Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 1032 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
From FCK to The Toon Army
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
9
Forfatter
Emne: From FCK to The Toon Army (Læst 30437 gange)
ZhotLog
Gæst
Sv: FC København
«
Svar #15:
06 Aug 2007, 17:44 »
Citat af: Møller 06 Aug 2007, 13:48
Du skulle nævne det, ikk? du tænkte: "Yes jeg kommer først med den kommentar." Men hvorfor er det du ser bloggen for kun at skrive så nedgørende ord?
Tak @ Cesc
Wtf? Det første er blot en lidt undrende spøj, og resten er da bestemt ikke nedgørende, jeg roser din blog og prøver at komme med konstruktiv forbedring til den.. Hvis du hverken kan tage en spøj eller en konstruktiv kommentar, er jeg da helt bestemt færdig med det her... En skam, for det er ellers en ganske god start.
Emillionaire
Gæst
«
Svar #16:
06 Aug 2007, 17:50 »
spændende med Liverpool som Kval modstander
(har selv fået AC Milan med mit tidligere FCK hold her i FM 07 og det var endda i starten af min karriere hos FCK altså første sæson men jeg tabte kun 3-0 og fik 0-0 mod dem)
«
Seneste Redigering: 06 Aug 2007, 17:52 af Emillionaire
»
Møller
Gæst
«
Svar #17:
06 Aug 2007, 20:12 »
Belgisk landsholdsspiller til FCK
Endelig kom han, min nye målkonge. Han kommer til os fra tysk fodbold, fra nyligt nedrykkede Gladbach, hvor flere danskere også i dette transfervindue er flygtet fra. Wesley Sonck er navnet på min nye målnæse. Han bliver makker med Nordstrand eller Allbäck, mens Ailton for eftertiden er reserve for disse 3. SAS Ligaen har brug for en som Sonck for at højne niveauet og dets ry internationalt. Vi er klar til at erobre det forjætte land og Parken når Liverpool gæster os igen. Dette opgør er Wesley dog ikke med i. Men den 28 årige angriber er hentet til klubben for 14 mio. kr. og har gennem de seneste år været gennem mange klubskifter, som Genk til Ajax og videre til Gladbach. Nu er han så skiftet videre til os. Jeg glæder mig til at arbejde sammen med denne herre!
Wesley Sonck:
"Jeg hader ikke at få spilletid, derfor flyttede jeg fra Ajax til Gladbach. Jeg hader at rykke ned, men ikke derfor jeg forlod dem. Det var fordi der kom en klub som jeg længe har fulgt tæt internationalt. FC København er min vej frem til endnu et ophold i den absolutte top, eller vejen frem til at føre FCK til toppen."
Wesley Sonck
28 år, belgisk
angriber fra Gladbach
14 mio. i værdi
Møller
Gæst
«
Svar #18:
07 Aug 2007, 16:15 »
August 2006
I har hørt lidt om august måned allerede. Bl.a. at vi tabte i England, at vi slog Sioni og Lyngby. Men nu vil jeg igang med at skrive måneds opdateringer i min blog her. Jeg har valgt at starte fra hvor jeg henter Wesley Sonck og fremefter at skrive måneds opdateringer. Jeg kan fortælle at vi har tabt for første gang i år, i SAS Ligaen, da OB kom på besøg og slog os 1-3 i sidste spillerunde. Vi må op på hesten igen, vi skal bl.a. møde Liverpool igen, samt AaB ude i ligaen. Læs med.
FOTO: Parken, vores hjemmebane.
Laudrup vil have Qvist?
d. 19 August 2006
Den tidligere Brøndby træner og kendte danske tryllekunstner, Michael Laudrup er for nyligt blevet ansat i spanske Getafe. Faktisk er Laudrup blevet ansat samme dato som jeg blev ansat i FCK. Nu vil han have fat i vores store angrebstalent Lasse Qvist, og efter indkøbet af Wesley Sonck er det ikke utænkeligt at jeg lader ham gå til Getafe allerede i dette vindue. Jeg har valgt at sige, de kan komme med et tilbud, er det okay er han deres.
