home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Gemt Væk
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: 19# Gemt Væk  (Læst 19724 gange)
Tor1991
Gæst
 
Sv: (Holdet)Gemt Væk
« Svar #15: 06 Aug 2007, 23:42 »

Virkelig flot grafisk, jeg er imponeret Thumbs Up

Det lover godt for Horsens.. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Holdet)Gemt Væk
« Svar #16: 06 Aug 2007, 23:51 »

Første spiller klar
Navn: Mikhail Afanasiev
Alder: 19 år
Højde: 178 cm
Vægt: 75 kg

Den ny kårene manager Nikolaj Emil Birk Poulsen, har i dag lavet sin første handel I AC Horsens. Det drejer sig om en ung spiller på kun 19 år.

Han startede sin karriere som 16 årig I BATE, som ligger I hans hjemland Hviderusland, han skiftede da han var 17 til MTZ-Ripo, han gjorde det utrolig godt, og nu, er han lejet ud til AC Horsens.

Mikhail Afanasiev, er 178 høj og vejer 75, han kan løbe fra næsten alle spillere I Danmark og han har en utrolig god teknik, dog er han ikke ret god med hovedet eller styrken. Det siges at der er en klausul I leje-kontrakten så han kan blive købt for 1 million, hvis han gør det godt. Horsens har dog ikke pengene lige nu.

"Jeg er stolt over vores signing, han er en rigtig god spiller - som han også viste til prøvetræningen, jeg glæder mig til at have ham med på holdet." Fortæller cheftræner Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Han får sandsynligvis debut mod Brøndby IF, som AC Horsens møder I første runde af SAS ligaen 06/07. Kampens spilles den 19/7, på Forum Horsens Stadion.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Holdet)Gemt Væk
« Svar #17: 07 Aug 2007, 00:28 »

Virkelig flot grafisk, jeg er imponeret Thumbs Up

Det lover godt for Horsens.. Smiley

Tak, jeg forbereder mig til imorgen.. Og går i seng om lidt, så der kommer nok en masse updates imorgen! Wink
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nyhed)Gemt Væk
« Svar #18: 07 Aug 2007, 00:32 »

Fantastisk start. Vil helt sikkert følge med. Og super godt køb af Afanasiev. Havde ham selv engang i et spil med Red Star Beograd, hvor han gjorde det rigtig godt. Glæder mig til at høre mere ... KUTGW! Thumbs Up
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Niko
Gæst
 
Sv: (Nyhed)Gemt Væk
« Svar #19: 07 Aug 2007, 00:42 »

Fantastisk start. Vil helt sikkert følge med. Og super godt køb af Afanasiev. Havde ham selv engang i et spil med Red Star Beograd, hvor han gjorde det rigtig godt. Glæder mig til at høre mere ... KUTGW! Thumbs Up

Mange 1000 gange tak! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Nyhed)Gemt Væk
« Svar #20: 07 Aug 2007, 09:08 »

Horsens ude med riven!
Horsens klar med 3 spillere

Der er gået til den I Horsens på spiller markedet, allerede er en spiller kommet til klubben – Mikhail Afanasiev, men for Nikolaj’s lille budget skulle der også flere til klubben. Pga. den trængte økonomi er det heller ikke denne gang store navne, men de kan sagtens begå sig I SAS ligaen.

Første spiller der blev købt, var Nord på inden for Danmarks grænser, Aarhus er stedet. Der ligger 2 klubber I Aarhus, men ifølge AGF’erne er det mere værdigt at spille dér end I Horsens. Horsens kiggede heller ikke I AGF, nej – det var I Aarhus Fremad. En lille klub, som AC Horsens før har haft problemer med, på tilskuere-pladserne. Søren Martinussen, er manden som skal spille I gult. Han er hentet på en fri transfer, da han stod uden kontrakt I Aarhus-klubben. Nu skal han være med på højeste niveau, dog bliver han indskifter, da midterforsvaret er rimelig sikkert.

Efter Søren Martinussen blev hentet, tog AC Horsens over broen, de skulle nemlig se talentet Adda Djezeri, dansker med udenlandske forældre. Adda har hele sidste år, været udlejet til den skotske storklub Glasgow Rangers. Adda er en hurtig fløj, som også kan sættes ind I angrebet, men han skal spille inde, er ikke sikkert. Adda blev købt for 40.000 dkk.

