home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 729 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613518 gange)
MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2715: 16 Apr 2011, 20:47 »

Tak for svar alle 3.

Freddy Krueger er jeg ikke så vild med, men jeg giver ham en chance mere.
Dead Silence vil jeg prøve at se.
Scream 4 skal også ses selvom at jeg ikke er så vild med de andre i serien.

Vh.Blackstone
Skriv lige hvad du synes om den Smiley
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2716: 16 Apr 2011, 20:58 »

Det skal jeg nok når at jeg får den set...

Vh.Blackstone
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2717: 28 Apr 2011, 19:35 »

The Other Guys
Kæresten er ude af huset i 3 dage, så jeg har fået udnyttet det og set en af de film JEG gerne vil se. Det blev The Other Guys, som jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle forvente af. Men jeg må indrømme at jeg blev blown away af denne mega sjove film. Scenerne er uforudsigelige, det samme er dialogerne, men det er lavet på en så fantastisk god (og delvist random) måde at jeg flere gange grinede højt af filmen. Uden overdrivelse er det en af de sjoveste film jeg nogensinde har set. Den kan VARMT anbefales, især hvis man på forhånd ikke har nogen forventninger til filmen - så kan man kun blive positivt overrasket. Selve historien vil jeg ikke rigtig fortælle noget om, eftersom det er svært at forklare, men sjov er den sgu! Og den har folk som Derek Jeeter, Samuel L. Jackson, The Rock og Eva Mendes, som altid er hamrende lækker, i mindre roller, og Will Ferrel i sin sædvanlige nørdede rolle samt Mark Wahlberg som hans makker. Jeg gentager lige - Hold kæft hvor var den sjov, jeg har næsten lyst til at se den igen i dag. Det eneste der trækker en anelse ned er en lidt for nørdet og indviklet forbrydelse de jagter.
Karakter som komediefilm: 9/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jilech
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2718: 28 Apr 2011, 20:01 »

The Other Guys
Kæresten er ude af huset i 3 dage, så jeg har fået udnyttet det og set en af de film JEG gerne vil se. Det blev The Other Guys, som jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle forvente af. Men jeg må indrømme at jeg blev blown away af denne mega sjove film. Scenerne er uforudsigelige, det samme er dialogerne, men det er lavet på en så fantastisk god (og delvist random) måde at jeg flere gange grinede højt af filmen. Uden overdrivelse er det en af de sjoveste film jeg nogensinde har set. Den kan VARMT anbefales, især hvis man på forhånd ikke har nogen forventninger til filmen - så kan man kun blive positivt overrasket. Selve historien vil jeg ikke rigtig fortælle noget om, eftersom det er svært at forklare, men sjov er den sgu! Og den har folk som Derek Jeeter, Samuel L. Jackson, The Rock og Eva Mendes, som altid er hamrende lækker, i mindre roller, og Will Ferrel i sin sædvanlige nørdede rolle samt Mark Wahlberg som hans makker. Jeg gentager lige - Hold kæft hvor var den sjov, jeg har næsten lyst til at se den igen i dag. Det eneste der trækker en anelse ned er en lidt for nørdet og indviklet forbrydelse de jagter.
Karakter som komediefilm: 9/10

Helt enig, var også yderst postitivt overrasket hvor underholdende denne film er.

Og fedt endelig at se en "nedtonet" Will Ferrell, syntes altid der bliver for meget Will Ferrell over det i hans film, men her gør han det super fedt. Og så er det derimod Mark Wahlberg der total over-actor Smiley

Super underholdende film.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2719: 28 Apr 2011, 20:08 »

Skal til at se The Other Guys nu Smiley
Logged

Jilech
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2720: 28 Apr 2011, 20:10 »

Skal til at se The Other Guys nu Smiley

God fornøjelse  Thumbs Up
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2721: 07 Maj 2011, 14:21 »

Nogen der kan anbefale nogle gode horror- og komediefilm?
Logged

Arsenal <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2722: 07 Maj 2011, 15:27 »