- Jeg er smigret over interessen fra udlandet. Men jeg kan ikke gøre andet end at vente på min agent kommer med Laudrups tilbud. Men kommer dette tilbud er det svært at sige nej. Sagde Lasse til mig.
Forløsning ved 3-4 målet.
SAS Liga runde 6;
d. 20 August 2006
Viborg FF vs. FC København
4-4
14' 1-0 Jacob Olesen
26' 1-1 Libor Sionko
29' 2-1 Simon Nagel
65' 3-1 Steffen Højer
69' 3-2 Marcus Allbäck
82' 3-3 Wesley Sonck
87' 3-4 Marcus Allbäck
90' 4-4 Petter Furuseth-Olsen
Hvilken kamp for tilskuerne. Men som man kan se starter vi katastrofalt på denne kamp. Vi kommer hurtigt bagud, med 0-1. Kommer så op igen, men før vi får indskiftet rigtigt er vi bagud 1-3. Da Allbäck og Simon Poulsen så kom på banen må man sige der skete noget. 3 angribere, Nordstrand, Sonck og comeback manden Allbäck. Sidstnævnte svensker fik på 23 minutter spillet sig op som Man of the Match med 2 flotte mål. Også debutanten Sonck fik scoret i hans debut. Alt i alt flot anden halvleg, men første langt fra acceptabel.
Stor indsats bag sejr over Liverpool idag.
Champions League Kval. runde 3 kamp 2;
d. 23 August 2006
FC København vs. Liverpool FC (Agg: 0-3)
2-0
34' 1-0 Morten Nordstrand
44' 2-0 Jesper Grønkjær
Trods at vi samlet ryger ud til Liverpool, taber vi kun med 1 mål samlet. Det mål kunne Ailton, Hangeland eller Würtz have sat ind på en af deres chancer til sidst. Men sådan gik det ikke. Jeg er utrolig stolt over denne præsentation. Vi har slået Manchester United, Celtic og nu også Liverpool i Parken. Vi er klar til at erobre det forjætte land næste sæson. Nu gælder det UEFA Cuppen hvor vi går efter samlet at vinde. Jeg synes personligt at Nordstrand og Allbäck helt i front gjorde en god indsats. Tillykke drenge, i har slået FC København fast internationalt.
- Meget bedre end på New Anfield. Well done FCK, jeg savnede det spil i forrige møde. Sagde Daniel Agger efter kampen, til BT.
Polsk modstander i UEFA Cuppen
d. 26 August 2006
Efter vi i onsdags rød ud af Champions League skulle der i dag trækkes lod til UEFA Cuppens første runde. Vi var første seedet efter at være kommet fra Champions League turneringen. Vi blev endelig trukket op af bolden, og kort efter "Copenhagen FC" blev "Wisla Krakow" trukket. Altså en polsk modstander til os. En stærk polsk modstander, som vi dog ikke frygter: "Polen er et land man sammenligner med hårdt fodbold, men vi har selvtilliden og spillet i orden for tiden, nu møder vi Wisla og slår dem over 2 kampe." Sagde Rasmus Würtz til medierne efter lodtrækningen.
Sonck sørgede for
scoringen i dag.
SAS Liga runde 7;
d. 27 August 2006
FC København vs. Randers FC
1-0
89' 1-0 Wesley Sonck
Det holdte lige netop. Indskiftningerne viste igen deres værd. Hvilke nogle jokere jeg dog har i Sonck og Poulsen. Ved målet til 1-0 ser vi dem begge i aktion, Simon Poulsen får den i venstre side, smækker den bagest i feltet. Wesley Sonck, 2 berøringer og 1-0 til os. Heldigvis vandt vi over Randers. Det havde jeg før kampen lovet medierne at vi ville.
Nordstrand dagens
helt i Nordjylland.
