home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613242 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2820: 12 Jul 2011, 23:31 »

Jeg fik set Shutter Island i dag, og jeg synes faktisk, at det var en god film. Nu havde jeg godt læst, at der ville komme et twist til slut, men jeg havde faktisk ikke gættet på det, der sker. Og jeg kunne ikke rigtig finde ud af, hvad der var rigtigt og forkert. Jeg ville selv tro på, at han var Teddy, men... ja. Ville nok give 4/5 - tættere på 5/5 end 3/5. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2821: 13 Jul 2011, 00:03 »

Ikke en film jeg har set for nyligt (af gode grunde) men synes alligevel jeg ville den her poster i den trods alt mest passende tråd til  det.

Logged


niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2822: 13 Jul 2011, 00:42 »

Mød min måske kone... verdens dårligste film, men alligevel er den værd at se! Hvordan kan det være tænker du? Jo nu skal du se; http://on-z.dk/bill-sto/9952404_3.jpg  !!!!!!!!! Smiley
Den film er jo herregod! Jeg elsker den, har set den flere gange. Hvis man godt kan lide Adam Sandler og humor er det en film man skal overveje. Elsker, elsker, elsker den.  Djævel
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2823: 18 Jul 2011, 21:51 »

Mega Shark vs. Giant Octopus
En film jeg lige siden jeg så den fantastiske trailer har haft lyst til at se. Med en imponerende 2.9 rating på IMDB er man ikke i tvivl om hvad man får, og filmen skuffer da heller ikke på nogen måde. Plottet er forudsigeligt, samtlige klichéer bliver brugt, effekterne er ikke helt elendige, til gengæld bliver de samme scener genbrugt igen og igen fordi man tilsyneladende ikke har haft råd til at lave særligt mange scener med special effects. Filmens elendighed er ikke helt så stor som jeg havde håbet, hvilket lidt hæmmer underholdningsværdi en, det blev dog lidt vejet op af at jeg på subscene fandt et par undertekster lavet af en gut der istedet for at lytte til hvad de siger havde oversat de spanske undertekster tilbage til engelsk fra spansk, med det resultat at underteksterne var en gibberish version af det de sagde i filmen, med et twist af "The Julekalender", fordi manden bag underteksterne tilsyneladende havde valgt at smide et dansk ord ind her og der, bestemt noget der føjede til underholdningsværdi en.

Der er i øvrigt lavet en 2'er der tilsyneladende er lige så god, hvis ikke bedre.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2824: 18 Jul 2011, 22:16 »

Mega Shark vs. Giant Octopus
En film jeg lige siden jeg så den fantastiske trailer har haft lyst til at se. Med en imponerende 2.9 rating på IMDB er man ikke i tvivl om hvad man får, og filmen skuffer da heller ikke på nogen måde. Plottet er forudsigeligt, samtlige klichéer bliver brugt, effekterne er ikke helt elendige, til gengæld bliver de samme scener genbrugt igen og igen fordi man tilsyneladende ikke har haft råd til at lave særligt mange scener med special effects. Filmens elendighed er ikke helt så stor som jeg havde håbet, hvilket lidt hæmmer underholdningsværdi en, det blev dog lidt vejet op af at jeg på subscene fandt et par undertekster lavet af en gut der istedet for at lytte til hvad de siger havde oversat de spanske undertekster tilbage til engelsk fra spansk, med det resultat at underteksterne var en gibberish version af det de sagde i filmen, med et twist af "The Julekalender", fordi manden bag underteksterne tilsyneladende havde valgt at smide et dansk ord ind her og der, bestemt noget der føjede til underholdningsværdi en.

Der er i øvrigt lavet en 2'er der tilsyneladende er lige så god, hvis ikke bedre.


Jeg har set både "mega shark vs giant octopus" og  "mega shark vs corocosaurus", og ja de er ikke gode men underholdningen er i top netop fordi de er så B agtige, jeg ka iøvrigt anbefale "Moby Dick 2010" og jeg har "mega python vs gatoroid" som jeg mangler at se

Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2825: 18 Jul 2011, 22:30 »

Fandt lige lysten frem til nogle animationsfilm. Jeg fik set den Olsen Banden og Rio.

