home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613451 gange)
korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2730: 20 Maj 2011, 22:27 »

Unstoppable (2010)
http://www.imdb.com/title/tt0477080/

Frank (Denzel Washington) og Will (Chris Pine) forsøger at stoppe et umandet tog, der kører i en høj fart, og bl.a. er lastet med eksplosive kemikalier.

Det er i mine øjne en super film. Filmen er hæsblæsende og fyldt med action. Det er ikke nogen dyb film, men kan anbefales, hvis du blot vil lægge på sofaen, og underholdes med noget action. Jeg kedede mig i hvert fald ikke!

IMDB vurdering: 6.9/10
Min vurdering: 8/10
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2731: 20 Maj 2011, 22:54 »

 Opstemt Har lige genset set Sling Blade med Billy Bob Thornton http://www.imdb.com/title/tt0117666/

Han er IMO en af verdens bedste skuespillere... filmen er til et 10 tal  Thumbs Up
Logged

YNWA

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2732: 04 Jun 2011, 12:58 »

The Road (2009)

En apokalyptisk katastrofe har forvandlet planeten Jorden til en rygende askehob. En far og hans søn begiver sig fra midten af USA ud mod kysten i håb om at finde en oase, hvor de kan være i sikkerhed for de kannibalistiske jægere, som hærger vejene. Det bliver en lang og sej rejse gennem dødsfarligt terræn og evigt gråvejr. I oppakningen har de en pistol med to patroner. En til dem hver hvis de bliver nødvendigt
http://www.scope.dk/film/6185-the-road

Jeg sad i går og så denne film og jeg må sige at jeg er dybt imponeret.. Det er absolut en af de bedste film jeg nogensinde har set.. Måden den skildrer civilisationens undergang, og en fars kamp for at redde sig selv og sin søn er fantastisk.. En utrolig rørende film om konstant frygt, et liv uden håb og fremtid og kampen for oeverlevelse..
De sidste 5 min af filmen fik tårene godt nok frit løb for hold kæft den film går lige i følelsesregisteret  Græder ..

9/10   Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2733: 04 Jun 2011, 15:20 »

 Thumbs Up Made In Dagenham.... Engelsk film om tiden omkring 1966-1968 - se filmen og forstå at vores rettigheder og vores velfærd ikke er kommet uden kamp og at der stadig er kampe der skal kæmpes ..... husk det når vi forhåbentlig snart skal ud og stemme  Cool
Logged

YNWA

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2734: 04 Jun 2011, 15:32 »

The Road (2009)

En apokalyptisk katastrofe har forvandlet planeten Jorden til en rygende askehob. En far og hans søn begiver sig fra midten af USA ud mod kysten i håb om at finde en oase, hvor de kan være i sikkerhed for de kannibalistiske jægere, som hærger vejene. Det bliver en lang og sej rejse gennem dødsfarligt terræn og evigt gråvejr. I oppakningen har de en pistol med to patroner. En til dem hver hvis de bliver nødvendigt
http://www.scope.dk/film/6185-the-road

Jeg sad i går og så denne film og jeg må sige at jeg er dybt imponeret.. Det er absolut en af de bedste film jeg nogensinde har set.. Måden den skildrer civilisationens undergang, og en fars kamp for at redde sig selv og sin søn er fantastisk.. En utrolig rørende film om konstant frygt, et liv uden håb og fremtid og kampen for oeverlevelse..
De sidste 5 min af filmen fik tårene godt nok frit løb for hold kæft den film går lige i følelsesregisteret  Græder ..

9/10   Smiley
Det synes jeg ikke, nok en af de værste film jeg har set. den er da godt nok kedelig. der sker jo ikke noget i filmen.
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2735: 04 Jun 2011, 15:35 »

Så suspekt the movie her forleden dag Opstemt
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2736: 04 Jun 2011, 23:07 »

Det synes jeg ikke, nok en af de værste film jeg har set. den er da godt nok kedelig. der sker jo ikke noget i filmen.