SAS Liga runde 8;
d. 30 August 2006
AaB vs. FC København
1-2
17' 0-1 Morten Nordstrand
69' 0-2 Morten Nordstrand
74' 1-2 Patrick Kristensen
Endnu en kamp hvor jeg til sidst mest ligner et nervebrag på sidelinjen. Vi starter ud som lyn og torden, 0-1 ved Morten. Fortsætter det gode spil, og lukker så kampen efter 69 minutter, igen ved Morten. Men så var det som om vi ikke ville spille flot fodbold mere. AaB kom tilbage i kampen, 1-2 ved Patrick Kristensen. Vi forsøgte og forsøgte, men kunne ikke lukke kampen igen. Vi var dog heldige med at AaB heller ikke kunne bringe kampen på lige igen. God indsats, lidt sløset til sidst.
Transfervinduet
er nu lukket, der kan først handles igen, d. 1/1-07
«
Seneste Redigering: 07 Aug 2007, 16:18 af Møller
»
Møller
Gæst
«
Svar #19:
07 Aug 2007, 19:37 »
Kæresten og jeg til Krakow før kamp.
September 2006
Vi fortsætter den gode skrivemåde. Måneden hedder nu September, jeg har nu lagt planer med min kæreste om at vi skal på ferieophold i Polen op til kampen mod Wisla. Vi tager derned allerede ugen op til, dog vil jeg stadig stå i spidsen for holdet mod AGF, men umiddelbart efter rejser vi. Ellers skal vi møde FCN, FCM, AGF, Wisla og Helsingør i denne måned. Læs mere om kampene.
Kampe:
[H] FC Nordsjælland (SL)
[H] Wisla (UC)
[U] FC Midtjylland (SL)
[U] Helsingør (DC)
[H] AGF (SL)
[U] Wisla (UC)
Würtz på tavlen for os!
SAS Liga runde 9;
d. 10 September 2006
FC København vs. FC Nordsjælland
4-0
8' 1-0 Rasmus Würtz
26' 2-0 Michael Gravgaard
42' 3-0 Libor Sionko
73' 4-0 Morten Nordstrand
Fremragende udfoldelser fra vores side. Rasmus Würtz scorer hans første FCK mål, Gravgaard får den ind bag keeperen, Sionko beviser Silberbauer at der bliver kamp om højrekant pladsen når han er tilbage på fuld drøn og Morten Nordstrand gjorde det mod hans gamle holdkammerater. Kunne jeg ønske mig mere i en kamp mod FCN? 4-0 er helt suverænt. Dog var Qvist meget tæt på 5-0 til sidst. Rigtig flot af holdet, stort cadeau.
- Lækker følelse at score for første gang i FCK trøjen. Dette øjeblik har jeg ventet på længe, Rasmus Würtz til medierne.
Vores fans var ellevilde
efter sejren.
UEFA Cup runde 1, første kamp;
d. 14 September 2006
FC København vs. Wisla Krakow
2-0
6' 1-0 Wesley Sonck
28' 2-0 Wesley Sonck
Faktisk en kamp vi burde have vundet meget større, men Sonck viste sig virkelig fra en af hans bedste sider, ved i starten af kampen allerede at lukke og slukke. Wesley Sonck afgjorde denne kamp og sendte os et skridt nærmere UEFA Cup gruppespillet 06/07. Velkommen til dit rette hjem Sonck. Vi så Silberbauer for første gang i laaang tid, dog på venstrekanten. Ikke hans bedste side, dog var han tæt på en assist, desværre brændte Würtz over mål. Flot kamp anyway.
Silber tilbage med mål!
SAS Liga runde 10;
d. 17 September 2006
FC Midtjylland vs. FC København
2-1
8' 1-0 Pape Pate Diouf
55' 1-1 Michael Silberbauer
89' 2-1 Danny Olsen
Fuldt fortjent vi ikke går sejerigt ud af denne kamp. Vi skal op i et højere gear gennem hele kampen for at vinde over et hold som FC Midtjylland. Måske lå de før kampen sidst. Men derfor er midtjyderne stadig et hold jeg regner med bliver farlige for os i år. Dog er glæden fra denne kamp af Silberbauer kommer ind i pausen, og 10 min. efter scorer han hans comeback mål.
Qvist i hopla.
