home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614113 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2460: 06 Feb 2011, 17:33 »

Andre der skal ind og se "Hobo with a Shotgun"?
Jeg skal ind og se den, udelukkende pga navnet og pga Rutger f...ing Hauer!
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2461: 07 Feb 2011, 20:59 »

Hachiko: A Dog's Story
2009
IMDB karakter: 8.1 af 10
Min egen: 8.5 af 10

En film der bygger på en college professors bånd til hans hund, men da han en da dør af sygdom bliver hunden efterladt ude i det fri, og går hvert eneste dag i over 10 år hen til den samme tog station og venter på sin ejer. Hunden bliver efterhånden mere kendt blandt folk i byen, og forskellige mennesker begynder at tage sig af den men lader den leve i det fri.

Ikke en film som så mange andre. Ikke noget action eller sex osv. Men en meget smuk historie og rørende om hvor trofast en hund kan være til deres ejer, og hvis man ikke kniber en tåre hen mod slutningen, så..  Græder

Hovedpersonen er iøvrigt Richard Gere. 
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2462: 08 Feb 2011, 16:23 »

Alle For En
2011
Min karakter: 8 af 10

Det nyeste skud på stammen af danske komedier, hvor blandt andre Mick Øgendahl, Jonathan Spang og Rasmus Bjerg deltager i, er efter min mening helt genial! Handlingen som sådan vinder ikke ligefrem en Oscar, men det er jo heller ikke meningen med sådan en type film. Der er rigtig mange gode grinere i filmen, og den minder lidt om "Blå Mænd", som har nogen af de samme skuespillere med, samt samme instruktør, dog synes jeg den er en smule sjovere. Det er helt sikkert en film jeg varmt kan anbefale til alle dem der gerne lige vil have et godt grin.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2463: 08 Feb 2011, 18:51 »

De her to videoer er rimelig gode til inspiration, hvis man nu synes, man mangler at have set en del film. Han har valgt en masse af de bedste. Han har klippet skidtet rigtig flot sammen og baggrundsmusikken er lige i skabet. Rigtig fine compilations! Jeg fandt selv en del, som jeg ikke havde/har fået set endnu - især i video nr. 2

<a href="http://www.youtube.com/v/mzGT3bwgH9g?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/mzGT3bwgH9g?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/oC7ctSHp-IY?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/oC7ctSHp-IY?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>
« Seneste Redigering: 08 Feb 2011, 18:57 af Njaourinho » Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2464: 10 Feb 2011, 17:46 »

Jeg har lige set "A Serbian Film", og jeg sidder kun tilbage med en "fuck mit liv"-følelse. Det er nok noget af det mest ulækre, og jeg vil bestemt ikke anbefale den. Hvem finder på at lave sådan en film, tænker jeg bare. Skuffet

8/10
At du giver den 8 ud af 10, siger mere om dig end om den film.  Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2465: 10 Feb 2011, 17:49 »

NJ: Synes altså også den er udemærket og synes ikke den er så slem som de gerne vil gøre den.
Men det er nok også bare mig der er klam Skuffet
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2466: 10 Feb 2011, 17:56 »

NJ: Synes altså også den er udemærket og synes ikke den er så slem som de gerne vil gøre den.
Men det er nok også bare mig der er klam Skuffet
Så er det nok bare mig, der er mærkelig. Men hvad er det lige, der er godt ved den, tænker jeg? Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2467: 10 Feb 2011, 18:11 »

De her to videoer er rimelig gode til inspiration, hvis man nu synes, man mangler at have set en del film. Han har valgt en masse af de bedste. Han har klippet skidtet rigtig flot sammen og baggrundsmusikken er lige i skabet. Rigtig fine compilations! Jeg fandt selv en del, som jeg ikke havde/har fået set endnu - især i video nr. 2

<a href="http://www.youtube.com/v/mzGT3bwgH9g?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/mzGT3bwgH9g?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/oC7ctSHp-IY?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/oC7ctSHp-IY?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

Hold da kæft nogle fede videoer, især den første hvor han har ramt helt plet, mange film jeg skal have købt på dvd især Resevoir Dogs, fucking fed film!, men hvor er American History X og Deer Hunter Huh
Logged

FCK

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2468: 10 Feb 2011, 19:00 »

Ja, man får helt lyst til at se film! Skulle mene, han har smidt AHX i video nr. 2.. 
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2469: 10 Feb 2011, 19:12 »

Nogle der har set Flags of our Fathers samt Letters from Iwo Jima, og kan anbefale dem?
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2470: 10 Feb 2011, 19:16 »

@Gungner
Jeg har set Flags of our Fathers, kan ikke huske voldsomt meget omkring filmen, udover at den ikke fangede mig i voldsom grad. Tror jeg syntes at den var lidt skidt.

@AHX i de to compliations
Er næsten sikker på at jeg så den i video 1, men orker ikke lige at se den igennem igen.

