home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613364 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2760: 09 Jun 2011, 21:26 »

Nogen der kan anbefale nogen gode film?

identity, blow, the prestige. catch me if you can, memento, crank 2 og secret window
Logged

Thaurat al Shabab

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2761: 11 Jun 2011, 23:10 »

Der gik for et kvarter siden en film i gang på TV3+, som er virkelig sjov. Filmen hedder "Superbad" og er en genial komedie!
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2762: 13 Jun 2011, 03:16 »

Det var da godt nok også en lumsk og lummer og .. lutter stjerneparade af seje kvinder der er med der - Altså bortset fra Murphy. En skæg blanding af kendte kvinder der næsten giver mig lyst til at se filmen alene af den grund Smiley

/Gazlgor @Attention Whores

Nu er det godt nok en uges tid forsinket, men filmen er trods alt også 12 år gammel, så må jeg vel lige tage min tid til at svare :p Det her er jo trods alt, som nævnt fra en del år siden, så jeg syntes egentlig Murphy gør det okay, selvom hvis vi ser på hvad de andre har lavet efter (og i Goldbergs tilfælde også før) så er hun måske nok en mindre fisk, og så hjælper det selvfølgelige ikke at hun døde..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2763: 13 Jun 2011, 06:23 »

Fik lige set A Beautiful Mind, der omhandler den skizofrene nobelprisvinder (matematk/økonomi), John Nash's liv. Meget rørende film, hvor Russell Crowe gør det fremragende i rollen som Nash.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2764: 13 Jun 2011, 08:59 »

Så lige Shawshank Redemption igen, igen, igår. Den film er og bliver et kanont mesterværk, som man bare ikke kan blive træt af. Så alle dem af jer som ikke har set den, kom igang!

Citat
Son, six wardens have been through here in my tenure, and I've learned one immutable, universal truth: Not one of them born whose asshole wouldn't pucker up tighter than a snare drum when you ask them for funds.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2765: 13 Jun 2011, 21:43 »

Så lige Shawshank Redemption igen, igen, igår. Den film er og bliver et kanont mesterværk, som man bare ikke kan blive træt af. Så alle dem af jer som ikke har set den, kom igang!


Helt enig! Filmen er genial på alle punkter, lydsiden, plottet, alt simpelthen. Derudover er der fænomenalt godt skuespil. Nok den mest komplette film jeg nogensinde har set, og som du nævner, er det et must at se den.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2766: 13 Jun 2011, 21:44 »

jeg så Hangover part 2 i går, det er sgu også en god film!! håber sgu den omtalte 3'er kommer Opstemt
Logged

Lavet Af GadeFM

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2767: 13 Jun 2011, 21:46 »

Helt enig! Filmen er genial på alle punkter, lydsiden, plottet, alt simpelthen. Derudover er der fænomenalt godt skuespil. Nok den mest komplette film jeg nogensinde har set, og som du nævner, er det et must at se den.

Den har jo også Morgan Freeman som fortæller. Det øger altid Oscar-chancerne Peace

jeg så Hangover part 2 i går, det er sgu også en god film!! håber sgu den omtalte 3'er kommer Opstemt

Jeg synes den var bedre end 1'eren. Ved ikke om det var fordi jeg så 2'eren i biografen, men synes den har flere højdepunkter pg laugh out loud-moments Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2768: 14 Jun 2011, 20:38 »

Ja, jeg tror også The Hangover er meget bedre i biffen, så man griner af platheden sammen.. Smiley

Gulliver's Travels
Jeg så Gulliver's Travels med Jack Black og Jason Segel (ja, ham fra HIMYM) i går, og den var ganske udemærket. Jeg kendte selvfølgelig historien det meste af vejen, men det var frisk med et moderne pust. Dog var plottet minimalt og det samme var konfliktløsningerne . Jack kom lidt for nemt omkring tingene, og især en sekvens i slutningen af filmen ødelagde desværre meget af oplevelsen for mig. Ikke desto mindre var det da en udemærket film, med den sædvanlige Black humor og den var da også værd at se som en hyggefilm med kæresten.
6/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2769: 14 Jun 2011, 21:41 »

