home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613693 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2640: 12 Mar 2011, 22:23 »

Nogen der kan sige mig en rigtig god Amerikansk Fodbold film eller Basketball eller noget lign. har jeg nemlig lige fået lyst til at se ??
The Blind side er en rigtig god film Wink
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2641: 12 Mar 2011, 22:23 »

The Longest Yard er rigtig god Opstemt
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Grønthandleren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2642: 12 Mar 2011, 22:27 »

Nogen der kan sige mig en rigtig god Amerikansk Fodbold film eller Basketball eller noget lign. har jeg nemlig lige fået lyst til at se ??
'Remember the Titans' er jo en klassiker, som ikke behøver nogen nærmere præsentation.

Derudover kan du kigge nærmere på 'Coach Carter': http://www.imdb.com/title/tt0393162/
Og 'Finding Forester': http://www.imdb.com/title/tt0181536/
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2643: 12 Mar 2011, 22:38 »

Nogen der kan sige mig en rigtig god Amerikansk Fodbold film eller Basketball eller noget lign. har jeg nemlig lige fået lyst til at se ??
Hvis du kan klare en dokumentar, så vil jeg anbefale dig at se "More than a game", hvilket omhandler LeBron James' opvækst og hans tætte bånd til flere af sine barndomsvenner og tidligere holdkammerater op gennem ungdomsårene i basketball.

Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2644: 12 Mar 2011, 22:45 »

Hvis du kan klare en dokumentar, så vil jeg anbefale dig at se "More than a game", hvilket omhandler LeBron James' opvækst og hans tætte bånd til flere af sine barndomsvenner og tidligere holdkammerater op gennem ungdomsårene i basketball.



Lyder rigtig spændende overvejer jeg kraftig at se nu Smiley

de andre film har jeg set en masse gange Wink

EDIT:
og de er RIGTIG gode Opstemt
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2645: 13 Mar 2011, 14:13 »

Hvad for nogle film skal jeg kaste mig over i dag?

Nogle gode bud?

Jeg ved ikke om det hjælper jeg har tømmermænd, pizzaen er på vej, cola på sofabordet nu mangler jeg bare brug for en fed film eller 2
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2646: 13 Mar 2011, 14:17 »

Hvad for nogle film skal jeg kaste mig over i dag?

Nogle gode bud?

Jeg ved ikke om det hjælper jeg har tømmermænd, pizzaen er på vej, cola på sofabordet nu mangler jeg bare brug for en fed film eller 2

Tømmermandsfilm må helt klart være drengerøvsfilm uden handling. Shoot 'Em Up, The Expendables, en klassiker som Die Hard eller Eraser/Terminator kunne anbefales Smiley

EDIT: Demolition Man, Time Cop og Rambo kan vel også føjes til listen Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2647: 13 Mar 2011, 14:24 »

Tømmermandsfilm må helt klart være drengerøvsfilm uden handling. Shoot 'Em Up, The Expendables, en klassiker som Die Hard eller Eraser/Terminator kunne anbefales Smiley

EDIT: Demolition Man, Time Cop og Rambo kan vel også føjes til listen Wink
Det er også nogle fede film. tror helst jeg vil se en jeg ikke har set..
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2648: 13 Mar 2011, 14:31 »

Har lige set A man on fire med Denzel Washington der spiller afdankét tidligere Cia agent som efter en række brutale kidnapninger af rigmandsbørn i Mexico bliver ansat som bodyguard for en mexicansk rigmandsdatter. Ham og pigen udvikler et helt specielt så da pigen kidnappes en gruppe korrupte politimænd begynder jagten med klassecitatet "my art is killing and i am going to paint my masterpiece." Mexicos korrupte miljø er sværere at finde rundt i end forventet oog man kan aldrig videre sig sikkert på hvorvidt en person er ven eller fjende.
Spænding på højeste niveau akkompagneret af en Denzel washington der må føle sig snydt for en oskarnominering og en Dakota fanning i den måske bedste børneskuespillerrol le jeg nogensinde har set giver filmen 9/10
 
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2649: 13 Mar 2011, 14:36 »

det er en møg fed film Philips Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2650: 13 Mar 2011, 14:42 »

Så "Nådesløs Hævn" eller "Law Abitur Citizen" i går. Har de seneste dage set den i frikvartererne.

Den handler kort sagt om en mand som får nakket sin familie under et hjemme røveri.  Hovedpersonen (Gerard Butler) sætter sig for at nakke dem der har været involveret i sagen omkring retforfølgelsen af familiens mordere.

Syntes den havde en god sammenhæng, men efter min mening en lorte afslutning.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2651: 13 Mar 2011, 14:46 »

Det er også nogle fede film. tror helst jeg vil se en jeg ikke har set..

Ja så bliver det sværere når jeg ikke har nogen anelse om hvilke film du har set...

Så "Nådesløs Hævn" eller "Law Abitur Citizen" i går. Har de seneste dage set den i frikvartererne.

Den handler kort sagt om en mand som får nakket sin familie under et hjemme røveri.  Hovedpersonen (Gerard Butler) sætter sig for at nakke dem der har været involveret i sagen omkring retforfølgelsen af familiens mordere.

Syntes den havde en god sammenhæng, men efter min mening en lorte afslutning.

Okay, der må jeg så erklære mig en smule uenig, om end det er en noget tynd anmeldelse.. Filmen er en fremragende opbygget film, som viser hvor langt ud en mand kan komme når han bliver frarøvet sine kære, og historien i den er fremragende. Afslutningen i filmen er måske en aaanelse tynd, men det synes jeg ikke piller noget som helst ved filmen som i sin helhed er ganske godt opbygget, med figurer som man både sympatiserer men også afskyr på samme tid, og samtidig er der nogle awesome linjer (som f.eks. "It's gonna be biblical") og gode twists.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2652: 13 Mar 2011, 15:15 »

Er måske ikke så tydelig i min anmeldelse, men mit brug af god er måske noget undervurderet. Har som sagt ikke sagt den som helhed er lort, men at slutningen er lort efter min mening. Kan godt se det er en noget tynd anmeldelse.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2653: 13 Mar 2011, 15:15 »

Filmen er en fremragende opbygget film, som viser hvor langt ud en mand kan komme når han bliver frarøvet sine kære, og historien i den er fremragende.

Aaaah hva, synes mere starten var en nødvendighed for at kunne lave en film hvor Gerard Butler går amok end at resten af filmen var et studie i hvordan mænd reagerer når de bliver frarøvet det de holder af. Bortset fra det er det dog en rigtigt habil actionfilm.

Så også Man on Fire for et par år siden, men synes i modsætning til folk herinde at den var ret skidt. Kan ikke huske præcis hvorfor, men IMDB er tilsyneladende enig med mig.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2654: 13 Mar 2011, 15:21 »

IMBD giver Man on Fire 7,7 af 10 så ligefrem skidt kan man hvis ikke kalde den.

http://www.imdb.com/title/tt0328107/
Logged

Sider: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010