Landspokalturnering
en runde 3;
d. 20 September 2006
Helsingør vs. FC København
0-5
15' 0-1 Nikolaj Hansen
28' 0-2 Lasse Qvist
38' 0-3 Lasse Qvist
60' 0-4 Lasse Qvist
87' 0-5 Lasse Qvist
Reservespillernes kamp, Lasse Qvist viser sig for første gang under min ledelse som værende klar til at indtage Parken under en SAS Liga kamp. 4 mål i en pokalkamp er helt i top. Jeg giver klart knægten her 13 for hans indsats. Havde Laudrup set det, ville han være begejstret. Men for mig giver det bare et større krav til ham. Også Nikolaj Hansen brager et flot mål ind, ikke andet at sige end begejstring, på nær over Silberbauer igen er skadet, denne gang i 2 måneder med en forvreden skulder.
Hjalte forsøgte,
men kunne ikke, 2 mål af FCKeren.
SAS Liga runde 11;
d. 24 September 2006
FC København vs. AGF
3-3
17' 0-1 Alex Valencia
28' 1-1 Morten Nordstrand
50' 2-1 Hjalte Bo Nørregaard (Straffe)
60' 2-2 Peter Graulund
71' 3-2 Hjalte Bo Nørregaard
81' 3-3 Ali Aliji
Utrolig skuffende defensivt, at vi ikke formår at holde dem væk fra målet. AGF har 5 chancer i kampen, 3 indenfor målrammen og dem scorer de på. Mens vi har 13 og scorer på 3. Overhovedet ikke godt nok, samme er det heller ikke at spille 3-3 mod oprykkerne fra AGF. Utrolig skuffende resultat. Kan ikke komme udenom vi ikke er helt oppe og toppe endnu.
Wislas fans slog os ikke ud.
UEFA Cup runde 1, anden kamp;
d. 28 September 2006
Wisla Krakow vs. FC København (Agg. 0-2)
0-4
12' 0-1 Wesley Sonck
68' 0-2 Hjalte Bo Nørregaard (Straffe)
71' 0-3 Wesley Sonck
90' 0-4 Atiba Hutchinson
Fabelagtig indsats igen i Europa. Vi spiller kanont hele vejen igennem, Sonck åbner festen, Hjalte Bo scorer igen på straffe, som mod AGF. Sonck gør det igen og sidst en mand som fortjener at få mere spilletid Atiba Hutchinson der i sidste minut lukker os slukker med sidste mål i denne kamp. Hvordan mon det kommer til at gå os i Gruppespillet, jeg tror vi går hele vejen i år. Vi er klar, er i?
Møller
Gæst
«
Svar #20:
07 Aug 2007, 21:26 »
Klar til mødet med BIF?
Oktober 2006
Vi er klar til en ny måned, som starter hårdt ud med en kamp allerede i dag mod AC Horsens. Ellers skal vi op i mod hold som Brøndby, Esbjerg og OB.
Kampe:
[H] AC Horsens (SL)
[U] Brøndby IF (SL
[U] Esbjerg fB (SL)
[H] UEFA Cup Kamp (UC)
[H] Lyngby BK (SL)
[U] OB (SL)
[H] Viborg FF (SL)
SAS Liga runde 12;
d. 1 Oktober 2006
FC København vs. AC Horsens
2-1
24' 0-1 Gilberto
52' 1-1 Christian Järdler
81' 2-1 Atiba Hutchinson
Vi kommer utrolig skidt fra start, men får det hurtigt hentet igen. Ved Christians første mål har vi nu 2 yderst skarpe og farlige venstre backs i Niclas og Christian. Det samme har vi på midtbanen, med Rasmus, Atiba og Hjalte Bo. Vi er i det hele taget meget skarpe, men må koncentrere os hele kampen. Det er hvad vi mangler, men godt vi fik 3 points med hjem i dag.
Halvsvær gruppe i UEFA Cuppen
d. 3 Oktober 2006
Jeg vil hverken kalde vores gruppe i UEFA Cup Gruppespillet svær eller let. Vi er kommet i gruppe med nogle middelgode hold, såsom Parma, Austria Wien og Paris SG. Det er hold vi godt kan slå, men bestemt også tabe til. Jeg glæder mig bare til at komme igang og specielt til at møde et velopvarmet dansk publikum i Parken når vi tager imod Paris SG og Nacional da Madeira. Sidstnævnte har jeg ikke sagt så meget om, men det er et udemærket portugisisk hold, som jeg dog forventer vi slår sikkert.