Olsen Banden var ikke specielt god efter min mening, men det var nu alligevel lidt sjovt at se en nyere udgave af Olsen Banden. På en eller anden måde mindede den mig lidt om Rejsen til Saturn på en eller anden måde.

Rio derimod synes jeg var rigtig god. Den handler om fuglen Blu, der ender i det kolde Minnesota. Ejeren af Blu finder ud af, at han er den sidste mand af racen. Derfor tager han og ejeren til Rio for at Blu skal få børn med den sidste kvinde af arten. Kan godt anbefale den, hvis man vil se en god animationsfilm. Peace

Nu venter enten Source Code eller Inception.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2826: 18 Jul 2011, 23:38 »

Harry Potter & The Deadly Hallows pt. 2
Ja det var egentlig ikke en film jeg havde tænkt mig at se og jeg har ikke set part 1, men da et par bekendte skulle ind og se den søndag eftermiddag lod jeg mig alligevel lokke med. Jeg har læst alle bøgerne et par gange op igennem mine teenageår og været meget glad for serien, omend filmene ikke har fremkaldt helt samme entusiasme.

Filmen er som forventet rigtigt god, de storslåede scener er storslåede og de rørende scener er rørende, helt klart en film der skal ses i biografen, for et almindeligt fjernsyn vil på ingen måde yde den retfærdighed.


SPOILERS:
Min største anke ved filmene ift. bøgerne er at der ikke er plads til hverdagsskildringen og de små detaljer man ser i bøgerne der leder frem til senere begivenheder, dette er der som sådan heller ikke noget af i Deadly Hallows, Forskellen er dog at det er der heller ikke i Deadly Hallows bogen, så forskellen fra bog til film bliver lidt mindre på det punkt, til gengæld er der et par andre forskelle i plottet.

Som nævnt er filmen fantastisk flot, især ved første angreb på Hogwarts er det svært ikke at lade sig rive med. Tilsvarende er scenen i hallen efter første angreb meget rørende, mens "Snapes Redemption" næsten fungerer endnu bedre, og endda efterlader et stærkere indtryk i filmen end i bogen, det uden at blive alt for sentimental (som de tilgengæld gør i scenen med Harry Potter som baby.

Filmens største antiklimaks er i starten da de kommer op fra søen. Harry og Ron begynder at tage tøjet af og kameraet skifter til Hermione, man begynder lige at gnide sig i hænderne og tænke "Det er jo det jeg har ventet på i 7 film!", da Emma Watson ud af det blå finder et stort tæppe og derfor ikke tager tøjet af. (Glæder mig kraftigt til de næste par roller hvor hun skal ud af sit børneskuespiller image) Efter den skuffelse er resten af filmen dog rigtigt god og de svagheder der er, er mere baserede på bl.a. Rowlings til tider lidt billige fortællemæssige kneb (Især Limbo-scenen, men også den genfærdene i skoven).
SPOILERS SLUT

I sidste ende er det svært at komme uden om at det er en drøngod film, som jeg da klart vil anbefale alle andre med den mindste interesse for Harry Potter universet at se.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2827: 18 Jul 2011, 23:55 »

Ikke en film jeg har set for nyligt (af gode grunde) men synes alligevel jeg ville den her poster i den trods alt mest passende tråd til  det.



Jeg glæder mig. Helt vanvittigt.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2828: 19 Jul 2011, 00:39 »

Kan vel kun skuffe. Manden, som trak forgængeren op, er her jo ikke mere.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2829: 19 Jul 2011, 07:39 »

Det var nu ikke ham ene og alene der trak filmen op, så jeg tror da nok at 2'eren også bliver god. Men jeg er enig i at det bliver svært for den ikke at skuffe fordi 1'eren var så fænomenal.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2830: 19 Jul 2011, 10:16 »

Det var nu ikke ham ene og alene der trak filmen op, så jeg tror da nok at 2'eren også bliver god. Men jeg er enig i at det bliver svært for den ikke at skuffe fordi 1'eren var så fænomenal.

