home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 799 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612586 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3105: 25 Jan 2012, 02:02 »

Jeg var i biografen i fredags sammen med et par venner..
Vi så ´The Darkest Hour 3D´, og den var meget god, så den kan jeg ihf godt anbefale. Meget gode effekter og også en god handling. Uden at sige for meget handler den om nogle mærkelige rumvæsener, der kommer ned på jorden. Jeg synes, det er fedt, at nogle af hovedpersonerne må lade livet, sådan at det hele ikke ender godt Wink
Nej, nej, nej!

Du er godt nok den første og eneste jeg har mødt som synes den film er god! Effekterne er meget standard, og handlingen er lol! Skuespillet er elendigt og historien er nem at gennemskue. Kedelig film, hold kæft det er godt, at jeg arbejder i en biograf og dermed ikke betalte for at se den.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3106: 25 Jan 2012, 16:56 »

Drive har fået 1 nominering og det er for Sound Editing.

http://www.oscars.org/awards/academyawards/84/nominees.html
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3107: 27 Jan 2012, 11:27 »

Den eneste fodboldfilm, der virkelig er værd at se - pga. historien og de rigtig velspillede karakterer, der er med - er "The Damned United". Specielt hvis man har en svaghed for klassisk, engelsk fodbold.

http://www.youtube.com/v/LYzsswqPk6s

Tak for det.
Ikke nogen perle rent filmisk, men den bedste fodboldfilm jeg har set (alle andre er så også direkte elendige)

Selvom historien ikke var 100% korrekt, så fik den mig til at gå amok på wiki efter engelsk fodbold.
Hvad mere vigtigt er, så fik den lysten til FM tilbage. Spille for første gang siden FM09 i England igen. Selvfølgelig med Brian Cloughs gamle Hartlepool
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3108: 08 Feb 2012, 17:41 »

Hej folkens, ved godt det ikke er formålet med tråden. Men søger nu en flim, ny eller gammel er lidt lige gyldigt mangler bare noget seværdigt. Er lidt ovre i action/kampsport genren. Hvis I har nogle forslag må i gerne skrive dem, evt i en pb så tråden ikke bliver spammet.

På forhånd tak Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3109: 08 Feb 2012, 17:48 »

Never Back Down
Real Steel
Fast Five
osv. Smiley
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3110: 08 Feb 2012, 22:04 »

Hej folkens, ved godt det ikke er formålet med tråden. Men søger nu en flim, ny eller gammel er lidt lige gyldigt mangler bare noget seværdigt. Er lidt ovre i action/kampsport genren. Hvis I har nogle forslag må i gerne skrive dem, evt i en pb så tråden ikke bliver spammet.

På forhånd tak Smiley


The Fighter - http://www.imdb.com/title/tt0964517/
Warrior - http://www.imdb.com/title/tt1291584/
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3111: 08 Feb 2012, 22:26 »

Hej folkens, ved godt det ikke er formålet med tråden. Men søger nu en flim, ny eller gammel er lidt lige gyldigt mangler bare noget seværdigt. Er lidt ovre i action/kampsport genren. Hvis I har nogle forslag må i gerne skrive dem, evt i en pb så tråden ikke bliver spammet.

På forhånd tak Smiley
Never Back Down! Smiley
Logged

Arsenal <3

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3112: 08 Feb 2012, 22:55 »

Hej folkens, ved godt det ikke er formålet med tråden. Men søger nu en flim, ny eller gammel er lidt lige gyldigt mangler bare noget seværdigt. Er lidt ovre i action/kampsport genren. Hvis I har nogle forslag må i gerne skrive dem, evt i en pb så tråden ikke bliver spammet.

På forhånd tak Smiley

Bloodsport.

Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3113: 09 Feb 2012, 00:04 »

Ip Man
Ong Bak
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3114: 09 Feb 2012, 12:28 »

Jeg har lige set Drive, Zookeeper og Contagion!

Doug Heffernan spiller klasse i Zookeeper og er en god film, hvis man lige vil have en god griner! Smiley Contagion er også en god film, men synes den slutter lidt skuffende. Til jer der ikke kender den, så handler den om en sygdom der spreder sig hurtigt i hele verden.

Nå, men nu er jeg på udkig efter flere film - nogen bud? Smiley er helst til de lidt nyere film..
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3115: 09 Feb 2012, 12:35 »

Jeg har lige set Drive, Zookeeper og Contagion!

Doug Heffernan spiller klasse i Zookeeper og er en god film, hvis man lige vil have en god griner! Smiley Contagion er også en god film, men synes den slutter lidt skuffende. Til jer der ikke kender den, så handler den om en sygdom der spreder sig hurtigt i hele verden.

Nå, men nu er jeg på udkig efter flere film - nogen bud? Smiley er helst til de lidt nyere film..

Hahaha - han må spille sin rolle (altså i TV-serien) godt Grin
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3116: 09 Feb 2012, 12:38 »

Hahaha - han må spille sin rolle (altså i TV-serien) godt Grin
Alle ved hvem jeg snakker om hvis jeg siger Doug Heffernan og ikke Kevin James, så derfor jeg skrev det  Tunge
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3117: 09 Feb 2012, 12:38 »

Jeg tror sgu næsten der er flere der kender ham under navnet Doug Heffernan end Kevin James Opstemt
« Seneste Redigering: 09 Feb 2012, 12:41 af g00n » Logged



JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3118: 10 Feb 2012, 00:16 »

Real Steel er for vanvittig! SKAL SES
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3119: 10 Feb 2012, 02:43 »

Real Steel er for vanvittig! SKAL SES

Den ser ellers noget tvivlsom ud. Måske man skulle give den en tømmermændschance..
« Seneste Redigering: 10 Feb 2012, 02:48 af DonMambo » Logged

Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010