|
Manchesterutd
|
|
Har lyst til at se en god film i aften. men kan ikke rigtig komme på noget. Jeg er åben for næsten alt  Unknown 
|
|
|
|
|
|
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Jeg får besøg af en date her om en 14 dags tid og jeg skal ud og købe en masse gyserfilm, da det er det hun vil se. så har i nogle gode bud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Jeg får besøg af en date her om en 14 dags tid og jeg skal ud og købe en masse gyserfilm, da det er det hun vil se. så har i nogle gode bud?
hvad sker der dog for nutidens kvinder... i min ungdom var de sgu begejstret hvis de fik lov at se borte med blæsten  Hvis du kan finde en film der hedder Jerusalem (en Bille August film) så vil du helt sikker kede hende ihjel
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Kan du hive ud af hende hvilken slags?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Det kommer jo an på hvilken slags gyser hun er til. Men de fleste piger foretrækker, vel noget i stil med 'I know what you did last summer' eller 'Scream'.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Det er sjov (syg) ide  , men hovedrollen spiller virkelig dårligt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Jeg havde succes med "Ghost Ship", da jeg skulle finde på en gyserfilm til en date, så den kan anbefales. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Den giver sig utroligt god tid til at komme igang. Derudover så er det jo dyreplageri af allerhøjeste grad, fra Sannes side. Alle ved sgu da at hunde kan dø af at spise chokolade
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
SC30
|
|
Den giver sig utroligt god tid til at komme igang. Derudover så er det jo dyreplageri af allerhøjeste grad, fra Sannes side. Alle ved sgu da at hunde kan dø af at spise chokolade
Støder den dig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Støder den dig?
Altså, den er klam, men mener man som filmskaber burde ta' højde for det med hunde og chokolade, inden man skyder filmen..
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Det kommer jo an på hvilken slags gyser hun er til. Men de fleste piger foretrækker, vel noget i stil med 'I know what you did last summer' eller 'Scream'.
Tror ikke det er den type film hun er til, men tror hun gerne vil se film hvor hun får en masse chok. så kan det jo være jeg får noget ud af det, hvis i forstår sådan en lille en 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
hvad sker der dog for nutidens kvinder... i min ungdom var de sgu begejstret hvis de fik lov at se borte med blæsten  Hvis du kan finde en film der hedder Jerusalem (en Bille August film) så vil du helt sikker kede hende ihjel Tror ikke hun vil se danske film 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Tror ikke det er den type film hun er til, men tror hun gerne vil se film hvor hun får en masse chok. så kan det jo være jeg får noget ud af det, hvis i forstår sådan en lille en  Spørgsmålet er om hun forstår såden en lille en 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Spørgsmålet er om hun forstår såden en lille en  Det tror jeg hun gør  har ikke mødt hende endnu men efter et par dage fik jeg da 5 MMSer hvor hun kun har undertøj på  og kunne kun sige mamma mia 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|