Vi er kun 1 ud af 2 hold som er kommet til Gruppespillet. Også AaB kom videre fra deres 1. Runde modstander, som var FC Twente. Nordjyderne er kommet i en meget sværere gruppe, med Leverkusen, AZ, West Ham og Slovan Liberec. Husk 3 hold går videre fra Gruppespillet.
Gruppe D:
Parma
Paris SG
Austria Wien
FC København
Nacional da Madeira
SAS Liga runde 13;
d. 4 Oktober 2006
Brøndby IF vs. FC København
2-2
13' 1-0 Libor Sionko (Own)
33' 1-1 Morten Nordstrand
35' 1-2 Wesley Sonck
37' 2-2 David Williams
Det gik meget stærkt med deres første mål. Da vi så kom igen og kom foran gik det igen stærkt for dem med at komme tilbage i kampen. Alligevel burde vi have vundet, med de chancer og med det spilovertag som vi havde gennem hele kampen. Flot spil og chancer, dog skulle flere af dem have været mål. Cadeau alligevel til holdet for at samarbejde og ikke gå ned. Kom igen Libor det kan ske for alle at lave selvmål.
SAS Liga runde 14;
d. 15 Oktober 2006
Esbjerg fB vs. FC København
1-1
19' 0-1 Morten Nordstrand
86' 1-1 Rajko Lekic
Vi har det altid svært mod Esbjerg. Det er et hold som bare kan håndtere os tophold. Jeg tror også at vestjyderne i år ender i top 5. Men i dagens kamp kommer vi ellers godt fra start ved Morten, men det måtte ikke holdet til slut. Heller ikke fortjent andet end Lekic kunne udligne med 4 minutter igen. En lige kamp endnu lige.
UEFA Cup Gruppespillet runde 1;
d. 19 Oktober 2006
FC København vs. Paris SG
35' 0-1 Simon Poulsen (Own)
45' Boukary Dramé (PSG) ser rødt!
54' 0-2 Pauleta
59' 1-2 Morten Nordstrand
70' 1-3 Christian Rodríguez
Buuuuh, Buh, FØJ! Kommentarerne fra tilskuerne da de forlod banen var mange, men mange hårde. Vi havde overhovedet ikke tilfredsstillet dem. Jeg må også sige at jeg er af samme mening. At vi kun formår at tabe 1-2, 11 mod 10 er direkte elendigt. Defensiven svigtede igen i dag. Vi må bare op igen og vinde næste gang. Kom så drenge.
SAS Liga runde 15;
d. 22 Oktober 2006
FC København vs. Lyngby BK
0-0
SAS Liga runde 16;
d. 25 Oktober 2006
OB vs. FC København
0-1
78' 0-1 Libor Sionko
SAS Liga runde 17;
d. 25 Oktober 2006
FC København vs. Viborg FF
2-0
15' 1-0 Simon Poulsen
36' 2-0 Wesley Sonck (Str.)
Meget nyt
i næste update
Møller
Gæst
«
Svar #21:
07 Aug 2007, 22:27 »
FCK hjem med point
2 November 2006 - en kamp i det italienske
FCK dragede i mandags til Italien for at forberede sig til dagens kamp i UEFA Cuppen. Byen hvor kampen fandt sted var Parma. Centrum eller ej, FCK var klar til at forsvare de danske farver i UEFA Cup sammenhæng. Første kamp mod Paris SG var ikke ligefrem efter planen. Man tabte 1-3 trods at være en mand i overtal over en halvleg. FCK kom også bedst fra start i Italien, allerede på vej ind på banen snublede Dessena over en vanddunk, som ingen ved hvor kom fra. Heller nu.