Abandoned
Ja jeg så lige Brittany Murphys sidste film i går og det var da en forfærdelig måde at give et sidste indtryk.
Filmen handler om en pige der tager sin kæreste med på hospitalet og så forsvinder han og ingen tror på at han nogensinde har været der. Filmen er utrolig forudsigelig og så byder den på noget nær de mest dårligt lavede scener og plot huller. Jeg nævner i flæng at Murphy gættede sig til en kode ved 2. forsøg (inkl. brugernavn), To frontale bilsammenstød hvor man ikke ser selve sammenstødet og bagefter står bilerne blot parkeret front mod front uden den mindste ridse, en kvinde der siger at hun regelmæssigt vil ringe til hovedpersonen men ikke gør det, en fyr der bliver skudt uden at bløde (og en der dør af et lille slag i hovedet med et jernrør) og meget meget mere. Og så ligner Murphy en klovn (bogstavlig talt og mere end hun plejer) med hendes sminke. Og det er kun få af de langt ude dårlige ting i filmen. Synd at Murphy forlod denne jord med den film som hendes sidste
1/10
« Seneste Redigering: 07 Maj 2011, 15:40 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2723: 07 Maj 2011, 16:02 »

Leon
Produktionsår:1994
Genre:Action, Thriller
Instruktør:Luc Besson
Medvirkende:Jean Reno, Gary Oldman, Natalie Portman, Danny Aiello
Spilletid:110 min.

Plot:
Leon (Jean Reno fra “THE BIG BLUE”) er den italienske mafias mest effektive dræbermaskine. Han er kold, hurtig og helt uden skrupler. Kun nogle ganske få personer kender til hans eksistens, og ind imellem hans “opgaver” lever han et tilbagetrukket liv i sin lejlighed.
Stansfield (Gary Oldman fra “JFK”) er en korrupt narkostrømer. Han er indblandet i en narkoaffære, og myrder koldblodigt en pusher og hans familie - den eneste som overlever, er pusherens 12-årige datter Mathilda. Hun undslipper, ved at banke på Leon’s dør. Leon tøver længe før han åbner døren, vel vidende, at hans lille gæst vil forandre hans liv.

Min vudering:
En klassiker af Luc Besson, som virkelig er godt fortalt og det sammen med flot skuespil især fra Jean Renos side, gør filmen til et mesterværk. Jeg havde så filmen for tredje gang i onsdags og syntes den måtte have en bedømmelse fra min side herinde. En utrolig smuk film der vil sætte sig fast og blive hængende i lang tid efter du har set den.

9/10


No Country For Old Men
Produktionsår:2007
Genre:Krimi, Thriller
Instruktør:Joel Coen, Ethan Coen
Medvirkende:Tommy Lee Jones, Javier Bardem, Josh Brolin, Woody Harrelson
Spilletid:122 min.

Plot:
Den ellers så retskafne Llewellyn Moss har stjålet en kuffert fyldt med narkopenge, og det vil bagmændene selvfølgelig ikke finde sig i. Derfor sender de den iskolde dræber-psykopat Chigurh efter den langfingrede Moss. Og så får sherif Bell ellers noget at se til, for Chigurh trækker et spor af lig efter sig i sin jagt. Og snart er også andre lykkejægere og lejemordere indblandet.


Min vudering:
En fucking fed film!, intet mindre. En film der er actionfyldt og spændende hele vejen igennem. Fantastisk skuespil især fra Javier Bardem som spiller rollen som den kyniske Chigurh. En film der helt klar er værd at se. Jeg er stadig helt forelsket i Bardem efter at havde set den. Dog syntes jeg slutningen er forfærdelig taget i betrækning af resten af filmen, og det trækker desværre lidt ned.

8,5/10


The Ringer
Produktionsår:2004
Genre:Komedie
Instruktør:Barry W. Blaustein
Medvirkende:Johnny Knoxville, Brian Cox, Edward Barbanell,
Spilletid:92 min.