Ja, jeg tror også The Hangover er meget bedre i biffen, så man griner af platheden sammen.. Smiley

Gulliver's Travels
Jeg så Gulliver's Travels med Jack Black og Jason Segel (ja, ham fra HIMYM) i går, og den var ganske udemærket. Jeg kendte selvfølgelig historien det meste af vejen, men det var frisk med et moderne pust. Dog var plottet minimalt og det samme var konfliktløsningerne . Jack kom lidt for nemt omkring tingene, og især en sekvens i slutningen af filmen ødelagde desværre meget af oplevelsen for mig. Ikke desto mindre var det da en udemærket film, med den sædvanlige Black humor og den var da også værd at se som en hyggefilm med kæresten.
6/10

Blev virkelig skuffet over den Transformer lignende tingest de lige pludselig havde fikset op af ler i slutningen af filmen. Ellers ganske god underholdning  Smiley
Logged


NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2770: 14 Jun 2011, 21:43 »

Coach Carter, en rigtig rigtig god film med Samuel L. Jackson - High School Basketball, de lever i et dårligt miljø, hvor de kun spiller basket, og efter det kan de egentlig ikke rigtig noget. Det vil Coach Carter (Samuel L. Jackson) gerne lave om på.
The Adjustment Bureau med Matt Damon er også rigtig rigtig fed - Et bureau som bestemmer fremtiden for dig, men David Norris (Matt Damon) vil ikke det som de vil.
Og til sidst Limitless med Bradley Cooper også en rigtig fed film - Edward Morra får en pille som lige pludselig gør han kan huske alt og lever med et ekstremt overskud, men det har selvfølgelig bivirkninger.

Kan varmt anbefale alle tre!
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2771: 14 Jun 2011, 21:44 »

Der gik for et kvarter siden en film i gang på TV3+, som er virkelig sjov. Filmen hedder "Superbad" og er en genial komedie!

Haha - det er nok den film, som jeg har set, hvor der er sagt "cock" flest antal gange.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2772: 17 Jun 2011, 00:31 »

En klassiker jeg endelig har taget mig sammen til at få set, efter jeg for en del år siden så første ~1/3 af filmen. Min vurdering er delt op i 2 dele, hvoraf sidste del ikke bør læses hvis man ikke har set filmen:

Léon
Vil starte med at sige at jeg synes det er en drøngod film. Fortællingen er spændende, har dybde og udfordrer let grænserne for hvad man som seer forventer. Actionsekvenserne er rigtigt gode, men jeg vil dårligt nok betegne filmen som en actionfilm, for fortællingen, skuespillet og udviklingen af forholdet karaktererne imellem kan sagtens stå alene. Det der skiller sig mest ud er nok Natalie Portmans skuespilspræstation, der vel må betegnes som hendes bedste til dato, på trods af at hun kun er 12 år(!), ubetinget den bedste præstation jeg nogensinde har set fra en barneskuespiller.

SPOILERS
Jeg har lidt af et had/kærlighedsforhold til tragiske fortællinger, på den ene side er det den type historier jeg lever mig klart mest ind i og som påvirker mig mest følelsesmæssigt, omvendt irriterer de mig netop fordi er så forbandet... tragiske.  Jeg synes heldigvis slutningen på god vis formår at vende det tragiske til noget positivt om at livet går videre, uden at der går ren Hollywood i den. Til gengæld synes jeg starten er en kende sløv (ikke dårlig, bare et af filmens svagere punkter.), men det hænger muligvis sammen med at jeg havde set den del af filmen på forhånd.

