home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Sprinter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sprinter  (Læst 2575 gange)
halleberry
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sprinter
« : 01 Aug 2007, 12:26 »

Jeg har et problem med at få sprinterne placeret ordenligt i fronten af feltet før den afgørende spurt, som gør at jeg har meget svært ved at vinde sprinten (selv med en rigtig god sprinter) fordi resten af favoritterne ligger et godt stykke længere fremme i feltet når sprinten begynder.

Nogen der kan hjælpe?  Rullende Øjne

På forhånd tak!
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sprinter
« Svar #1: 01 Aug 2007, 12:31 »

Jeg gør sådan : , Har en rigtig stærk rytter som jeg sætter på 99 procent når der er 8 kilometer tilbage, kontra sprinter ham med min NÆSTbedste sprinter , og ham kontra sprinter du med din bedste sprinter, . Når der så er 2 kilometer tilbage eller hvis andre sprinter så sprinter du med din næstbedste sprinter , og når der så er 1 kilometer tilbage sprinter du med din bedste sprinter (:
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

halleberry
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sprinter
« Svar #2: 01 Aug 2007, 12:57 »

Jeg gør sådan : , Har en rigtig stærk rytter som jeg sætter på 99 procent når der er 8 kilometer tilbage, kontra sprinter ham med min NÆSTbedste sprinter , og ham kontra sprinter du med din bedste sprinter, . Når der så er 2 kilometer tilbage eller hvis andre sprinter så sprinter du med din næstbedste sprinter , og når der så er 1 kilometer tilbage sprinter du med din bedste sprinter (:

Mange tak, vil prøve din taktik Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Sprinter
« Svar #3: 01 Aug 2007, 13:16 »

Eller prøv som Baslev siger, bare med en af de andre sprintere.. f.eks. hvis du er Lotto og har McEwen, så sætter du ham på kontra-sprint på Boonen og når der er 1 kilometer tilbage eller hvornår du nu synes, så trykker du sprint Smiley
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sprinter
« Svar #4: 01 Aug 2007, 13:38 »

Det er også en god mulighed (: ,
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sprinter
« Svar #5: 01 Aug 2007, 15:06 »

Eller prøv som Baslev siger, bare med en af de andre sprintere.. f.eks. hvis du er Lotto og har McEwen, så sætter du ham på kontra-sprint på Boonen og når der er 1 kilometer tilbage eller hvornår du nu synes, så trykker du sprint Smiley

Det er den helt rigtige løsning  Thumbs Up
Logged

artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sprinter
« Svar #6: 05 Sep 2007, 10:51 »

tak for det. jeg har haft det samme problem. så tak for rådene
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sprinter
« Svar #7: 16 Jan 2008, 11:05 »

jeg har prøvet begge to men det er kun den første metode jeg kan få til at virke
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sprinter
« Svar #8: 02 Maj 2008, 02:12 »

jeg har prøvet begge to men det er kun den første metode jeg kan få til at virke

Det er fordi din rytter så ikke er stærk nok til at erober x hjul. Der foregår jo en hvis positionskamp Wink

Og ja meget sent svar  crazy
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Sprinter
« Svar #9: 03 Maj 2008, 10:05 »

Selvom man lægger sig på hjul af andre sprintere, så er det utroligt svært at komme forbi når man selv skal sprinte. Jeg har ikke så tit held med det, den bedste måde er nok at have en fornuftigt lead-out mand fra sit eget hold foran. Men det er svært synes jeg. Men det er også det fede ved spillet, at man ikke vinder heletiden..
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sprinter
« Svar #10: 07 Maj 2008, 21:11 »

Selvom man lægger sig på hjul af andre sprintere, så er det utroligt svært at komme forbi når man selv skal sprinte. Jeg har ikke så tit held med det, den bedste måde er nok at have en fornuftigt lead-out mand fra sit eget hold foran. Men det er svært synes jeg. Men det er også det fede ved spillet, at man ikke vinder heletiden..

Det er ligeså let som i virkeligheden, bare spørg Erik Zabel  crazy
Har du en top sprinter i topform kan du sagtens komme let forbi de fleste, men ellers skal du håbe på god dagsform og den rigtige placering i toget.
Lige præcis det der gør spurterne så imponerende efter min mening.
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Sprinter
« Svar #11: 08 Maj 2008, 07:43 »

Klart nok at formen har en masse at sige. Det er nok det vigtigste del af spillet. Men jeg synes så også der er en del forskel på niveauet, hvis man spiller på normal og svær. Men det burde der jo også helst være Opstemt
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010