Har desuden siden sidst set et par film til:

Eternal Sunshine of a spotless mind
Anmelderrost kærlighedsfilm jeg fik anbefalet af en veninde. Jeg havde store forventninger til filmen, og troede egentlig at det var en klassisk romantisk komedie, dette viste sig dog ikke helt at være tilfældet, i stedet vil jeg nok kalde det et romantisk drama (ikke voldsomt dramatisk, men mere dramatisk end sjov.) Jim Carrey spiller hovedrollen, og det er nok første gang jeg har set ham spille en helt normal fyr, hvilket han bestemt gør overbevisende. Kate Winslett spiller den kvindelige hovedrolle og også hun er god, mens Kirsten Dunst og Elijah Wood gør det ganske rimeligt i deres biroller. Jeg vil egentlig ikke komme for meget ind på handlingen, men sige at filmen som så dan er rimelig original og kreativ, undgår at falde i for mange klichéer og river til tider seeren med ind i de følelsesmæssige op og nedture, men samtidig må jeg sige at selvom jeg i virkeligheden har et lidt svagt punkt for de romantiske kærlighedshistorier, så blev jeg aldrig helt fanget. En fin film, der dog i mine øjne ikke er helt så fantastisk som den bliver gjort til.
Min Vurdering: 7.5
IMDB: 8.5

Scarface
Her har vi jo at gøre med en klassiker, der af mange blive set som en fantastisk film, og IMDB-ratingen er da også rigtigt god. Plottet er meget meget klassisk, vi følger en kriminels person vej fra mindre forbrydelser til mafiaboss, med lidt romantisk sideplot og en loyal højrehånd, faktisk er plottet lidt for klassisk, for jeg var ikke på et eneste tidspunkt i filmen overrasket over handlingen eller på nogen måde udfordret omkring hvad der skete eller hvad der ville ske. Desuden havde jeg meget svært ved at relatere til hovedpersonen, og var egentlig ganske glad da filmen sluttede. Filmen har helt bestemt sine gode elementer, men faldt på ingen måde i min smag. En film jeg synes er kraftigt overvurderet.
Min Vurdering: 6.0
IMDB: 8.2
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2471: 10 Feb 2011, 19:21 »

Nogen der har set The Fighter som kom i biografen i dag? Har hørt at (igen) Christian Bale er genial i den film Hævet Øjenbryn Thumbs Up
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2472: 10 Feb 2011, 19:25 »

Scarface
Her har vi jo at gøre med en klassiker, der af mange blive set som en fantastisk film, og IMDB-ratingen er da også rigtigt god. Plottet er meget meget klassisk, vi følger en kriminels person vej fra mindre forbrydelser til mafiaboss, med lidt romantisk sideplot og en loyal højrehånd, faktisk er plottet lidt for klassisk, for jeg var ikke på et eneste tidspunkt i filmen overrasket over handlingen eller på nogen måde udfordret omkring hvad der skete eller hvad der ville ske. Desuden havde jeg meget svært ved at relatere til hovedpersonen, og var egentlig ganske glad da filmen sluttede. Filmen har helt bestemt sine gode elementer, men faldt på ingen måde i min smag. En film jeg synes er kraftigt overvurderet.
Min Vurdering: 6.0
IMDB: 8.2


Er på INGEN måde enig. Du siger plottet er for klassisk, men da Scarface kom frem havde man ikke set noget lignede, derfor er der jo mange film som de senere år er bygget op på samme måde. Med hensyn til hovedpersonen er det fantastisk skuespil af Al Pacino, som virkelig spiller sit livs rolle. Tony Montana viser jo præcis hvad der sker når en mand som får den magt han aldrig burde havde fået Smiley
Logged

FCK

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2473: 10 Feb 2011, 19:26 »

Nogle der har set Flags of our Fathers samt Letters from Iwo Jima, og kan anbefale dem?

Letters from Iwo Jima ka jeg godt anbefale, er dog ik vil med Flags...
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2474: 10 Feb 2011, 19:29 »

Er på INGEN måde enig. Du siger plottet er for klassisk, men da Scarface kom frem havde man ikke set noget lignede, derfor er der jo mange film som de senere år er bygget op på samme måde. Med hensyn til hovedpersonen er det fantastisk skuespil af Al Pacino, som virkelig spiller sit livs rolle. Tony Montana viser jo præcis hvad der sker når en mand som får den magt han aldrig burde havde fået Smiley

Godt at høre der er nogen der har nydt filmen mere end mig. Selve Tony Montanas udvikling er spændende at følge og Pacino gør det bestemt godt, slutningen er også rigtigt fin, ville dog ikke gå for meget i dybden med det, da jeg gerne vil undgå at spoile. Med det sagt, så synes jeg også at det er helt nok til at trække filmen op. Må nok erkende at jeg hører til i den minoritet der synes Scarface er en dårlig film.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010