Plot:
Ved Special Olympics kæmper mentalt handicappede om en første præmie på 1000 dollars. Steve Barker har akut brug for penge, så han simulerer mentalt handicap i håb om en nem sejr. De andre deltagere viser sig dog forbavsende dygtige, så Steve gå i hård træning i forsøget på at vælte den regerende mester af pinden.


Min vudering:
En okay komedie, men ikke en man kan se op til flere gange. Syntes Johnny Knoxville spiller ganske udemærket, og filmen fik mig da også til at grine under nogle sekvenser, men så var det hellere ikke sjovere. Dog mangler der noget der gør at det er en film man husker, altså der mangler ligesom noget for at det bliver en gennemført komedie. Men konceptet er skam godt nok, og det er da også sjovt at se hvordan de handicappet reagere når der sker ting og sager.
5,5/10

« Seneste Redigering: 07 Maj 2011, 20:10 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2724: 19 Maj 2011, 14:14 »

Davs...

Var inde til forpremiere på pirates of the caribbean 4 3D i går. Havde ikke set nogle af de øvrige, så havde regnet med, at det ville blive svært at følge med, men det blev det faktisk ikke. Vil ikke røbe noget, men synes overordnet set, at det var en god film, også gør det jo ikke noget, at Penelope Cruz ser godt ud i den Tunge
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2725: 19 Maj 2011, 14:47 »

Nogen der kan anbefale nogle gode horror- og komediefilm?
så lige tucker and dale vs evil FUCK den er da alt for sjov. 
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2726: 19 Maj 2011, 14:52 »

Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2727: 19 Maj 2011, 17:13 »

True Grit: Fantastisk Western, der helt og aldeles levede op til de ganske store forventninger jeg havde til den. Igen igen laver Coen-brothers et mesterværk rent billed-og historiemæssigt og skuespillet er gennemført godt. Samtlige roller har så at sige kant og karakter, altså, man fornemmer nogle specielle perosnligheder, selv i de mindre vigtige biroller. Samtidig er der en god blanding af en god historie, spænding og en rigtig god underspillet humor.

Ialt 9/10.

Kunne ikke selv skrive det bedre.
Logged

Thaurat al Shabab

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2728: 19 Maj 2011, 19:54 »

JACKASS 3D
Der er jo ikke så meget handling i den, derfor synes jeg, at den var... nej, fuck den var fed. Elsker Jackass, og dette var endnu en god film. Giver ikke sidde og give karakter, men sjov var den helt sikkert! Begriber ikke, at de gider at gøre sådan nogle sindssyge ting, men de må virkelig tjene kassen eller bare være komplette idioter.

127 HOURS
Se, det var så en helt anden film. Jeg synes egentlig, at den var meget god de første 30-45 minutter, men efter han bliver fanget, blev den lige en anelse kedelig. Så det eneste, jeg ventede på, var at se, hvordan han kom fri og hjem. Ventede selvfølgelig også på, at han skulle drikke sit eget pis. Men hvis man er til sådan noget, er den nok meget god.

GODFATHER 1
Det er en film, jeg aldrig har set. Besluttede mig så her i går for at se dem, og jeg er nu kommet igennem 1'eren. Jeg glæder mig allerede til at se de næste. Er nok også en af de eneste her på FmFreaks, der ikke har set denne klassiker. Tænkte lidt "what the fuck?!", da han blev skydt efter en lille halv time eller noget. Han overlevede dog. Fed film.

DUE DATE
Fed, fed, fed film. Den er virkelig grineren, og det er klart den sjoveste film, jeg har set længe. Der er simpelthen så mange sjove scener, og Zach Galifianakis spiller genialt. Bl.a. med hans skuespil i filmen: What are you, a girl or something? Og så også der, hvor han vælger at stjæle en mexikansk politibil. Den skal bare ses!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2729: 20 Maj 2011, 01:16 »

MASSIV SPOILER ALERT I DET OVENSTÅENDE INDLÆG!!!!


Bare så I er klar over det, for det er da rimelig træls

EDIT: okay, det er så det sidste indlæg, på forrige side... men nu ved I det
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010