Til kampen, vores danske helte fra FCK gik på banen som spilstyrende fra start til slut i første halvleg. Med store chancer brændt dukkede endnu en friløber til Wesley Sonck pludselig op, bolden i dybden blev lagt af angrebskollegaen Morten Nordstrand. Sonck gjorde det rigtige; bankede den ikke ind, han placerede Parmas målmand, Luca Bucci, ud og 0-1. Det uventede var sket. 41 minutter spillet og der var fest i de danske stuer.
Dog skulle denne glæde vise sig at tage sin ende efter 74 minutter hvor Parmas angriber og anfører Luca Bucci dukker op foran Nathan Coe, gør det modsatte af hvad Sonck gjorde, han hamrede den i nettet lidt uden for feltet. Fremragende mål af kroaten. Parma var tilbage på kursen. En lige kamp måtte også ende lige. Det var hvad denne også gjorde. 1 point i 2 kampe mod gruppens 2 bedste hold, på papiret. Er vel acceptabelt for FCK.
Parma vs. FCK 1-1
Sonck (FCK), Budan (Parma)
«
Seneste Redigering: 07 Aug 2007, 22:29 af Møller
»
Cavani
Gæst
«
Svar #22:
07 Aug 2007, 22:51 »
Rigtig flot update
Møller
Gæst
«
Svar #23:
07 Aug 2007, 22:54 »
Tusind Tak
Møller
Gæst
«
Svar #24:
08 Aug 2007, 00:31 »
Portugisisk ydmygelse i Parken
29 November 2006 - besøg fra syden
Efter nogle rolige uger for FCK var det i dag tid til igen at tage kampen op i Europa. Efter sejre over Randers og FC Nordsjælland i SAS Ligaen, samt et uafgjort resultat mod AaB. Er FCK på rette vej til igen at erobre førstepladsen fra Brøndby, også i pokalturneringen kører det på skinner for FCK, med sejr på 2-0 i Herning er man nu i kvartfinalerne. I Royal League er FCK kommet i gruppe med Helsingborg, FCM og Brann. 2 kampe er spillet, 2 sejre på 4-1 og 4-2 mod Helsingborg og FCM. Det bringer FCK på maksimum point fra start, samt en førsteplads.
Dagens modstandere hed Nacional da Madeira. En modstander Møller selv har sagt at de kan overkomme. En modstander medier og andre mener FCK slår. Det skal de også, hvis man vil videre fra denne gruppe. 1 point i 2 kampe er ikke nok hvis man ikke kan slå Austria Wien og Nacional da Madeira, som de næste 2 uger byder på. Dog er det værd at nævne at Madeira pt. ligger nr. 3 i den portugisiske betandwin.com liga, alligevel var FCK favoritter før kampen.
Dagens kamp blev spillet i Parken. Et Parken, som var fyldt med forhåbningsfyldte fans fra hhv. FCK og lidt fra Portugal. FCK uden Ailton, Gravgaard og Würtz, der var skadet eller havde karantæne til dagens kamp. Dog kunne vi se Silberbauer og Allbäck tage plads på bænken for første gang i flere måneder. Fik vi mon dem at se på banen i aften? hvem ved.
Kampen startede fantastisk for hjemmeholdet FCK, efter bare 20 minutter fik portugiserne smidt en mand ud, José Víctor var navnet på manden der alt alt for farligt tacklede Jesper Grønkjær med knopperne først. Dette gav hurtigt gevinst, bare 5 minutter efter hændelsen kunne FCKs canadiske landsholdsspiller Atiba Hutchinson bringe hans hold foran med 1-0 på et fremragende langskudsmål. Velkommen tilbage Atiba. Selv samme Atiba Hutchinson kom igen i hovedrollen efter 40 minutter hvor han igen dukker op i feltet, denne gang bringer han hjemmeholdet foran med 2-0 på et hovedstødsmål, assisten tilhører som sidst Jesper Grønkjær!
IGEN IGEN IGEN er det Jesper Grønkjær der efter hjørnespark får assisten på FCKs tredje mål. Denne gang var det ikke Hutchinson, men derimod Mikael Antonsson, som endelig fik den succes han har fortjent. Igen ved hovedstød får han headet københavnerne i front med 3-0. Dette var det tredje hjørnespark, som resulterede i mål. Målet her skete lige før pausen. Der har været gang i den i første halvleg. Mon vi får en lige så underholdende anden halvleg?