Det sidste indkøb der blev lavet, er ikke inde for Danmarks grænser, nej, vi skal helt over til Finland for at finde en ungdoms landshold spiller ved navn Mika Ääritalo. Han spillede I TPS, men Horsens kom med et meget attraktivt bud som ville være meget svært at afslå, derfor bliver den hurtige venstre midt, nu en af de store spillere på Horsens holdet. Selvom han kun er 20 år gammel. Han er en af de helt store I Finland, da han bla. sidste år vandt prisen som det største talent I Finland. Mika blev hentet for 160.000, og er derfor Nikolaj Emil Birk Poulsens dyreste handel nogensinde.
Logged

Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: (3nye)Gemt Væk
« Svar #21: 07 Aug 2007, 09:49 »

Fin update, du har en sjov måde at skrive på! Smiley Altså, sjov på den gode måde! Keep up!
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (3nye)Gemt Væk
« Svar #22: 07 Aug 2007, 10:00 »

Kanon Cesc, glad for at jeg gav dig en chance mere Shockeret
Logged

I ain't playin', nigga

Niko
Gæst
 
Sv: (3nye)Gemt Væk
« Svar #23: 07 Aug 2007, 10:04 »

Kanon Cesc, glad for at jeg gav dig en chance mere Shockeret

Tak, det er jeg glad for. Wink
Der er update snart, skal bare lige spille 5 kampe mere.. Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (3nye)Gemt Væk
« Svar #24: 07 Aug 2007, 10:48 »

     VS.     
Så er det alvor!

AC Horsens:
Søren Jochumsen
Martin Halle
Steffen Algreen
Mads Rieper
Per Gade
Thomas Kortegaard
Bosun Ayeni
Henrik Hansen
Mikhail Afanasiev
Gilberto Macena
Rawez Lawan

Bænk:
Lasse Sørensen
Steffen Lauser
Søren Martinussen
Allan Søgaard
Magne Sturød
Kasper Klausen
Nick Christensen


Der var mødt talstærkt op på Forum Horsens Stadion I dagens kamp 4006, og de fik underholdning for alle pengene. Der var debutanter med fra begge hold, men Horsens debutanter gjorde det vist bedst…

Brøndby lagde godt ud og fik et frispark på kanten af feltet, nyindkøbet Afanasiev lavede frisparket og Kim Daugaard ramte stolpen, men hvis den var inde for målrammen havde Søren Jochumsen ikke nogen chance overhovedet for at tage bolden.

Et par minutter efter Brøndby store chance, kørte det hurtigt den anden vej. Rawez Lawan fik bolden med ryggen mod mål, stoppede op og spillede så bolden til Gilberto, han rykkede hurtigt ind og udfordrede Mark Howard, han kom forbi ham og skød med det samme, bolden ramte overliggeren, men Henrik Hansen stod klar til at flugte bolden ind, det gjorde han også, så AC Horsens’ Henrik Hansen scorede I hans debut.

Horsens lagde sig lidt ned, og spillede mere og mere defensivt. Brøndby gjorde præcis det omvendte, de fik lidt mere af spillet, og det resulterede også I at Martin Ericsson kunne scorede lige før dommer Emil Laursen fløjtede til pause.

AC Horsens lagde godt ud I anden halvleg, de havde omkring 2-3 styks chancer inden for de første 5 minutter. De valgte at spille lidt mere offensivt og Brøndby spillerne rørte nærmest ikke bolden I hele anden halvleg.

Til sidst I kampen satsede Horsens hele butikken og det gav stor succes, for Gilberto fik bolden fra indskiftede Magne Sturød, han valgte at løbe fra alle de andre, han løb helt op til Stephan Andersen, lavede en skudfinte og kunne sikkert banke den I det tomme mål. AC Horsens vandt deres første kamp I år 2006/2007, med at slå Brøndby 2-1!



     VS.     
Afklapsning af stor stil!

