home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 737 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613439 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2745: 04 Jun 2011, 23:45 »

Enig Calle Opstemt
Logged

Tidligere: Baloo38

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2746: 04 Jun 2011, 23:52 »

Så suspekt the movie her forleden dag Opstemt

Cool, sig lige til næste gang du ser en film.

Jeg tror at alle filmkendere - og ikke filmkendere - har set den film mindst en 2-3 gange. Og ja, det er en fremragende film, ingen tvivl om det. En klassiker Smiley

/Gazlgor @Attention Whores

Det ved man aldrig. Jeg har hørt om folk der først for nylig har set Shawshank Redemption...  Tunge
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2747: 04 Jun 2011, 23:54 »

Cool, sig lige til næste gang du ser en film.

Det ved man aldrig. Jeg har hørt om folk der først for nylig har set Shawshank Redemption...  Tunge

Genialt indlæg, jeg grinte faktisk højt af det... Grin Du burde næsten komme i #Humor Crewet

Og i øvrigt kan jeg lige indskyde at INGEN alligevel kender eller har set Shawshank Redemption. Bare så det er på plads. Tunge

/Gazlgor @Attention Whores
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2748: 05 Jun 2011, 00:00 »

Genialt indlæg, jeg grinte faktisk højt af det... Grin Du burde næsten komme i #Humor Crewet

Og i øvrigt kan jeg lige indskyde at INGEN alligevel kender eller har set Shawshank Redemption. Bare så det er på plads. Tunge

/Gazlgor @Attention Whores

Jeg kunne ikke huske jeg havde set den så jeg googlede den, det er den der hedder "En verden udenfor" på dansk
Logged

Tidligere: Baloo38

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2749: 05 Jun 2011, 00:00 »

The Road (2009)

En apokalyptisk katastrofe har forvandlet planeten Jorden til en rygende askehob. En far og hans søn begiver sig fra midten af USA ud mod kysten i håb om at finde en oase, hvor de kan være i sikkerhed for de kannibalistiske jægere, som hærger vejene. Det bliver en lang og sej rejse gennem dødsfarligt terræn og evigt gråvejr. I oppakningen har de en pistol med to patroner. En til dem hver hvis de bliver nødvendigt
http://www.scope.dk/film/6185-the-road

Jeg sad i går og så denne film og jeg må sige at jeg er dybt imponeret.. Det er absolut en af de bedste film jeg nogensinde har set.. Måden den skildrer civilisationens undergang, og en fars kamp for at redde sig selv og sin søn er fantastisk.. En utrolig rørende film om konstant frygt, et liv uden håb og fremtid og kampen for oeverlevelse..
De sidste 5 min af filmen fik tårene godt nok frit løb for hold kæft den film går lige i følelsesregisteret  Græder ..

9/10   Smiley
Er i gang med at læse bogen, da jeg har hørt at filmen skulle være lidt fesen i forhold. Er ikke nået længere end en ~20 sider ind, og indtil videre er den faktisk lidt skuffende, synes Cormacs stil er lige lovlig direkte. En god forfatter behøver ikke fortælle på side 10 at faderen lever og ånder for sin søn, det skal man som læser nok konkludere ud fra handlingen. Bortset fra det virker præmiset lovende, er ret glad for historier baseret i post-apokalyptiske verdener.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2750: 05 Jun 2011, 00:11 »

Tømmermænd i Thailand
Sidste weekend blev der impulsivt foreslået at drengene og jeg skulle i biografen og se "Hangover in Thailand/Tømmerænd i Thailand". At vi fik en hel biograf for os selv var selvfølgelig prikke over i'et Wink Selve filmen ligger meget op af 1'eren i den serie, i selve opbygningen.
I denne film er det den nørdede Stu der skal giftes med en thailandsk frækkert. Han vil ikke have nogen stor polterabend, og tager derfor en enkelt øl med drengene på stranden i Thailand. Det ender med noget af nat, som blandt andet inkluderer en gammel munk, thailandske "damer" med dertilhørende vedhæng, en intelligent abekat og "motherfuckaaaaaas".
Jeg var vild med 1'eren, og det samme kan jeg kun sige om 2'eren. Selvom fremgangsmåden er næsten identisk, så kan man altså ikke lade vær med at hyle af grin!