Først comeback hyldesten til Allbäck og Silberbauer, da de efter 77 minutter blev indskiftet, sammen med Simon Poulsen. Sidstnævnte Poulsen var netop arkitekten bag FCKs 4-0 mål kort før tid. Flotte driblinger på venstre kanten, et flotslået indlæg i fødderne på Morten Nordstrand, som aldrig brænder fra den afstand han var på i øjeblikket, og 4-0 målet var en realitet. Det var også hvad anden halvleg indebar!
FCK vs. Nacional da Madeira 4-0
Hutchinson
2
, Antonsson og Nordstrand
Møller
Gæst
«
Svar #25:
08 Aug 2007, 00:54 »
Sonck helten til sidst!
13 December 2006 - østrig, hvor?
Efter en overbevisende sejr på hele 6-0 i Norge i Royal League mod Brann er FCK om ingen andre klar til denne kamp mod det østrigske tophold og Mikael Antonssons gamle klub. FC København har haft en udemærket sæson indtil videre, hverken suveræn eller yderst dårlig, men god er ordet. Københavnerne overvintre som nr. 2 i SAS Ligaen, 3 point efter Brøndby og hele 10 point foran nr. 3 AaB. Selvtilliden er i top. Jeg snakkede med Morten Nordstrand før dagens kamp: "Vi er tændte, vi VIL vinde!"
Trods muligheden for at starte med det stærkeste midterforsvar, Hangeland og Gravgaard har Mads Møller tilsyneladende givet Antonsson chancen mod sine gamle holdkammerater. Lad os se længere nede om det giver gevinst. Eller om han er for nervøs over velkomsten som han fik for kort tid siden; buen efter ham. Om denne chance sagde Mikael før kampen: "Dejligt at være tilbage, men dejligt at være her i en hvid FCK trøje. Skønt at spille fra start, vi skal have en sejr med hjem!"
Denne kamp blev ikke så spændende som kampen mod Nacional da Madeira. Første halvleg var total FCK dominans, dog stadig 0-0 ved pausen. Når vi siger dominans mener vi det. Med 0-7 sagde skudstatistiken ved pausen, og det var hjemmepublikummet da heller ikke tilfredse med, de ville se mere. Men det fik de heller ikke i starten af anden halvleg.
Vi skulle helt hen til slutningen af kampen før scoring nr. 1 kom. For de lilla fans til det forkerte hold, men med de røde briller på kanont. FCK bragte sig nemlig foran ved Wesley Sonck, som flot fik bolden slået i dybden af Jesper Grønkjær. Han blev dog kort efter erstattet af Marcus Allbäck. Til sidst fik Austria Wien deres første chance, men kunne ikke udnytte den. 1-0 endte kampen til FCK, dermed er danskerne videre fra Gruppespillet, som 2er da Parma tabte i Frankrig mod Paris SG. Flot flot flot af FCK!
Austria Wien vs. FCK 0-1
Sonck
Niko
Gæst
«
Svar #26:
08 Aug 2007, 00:56 »
Det går skam rigtig godt. Flot layout du har gang i.
Cavani
Gæst
«
Svar #27:
08 Aug 2007, 01:31 »
Igen igen Møller. Super blog.
Adzke
Landsholdsspiller
«
Svar #28:
08 Aug 2007, 01:40 »
Citat af: ZhotLog 06 Aug 2007, 17:44
Wtf? Det første er blot en lidt undrende spøj, og resten er da bestemt ikke nedgørende, jeg roser din blog og prøver at komme med konstruktiv forbedring til den.. Hvis du hverken kan tage en spøj eller en konstruktiv kommentar, er jeg da helt bestemt færdig med det her... En skam, for det er ellers en ganske god start.
* Adzke får et déjà vu.
Jeg synes, det er en flot blog, og uden at nævne ordet "strategi", vil jeg sige thumbs up.
Møller
Gæst
«
Svar #29:
08 Aug 2007, 11:04 »
Tak til alle 3
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
9
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »