home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jordens fremtid?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Jordens fremtid?  (Læst 11935 gange)
molle
Landsholdsspiller

Sv: Jordens fremtid?
« Svar #15: 07 Aug 2007, 00:39 »

Ja, de er intetsigende, hans film. Man fandt vidst ud af, at han havde løjet en del i fahrenheit 11..

løjet/fordrejet sandheden.. lidt ligesom Hitler om jøderne  Wink

Kan ikke klare michael moore og hans film

Soccerpop
Gæst

« Svar #16: 07 Aug 2007, 00:40 »

Ja, de er intetsigende, hans film. Man fandt vidst ud af, at han havde løjet en del i fahrenheit 11..
Ja det er vist rigtig nok Smiley Der var en del der tog fat i det og fik modbevidst det... Men sådan er det med "Konspirationsteori-film", de er manipulerede som bare fanden Peace

njandersen
Gæst

« Svar #17: 07 Aug 2007, 00:43 »

JUUUUST like AL Gore Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #18: 07 Aug 2007, 00:44 »

JUUUUST like AL Gore Smiley

konklusion = never trust fat people!

Soccerpop
Gæst

« Svar #19: 07 Aug 2007, 00:46 »

konklusion =
never trust fat people!

At Al lever usundt har intet med hans troværdighed at gøre... Eller tager jeg fejl? Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #20: 07 Aug 2007, 00:47 »

At Al lever usundt har intet med hans troværdighed at gøre... Eller tager jeg fejl? Wink

hehe det ved jeg ikke... Men Michael Moore lever også usundt og hans troværdighed er ikke ligefrem i top  Peace

arsenalistic
Manager

« Svar #21: 07 Aug 2007, 01:10 »

Vil dog sige at Al Gore, er gået en del anderledes til værks. Han fordrejer ikke direkte sandheden, som en hvis anden, men fremlægger sine synspunkter farvet. Der er en klar forskel i mine øjne.

Go you Gunners!

Soccerpop
Gæst

« Svar #22: 07 Aug 2007, 01:17 »

Vil dog sige at Al Gore, er gået en del anderledes til værks. Han fordrejer ikke direkte sandheden, som en hvis anden, men fremlægger sine synspunkter farvet. Der er en klar forskel i mine øjne.

Han manipulerer altså med sine statistiker, vil jeg mene Smiley
De ting der har jeg aldrig set før, og hvorfor skulle Al Gore lige være den første der fik lov til at vise dem? Og han er jo så skide Bush-kritisk, så hvis det virkelig passede, så havde Bush vel nok fået sat en stopper for det på den ene eller den anden måde ikke?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #23: 07 Aug 2007, 01:24 »

De ting der har jeg aldrig set før, og hvorfor skulle Al Gore lige være den første der fik lov til at vise dem?

nu vil jeg tro at Al Gore måske har en lidt større indsigt i tingene og har set lidt flere ting end du har (med alt respekt)
 Peace

Soccerpop
Gæst

« Svar #24: 07 Aug 2007, 01:26 »

nu vil jeg tro at Al Gore måske har en lidt større indsigt i tingene og har set lidt flere ting end du har (med alt respekt)
 Peace

Nu siger han selv at vi er de første der ser dem ud over forskerne, hvorfor fanden er det lige Al Gore, de gir lov til at vise dem?

EDIT: Det er self hans film jeg hentyder til når jeg siger "vi". Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #25: 07 Aug 2007, 01:29 »

Nu siger han selv at vi er de første der ser dem ud over forskerne, hvorfor fanden er det lige Al Gore, de gir lov til at vise dem?

EDIT: Det er self hans film jeg hentyder til når jeg siger "vi". Smiley

hvorfor ikke.. Han er jo ikke helt uden magt eller autoritet. Det har mere effetk hvis han fremlægger det end hvis det er en eller anden tilfældig forsker som ingen kender...

Soccerpop
Gæst

« Svar #26: 07 Aug 2007, 01:31 »

hvorfor ikke.. Han er jo ikke helt uden magt eller autoritet. Det har mere effetk hvis han fremlægger det end hvis det er en eller anden tilfældig forsker som ingen kender...

Han er altså intet af betydning i dag (altså politisk), om han er korrupt og har bestukket forskerne det sku ikke´undre mig Wink
Ej sagen er vel den at en del flere folk ville have indsigt i dem, selvom det er Al Gore der fremlægger dem Smiley

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 07 Aug 2007, 01:36 »

løjet/fordrejet sandheden.. lidt ligesom Hitler om jøderne  Wink

Kan ikke klare michael moore og hans film

Jeg synes det er usmageligt at sammenligne Michael Moore og Hitler - uanset hvilke velmenende smily's, der frankerer indlægget.

Og til alle dem, der bare tror, at det hele går med jordens klima, og alt hvad der snakkes om i øjeblikket er heeelt naturligt: jeg vender frygteligt tilbage i morgen for at postulere andet, så hav argumenterne parat! :-)

mvh,
mathias

molle
Landsholdsspiller

« Svar #28: 07 Aug 2007, 01:40 »

Han er altså intet af betydning i dag (altså politisk), om han er korrupt og har bestukket forskerne det sku ikke´undre mig Wink
Ej sagen er vel den at en del flere folk ville have indsigt i dem, selvom det er Al Gore der fremlægger dem Smiley

Jeg forstår ikke helt det du skriver, men jeg prøver at svare.

Han er aldeles ikke uden betydning. Alle i USA kender Al Gore og så har han sit eget firma, Generation Investment Management, som forsker i de store globale problemer.. så han er ikke bare en eller anden tilfældig gut fra gaden.

Og jo, jeg tror 100% at det vækker meget mere opsigt at han siger det, end en af hans forskere

Smiley
« Seneste Redigering: 07 Aug 2007, 01:42 af molle » Logged

molle
Landsholdsspiller

« Svar #29: 07 Aug 2007, 01:41 »

Jeg synes det er usmageligt at sammenligne Michael Moore og Hitler - uanset hvilke velmenende smily's, der frankerer indlægget.

ok. smag og behag... tror dog godt at lang flertallet kan se hvad jeg mener.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010