9/10
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2751: 05 Jun 2011, 00:19 »

Tømmermænd i Thailand
Sidste weekend blev der impulsivt foreslået at drengene og jeg skulle i biografen og se "Hangover in Thailand/Tømmerænd i Thailand". At vi fik en hel biograf for os selv var selvfølgelig prikke over i'et Wink Selve filmen ligger meget op af 1'eren i den serie, i selve opbygningen.
I denne film er det den nørdede Stu der skal giftes med en thailandsk frækkert. Han vil ikke have nogen stor polterabend, og tager derfor en enkelt øl med drengene på stranden i Thailand. Det ender med noget af nat, som blandt andet inkluderer en gammel munk, thailandske "damer" med dertilhørende vedhæng, en intelligent abekat og "motherfuckaaaaaas".
Jeg var vild med 1'eren, og det samme kan jeg kun sige om 2'eren. Selvom fremgangsmåden er næsten identisk, så kan man altså ikke lade vær med at hyle af grin!

9/10

+1 GENIAL FILM
Logged

Tidligere: Baloo38

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2752: 05 Jun 2011, 00:32 »

Genialt indlæg, jeg grinte faktisk højt af det... Grin Du burde næsten komme i #Humor Crewet

Og i øvrigt kan jeg lige indskyde at INGEN alligevel kender eller har set Shawshank Redemption. Bare så det er på plads. Tunge

/Gazlgor @Attention Whores

Jeg har faktisk overvejet at starte mit eget Humör Crew. Kun for svenskere og folk der går med tøjet af samme navn. Vores mål er at sprede konfi stil og bræk klatter ud over det ganske land (og FmFreaks)
Skal bare lige finde ud af hvordan jeg får mig selv ind i ligningen...

My bad. Har du hørt om den Oscar multinominerede film, True Grit?  Wink (og så er jeg også løbet tør for film)
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2753: 05 Jun 2011, 11:17 »

Tømmermænd i Thailand

9/10


Dejligt at læse en anmeldelse af den film. Jeg var lidt delt omkring 1'eren, der var sjov men ikke helt levede op til det niveau som jeg havde håbet. Men jeg tror nu også at det har lidt at gøre med at jeg så den sammen med kæresten og ikke en flok drengerøve. Jeg skal dog helt sikkert have set 2'eren på et tidspunkt - Men jeg tror dog at Pirates står først i køen Wink

Jeg har faktisk overvejet at starte mit eget Humör Crew. Kun for svenskere og folk der går med tøjet af samme navn. Vores mål er at sprede konfi stil og bræk klatter ud over det ganske land (og FmFreaks)
Skal bare lige finde ud af hvordan jeg får mig selv ind i ligningen...

My bad. Har du hørt om den Oscar multinominerede film, True Grit?  Wink (og så er jeg også løbet tør for film)

Det lyder som om du har et rigtig godt koncept på vej. Så længe du ikke stjæler al opmærksomheden fra @Attention Whores, ønskes du al held og lykke med det! Jeg er sikker på at du kan sprede mere humor og glæde og knapt så mange brækklatter, som Humør Crewet Smiley

True Grit har jeg set og lavet en fremragende anmeldelse af i denne tråd. Jeg har ikke lige gidet at finde et link til det, men den er her et sted - og karakteren var også høj! Smiley

/Gazlgor @Attention Whores
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2754: 05 Jun 2011, 11:34 »

Dejligt at læse en anmeldelse af den film. Jeg var lidt delt omkring 1'eren, der var sjov men ikke helt levede op til det niveau som jeg havde håbet. Men jeg tror nu også at det har lidt at gøre med at jeg så den sammen med kæresten og ikke en flok drengerøve. Jeg skal dog helt sikkert have set 2'eren på et tidspunkt - Men jeg tror dog at Pirates står først i køen Wink

Det lyder som om du har et rigtig godt koncept på vej. Så længe du ikke stjæler al opmærksomheden fra @Attention Whores, ønskes du al held og lykke med det! Jeg er sikker på at du kan sprede mere humor og glæde og knapt så mange brækklatter, som Humør Crewet Smiley

True Grit har jeg set og lavet en fremragende anmeldelse af i denne tråd. Jeg har ikke lige gidet at finde et link til det, men den er her et sted - og karakteren var også høj! Smiley

/Gazlgor @Attention Whores

Hangover 2 er lige så sjov den første, så hvis man kan se igennem med at de har brugt præcis samme formula, så skal man helt klart se den. Hvis man vel og mærke kunne lide den første.

Jo tak. Jeg regner heller ikke med at kunne battle Humør crew i bræk...

