Smiley Grin Smiley
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #10: 05 Okt 2005, 17:28 »

Palermo har jo før vist lidt tænder mod topholdene i deres hjemmelige liga
Logged

R O T R

LosCules
Gæst
 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #11: 05 Okt 2005, 17:49 »

Brøndby har en pæn god chance for at gå videre.
Espanyol havde et flot år, sidste år

I år, kan et hold som BIF, sagtens tæske dem Smiley

Gør du grin med mig? Du må da lige se at Espanyol har slået Real Madrid bl.a. i denne sæson, men de ligger vel heller ikke godt til i ligaen, men du får mig ikke til at tro seriøst på at Brøndbys chancer er over 50-50. I mine øjne lyder det som en joke det du står og fyrer af  funny Wink.

Og at du så står og siger at Brøndby kan vinde over Lokomotiv Moskva det er noget af den værste gang vrøvl ever jeg har hørt Wink. WAKE UP JESPER CARSTENS Grin. Lokomotiv Moskva er forsvarende russiske mestre, hvilket jeg tvivler på om Brøndby nogensinde vil kunne klare med dette hold. Du må tænke på at der bl.a. også er de forsvarende Uefa-cup mestre CSKA Moskva i den liga. Dog vil jeg lige nævne det ikke er helt umuligt hvis de har en dårlig dag.

Palermo er også et godt hold. Men, dem kan Brøndby, da slå fysisk, ikke? Jeg er ikke helt sikker, men i de senere år, har vi slået Schalke, stået uafgjort i mod Ajax. Tabt knebent til Parma, og Barca, så helt umuligt er det ikke..

Der er jeg ikke helt sikker på om du har ret eller ej. Tror IKKE på at Brøndby har store chancer for at vinde den kamp. Palermo har et skidegodt hold, et minus for Palermo er dog at de har mistet deres vigtige spiller Luca Toni til Fiorentina Viola.

Men nægter bare at give dig ret i dine holdninger, for du får det til at se ud som om at Brøndby har chance for at blive nummer 1, hvilket jeg ser som fuldkommen umuligt.

Men til sidst  vil jeg pointere at det ikke er fuldkommen umuligt for Brøndby at vinde over et af de ovennævnte hold. De skal bare ramme dagen.

Men det er latterligt af dig Jesper at sige at de burde gå videre fra den gruppe.  Thumbs Up

Og husk nu at dette ikke er grovt ment Wink.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #12: 05 Okt 2005, 17:58 »

Wooow.. Espanyol slog Real Madrid  Ubeslutsom

Ikke nogen videre stor bedrift, på det tidspunkt, hvor Reals form var fantastisk Smiley

Lokomotiv blev russiske mestre :O De tabte kvalen til et svagt Liverpool hold Smiley

Palermo, kan vi få problemer med. Men jeg mener klubben er ligesom Mohammed Zidan, som for det meste, var god på stadions, med mange fans i ryggen.

NooNoo skrev, at de viste tænder i mod Storholdene, og derfor mener/tror jeg at de kun kan præstere i deres allerhøjeste niveau i mod storhold, og der er bestemt en chance.

Jeg siger skam ikke at Brøndby skal vinde alle kampe, blot 2 sejre  som burde være nok Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #13: 05 Okt 2005, 18:00 »

Desuden, kunne Brøndby da vel nok slå holdene, med det niveau de havde i den første CL kval kamp, og første halveg af den næste i mod Ajax Smiley
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys lodtrækning!
« Svar #14: 05 Okt 2005, 18:08 »

Tja er vel kun en måde at finde ud af det på og det er ved at se hvad der sker i kampene



(og damn dit avatar er el grande)
Logged

R O T R

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010