Filmens klart mest kontroversielle punkt må vel være de ret kraftige romantiske undertoner. Man er bestemt ikke vant til at se en så 12 årig pige der er så klar over sin sexualitet, og jeg sad i hvert fald med en meget ambivalent følelse at af se den ret udfordrende klædte Portman, der også dengang var ret smuk, især Madonna og Monroe sekvensen overrumplede mig lidt. Klipningen føjer kun yderligere til det, og mange klip med Portman er optaget fra samme vinkel som man ville optage en sexet voksen kvinde fra. De formår dog at bruge det godt og Léons forfjamsethed tilføjer et lidt humoristisk element til filmen, uden at det bliver overspillet. Synes kun det er fint at filmen formår at rokke lidt ved vores grænser.

Skal jeg sige noget negativt om filmen så er det at filmens univers egentlig skal forestille at være realistisk, men at filmen ikke holder realismen hele vejen igennem. På det punkt er det nok især Mathilda-karakterens replikker der generer mig, for hun skal forestille at være 12 år gammel, men formulerer sig som en der er 3 gange hendes alder, i det hele taget er der bare en vis uoverensstemmelse mellem hendes alder og sociale baggrund ift. hendes sprog/intelligens/kendskab til verden, der ikke helt passer sammen.

Det er dog ikke noget der virkelig formår at trække filmen ned, hvorfor jeg da også giver den en god karakter.

IMDB Karakter: 8.6 (#33)
Min Karakter: 9+
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2773: 20 Jun 2011, 11:05 »

Red Riding Hood
Det var et stykke tid siden jeg havde set trailer til denne film, men jeg mindedes at have fået indtrykket af at den var god. Det var den ikke. Filmen har meget få elementer af historien, faktisk er det kun en ulv og selve hætten og så den remse med 'hvorfor er dine ører så store' etc. Ud over det, er filmen utrolig kedelig og uinteressant, og det eneste der fik mig til at se det hele, var for at vide hvem der var ulven..
4/10

Easy A
Easy A handler om en pige som lyver sig til at have mistet sin møddom og så spreder rygterne sig om hende, og ting eskalerer hurtigt. Filmen er bygget op om en fortælling af hende, og er generelt rigtig sjov og interessant. Jeg er helt vild med humoren i filmen, især er pigens familie helt fantastisk. Det er en smule den typiske high-school komedie men man har ihærdigt forsøgt at forhindre den i at blive det, og det synes jeg er lykkes ganske godt. En sjov og god komedie Smiley
7/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2774: 23 Jun 2011, 21:34 »

I Am Number Four
Filmen handler om nogle rumvæsner som er kommet til jorden under dække efter at en anden race har udryddet resten af deres art, og de skal derfor flygte fra denne race som er på jagt efter de sidste.  Vi følger en mand der er nummer 4 af de 9 der er tilbage, og som har særlige evner. Filmen byder på en lidt finurlig historie, med en sjov sidekick som der jo skal være i den slags film og så nogle kick-ass ting. Den er egentlig meget underholdende, men det er ikke en mind-blowingly god film. Skuespillet er på det jævne, men filmen bliver hevet op af humoren og den awesomeness som 'numrene' besidder.
7/10

Aliens in the Attick
Jeg ved ikke hvorfor jeg har den film, men må give skylden til min far... Det er lidt en familie/børnefilm om en gruppe unger der finder små bitte hjernestyrende aliens på deres loft i et sommerhus, og så skal de så prøve at forhindre de 4 aliens i at invadere jorden med deres kammies. Den byder på overordentligt dårligt skuespil i form af børnenes forældre, en meget rodet historie uden nogen mening, og scener der heller ikke giver mening men blot passer ind i en rodet fortælling med underlige forsøg på at være sjov. Dog er Doris Roberts (nok mest kendt for Raymonds mor i Alle Elsker Raymond) med i en rolle hvor hun er ret så smidig, men ellers er hendes præstation også på det jævne og ganske mindreværdig. Filmen har et par sjove scener, men det er klart at det er infantil humor, og en billig underholdning. Nok super god hvis du er 8-12 år.
5/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010