home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Theo Walcott til Arsenal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Theo Walcott til Arsenal  (Læst 1615 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Theo Walcott til Arsenal
« : 20 Jan 2006, 16:50 »

Så blev det officielt! Vi (Arsenal) har givet £5mio for Theo Walcott plus evt. £7mio ekstra, afhængig af kampe for klubben og landsholdet. Utroligt meget for en 16 årig spiller, der ikke engang kan skrive under på en kontrakt endnu grundet hans alder. MEN, jeg er dog stadig glade for at han valgte os, og jeg er ikke i tvivl om hans talent pga. de andre klubber som også jagtede ham, og så hentede jeg ham også til Crewe i mit FM06 spil. Jeg skulle dog kun give £6-8mio for ham dér Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #1: 20 Jan 2006, 17:06 »

Lad os for Arsenals skyld håbe han ikke bliver endnu et engelsk evighedstalent.
Der er ingen tvivl om talentet, men som alle jo ved, kan det hurtigt gå galt når man ikke er ældre, og da i sær med sådan et prisskilt på sig.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #2: 20 Jan 2006, 17:12 »

Synes at aldrene bliver yngre og yngre efterhånden som tiderne skifter..!

Burde være en grænse, men når drengen alligevel bor i England synes jeg det er okay.
Men hvis drengen skal til at flytte land synes jeg det er for tidligt.. Smiley
Logged


MeeLo
Gæst
 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #3: 20 Jan 2006, 18:08 »

Det er stadigvæk for tidligt for en 16årig dreng at have sådan et prisskilt på sig, rent mentalt. Det er for stort et pres at have på sig. Han må jo næsten lige være gået ud af folkeskolen!
Logged

Well
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #4: 20 Jan 2006, 18:47 »

Det er stadigvæk for tidligt for en 16årig dreng at have sådan et prisskilt på sig, rent mentalt. Det er for stort et pres at have på sig. Han må jo næsten lige være gået ud af folkeskolen!

lige med ham her er der imo INGEN tvivl om at det er et gudeindkøb (prisen kan vi så diskutere - men det er vel som oftest en del penge nu og resten efter 10 landskampe)

Han har spillet en del kampe - på højt niveau i england - så ikke en de hanter fra en eller anden klubs ungdomsafdeling.

Vi kunne måske mere tage denne diskussion og snakke om hvordan dette svækker danske klubber - at vi i dk må lave kontrakter senere end de fleste andre lande. Altså FCM har jo sagen med deres unge udlænding som de ikke må skrive kontrakt med (men så må man jo fuske og lade ham gå med danske aviser eller et eller andet hehe)
Logged

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

Champion
Gæst
 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #5: 20 Jan 2006, 19:24 »

puhha det var RIGTIG mange penge for så ung en spiller hvorfor købte de ikke en god spiller som var ældre og kunne gå direkte ind på deres hold synes det kunne være klogt for dem. Men i orden og tænke på fremtiden.

Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #6: 20 Jan 2006, 19:33 »

puhha det var RIGTIG mange penge for så ung en spiller hvorfor købte de ikke en god spiller som var ældre og kunne gå direkte ind på deres hold synes det kunne være klogt for dem. Men i orden og tænke på fremtiden.



jeg synes det er et godt køb. Måske lidt dyrt men alligevel Thumbs Up. Det med at købe en spiller til førsteholdet synes jeg faktisk ikke at Arsenal har brug for lige nu. De ser ud til at have fundet formen og så kan Walcott trods alt nok spille et par kampe.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #7: 20 Jan 2006, 19:35 »

Tjah, jeg mener at det er lidt ala Rooney til Man Utd. Han kostede jo også en bondegård, men ingen betvivlede at han var pengene værd og han røg også med det samme ind på holdet. Jeg tror at det bliver noget i samme retning med Walcott.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #8: 20 Jan 2006, 19:38 »

jeg måm være ærlig nu og sige at jeg ikke kender mere til walcott end det jeg har kunnet læse mig til. Så hvor mange kampe har han spillet for Southampton.

I Rooneys tilfælde var der jo ingen som helst tvivl om talentet, han spillede allerede i startopstillingen hos Everton og var kommet på landsholdet
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #9: 20 Jan 2006, 19:52 »

Walcott har spillet 13 kampe for Southampton i denne sæson, og har scoret 5 mål. Han blev Southamptons yngste spiller på førsteholdet, da han blev skiftet ind mod Wolves i ligaens første kamp. Han var der 16 år og 143 dage.
Han var desuden også deres reserveholds yngste spiller nogensinde, da han spillede i en alder af 15 år og 175 dage.
Han spiller desuden for Englands u-17 landshold og scorede 5 mål i 9 kampe i 2004/2005 sæson

Jeg tror ikke at der er tvivl om hans talent, når man tænker på hvor meget vi har givet for ham, og hvor meget andre storklubber var villige til at give for ham. Vi "almindelige folk" har bare ikke hørt om ham fordi han spiller i The Championship.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #10: 20 Jan 2006, 19:57 »

Walcott har spillet 13 kampe for Southampton i denne sæson, og har scoret 5 mål. Han blev Southamptons yngste spiller på førsteholdet, da han blev skiftet ind mod Wolves i ligaens første kamp. Han var der 16 år og 143 dage.
Han var desuden også deres reserveholds yngste spiller nogensinde, da han spillede i en alder af 15 år og 175 dage.
Han spiller desuden for Englands u-17 landshold og scorede 5 mål i 9 kampe i 2004/2005 sæson

Jeg tror ikke at der er tvivl om hans talent, når man tænker på hvor meget vi har givet for ham, og hvor meget andre storklubber var villige til at give for ham. Vi "almindelige folk" har bare ikke hørt om ham fordi han spiller i The Championship.


Skal gerne indrømme jeg ikke kender ham, men han lyder da lovende, Og er selv Arsenal fan, så meget dejligt at hører posetive ting om ham. Umidelbart ville jeg mene prisen var lige lidt i overkanten.
Logged


LosCules
Gæst
 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #11: 20 Jan 2006, 20:41 »

Lige en lille bemærkning: Der er ingen der bliver sure over dette, selvom folk går AMOK, når Chelsea betaler en bondegård for en spiller.

Men det er da et meget fint køb af Arsenal.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #12: 20 Jan 2006, 21:01 »

Har aldrig set ham spille, men med alt den medieomtale og interesse, må han være noget for sig.

Det er selvfølgelig forrykt mange penge for en på min alder, men han bliver helt sikkert spændende at følge.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Theo Walcott til Arsenal
« Svar #13: 21 Jan 2006, 10:28 »

Fedt at der stadig findes engelske talenter som er gode nok til at komme til de store engelske klubber - men at betale så mange penge for en så ung spiller er og bliver et sats - men omvendt skulle de købe ham når han bliver 21 og etableret så ville prisen jo være meget anderledes - så hvis en klub køber 5 talenter  og bare en bliver 1. holds spiller så er det jo økonomisk en succes.
Logged

YNWA

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010