Jeg så de første 20 minutter af denne film, og spolede så igennem de næste 30 hvorefter jeg slukkede. Så jeg må indrømme at jeg er af megen samme mening. Umiddelbart en super skod film

Season of the Witch
Jeg har sikkert set nogle flere imellem, men siden jeg så denne i går og ikke var på druktur kan jeg huske denne. Jeg troede at det var noget nutidig okkult hekse stuff som Nicolas Cage var klar med, men i stedet for man en lidt overtroisk men ret historisk film om korstogene og heksejagterne i den sene middelalder. Skuespillet og scenerierne er fine nok, og historien er en anelse kort/tynd i forhold til hvor meget der er lagt i sceneriet, men ret megen mere kritik kan jeg dog heller ikke komme på. Den får en solid
7/10

/Gazlgor @Attention Whores
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2737: 04 Jun 2011, 23:17 »

Helt enig med MichaelPaw og Gazlgor. Jeg blev tvangsindlagt til at se The Road, og gaaaab hvor var den kedelig. Hele vejen igennem filmen tænkte jeg at nu måtte der da snart ske et eller andet, men nej. Umiddelbart en af de dårligste film jeg har set i meget lang tid.
Logged



BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2738: 04 Jun 2011, 23:26 »

Girl Interrupted

Så denne film efter en søgning efter gyser film som finder sted på nedlagte tosseanstalter/insane asylums, så man kan roligt sige jeg startede ud med at være skuffet. Der gik dog ikke længe for en Brittany Murphy, Angelina Jolie og ikke mindst Winona Rider, samt en karismatisk Whoopi Goldberg, fik løftet stemningen, og min lyst til efter 10 minutter af filmen, at stoppe - blev hurtigt afløst af en lyst til at stille bærbaren væk for at følge med, i en meget medrivende film. Efterfølgende har jeg nu ihærdigt sat en søgning igang efter film om sindslidelser, der er noget uhyggeligt omkring at vide at det kunne være en selv der lå med sådan en tilstand. Filmen foregår iøvrigt på en mindre klinik, så man undgår at skulle stresse sig selv, over at holde styr på en stribe bi personer, da der egentlig kun er nogle få af slagsen.

En solid film.

7/10

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2739: 04 Jun 2011, 23:34 »

Girl Interrupted

Der gik dog ikke længe for en Brittany Murphy, Angelina Jolie og ikke mindst Winona Rider, samt en karismatisk Whoopi Goldberg, fik løftet stemningen


Det var da godt nok også en lumsk og lummer og .. lutter stjerneparade af seje kvinder der er med der - Altså bortset fra Murphy. En skæg blanding af kendte kvinder der næsten giver mig lyst til at se filmen alene af den grund Smiley

/Gazlgor @Attention Whores
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2740: 04 Jun 2011, 23:35 »

Nogle af jer der har set "The green mile"? Smiley Utrolig god film! Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2741: 04 Jun 2011, 23:36 »

Sad her i går og så The Marine med den kendte wrestler John Cena, den handler om at John Cena spiller en tidligere marinesoldat der kommer hjem fra Irak, og vil bare hygge sig med sin kone, det synes den kendte kriminele Rome ikke og ved et uheld kidnapper han Johns kone.

Synes det var en fin film hvor der hele tiden sker noget
Logged

Tidligere: Baloo38

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2742: 04 Jun 2011, 23:36 »

Nogle af jer der har set "The green mile"? Smiley Utrolig god film! Smiley

kan kun være mere enig med dig selvom det er noget tid siden jeg sidst har set den
Logged

Tidligere: Baloo38

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2743: 04 Jun 2011, 23:36 »

Nogle af jer der har set "The green mile"? Smiley Utrolig god film! Smiley

Jeg tror at alle filmkendere - og ikke filmkendere - har set den film mindst en 2-3 gange. Og ja, det er en fremragende film, ingen tvivl om det. En klassiker Smiley

/Gazlgor @Attention Whores
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2744: 04 Jun 2011, 23:38 »

Jeg tror at alle filmkendere - og ikke filmkendere - har set den film mindst en 2-3 gange. Og ja, det er en fremragende film, ingen tvivl om det. En klassiker Smiley

/Gazlgor @Attention Whores
Ja! Smiley Utrolig godt skuespil af Michael Duncan! Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010