Hehe, jeg hentydede nu også mest til at du (heller) ikke havde hørt om denne film inden du så den  Wink
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2755: 06 Jun 2011, 13:49 »

I Am Number Four
På gymnasiet i provinsflækken Paradise, Ohio, bliver outsideren John Smith gode venner med den ligeledes udstødte Sarah og scifi-nørden Sam. Sidstnævntes vilde teorier blegner, da en dødspatrulje dukker op og afslører Johns sande jeg. Han er nemlig nummer fire af de ni børn, der undslap fra planeten Lorien, da mogadorernes invasionshær ødelagde den. Og nu er det hans tur til at dø
http://www.scope.dk/film/7473-i-am-number-four

Titlen lyder lidt halvdum og traileren er dårlig i min mening. Men selve filmen overraskede mig, jeg syntes faktisk at det var en overraskende god film. Jeg kunne godt lide den, dog var det ikke noget af det bedste jeg har set. Så jeg giver det karakteren:

7/10

Den kan klart anbefales, hvis man ikke har noget at lave og hvis man ikke ved hvilken film man skal se.
« Seneste Redigering: 06 Jun 2011, 13:51 af Apache » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2756: 07 Jun 2011, 14:30 »

Det synes jeg ikke, nok en af de værste film jeg har set. den er da godt nok kedelig. der sker jo ikke noget i filmen.
+ g00n

Men hva forventede i? Forventede i rumvæsner der springer frem overalt, zombier, ufoer osv? For jeg forstår ikke jeres kritik.. Filmen holder helt og holdent det den lover i resumet..

Den skildrer livet for menneskene efter vores civilisation er brudt sammen.. Hver dag er en kamp for at overleve, for at finde mad, og man går dagen lang for at finde en pludselig lykke som måske aldrig kommer.. Derudover er de eneste værdier man hart tilbage, det at elske sin familie og venner.. Der er absolut ingen fremtidsudsigter, og absolut intet håb for at lykkeligt liv..

Det hele drejer sig om at holde sig på farten, overleve, og passe på sin familie.. Det skildrer filmen på en perfekt følelsesladet måde, og jeg har svært ved at se hvordan i kan blive så skuffet Smiley.. Men hver mand sin smag.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2757: 07 Jun 2011, 15:22 »

VK: Du glemte "+Gazlgor"

Men ja, den skildrer da sikkert et post-apokalyptisk miljø ganske fint. Problemet er at det bliver røvkedeligt at se på i længden. Hvis man lavede en ganske realistisk film om hvordan verden ser ud med en guldfisk øjne og hukommelse, så kunne den sikkert også blive realistisk - Men det betyder ikke at den ikke er kedelig.

Og ja, jeg er sikker på at en guldfisk også oplever traumatiske ting - indtil den har glemt det 3 sekunder efter.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2758: 07 Jun 2011, 15:30 »

VK: Du glemte "+Gazlgor"

Men ja, den skildrer da sikkert et post-apokalyptisk miljø ganske fint. Problemet er at det bliver røvkedeligt at se på i længden. Hvis man lavede en ganske realistisk film om hvordan verden ser ud med en guldfisk øjne og hukommelse, så kunne den sikkert også blive realistisk - Men det betyder ikke at den ikke er kedelig.

Og ja, jeg er sikker på at en guldfisk også oplever traumatiske ting - indtil den har glemt det 3 sekunder efter.

Sorry det havde jeg ikke lige spottet  crazy

Men jeg er i øvrigt ganske uenig i at der intet sker.. Der er talrige scener i filmen som er spændende.. For eksempel da faren skyder manden som holder en kniv for sønnens hals, da de kommer ned i kælderen til kanibalerne og derefter gemmer sig på første sal hvor faren er lige ved at skyde sin egen søn, da faren får skudt pile efter sig..

Og JEG synes det er fantastisk interessant hvordan de konstant skal finde måder at overleve på.. Den konstante frygt og dårlige stemning(Deres attituder, det dårlige grå vejr, og de ødelagte bygninger) der er i filmen synes jeg gør den seværdig.. Plus selvfølgelig det enorme behov far og søn viser for hinanden.. Man får i sandhed vist hvordan civilisationens undergang kunne se ud, og det er muligt de for nogen virker kedeligt.. Men det må i sandhed da også være et lorteliv, og det synes jeg instruktøren skildrer på fornem vis Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2759: 09 Jun 2011, 21:21 »

Nogen der kan anbefale nogen gode film?
Logged

Sider: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010