AC Horsens:
Søren Jochumsen
Martin Halle
Steffen Algreen
Mads Rieper
Per Gade
Thomas Kortegaard
Bosun Ayeni
Henrik Hansen
Mikhail Afanasiev
Gilberto Macena
Rawez Lawan

Bænk:
Lasse Sørensen
Søren Martinussen
Kenneth Emil Petersen
Allan Søgaard
Magne Sturød
Kasper Klausen
Mika Ääritalo

Aab spillede flot offensivt fodbold fra første fløjt, deres hjemmebane fordel gjorde dem meget sikre, de spillede bolden hurtigt rundt og frem og tilbage af banen. Der gik ikke mange minutter før at de fik deres første mulighed. Benidict Vilakazi spiller Jeppe Curth, som tørre to mand og banker den op i net taget. 

Desværre for Horsens, lavede det nærmest en kopi 5 minutter efter. Vilakazi spiller bolden ud I fløjen til Rade Prica, som af dribler Per Gade, han smækker et indlæg indover. Jeppe Curth hopper højere end Mads Rieper og bolden ryger sikkert ned ved nærmeste stolpe. Efter 13 minutter, står der 2-0!

I pausen, var der kun en udskiftning, det var Mika Ääritalo, som skulle ind, det ville blive hans debut. Horsens satte sig også lidt mere offensivt, da de gerne ville have point med herfra.

Kun 7 minutter inde I anden halvleg, spillede Danny Califf bolden ud til Nomvethe, han rykkede forbi Martin Halle og hamrede en høj bold ind over til Jeppe Curth, som endnu engang scorede. 3-0 til Aab og Jeppe havde lavet alle målene!

Allan Søgaard var kommet på banen og fik sat lidt mere gang I spillet fra Horsens side, han lavede en aflevering I dybden til også indskiftede Kasper Klausen, han nåede ikke bolden, men Danny Califf lagde den tilbage til Zaza med et hårdt skud, bolden røg I mål og ACH Horsens fik deres første mål I kampen.

Der gik kun 2 minutter, så skulle Danny Califf’s forsvarsmakker Per Nilsson være med på spil. Vilakazi lavede et flot indlæg til Jeppe Curth, men Søren Jochumsen boksede bolden væk – den røg helt ned til Per Nilsson som tog chancen og han scorede fra rigtig lang afstand! 4-1 til hjemmeholdet, Horsens blev virkelig skudt i sænk.

Det blev kampens resultat og det ca. 8000 fremmødte fik virkelig mål for pengene…
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (2kampe)Gemt Væk
« Svar #25: 07 Aug 2007, 11:31 »

Er det en fin opsætning? Wink
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (2kampe)Gemt Væk
« Svar #26: 07 Aug 2007, 11:36 »

Er det en fin opsætning? Wink

Jeg kan godt lide det.. Dog har du en stavefejl som irreterer mig grænseløst.. Du skriver stort i, når det er ind i noget. Der skal kun været stort i, når man snakker om en gruppe mennesker, fx: Halløj, I der.. Ved det er flueknepperi.. Smiley

- Men ellers en lækker sejr over Brøndby men ærgelig røvfuld du fik af AaB.. Skuffet

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Niko
Gæst
 
Sv: (2kampe)Gemt Væk
« Svar #27: 07 Aug 2007, 11:40 »

Jeg kan godt lide det.. Dog har du en stavefejl som irreterer mig grænseløst.. Du skriver stort i, når det er ind i noget. Der skal kun været stort i, når man snakker om en gruppe mennesker, fx: Halløj, I der.. Ved det er flueknepperi.. Smiley

- Men ellers en lækker sejr over Brøndby men ærgelig røvfuld du fik af AaB.. Skuffet

Kerm

Okay, tak - jeg sad også og stussede lidt over hvornår man skulle lave stort i, men er glad for at du nu har forklaret mig det.. Smiley

Der kommer snart update igen.. Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (2kampe)Gemt Væk
« Svar #28: 07 Aug 2007, 11:45 »

Er det en fin opsætning? Wink

Ja, det er flot.
Kan især godt lide dine holdopstillinger, med pilene til ind- og udskiftninger m.v  Thumbs Up

Man kan se at du har lavet et stort arbejde med det... KUTGW
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Cavani
Gæst
 
Sv: (2kampe)Gemt Væk
« Svar #29: 07 Aug 2007, 11:56 »

Utrolig flot opsætning ... Men hvis jeg kunne give dig et lille tip til de pile, synes jeg det kunne være fedt hvis du gjorde baggrunden til de der pile samme farve som baggrunden i FM ... Så kan man nemlig kun se pilene Smiley Men ellers rigtig god blog Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010