Det er nu 3'ern, ikk? Bare lige for at fluekneppe? Smiley

1) Batman Begins
2) The Dark Knight
3) The Dark Knight Rises
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2831: 19 Jul 2011, 12:16 »

Just Go With It/Mød Min Måske Kone
Jennifer Aniston og Adam Sandler. Ikke lige den nemmeste mix, men alligevel er denne komedie med begge to. Den handler om Adam Sandler der har brugt sin vielsesring til at score damer i nogle år, og bliver så forelsket i den seneste, og så får han sin assistent (Aniston) og hendes børn til at spille sin familie. Det er rigtig svært at bedømme filmen, for nogle momenter (hans børn) er hylemorsomme, mens andre ting er så random og wacked at det ikke er sjovt. Sandlers fætter kunne de f.eks. godt have skåret ud af filmen, for han er bare fyld og irriterende at se på og høre på. Det er lidt synd at det prøver på at gøre filmen sjov ved at være random, for det lykkes desværre ikke, og ellers er den faktisk rimelig god - så det trækker ned. Men tilgengæld ser man Brooklyn Decker i bikini, og det trækker rigtig meget op...
7/10

The Rite
Ritualet handler om en præst som kun er blevet præst fordi det ligger til familien, og rejser til Vatikanet for at blive exorcist. Filmen har en rigtig velspillende Anthony Hopskins (go figure) og ellers er den på det jævne... Der er ikke ret megen twist eller 'wow' øjeblikke, tværtimod bliver den lidt langtrukken og kedelig i længden.
5/10

No Strings Attached
Aston Kutcher spiller hovedrollen med Nathalie Portman i en film hvor de to bliver bollevenner og så begynder følelserne at blive blandet ind i den. Den har sjove øjeblikke, men ellers synes jeg der er alt for meget 'ved siden af' handling og generelt ikke så megen historie i den. Det virker lidt som om at de har fået idéen men ikke helt vidste hvordan de kunne fylde en film ud med den.
6/10

Centurion
Centurion handler om en romersk soldat i middelalderen som drager i krig med Pikterne og da hele hans hær så går under, forsøger han med nogle enkelte andre at flygte tilbage sydpå. Generelt er filmen egentlig okay, for det er nogle stærke personligheder der er med i den. Men det er svært at leve sig ind i deres kamp for overlevelse og man bliver hurtig lidt ligeglad med hvad der sker med dem.. Forvent masser af folk der løber men nogle gode kampe i slagene.
5/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2832: 19 Jul 2011, 18:31 »

Jeg ved ikke helt hvor jeg kan poste det her men...

I aften skal jeg ind og se den nye Harry Potter. Det eneste problem er bare at jeg ikke har set andre Harry Potter end 1'eren, så er der nogen der kunne være søde og lave et hurtigt resume af hele Harry Potter historien? Så jeg lige har lidt viden omkring historien før jeg skal ind og se den nye i aften Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2833: 20 Jul 2011, 00:05 »

Vi snakker noget i stil med 3000-4000 siders handling du ikke har med, så det vil nok blive et lidt langt referat, og vil egentlig helst undgå at spoile det hele for dig ved at fortælle hvad der sker i samtlige bøger, i tilfælde af at du skulle få lyst til at læse dem. (Eller se filmene)

Kort sagt:
Voldemort (The bad guy) er vendt tilbage, og det har vist sig at han har splittet sin sjæl op i 7 dele, hvilket har gjort ham pænt svær at slå ihjel, hans sjæl er så knyttet til forskellige "horcruxes", der kan være personer såvel som levende væsener. Før han kan slås ihjel skal disse destrueres, hvilket heltene er godt i gang med ved starten af Deathly Hallows pt. 2.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2834: 20 Jul 2011, 01:02 »

Jeg ved ikke helt hvor jeg kan poste det her men...

I aften skal jeg ind og se den nye Harry Potter. Det eneste problem er bare at jeg ikke har set andre Harry Potter end 1'eren, så er der nogen der kunne være søde og lave et hurtigt resume af hele Harry Potter historien? Så jeg lige har lidt viden omkring historien før jeg skal ind og se den nye i aften Smiley

Det vigtigste at vide er at man nu savler over Emma Watson, så bare glem resten af handlingen Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010